هر آنچه درباره ژل روولکس باید بدانید.

ژل روولکس را بیشتر بشناسید.

ژل روولکس

بسیاری از افرادی که قصد تزریق ژل را دارند به دنبال آن هستند که بدانند بهترین مارک ژل  کدام است؟ در واقع با توجه به تنوع ژل‌های موجود در بازار، تصمیم‌گیری برای انتخاب مارک ژل بسیار دشوار است. در این مقاله قصد داریم تا ژل روولکس که برای تزریق به صورت مناسب است را معرفی کنیم و مزایا و معایب آن را به طور جداگانه برای شما توضیح دهیم. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

پرکننده پوستی REVOLAX چیست؟

فیلر روولکس ساخت کشور کره، یک پرکننده عالی بر پایه هیالورونیک اسید با منشا غیر حیوانی (تخمیر میکروبی) است. با تزریق مقدار معینی از محصول با دوام و مؤثر Revolax می‌توان چین و چروک سطحی تا عمیق صورت مانند چین های بینی، لب و چانه را از بین برد و چهره ای صاف ایجاد کرد. این ژل به لایه عمیق درم یا لایه میانی بافت زیر جلدی تزریق می‌شود. تمامی محصولات Revolax حاوی لیدوکائین است که باعث کاهش درد می‌شود. روولکس برای بیمارانی که نتایج طبیعی و مطلوبی می خواهند ماندگاری بالایی به همراه خواهد داشت.

فیلم تزریق ژل

ماندگاری ژل روولکس

مدت زمان ماندگاری ژل در هر فرد متغیر است که با توجه به نوع محصول، محل تزریق فیلر و متابولیسم بدن هر فرد متفاوت است. به طور معمول ماندگاری ژل های تزریقی بین 4 تا 6 ماه است. در واقع بعد از اتمام این زمان، تاثیر فیلرها به طور کامل از بین خواهد رفت. با این وجود ژل روولاکس می تواند بین 12 تا 18 هفته ماندگاری داشته باشد. این ژل ساختار بسیار قدرتمندی دارد و مدت بیشتری در بدن شما دوام می آورد.
ویژگی مهم دیگر این فیلر، این است که امکان جابجایی آن در بدن شما پس از انجام تزریق، بسیار پایین تر از فیلرهای دیگر به نظر می رسد.

ویژگی ژل های تزریقی

به طور کلی فیلرها باید دارای شرایط زیر باشند تا به عنوان بهترین مارک ژل معرفی شوند:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

  1. دارای کیفیت بالا
  2. دارای ماندگاری متناسب
  3. عدم ایجاد عوارض جانبی
  4. حصول نتایج طبیعی پس از تزریق

کاربردهای ژل روولکس

انواع ژل روولکس

انواع ژل روولکس

این ژل در3 مدل مختلف، که حجم آن ها 1/1 سی سی و حاوی لیدوکائین هستند، وجود دارد. 

  • ژل روولکس ساب کیو SubQ

برای از بین بردن چین و چروک های عمیق صورت، مانند چین های بینی، چروک لب، حجم دهی به گونه و لب، خط خنده، تزریق به چانه و زاویه سازی فک و صورت استفاده می‌شود. این ژل، محصولی با دوام و مؤثر برای لب و خط لب است.
این ژل معمولاً به لایه عمیق درم یا لایه میانی بافت زیر جلدی تزریق می‌شود. این ماده به سرعت توسط بافت های پوست جذب می شود و نتایج بسیار طبیعی ارائه می دهد. 
  •  فیلر روولکس دیپ Revolex Deep

 این ژل با ماندگاری بالا (بین ۱ سال تا ۱۸ ماه) در کاهش چین و چروک های عمیق و خطوط صورت و حالت دهی به لب و خط لب به کار برده می شود. این محصول یک اثر طولانی مدت، برای بیمارانی که می‌خواهند نتایج طبیعی و مطلوبی داشته باشند، خواهد داشت.
خاصیت ویسکوزیته و الاستیسیته ژل روولکس آن را به گزینه ای مناسب برای افزایش حجم لب ها برای مدت زمان طولانی مبدل ساخته است. این ژل پس از تزریق در محل خود باقی مانده و شکل اولیه و خوش فرم لب ها بعد از تزریق را حفظ می کند.
Revolax Deep به سرعت توسط بافت های پوست جذب می شود و اثری طبیعی  در محل تزریق ایجاد می کند. 
Revolax Fine
  • فیلر روولکس فاین Fine 

بعضی افراد به دنبال راهکار موثری جهت رفع چین و چروک دور چشم هستند. در بررسی علل بوجود آمدن چین و چروک دور چشم باید گفت که اغلب چین و چروک دور چشم بر اثر بالا رفتن سن، آسیب های نور خورشید و کاهش رطوبت و تولید کلاژن پوست بوجود می آیند.
برای درمان خطوط سطحی از جمله خط اخم، خطوط پنچه کلاغی، چین و چروک اطراف چشم و خطوط گردن این ژل استفاده می شود. این فیلر به ویژه برای تزریق ژل زیر چشم، بسیار موثر است.

اقدامات زیبایی چنانچه در ناحیه مناسب و مورد نیاز و با مشورت پزشک زیبایی انجام شود، تاثیر زیادی در زیباتر شدن فرم صورت خواهد داشت.

هزینه تزریق ژل روولکس

هزینه تزریق ژل با برندهای معتبر و شناخته شده که کیفیت بالایی دارند، بیشتر است. ژل روولکس نیز از جمله برندهای معروف و باکیفیت مطلوب است که خیلی از افراد از تزریق آن رضایت داشته اند. استفاده از ژل ها و فیلرهای نامرغوب یا انجام درمان های زیبایی در مراکز نامعتبر از قبیل آرایشگاه ها، در ظاهر هزینه کمتری دارد؛ اما نتیجه ای کاملا عکس خواهد داد و ممکن است دچار عوارض تزریق ژل شوید که جبران ناپذیر است. بنابراین هنگام ارزیابی هزینه درمان های زیبایی و برنامه ریزی برای آن، کیفیت را فدای کمیت نکنید.

نکات مهم در انتخاب برند ژل

در انتخاب برند ژل دقت کنید:

  • برندهای معتبر ماندگار هستند.
  • عارضه و عفونت ایجاد نمی کنند.
  • دارای تائیدیه وزارت بهداشت هستند.
  • قابلیت جذب دارند و سرطان زا نیستند.
  • حداکثر سازگاری بیولوژیک را با بدن دارند.
  • واکنش های ایمنی بدن را تحریک نمی کنند.
  • حتما برند ژل و فیلر را از مرکز مورد نظرتان جویا شوید.
  • ژل های ارزان، چینی و 10 سی سی هستند که استفاده از آن ها توصیه نمی شود.

برندهای مرغوب و ماندگار ژل و فیلر ارزان نیستند. ژل های ارزان در برخی افراد واکنش و عفونت پوستی ایجاد می کند. این ژل ها در برخی افراد در ماه های اول عادی و خوب به نظر می آید اما بعد از مدتی گوله گوله و سفت میشوند و حتی با وجود تصمیم به تخلیه نیز به راحتی از لب و سایر قسمت های صورت خارج نمی شوند. استفاده از ژل و فیلر مرغوب نه تنها نگرانی این موضوع را رفع می کند بلکه بسیار ماندگار خواهد بود.

عوارض تزریق ژل

عوارض ژل روولکس

معمولا دارای عوارض است؛ عوارضی مانند تورم، قرمزی، کبودی، سوزش و ورم خفیف در اکثر درمان های زیبایی بسیار عادی است و با تزریق هر نوع ژلی این عوامل ممکن است ایجاد شود که بعد از چند روز از بین می‌روند. ژل روولکس با توجه به کیفیت مناسبی که دارد خوشبختانه عوارض خاصی از این ژل گزارش نشده است. اما ژل‌هایی هم هستند که کیفیت پایینی دارند و دردسر ساز هستند.

دو نکته مهم برای کاهش عوارض احتمالی

  • تکنیک تزریق و تجربه پزشک
  • استفاده از برند معتبر

مشخصات درج شده بر روی جعبه ژل، نشان دهنده اصالت و معتبر بودن ژل می باشد. جهت حفظ سلامتی و جلوگیری از آسیب به بافتهای پوستی حتما از ژل معتبر استفاده نمائید.

توصیه های قبل از درمان

مراقبت ها و توصیه های قبل از درمان های زیبایی تاثیر بسیار زیادی در رضایت شما از نتیجه درمان دارند. مهم ترین توصیه های قبل از تزریق ژل روولکس عبارت است از:

  • مهم ترین اقدام قبل از تزریق ژل، انتخاب کلینیک درمانی مناسب و پزشک با تجربه است.  یک کلینیک درمانی معتبر را که دارای متخصصان حرفه ای و تجهیزات مناسب است، انتخاب کنید.
  • انتظارات و خواسته خود را با پزشک در میان بگذارید. در برخی مواقع ممکن است پزشک با توجه به انتظارات و ویژگی های پوستی شما، یک روش درمانی دیگر را برای شما مناسب بداند. انتخاب روش مناسب درمانی را به پزشک بسپارید و مشاوره های پزشک در این رابطه را بپذیرید.
  • اطلاعات کاملی از سوابق پزشکی و داروهای مصرفی خود در اختیار پزشک قرار دهید.
  • بهتر است مصرف چای سبز کاهش یابد، داروهای ضد التهابی مانند آسپرین مصرف نشود. همچنین آنتی بیوتیک های لازم که در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی توصیه می شود را روز قبل و دو روز بعد از تزریق مصرف نمائید.
  • ۲۴ ساعت قبل از درمان از مصرف الکل پرهیز شود. الکل سبب افزایش احتمال خونریزی و کبودی می شود.
  • در صورتی که سابقه تبخال دارید، لازم است که این موضوع را قبل از جلسه درمان به پزشک اطلاع دهید.
  • استفاده از لوازم آرایشی قبل از مراجعه به کلینیک در روز درمان، توصیه نمی شود.

مراقبتهای بعد از تزریق ژل

مراقبت های بعد از تزریق ژل روولکس

رعایت نکات زیر، کمک بسیار زیادی به کاهش عوارض می کند:

  • بعد از تزریق ژل از اعمال هر گونه فشاری به ناحیه درمان پرهیز شود. فشار به ناحیه درمان سبب حرکت ژل، به هم ریختگی تقارن و ایجاد ظاهری نامطلوب می شود.
  • نوشیدن مایعات و آب به رفع تورم و قرمزی ناحیه درمان کمک بسیار زیادی می کند.
  • کمپرس یخ بعد از تزریق، سبب کاهش التهاب، قرمزی و درد در ناحیه درمان می شود. کمپرس یخ باید بدون اعمال فشار و بدون هیچ گونه حرکتی انجام شود.
  • تزریق ژل با بی حسی موضعی انجام می شود و معمولا درد خاصی ندارد. در صورت وجود هر گونه دردی، استفاده از داروهایی از قبیل ایبوپروفن، ژلوفن و داروهایی از این قبیل ممنوع است. استامینوفن بهترین و مناسب ترین دارو برای التیام دردهای احتمالی است.
  • نگران التهابات بعد از تزریق نباشید، این التهابات بین ۱۰ روز الی ۲ هفته ماندگار هستند.
  • از لمس، دستکاری، فشار دادن و خاراندن محل درمان پرهیز شود.
  • قبل از برطرف شدن کامل عوارض از قرار گرفتن در معرض آفتاب شدید، سونا، جکوزی، اسکی و پاتیناژ خودداری شود.
  • دستورالعمل های پزشک در رابطه با مراقبت های بعد از تزریق ژل بسیار مهم است. در صورتی که پزشک پمادها و شوینده های خاصی تجویز کرده باشد یا توصیه به انجام ماساژ داشته است، افراد باید دقت و توجه کافی نسبت به آن داشته باشند.

ممنوعیت تزریق ژل روولکس

به جز افرادی که به ژل هیالورونیک اسید و مشتقات آن حساسیت دارند و واکنش آلرژیک نشان می‌دهند، افرادی که پس از درمان‌های این چنینی دچار واکنش‌های شدید التهابی می‌شوند و همچنین خانم‌های باردار و شیرده، سایر افراد ممنوعیتی برای تزریق فیلر ندارند.

بهترین مرکز زیبایی پوست و مو

نتیجه گیری

 ژل روولکس با تقویت کلاژن سازی و جذب رطوبت، موجب طراوت و شادابی اجزای چهره شما می گردند. این ژل با ماندگاری بالا (بین ۱ سال تا ۱۸ ماه) در کاهش چین و چروک صورت و حالت دهی به اجزای صورت به کار برده می شود. خاصیت ویسکوزیته و الاستیسیته ژل روولکس آن را به گزینه ای مناسب برای افزایش حجم گونه، چانه و لب ها برای مدت زمان طولانی مبدل ساخته است.
دقت داشته باشید که علاوه بر کیفیت فیلر مورد استفاده، مهارت پزشک نیز عامل بسیار مهم دیگری است که بر نتیجه تزریق ژل اثر خواهد گذاشت.
بنابراین توصیه ما به شما این است که در یافتن مرکز زیبایی مد نظر خود دقت کافی به خرج داده و پزشکان باتجربه را انتخاب کنید. به این ترتیب با مراجعه به مراکز زیبایی مجهز و پزشکان حاذق در امر تزریق ژل می توانید از کیفیت خدمات ارائه شده و نتایج تزریق ژل های فیلر اطمینان حاصل کنید. تماس با ما را فراموش نکنید تا از مشاوره رایگان این مرکز بهره ببرید.

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا