قیمت ژل هیالورونیک اسید |بهترین مارک های فیلر کدامند؟!

قیمت ژل هیالورونیک اسید

قیمت ژل هیالورونیک اسید

اگر بخواهیم نام یک معجزه برای پوست را ببریم، قطعا باید به هیالورونیک اسید اشاره کنیم. این ماده ی فوق العاده یکی از ضروری ترین مواد برای پوست صورت است. هیالورونیک اسید به طور طبیعی هم در بافت های بدن وجود دارد اما هرچه سن ما بالاتر می رود، تولید آن کاهش پیدا می کند. هیالورونیک اسید مسئولیت حفظ آب و رطوبت را در بافت های بدن به عهده دارد

به همین خاطر است که پوست ما به تدریج دچار چین و چروک می شود و حجم خود را از دست می دهد.اما خوشبختانه در حال حاضر فیلرهایی وجود دارد که می توانند این مشکل را برطرف کنند.

عموما فیلرها را برای لب ها، گونه ها ، چانه و برای رفع چین و چروک ها تزریق می کنند. سوالی که در این میان مطرح می شود این است که قیمت ژل هیالورونیک اسید چقدر است؟ برای پاسخ به این سوال باید عنوان کنیم که قیمت فیلر، به برند آن و محلی که در آن تزریق می شود، خواهد داشت.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

قیمت ژل هیالورونیک اسید
قیمت ژل هیالورونیک اسید

تزریق فیلر به نقاط مختلف بدن، گرچه عملیات ارزان قیمتی نیست اما می توان با مراجعه به برخی مراکز که تخفیف های خیلی خوبی برای این درمان ارائه می کنند، هزینه های خود را تا حد زیادی کاهش داد. در ادامه تصمیم داریم به یکی از بهترین مراکز زیبایی و لیزر شمال تهران اشاره کنیم:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، افتخار دارد تا با ارائه ی بهترین برندهای فیلر که حاوی هیالورونیک اسید هستند، کلیه ی خدمات تزریق ژل را برای شما عزیزان انجام دهد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی تخفیف هایی که در این مرکز ارائه می شود و هم چنین اخذ نوبت به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

قیمت انواع ژل

همان طور که گفتیم،ژل ها انواع و اقسام دارند که قیمت آن ها نیز با هم تفاوت زیادی دارد. برخی از این ژل ها ارزان تر هستند اما به تبع کیفیت پایین تری هم دارند. نکته ای که باید به ذهن داشته باشید این است که بهترین فیلرها، فیلرهایی هستند که حاوی هیالورونیک اسید می باشند. اما در صورتی که بخواهیم به صورت خلاصه بهترین و مرغوب ترین مارک های فیلر را معرفی کنیم، باید اسامی زیر را فهرست کنیم:

ژل های خانواده ژوویدرم ( ژل اولترا، وولبلا و …)

ژل های خانواده ی رستیلن

ژل رووفیل

ژل پرنسس

و…

گران ترین ژل موجود در بازار، ژل های رستیلن است که به خاطر کیفیت و دوام بسیار بالا، اندکی گران تر از دیگر برندها هستند. این ژل که ساخت کشور سوئیس است، تایدیه سازمان FDA آمریکا را دارد. این مسئله بدین معنی است که تزریق آن هیچ گونه عوارضی ندارد و اثرات آن نیز مطلوب و فوق العاده است.

در صورتی که به دنبال تزریق فیلر در یک مرکز هستید، نیازی نیست که نگران قیمت های آن باشید. چرا که بسته به بودجه ی شما همواره می توانید ژل هایی را پیدا کنید. البته باید دقت داشت که فاکتور کیفیت نیز بسیار مهم است.

قیمت انواع ژل
قیمت انواع ژل

بارها و بارها دیده ایم که برخی از انواع برندها به خاطر کیفیت پایین، عوارض جانبی وحشتناکی روی چهره می گذارند. به همین خاطر توصیه می کنیم که به هیچ وجه به ژل های ارزان و نا آشنا اطمینان نکنید.

قیمت ژل ژوویدرم

ژوویدرم تقریباً معروف ترین مارک فیلر است که تقریباً بیشتر پزشکان نیز از آن استفاده می کنند. مزیت بزرگ ژل های خانواده ی ژوویدرم در این است که نسخه های متعددی را به بازار عرضه کرده است که هرکدام برای تزریق در یک ناحیه ی صورت مناسب هستند. به عنوان مثال فیلر ژوویدرم وولبلا، به خاطر سبکی و وزن مولکولی بسیار پایین برای تزریق در لب ها و خط خنده توصیه می شود.

قیمت آن نیز بسته به برندی که استفاده می کنید ممکن است متفاوت باشد. اما می توان این گونه ذکر کرد که کیفیت بسیار بالای ژل ژوویدرم باعث شده که خیلی از افراد و پزشکان هزینه های مربوط به آن را بپردازند. محبوبیت این فیلر نیز به حدی است که خیلی مواقع به جای تزریق ژل از عبارت تزریق ژوویدرم نیز استفاده می کنند.

قیمت ژل ژوویدرم
قیمت ژل ژوویدرم

قیمت ژل رووفیل کره

ژل رووفیل که ساخت کشور کره است نیز از بهترین و مرغوب ترین برندهای موجود در بازار است. در ادامه به برخی از نسخه های ژل رووفیل اشاره کرده ایم :

رووفیل فاین – برای درمان چین های خفیف

  • حاوی 23 میلی گرم هیالورونیک اسید
  • سرنگ این ژل حاوی 1 میلی لیتر ژل است

برای ترمیمی و اصلاح چین های خفیف و اسکارهای عمیق به کار می رود

به طور کامل می تواند چین های عمیق و بافت های پوست را پُر کند.

عمق تزریق : در لایه درمیس پوست

ماندگار و دوام : به طور میانگین 10 ماه

رووفیل پلاس- برای افزایش حجم صورت و لب ها

حاوی 23 میلی گرم هیالورونیک اسید

سرنگ این ژل حاوی 1 میلی لیتر ژل است

سوزن بسیار نازک و ظریف این ژل نیز باعث می شود که برای پر کردن چین و چروک های عمیق پوست، بیمار هیچ گونه درد و ناراحتی ای احساس نکند.

بیشتر مواقع برای برجسته سازی گونه و لب ها به کار می رود

نواحی تزریق : پیشانی – پُل بینی – چین های نازولابیال – پُر کردن رد اشک- چین های خفیف – بالای گونه ها – گونه ها – گود افتادگی گونه ها – لیفت لب ها – افزایش حجم لب ها – ترمیم فرم چانه –

عمق تزریق: عمق لایه ی درمیس پوست

مدت زمان ماندگاری و دوام: به طور میانگین 12 ماه

رووفیل اولترا- برای رفع چین های بسیار عمیق و افزایش حجم بیشتر

حاوی 23 میلی گرم هیالورونیک اسید

سرنگ این فیلر حاوی 1 میلی لیتر ژل است

اصلاح و ترمیم تمامی چین و چروک های بسیار عمیق در بافت های ضخیم پوست

افزایش حجم و برجستگی

نواحی تزریق : پیشانی – پُل بینی – چین های نازولابیال – گونه ها – افتادگی گونه ها – لیفت لب ها – افزایش حجم در گونه ها ، چانه ، ناحیه گیجگاهی

عمق تزریق: در عمیق ترین لایه ی درمیس پوست

مدت زمان ماندگاری و دوام: به طور میانگین 12 ماه

در نهایت باید بگوییم که هر کدام از این ژل ها حتی در صورتی که از بالاترین کیفیت برخوردار باشند، اگر توسط پزشکی ماهر و با تجربه تزریق نشود، احتمالاً به هیچ نتیجه ای نخواهید رسید.

امیدواریم که از این مطلب استفاده کرده باشید

محقق و گردآورنده: ندا ناصری

لینک منبع مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا