ژل رووفیل: صفر تا صد هر آنچه باید بدانید

ژل رووفیل

محتوا

ژل رووفیل جزو اون دسته از فیلرهای خوش ذوق، بامرام و ماندنی ست. در واقع، ژل های خانواده اسید هیالورونیک HA به شرط اینکه اصلش رو گیر بیارید حرف ندارند. از هر انگشت این برندها، در اینجا رووفیل، هزار هنر می بارد: محو کردن چین و چروک ها، پر کردن گودی ها، کانتورینگ، زاویه سازی، خوش فرم کردن پیشانی و لب و الی آخر.

این مطلب هیچ نکته طلایی درباره رووفیل رو از قلم ننداخته. دقایقی با ما بمانید.

معرفی فیلر ژل رووفیل
  معرفی فیلر ژل رووفیل کره نی نی سایت

معرفی ژل رووفیل

ژل رووفیل (REVOFIL) یکی از فیلرهای خوب و باکیفیت است که برای زیبایی و رفع عیوب صورت تزریق می شود. رووفیل از تولیدات شرکت Caregen کره جنوبی و بر پایه اسید هیالورونیک HA و با بدن سازگار می باشد.
ژل رووفیل ظاهری جذاب و طبیعی با ماندگاری بالا به شما می‌بخشد.
فناوری پپتید بیومیمتیک و غلظت بالای اسید هیالورونیک کراس لینک از ویژگی های منحصر به فرد این ژل است. وقتی می گوییم کراس لینک، بدین معناست که در مقایسه با محصول اولیه ماندگاری بالاتری دارد. این ترکیبات سبب ارتقاء خاصیت ارتجاعی و ویسکوزیته آب دوستی در زیر پوست میشوند. پپتید ماده ای ایمن و بی خطر و متشکل از ترکیبات طبیعی باکیفیت است.

فیلر و ژل چیست؟

فیلر ژل چیست
 بهترین نوع ژل برای تزریق به صورت

فرایند برجسته سازی پوست با هر نوع متریالی را در علم پزشکی فیلر می گویند. فیلر در معنای لغوی یعنی پر کننده؛ پر کردن و برجسته سازی لب، گونه یا سایر اعضای بدن با هر ماده ای در علم پزشکی به معنی تزریق فیلر در آن قسمت است.
در نتیجه، فیلر یا پر کننده به طیف وسیعی از مواد اطلاق می شود که با تزریق در پوست آن بخش را پر و برجسته می کنند. از نظر پزشکی، فیلرهای مورد تایید سه ویژگی مهم دارند:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

  • در پوست سبب ایجاد آلرژی و حساسیت نشود،
  • از لحاظ ساختمان مولکولی شبیه به پوست باشد و
  • سبب بروز سرطان در آینده به علت عوارض نگردد.

پزشکان و دانشمندان علوم زیبایی ژل های اسید هیالورونیک رو به خاطر برخورداری از سه ویژگی فوق تایید کرده اند.

ماندگاری ژل رووفیل مدیون پپتیدها!

شاید سوال کنید که ماندگاری ژل رووفیل از کجا سرچشمه می گیرد؟
جواب:
باید ترکیبی در رووفیل موجود باشد تا در برابر آنزیم های تجزیه کننده در بدن تاب مقاومت داشته باشد. این ترکیب پپتید نام دارد. پپتیدهای ژل بیومیمتیک مشابه با پپتیدهای طبیعی عمل می کنند. آن ها با اسید هیالورونیک ژل پیوند یونی برقرار می کنند. این پیوند سبب بهبود خواص پایداری، کشسانی و مقاومت بالاتر در برابر آنزیم های دشمن در بدن می شود.

در واقع علت ماندگاری بالای این ژل نسبت به سایر ژل های HA همین پیوندهای یونی است. خاصیت ارتجاعی و ویسکوزیته این ژل نسبت به سایر انواع ژل ها بیشتر باشد. در نتیجه، رووفیل در بدن دیتر دچار سوخت و ساز شده و به سفتی و قوام پوست می افزاید. 

از ژل رووفیل در چه نواحی از بدن استفاده می شود؟

ژل جادویی رووفیل برای جوانسازی و زیبایی نواحی مختلف صورت و گردن کاربرد دارد:

  • برجسته سازی و ایجاد خط گونه
  • برجسته سازی و فرم دهی لب‌ها 
  • متقارن سازی و زاویه سازی فک و صورت
  • جوانسازی دست های لاغر و رگ رگی
  • زاویه سازی صورت (متناسب سازی شکل چانه، بینی و پیشانی)
  • از بین رفتن چین و چروک‌های پوست
  • در چانه برای متقارن سازی با سایر اجزای صورت
  • در گونه ها برای برجسته سازی و ایجاد خط گون
  • در بینی برای از بین بردن نقص‌های آن
  •  برای رفع چین و چروک‌ها و ایجاد پوستی صاف، یکدست و شاداب

مزایای تزریق ژل رووفیل کره

  • ماندگاری بالاتر نسبت به ژل‌های دیگر
  • جوانسازی پوست در حد عالی
  • امکان انجام فوری فعالیت های روزانه بعد از تزریق رووفیل
  • بدون نیاز به جراحی، بی هوشی و بستری شدن
  • بهترین گزینه برای حجم دهی به لب ها و ایجاد تقارن نچرال در شکل لب
  • متشکل از بهترین مواد با به روزترین تکنولوژی‌های جهان
  • بر پایه اسید هیالورونیک که یک ترکیب امن و باکیفیت است و سازگاری بالایی با بدن دارد؛ بنابراین، این ژل ایجاد حساسیت نمی کند.
  • دارای سری محصولات مختلف برای رفع چین و چروک های سطحی و عمیق در انواع پوست 

تزریق ژل رووفیل برای چه افرادی خطرناک است؟

هر چند تزریق ژل جزو روش‌های کم تهاجمی و بی خطره، تزریق رووفیل و سایر ژل های HA برای بعضی افراد با شرایط خاص در ذیل ممنوع است:

  • بیماران قلبی
  • زنان باردار و شیرده
  • بیماران مبتلا به دیابت
  • افراد مبتلا به بیماری خود ایمنی
  • افراد با سابقه آلرژی شدید
  • مصرف کنندگان داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین
  • افرادی دارای سابقه سکته قلبی و یا مغزی
  • بیماران تنفسی (مانند آسم)
  • در صورت وجود حساسیت شدید به اسید هیالورونیک
  • افراد زیر ۱۸ سال و زیر بلوغ
  • تزریق همزمان ژل رووفیل به همراه پیلینگ و لیزردرمانی (ممنوعه!)
  • در صورت وجود اختلالات پوستی، التهاب یا عفونت در ناحیه تزریق
  • در اثر احتمال واکنش با فیلرهای دیگر (از تزریق رووفیل فاین، پلاس و اولترا در صورت وجود فیلرهای دیگر در یک ناحیه خودداری شود)

مشاوره رایگان تزریق ژل رووفیل

قبل از تزریق رووفیل، حتما در مورد ابتلا به بیماری و یا تجربه عوارض قبلی به پزشک اطلاع دهید. نکته مهم:
اگر دچار بیماری های خود ایمنی و سرکوبگر ایمنی هستید، حتما به پزشک اطلاع دهید. با تزریق ژل، خود ایمنی احتمالا به افزایش عفونت منجر می شود. 

مشاوره تزریق ژل رووفیل پرسش پاسخ
تزریق ژل رووفیل مشاوره سوالات متداول

میزان ماندگاری ژل رووفیل

اگر ژل ماندگاری کمی داشته باشد، فرد مجبور است برای تجدید اثرات درمان و ترمیم آن دوباره هزینه کند. ژل رووفیل ماندگاری بیشتری نسبت به ژل‌های دیگر دارد که حدود ۱۲ ماه است. در برخی افراد با ژنتیک پوستی بهتر، حتی تا یک سال و نیم ماندگاری دارد.

ماندگاری ژل رووفیل به موارد زیر نیز بستگی دارد:

  • مهارت و تجربه پزشک در تزریق حرفه ای یا غیر حرفه ای ژل رووفیل
  • کیفیت برند (اینکه اصل و باکیفیت باشد یا نامرغوب)
  • دایره وسعت و عمق مشکلات پیری پوست
  • متابولیسم بدن فرد (برای مثال، در افراد مبتلا به تیروئید سوخت و ساز بالا سبب ماندگاری کمتر ژل می شود)

نکته:
میانگین ماندگاری رووفیل بین 10 تا 12 ماه می باشد. میزان دوام رووفیل فاین (Revofil Fine) حدود ۱۰ ماه، رووفیل پلاس (Revofil Plus) و رووفیل اولترا (Revofil Ultra)، حدود ۱۲ ماه است.

برای تزریق ژل موفق با خاطره خوش زیبایی، پاسخ مهمترین سوالات متداول تزریق ژل را از اینجا بدانید. برای شناسایی بهترین دکتر، بهترین برندهای متناسب با پوست خود و کاهش هزینه از این پاسخ ها کمک بگیرید.

زمان مشاهده نتایج تزریق ژل رووفیل چه موقع است؟

در یکی دو روز اول کمی ورم دارید که خود به خود رفع می شود. باید دو هفته کامل بگذرد تا نتایج تزریق ژل رووفیل بهتر مشخص شود. البته فراموش نکنید که نتایج تزریق انواع ژل بستگی به برند و بستگی به بدن هر فرد مقداری دیر و زود دارد. 
برخی از مراجعین ممکن است قرمزی، حساسیت به لمس، خارش، کبودی یا تورم خفیف را تجربه کنند که موقتی است و طی چند روز برطرف می‌شود. 

تجربه دوز تزریقی ژل رووفیل

کاربر 777mahnaz می گوید:
من فیلر زیر چشم برای رفع گودی و چین و چروک ها تزریق کردم مارک رووفیل تک سی سی. پول یک سی سی رو پرداخت کردم. چون بار اولم بود، دکتر فقط نیم سی سی یعنی 2.2 میل برای زیر هر چشم تزریق کردند. گفتند باید واکنش پوست به ماده ژل و نتایج معلوم شه. قبل از عید تزریق کردم و نیمه اول اردیبهشت نیم سی سی دیگر مجدد تزریق شد. در کل، برای زیر چشم، دکتر خیلی دوز رو دقیق تزریق کردند. ناحیه زیر چشم حساس هست و باید دکتر خوبی انتخاب کنیم. راضی هستم؛ گودی ها کامل رفع شده و اثرات جوانسازی زیر چشمم بعد از گذشت هشت ماه، خیلی خوب مونده.

هزینه تزریق ژل رووفیل

هزینه تزریق ژل با برندهای معتبر، معرف و باکیفیت بیشتر است. ژل رووفیل نیز از جمله برندهای شناخته شده و باکیفیت مطلوب است که خیلی از افراد از تزریق آن رضایت داشته اند.نکته مهم: گاهی با پرداخت کمی هزینه بیشتر، شما از تجدید درمان در فاصله های زمانی کوتاه و یا درمان های ترمیم بی نیاز می شوید. به این ترتیب شاید شما در ظاهر هزینه بیشتری پرداخت می کنید؛ اما نوعی سرمایه گذاری درازمدت انجام می دهید. پس بهتر است یکبار هزینه کنید و نتیجه دلخواه بگیرید.

عوارض تزریق ژل رووفیل ارزان قیمت

کامنت های زیادی به وب سایت های زیبایی مرکز شریعتی تهران ارسال می شود. در پژوهش های میدانی مرکز، متوجه شدیم اغلب عوارض ناشی از تزریق فیلرهای ارزان قیمت بوده.
پدیده رایج تزریق ژل در آرایشگاه ها و توسط دستیار پزشک یا پزشکان کم تجربه فارغ التحصیل از دانشگاه های نامعتبر رو همگی ما می دانیم. شما پول کمتری بابت تزریق برند فیک یا کم کیفیت می دهید و در عوض با سلامت پوست خود بازی می کنید!
عوارض عفونت، رفرمه شدن، جابجایی و گلوله شدن ژل و بی حسی صورت رو نخرید! ژل ارزان قیمت چیزی جز تحمل این عوارض و ماندگاری پایین نیست! 

مهم ترین محصولات برند ژل رووفیل

ژل رووفیل آکواشاین آلترا پلاس
مقایسه انواع ژل رووفیل آکواشاین آلترا پلاس

رووفیل با سه ویسکوزیته متفاوت تولید و به بازار عرضه می شود. سوزن های مورد استفاده برای تزریق این محصولات نیز با یکدیگر متفاوت هستند. برای تزریق رووفیل اولترا و روفیل پلاس از سوزن  ۲۷G، برای تزریق رووفیل فاین ۳۰G و برای تزریق آکواشاین و آکواشاین بی آر از ۳۲G استفاده می شود.

رووفیل فاین (Revofil Fine)

رووفیل فاین دارای پپتیدهای بیومیمتیک و اسید هیالورونیک خالص است. الیگوپپتید ۷۲ موجود در ترکیب آن سبب کند شدن روند تخریب و جذب اسید هیالورونیک می شود؛ به این ترتیب زمان ماندگاری آن طولانی می شود. الیگوپپتید ۵۰ در ترکیب این محصول، خاصیت ضد التهابی دارد و سبب تحریک کلاژن سازی و تولید اسید هیالورونیک در پوست می شود.
به طور کلی مدت زمان ماندگاری پس از تزریق رووفیل فاین حدود ۹ ماه است؛ البته ماندگاری ژل به عواملی از قبیل ویژگی و نوع پوست، عمق چین و چروک های تحت درمان، روش تزریق ژل، مقدار ژل تزریق شده و متابولیسم بدن هر فرد بستگی دارد.

رووفیل فاین برای تزریق در نواحی زیر چشم، گونه ها و لب مورد استفاده قرار می گیرد.

رووفیل اولترا (Revofil Ultra)

رووفیل اولترا برای اصلاح چین و چروک های میانی و عمیق پوستی استفاده می شود. این محصول نیز حاوی الیگوپپتید ۷۲ و الیگوپپتید ۵۰ است که سبب کاهش تخریب اسید هیالورونیک و تحریک کلاژن سازی در پوست می شوند. الیگوپپتیدهای۵۰، خاصیت ضدالتهابی نیز دارند و تاثیر آن ها در افزایش کلاژن سازی پوست، سبب افزایش قوام پوست می شود.
ماندگاری این محصول در پوست حدود ۱۲ ماه است و در نواحی از قبیل پیشانی، ناحیه بینی، لب، ماریونت، گونه ها، فک و چانه استفاده می شود.

رووفیل پلاس (Revofil Plus)

این محصول نیز حاوی الیگوپپتیدهای ۷۲ و ۵۰ است. همان طور که بیان شد، این ترکیبات طبیعی سبب کند شدن روند تجزیه اسید هیالورونیک، تحریک کلاژن سازی و تولید اسید هیالورونیک می شوند. رووفیل پلاس حدود ۱۲ ماه ماندگاری دارد و از آن در بهبود چین و چروک های عمیق پوست و خطوط عمقی استفاده می شود. علاوه بر این، رووفیل پلاس سبب بهبود خاصیت ارتجاعی پوست می شود.
این ژل در نواحی خطوط ماریونت (خط اندوه)، ناحیه بینی، فرورفتگی های پوستی، خطوط ریز و گونه ها، فک و چانه به کار می رود.

هر جلسه تزریق رووفیل چقدر طول می کشد؟

مدت زمان لازم برای تزریق ژل رووفیل به ویژگی های پوستی افراد و مقدار ژل مورد نیاز برای تزریق بستگی دارد. به طور کلی 10 الی 15 دقیقه زمان برای تزریق ژل رووفیل لازم است.

تفاوت بین رووفیل و رووفیل آکواشاین (AQUASHINE) 

هر دو محصول بر پایه اسید هیالورونیک بسیار خالص هستند. رووفیل نقش تقویت کنندگی و حجم دهی پوست را دارد، در حالی که رووفیل آکواشاین عمدتا برای جوانسازی پوست به کار می رود که سبب افزایس آبرسانی و شفافیت پوست می شود. آکواشاین با استفاده از ترکیب پپتید، آمینواسیدها، مولتی ویتامین ها و مواد معدنی سبب افزایش آبرسانی به پوست می شود.

تفاوت آکواشاین و آکواشاین BR 

AQUASHINE برای رطوبت رسانی و جوان سازی با کوکتل ضد پیری طراحی شده است. بنابراین با تولید سلول های جدید پوستی چین و چروک ها را کاهش داده و قابلیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد. همچنین با به حداکثر رساندن تکثیر سلولی و کاهش مشکل پوستی، پوست خسته و کدر را احیا می کند.

AQUASHINE BR بر روی کوکتل ضد رنگدانه ای و روشن کنندگی پوست تمرکز دارد. بنابراین از تولید بیش از حد رنگدانه جلوگیری کرده و میزان آن را کاهش می دهد. سنتز ملانین را کنترل می کند که در نتیجه آن رنگدانه سازی پوست، لکه های ناشی از افزایش سن و کک و مک کمتر می شود.

عوارض ژل رووفیل

انجام درمان های زیبایی معمولا دارای عوارض است؛ عوارضی مانند تورم، قرمزی، کبودی، سوزش و ورم خفیف که بسیار عادی است و با تزریق هر نوع ژلی این عوامل ممکن است ایجاد شود.
ژل رووفیل با توجه به کیفیت مناسبی که دارد برای جوانسازی پوست استفاده می شود و خوشبختانه تا به حالا عوارض خاصی از ژل رووفیل گزارش نشده است. اما ژل‌هایی هم هستند که کیفیت پایینی دارند و دردسر ساز هستند.

دو نکته مهم برای کاهش عوارض احتمالی

  • تکنیک تزریق و تجربه پزشک
  • استفاده از برند معتبر

ضرورت انتخاب بهترین برند ژل و فیلر

  • برندهای معتبر ماندگار هستند.
  • عارضه و عفونت ایجاد نمی کنند.
  • دارای تائیدیه وزارت بهداشت هستند.
  • قابلیت جذب دارند و سرطان زا نیستند.
  • ژل های ارزان، چینی و 10 سی سی هستند.
  • حداکثر سازگاری بیولوژیک را با بدن دارند.
  • واکنش های ایمنی بدن را تحریک نمی کنند.

تزریق ژل رووفیل در دوران بارداری 

تاکنون هیچ منبع علمی اطلاعاتی مبنی بر اینکه تزریق ژل در دوران بارداری مضر می باشد و می تواند به جنین آسیب برساند ارائه نکرده است. اما با توجه به حساسیت این دوران توصیه می شود تزریق ژل به بعد از دوران بارداری موکول گردد.

توصیه های قبل از درمان با تزریق ژل رووفیل

مهمترین اقدامات مراقبت های قبل از تزریق ژل رووفیل:

  • انتخاب کلینیک درمانی معتبر و پزشک با تجربه حرفه ای
  • صحبت درباره انتظارات و خواسته خود با پزشک: درباره ی انتخاب بهترین برند یا بهترین مدل کانتورینگ چهره یا فرم نچرال به پزشک اعتماد کنید.
  • صحبت درباره سوابق پزشکی و داروهای مصرفی
  • پرهیز از مصرف الکل 24 ساعت قبل از درمان: الکل سبب افزایش احتمال خونریزی و کبودی می شود.
  • اطلاع رسانی به مرکز در صورت سابقه تبخال
  • عدم استفاده از لوازم آرایشی در روز درمان
  • خودداری از درمان های دندانپزشکی مانند جرم گیری، عصب کشی،… به مدت ۲ هفته قبل از تزریق ژل

مراقبت های بعد از تزریق ژل رووفیل

رعایت نکات زیر، کمک بسیار زیادی به کاهش عوارض می کند:

  • بعد از تزریق ژل از اعمال هر گونه فشاری به ناحیه درمان پرهیز شود. فشار به ناحیه درمان سبب حرکت ژل، به هم ریختگی تقارن و ایجاد ظاهری نامطلوب می شود.
  • نوشیدن مایعات و آب به رفع تورم و قرمزی ناحیه درمان کمک بسیار زیادی می کند.
  • کمپرس یخ بعد از تزریق، سبب کاهش التهاب، قرمزی و درد در ناحیه درمان می شود. کمپرس یخ باید بدون اعمال فشار و بدون هیچ گونه حرکتی انجام شود.
  • تزریق ژل با بی حسی موضعی انجام می شود و معمولا درد خاصی ندارد. در صورت وجود هر گونه دردی، استفاده از داروهایی از قبیل ایبوپروفن، ژلوفن و داروهایی از این قبیل ممنوع است. استامینوفن بهترین و مناسب ترین دارو برای التیام دردهای احتمالی است.
  • نگران التهابات بعد از تزریق نباشید، این التهابات بین ۱۰ روز الی ۲ هفته ماندگار هستند.
  • از لمس، دستکاری، فشار دادن و خاراندن محل درمان پرهیز شود.
  • قبل از برطرف شدن کامل عوارض از قرار گرفتن در معرض آفتاب شدید، سونا، جکوزی، اسکی و پاتیناژ خودداری شود.
  • دستورالعمل های پزشک در رابطه با مراقبت های بعد از تزریق ژل بسیار مهم است. در صورتی که پزشک پمادها و شوینده های خاصی تجویز کرده باشد یا توصیه به انجام ماساژ داشته است، افراد باید دقت و توجه کافی نسبت به آن داشته باشند.

اقدامات زیبایی چنانچه در ناحیه مناسب و مورد نیاز و با مشورت پزشک زیبایی انجام شود، تایثر زیادی در زیباتر شدن فرم صورت خواهد داشت.

چگونه می توان فیلرهای تقلبی را از اصلی تشخیص داد؟

تفاوت فاحش در قیمت

ژل های تقلبی قیمتی بسیار ارزان تر دارند. ژل های اصلی، قیمت هر سی سی ژل گاهی بالای یک میلیون تومان است.

لیبل اصالت کالا

ژل های تقلبی لیبل اصالت کالا قابل ردیابی توسط سازمان غذا و دارو ندارند.

تفاوت فاحش در حجم فیلر

ژل های ۱۰ سی سی عمدتا چینی و تقلبی هستند و بصورت فله ای پر می شوند که مخصوص صورت نیستند. ژل های اصلی معمولا سرنگ پر شده ی یک تا دو سی سی هستند.

ماندگاری فیلر

فیلرهای تقلبی، چون از جنس مواد پلیمری هستند، برای بدن غیر قابل جذب بوده وماندگاری بسیار زیاد دارند. گاهی نیز از مواد قابل جذب برای بدن هستند ولی چون تکنولوژی خاصی روی آنها صورت نگرفته، خیلی زود در بدن تجزیه می شوند. بعبارتی ماندگاری خیلی کم یا خیلی زیاد از ویژگی های فیلرهای تقلبی است. در حالیکه ژل های باکیفیت، ماندگاری یک تا دو ساله دارند.

خارج شدن از پوست

ژل های بی کیفیت، هر چند وقت یک بار، متورم و دردناک و عفونی شده، گاهی جابجا شده و گاهی توسط سیستم ایمنی بدن به بیرون رانده می شوند.

در صورتی که قیمت پایین و برند ناشناخته و متفرقه باشد، قطعا تاثیر مثبت نخواهد داشت. نکته بدتر عوارض و واکنش های پوستی است. بنابراین باید از برندهای مرغوب و شناخته شده استفاده کنید تا عمل زیبایی نتیجه معکوس برایتان نداشته باشد.

ژل رووفیل آکواشاین آلترا پلاس

تزریق ژل رووفیل در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی

عوامل مختلفی سبب دستیابی به نتیجه مطلوب در یک درمان زیبایی می شود. این عوامل عبارتند از:

  • مهارت پزشک در انجام صحیح تکنیک درمانی
  • تجهیزات و امکانات مناسب
  • استفاده از روش درمانی متناسب با شرایط فرد
  • استفاده از فیلرها و ژل های استاندارد

در صورتی که شما مرکز درمانی را به درستی انتخاب کرده باشید، سایر شرایط نیز به شکل مطلوب فراهم می شود. مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی، با داشتن تجهیزات پیشرفته، پزشکان باتجربه و بهترین برندهای ژل که از دلایل اصلی کیفیت بالای خدمات ارائه شده در این مرکز است، شما عزیزان را در این مسیر همراهی خواهد کرد. 
در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی خدمات زیبایی از قبیل بلفاروپلاستی، تزریق چربی، بوتاکس، لیفت صورت با نخ، تزریق ژل و بسیاری از خدمات دیگر از قبیل لیزر موهای زائد به طور تخصصی، اندولیفت و جوانسازی پوست با استفاده از تکنیک ها و روش های مختلف انجام می شود. اگر به پوست و زیبایی خود اهمیت می دهید تماس با ما را فراموش نکنید تا از تخفیف های طلایی این مرکز بهره ببرید. 

نتیجه گیری

این مطلب شامل تمامی نکات طلایی درباره برند ژل رووفیل بود.
قبل از هر اقدام زیبایی با پزشک مشورت کنید تا بهترین نتیجه متناسب با فرم صورتتان اتفاق بیفتد. برای مثال گاهی به نظر می رسد نیاز به رفع خط خنده داریم در حالیکه با تزریق ژل به گونه صورت شاداب تر و خط خنده محوتر می گردد.
در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی هرگز برای کاهش هزینه ها از مواد نامرغوب استفاده نمی شود. پزشکان و پرسنل این مرکز، زیبایی توام با سلامتی را حق همه افراد می دانند، لطفا قدر سلامتی جسم و روح خود را بدانید و خدمات درمانی زیبایی را در مراکز معتبر دریافت کنید.
 تماس با ما را فراموش نکنید تا از تجربه به یاد ماندنی تزریق ژل رووفیل در این مرکز به خوبی یاد کنید.

منبع

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا