مرکز لیفت صورت | هایفوتراپی در تهران

مرکز لیفت صورت

مرکز لیفت صورت
می گویند آدم هرچه سنش بالاتر می رود کوچکتر می شود! نمی دانم این مثلی که پدرم همیشه می گفت چقدر صحت دارد، اما در مورد پوست صورت کاملا برعکس است. هرچه سن بالاتر می رود انگار که پوست بزرگتر شده و وا می رود. مثل اینکه دیگر تحمل وزن خودش را نداشته باشد کش می آید. و این شل شدگی روی صورت پدیده ای است که به آن افتادگی پوست می گویند. اتفاقی که همه ما یا تجربه اش کرده ایم یا قطعا تجربه اش خواهیم کرد. این بخشی از روند طبیعی بالا رفتن سن است.

مرکز لیفت صورت
مرکز لیفت صورت

اما ما انسان ها که تا امروز توانسته ایم تا این حد در تکنولوژی و درمان های مختلف پیشرفت کنیم، دلیل ندارد که نتوانیم علائم پیری را هم درمان کنیم. یا به عبارت بهتر عقب بیندازیم. این مقابله با طبیعت نیست بلکه استفاده از امکانات برای حفظ سلامت و شادابی خودمان است. تا زنده هستیم باید زندگی کنیم.
لیفت صورت یکی از آن پیشرفت ها در زمینه درمان های زیبایی است که می تواند پیری صورت شما را بهبود بخشد و علائم آن را از بین ببرد. کاری کند تا پوستی شل شده دوباره قوت بگیرد و مثل دوران جوانی شاداب و سرحال خودنمایی کند. و برای این کار هم روش های زیادی وجود دارند. گزینه های درمانی مختلفی که هرکدام ویژگی ها، مزایا و معایب خودشان را دارند. در میان این روش های رایج، شناخته شده ترینشان لیفت صورت با جراحی است. اما جراحی تا چه حدی می تواند راه حلی قابل اطمینان برای رفع مشکل علائم پیری باشد؟

جراحی لیفت صورت

وقتی مادرم بیمار شده بود و غضروف زانوهایش مشکل پیدا کرده بود، دکتر به او گفت که یا باید جراحی کند یا با رعایت نکات درمانی آرام آرام به بدن خودش کمک کند تا با کمک تکنیک های جانبی مشکل را رفع نماید. به پیشنهاد خود دکتر از جراحی صرف نطر کردیم چون به قول او مشکلات ناشی از جراحی و ریسک آن همیشه زیادتر از آن است که بخواهد اولین گزینه باشد.
وقتی برای درمان یک بیماری، جراحی آخرین گزینه است چرا باید برای درمان های زیبایی گزینه اول باشد؟ جراحی کردن هیچوقت راهکار مناسبی نبوده. مخصوصا در زمینه درمان های زیبایی. آنهم پوست صورت. جراحی ریسک زیادی دارد. عوارضش بالاست و جای برش های آن هرچقدر هم که خوب انجام شده باشد، روزی خودشان را نشان می دهند. علاوه بر آن دوام و میزان اثرگذاری اش برای لیفت ابداً به قدری نیست که قابل اتکا باشد. با همه مشکلاتی که برای جرای لیفت صورت پشت سر می گذارید بعد از مدت نه چندان زیادی دوباره مجبور به انجام آن خواهید شد!
پس بهترین راهکار لیفت صورت چیست؟ پیشرفت های دنیای پزشکی چه راهکار جایگزینی را برای لیفت صورت پیشنهاد می دهد؟

مرکز لیفت صورت
مرکز لیفت صورت

انواع لیفت صورت

دو راهکار جایگزین برای لیفت صورت با جراحی وجود دارند. اولی لیفت با نخ است و دومی هایفوتراپی. لیفت صورت با نخ که اولین پیشنهاد به عنوان جایگزین جراحی بود نتوانست خود را به عنوان روشی موثر و قابل اطمینان ثابت کند. اولا باز هم به برش های پوستی نیاز داشت و دوم اینکه دوام اثر آن نیز پایداری چندانی نداشت.
اما راهکار جدیدی به نام هایفو این روزها توانسته به خوبی ثمربخش باشد. هایفو به عنوان یک درمان غیر تهاجمی که به هیچگونه برش یا آسیب سطحی نیاز ندارد، ایمنی بسیار بالایی داشته و توانسته دوام و پایداری اثر لیفت صورت را تا چندین سال افزایش دهد!
برخلاف روش های قدیمی تر مثل استفاده از نخ و جراحی، هایفو به صورتی کاملا ایمن و بدون عوارض فرآیند لیفت را صورت می دهد و می تواند به سادگی برای حداقل 2 تا حتی 10 سال صورت شما را مثل گذشته شاداب، قرص و محکم نگه دارد. آنهم تنها ظرف یک تا چهار جلسه!!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

هایفوتراپی

هایفو روشی درمانی است که از امواج فراصوت تشدید شده و متمرکز برای جوانسازی پوست استفاده می کند. این روش درمانی عملکرد کاملا طبیعی دارد و به جای اثرگذاری مستقیم و همراه با آسیب، بدن را تحریک می کند تا خودش خودش را ترمیم کند!
شیوه اثرگذاری هایفو به این صورت است که امواج فراصوت با طول موج خاص خودشان مستقیما از سطح پوست عبور کرده و وارد لایه های هدف، یعنی لایه های عمیقتر پوست می شوند. درآنجا انرژی این امواج به صورت گرما آزاد شده و باعث می شود تا بدن سیگنال آسیب دریافت کند. با این اتفاق کلاژن از غدد از کار افتاده بدن دوباره ترشح می شود تا آسیب وارده را جبران کند. پس سلول های قدیمی را از میان برداشته و با سلول های تازه و جوان تعویض می کند. این کار خود به خود پوستی جدید و جوان به صورت شما می بخشد و علاوه بر لیفت آن چین و چروک های ملایم را نیز از بین می برد.

مرکز لیفت صورت
مرکز لیفت صورت

برخلاف روش های غیرتهاجمی یا کمتر تهاجمی دیگر مثل لیزر یا میکرونیدلینگ، هایفو کمترین آسیبی به سطح پوست شما نمی رساند و هیچ عوارضی ندارد. جز عوارض سطحی مثل ورم و قرمزی که تا چند ساعت بعد از میان می روند.
بعد از جلسه هایفو باید چند ماه صبرکنید تا اثر نهایی آن را روی پوست صورت خود ببینید. اثری که حداقل 2 سال و حداکثر تا 10 سال پایدار باقی می ماند.
نکته : هایفو برای رفع علائم شدید پیری مناسب نیست. بهترین سن برای انجام هایفوتراپی بین 35 تا 50 سال، برای افرادی است که علائم ملایم پیری روی صورت خود دارند.

بهترین مرکز هایفوتراپی تهران

اگر بهترین درمان ها را هم در مراکز نامعتبر و بی کیفیت انجام دهید، نمی توانید انتظار گرفتن هیچ نتیجه ای از آنها داشته باشید. انتخاب یک مرکز معتبر و قابل اعتماد اهمیت زیادی در پروسه درمان های زیبایی دارد. چون مراکز فاقد اعتبار و کیفیت هم کم نیستند. پس در این مورد نهایت دقت را به خرج دهید.

یکی از بهترین مراکز قابل اعتماد برای انجام هایفوتراپی و سایر درمانهای زیبایی و جوانسازی پوست، مرکز تخصصی لیزر و زیبایی شمال تهران است. این مرکز علاوه بر کادری مجرب و متخصص به بهترین دستگاه های هایفو نیز مجهز است و با تعرفه های معقول و مناسب توانسته خودش را به عنوان مرکزی کاملا به صرفه ثابت نماید. برای آشنایی بیشتر با این مرکز و تماس جهت گرفتن نوبت درمان بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا