قیمت فیشیال صورت در بهترین مرکز زیبایی تهران!

قیمت فیشیال صورت

قیمت فیشیال صورت چقدر است؟

یکی از بهترین و رایج ترین مراقبت هایی که باید در مورد پوست خودمان داشته باشیم، فیشیال صورت است. اما مثل هر چیزی دیگری، اولین سوالی که در مورد این پروسیجر زیبایی به ذهنمان خطور می کند این است که قیمت فیشیال صورت چقدر است؟ از عهده ی پرداخت هزینه فیشال صورت برمی آییم؟

در این مقاله از وبسایت لیزر دیسکانت تصمیم داریم در مورد قیمت فیشیال صورت صحبت کنیم. اگر می خواهید در مورد هزینه های مربوط به فیشال پوست صورت اطلاعاتی به دست آورید، تا انتهای مقاله ما را دنبال کنید.

فیشیال پوست چیست؟

فیشیال در زبان انگلیسی، به معنای پوستی است! وقتی که صحبت از درمان فیشیال پوست می کنیم، منظورمان هر کاری است که برای پوستمان انجام می دهیم. در نتیجه، فیشیال پوست یک درمان چند مرحله ای است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

اما به طور کلی، حتما باید پاکسازی، لایه برداری، تخلیه، بخور و..را در روند فیشیال صورت بگنجانید.

فیشیال صورت می تواند بهترین گزینه برای جوانسازی، رفع لکه های پوستی، از بین بردن جوش های سرسیاه و سر سفید و …باشد. به همین دلیل است که توصیه می کنیم هر چند ماه یک بار آن را انجام دهید.

فراموش نکنید که فیشیال صورت به شما کمک می کند که حتی تا سنین بالا هم پوست سالمی داشته باشید.

هزینه فیشال صورت در تهران

اولین نکته ای که در مورد قیمت فیشیال صورت مطرح است این می باشد که پروسیجر خود را در کجا انجام می دهید؟ آیا ساکن تهران هستد و می خواهید فیشیال صورت خود را در این شهر انجام بدهید؟ اگر جوابتان مثبت است باید به شما بگوییم که احتمالا قیمت فیشیال صورت در این شهر نسبت به شهرستان های دیگر اندکی گران تر باشد.

به طور کلی فیشیال صورت در تهران با توجه به فاکتورهای زیر تعیین می شود:

  • شما می خواهید فیشیال صورت خود را در کدام مرکز انجام بدهید؟
  • مراحل فیشیال صورت شما چیست؟ آیا پکیج های حرفه ای نیاز دارید یا کارتان با یک پاکسازی ساده هم راه می افتد؟
  • شرایط پوست شما چگونه است؟ آیا پوست حساسی دارید یا این که دارای یک پوست نرمال می باشید؟

تمام این فاکتورها در قیمت فیشیال صورت تعیین کننده هستند. به طور کلی اگر فیشیال شما شامل یک پاکسازی ساده با دستگاهی مثل میکرودرم است، احتمالا هزینه های شما بیشتر از 300 الی 400 هزار تومان نخواهد شد.

دقت داشته باشید که این ارقام مربوط به سال 1401 است و احتمال دارد با توجه به تورم، تغییر پیدا کند.

در ضمن همان طور که اشاره کردیم، خیلی از مراکز زیبایی، قیمت های متفاوتی ارائه می کنند. این تفاوت قیمت میان مراکز زیبایی مختلف هم به دلیل استفاده از دستگاه ها، مواد و متخصص های مختلف است.

هزینه فیشیال صورت ۱۴۰۰

طبیعی است که بحث قیمت فیشیال صورت در ذهنتان باشد. از آن جایی که بیشتر خدمات زیبایی از سال 1400، دچار افزایش قیمت شدند، هزینه فیشیال صورت نیز بیشتر شده است.

البته لازم نیست که نگران این موضوع باشید چرا که در مرکز زیبایی شریعتی واقع در شمال تهران، تلاش کرده ایم که هزینه ها را ثابت نگه داریم و یا به میزان خیلی کمی افزایش بدهیم.

هزینه فیشیال صورت در جدیدترین تعرفه های مرکز به شرح زیر است:

لیست قیمت پاکسازی صورت

پکیج های فیشیال صورت در مرکز زیبایی شریعتی قیمت های متفاوتی دارند.

در صورتی که پکیج فیشیال شما صرفاً شامل فیس آپ صورت و پاکسازی باشد، قیمت آن ارزان و به صرفه است. در حال حاضر قیمت پکیج های ارزان قیمت فیشیال از 300 هزار تومان شروع می شود.

پکیج های vip فیشیال صورت که شامل بیشتر خدمات پوستی مثل مزوتراپی، فیس آپ، نورتراپی و…است، قیمت بالاتری دارد و از 800 هزار تومان شروع می شود.

جدول قیمت انواع فیشیال صورت

 

نوع فیشیال صورت قیمت خدمات
فیشیال کلاسیک از 400 هزار تومان به بالا دستگاه فیس آپ – ماسک های آبرسان و…
فیشیال vip از 800 هزار تومان به بالا دستگاه فیس آپ- ماسک های آبرسان – نور درمانی – ماساژ و…
فیشیال تخصصی از 1.100 هزار تومان به بالا بسته به شرایط پوست فرد از درمان های مختلفی مثل فیس آپ، مزوتراپی و…استفاده می شود.

 

 

تخفیف های ویژه ای که برای فیشیال صورت در نظر گرفته ایم را نیز نباید فراموش کرد. شما می توانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام مرکز زیبایی شریعتی، از آخرین تخفیف های ما مطلع شوید.

بهترین برند برای فیشیال صورت

زمانی که تصمیم به انجام فیشال صورت می گیرید، از مواد مغذی و ویتامین های بسیاری برای درمان مشکلات پوستی تان استفاده می شود. همان طور که در مقالات پیشین وبسایت گفته ایم، فیشال پوست از روش ها و مراحل مختلفی تشکیل شده است.مثل:

  • استفاده از دستگاه فیس آپ
  • مزوتراپی سطحی یا تزریقی
  • ماساژ صورت( با دستگاه فیس آپ، دست و سنگ گواشا)

حال سوال این جاست که اگر در طول درمان از کوکتل های مزوتراپی استفاده شود، چه برندی بهتر است؟ از کجاب فهمیم که بهترین درمان ممکن را خواهیم داشت؟

 

در پاسخ به سوال شما باید بگوییم که کوکتل های مزوتراپی ممکن است شامل مواد مختلفی باشند. مثلا برخی از آن ها برای رفع جای جوش موثر هستند. برخی دیگر خواص لاغر کنندگی دارند. بهترین برند مزوتراپی آن است که متناسب با مشکل پوستی شما انتخاب شده باشد.

به طور کلی بهترین برندهای مزوتراپی ساخت کشور فرانسه می باشند.

مراحل فیشیال صورت

همانطور که اشاره کردیم فیشیال صورت یک پروسیجر چند مرحله ای است. چند مرحله ای بودن این پروسیجر عملا آن را به یک عمل ترکیبی تبدیل می کند که از چکیده مزیت های بهترین روش های پاکسازی و جوانسازی پوست استفاده می کند.

بسیاری از افراد مراحل مختلف فیشیال صورت را صرفا به خاطر اثر ریلکسیشن آن انجام می دهند چراکه تحت این پروسیجر پوستشان نفس کشیده و حس بسیار خوبی پیدا می کنند. هرکدام از این مراحل اثرگذاری متفاوتی روی پوست صورت شما می گذارد و فواید خاص خود را دارد. ترکیب این مراحل باعث شده تا فیشیال در عین سادگی به یک پروسیجر پوستی کامل تبدیل شود.

علاوه بر این، مرحله ای بودن پروسیجر فیشیال صورت باعث می شود تا خیلی از افراد، مخصوصا در جلسات متعدد نایازی به طی کردن تمام مراحل نداشته باشند. اینکار علاوه بر اینکه در وقت شما صرفه جویی می کند، باعث کاهش هزینه پرویجر هم می شود.

فیشیال صورت
فیشیال صورت

با این توضیحات بهتر است دیگر خود مراحل فیشیال صورت در تهران به شما معرفی کنیم:

  1. پاکسازی اولیه پوست : در آغاز پروسیرجر فیشیال، متخصص مربوطه ابتدا آلودگی های سطحی پوست شما را با یک پد الکلی یا پنبه و دستمال مرطوب به خبی و به صورت کامل پاک می کند. آلودگی های محیطی ، مخصوصا در هوای تهران می توانند در روند پروسیجر اختلال ایجا کنند. به همن دلیل پیش از هرچیز باید از روی صروت برداشته شوند.
  2. بخاردهی : بخاردهی ای بخور دومین مرحله فیشیال صورت است. در این مرحله، بعد از پامسازی اولیه صورت، متخصص پوست با استفاه از یک دستگاه مخصوص پوست صورت شما را بخور می دهد. بخار دادن به پوست باعث ریلکس شدن عضلات و باز شدن منافذ پوست می شود.
  3. تخلیه : در این مرحله منفذ پوست در اثر تماس بخار باز شده و پوست صورت آماده پاکسازی است. در این گام متخصص اقدام به تخلیه جوش های سرسیاه و آلودگی های زیر پوستی می کند.
  4. لایه برداری : پس از چند دقیقه استراحت دادن به پوست بعد از مرحله تخلیه، نوبت به لایه برداری پوست می رسد. بهترین مرکز فیشیال صورت در تهران اصولا از بهترین دستگاه ها در این مرحله استفاده می کند. بهترین دستگاه برای لایه برداری پوست نیز دستگاه فیس آپ است. فیس آپ علاوه بر برداشتن لایه سطحی سلول های مرده پوست، باعث تحریک پوست به ترشح کلازن می شود. این ماده نیز موجب جوانسازی پوست صورت می شود.
  5. ماساژ : مرحله لایه برداری اندکی باعث التهاب و قرمزی پوست می شود. به همین خاطر در مرحله بعدی متخصص کمی پوست صورت شما را ماساژ می دهد تا التهاب آن را آرام کند. ماساژ صورت بعد از لایه برداری علاوه بر اینکه موجب ریلکس شدن پوست می شود، اثر لیفت هم دارد و به رفع افتادگی پوست صورت کمک می کند. ماساژ صورت رادر پکیج های ویزه تر می توان با سنگ های مخصوصی همچون سنگ گواشا انجام می دهند.
  6. ماسک گذاری : آخرین مرحله ماسک گذاری است. در این مرحله برای تثبیت مراحل قبلی ماسک های پروتئینه و مغذی روی پوست صورت می گذارند. این ماسک های آبرسان علاوه بر تغذیهپوست با مواد معدنی مفید موجب درخشان شدن و لطافت بیشتر پوست می شوند. بهترین مرکز فیشیال صورت در تهران از ماس های مرغوب و اورجینال در این مرحله استفاده می کند.

مراکز فیشیال صورت در تهران

دقت داشته باشد که اگر کار فیشیال صورت در یک مرکز معتبر و قابل اطمینان انجام ندهید، همین پروسیجر ساده و کم عارضه می تواند خطرات عوارض جانبی را به همراه داشته باشد (در ادامه مقاله در مورد عوارض فیشیال صورت توضیح می دهیم).

فیشیال صورت
فیشیال صورت

بهترین مرکز فیشیال صورت در تهران علاوه بر برخورداری از متخصصان واقعی و حرفه ای پوست، از بهترین دستگاه ها و بهترین مواد برای تغذیه و جوانسازی پوست استفاده می کند. اگر سلامت پوست صورتتان مهم است، هرگز برای فیشیال به سالن های زیبایی یا مراکز نامعتبر اعتماد نکنید.

بهترین مرکز فیشال پوست صورت در تهران

اما در صورتی که می خواهید یکی از بهترین مراکز فیشال پوست صورت در تهران را پیدا کنید، ما به شما مرکز زیبایی شریعتی واقع در شمال تهران را پیشنهاد می کنیم. چرا؟

قیمت فیشیال صورت
قیمت فیشیال صورت
  • در وهله ی اول، این مرکز زیبایی یکی از بهترین متخصصین پوست را در اختیار دارید. تبحر و مهارت پزشکان این مجموعه، اعتبار فراوانی به همراه داشته است. اعتباری که با همراهی شما به دست آمده است.
  • مرکز زیبایی شریعتی، به استفاده از برندهای مرغوب و معتبر زیبایی معروف است. امکان ندارد که یک ماسک آبرسان بی کیفیت یا دستگاه غیر مرغوب را در این مرکز زیبایی پیدا کنید. به همین دلیل است که می توان با خیالی آسوده از خدمات فیشال مرکز زیبایی شریعتی استفاده کرد.
  • قیمت های این مجموعه، کاملا منصفانه و به صرفه است. علاوه بر این شما می توانید از تخفیف های مداوم مرکز زیبایی شریعتی، بهره مند شوید.

آدرس پیج اینستاگرام مجموعه را دنبال کنید تا جریان این تخفیف ها قرار بگیرید.

تمام این مزایا باعث شده است تا نام این مرکز، در میان تمامی مراکز زیبایی تهران بدرخشد.

دستگاه پاکسازی صورت

اما سوال اصلی این جاست که در مرکز زیبایی شریعتی از چه دستگاه هایی برای پاکسازی صورت و خدمات درمانی آن استفاده می شود؟

در پاسخ به این سوال باید شما را با یکی از جدیدترین و بهترین دستگاه های پاکسازی کل دنیا به نام دستگاه میکرودرم فیس آپ آشنا کنیم.

فیس آپ، یکی از جدیدترین و آخرین نسل دستگاه های میکرودرم است که علاوه بر لایه برداری و پاکسازی، منجر به رفع چین و چروک، روشن سازی پوست، رفع اسکارها و…نیز می شود.

در مراحل فیشیال پوست صورت، از دستگاه میکرودرم فیس آپ استفاده می شود. به این ترتیب مرکز زیبایی شریعتی اطمینان پیدا می کند که بهترین نتیجه ی ممکن را گرفته اید.

قیمت میکرودرم صورت

یکی دیگر از سوالات رایجی که خیلی از مراجعه کنندگان مرکز زیبایی شریعتی می پرسند این است که اگر بخواهند خدمات فیس آپ را به طور جداگانه انجام بدهند، چقدر باید هزینه کنند؟

خوشبختانه قیمت میکرودرم صورت با استفاده از دستگاه فیس آپ، به هیچ وجه بالا نیست. شما می توانید ماهانه با پرداخت مبلغی بسیار جزئی، خدمات میکرودرم فیس آپ را دریافت کنید.

قیمت فیشیال صورت با فیس آپ

البته همواره توصیه می کنیم که میکرودرم فیس آپ را در طول مراحل فیشیال صورت انجام بدهید تا نتیجه ای فوق العاده دریافت کنید.

فیشیال صورت در منزل

یکی از مشکلات و معضلاتی که در میان مراجعه کنندگان مرکز زیبایی شریعتی به کرات دیده ایم، این است که فکر می کنند فیشال صورت در منزل می توانند داشته باشند. به همین دلیل یک دستگاه میکرودرم یا میکرونیدلینگ تهیه می کنند و در خانه این کار را انجام می دهند.

اما بعد از مدتی، دچار مشکلات پوستی فراوان می شوند که هیچ راهی به جز مراجعه به مطب پزشک پوست برایشان باقی نمی گذارد.

 

معمولا این گونه افراد اگر از همان ابتدا برای درمان مشکلات پوستی خود به مراکز زیبایی و یک متخصص مراجعه می کردند، با انجام یک فیشال صورت کارشان راه می افتاد و می توانستند مشکل خود را حل کنند.

اما زمانی که در اثر درمان نامناسب در خانه، دچار مشکلات پوستی مختلف می شوند، ناچار هستیم که درمان های پیشرفته تری را برای حل معضل پوستی شان به کار ببریم.

بنابراین توصیه ی اکید می کنیم که برای انجام فیشال صورت، نه به آرایشگاه های زیبایی مراجعه کنید و نه در خانه انجام بدهید.

تنها جای مناسب برای انجام درمان های پوستی، مراکز زیبایی تخصصی است.

انواع فیشیال صورت

یکی از سوالات خیلی مهمی که در رابطه با فیشیال وجود دارد، این است که انواع فیشیال صورت کدامند؟

در مقاله انواع فیشیال صورت به طور مفصل در مورد این مسئله صحبت کرده ایم. اما اجازه بدهید در این مطلب نیز به طور خلاصه، در مورد انواع فیشیال صورت صحبت کنیم:

  • فیشیال صورت برای پاکسازی پوست: برخی از فیشیال هایی که انجام می شود، تنها با هدف پاکسازی پوست، صورت می گیرد. به همین دلیل است که استفاده از دستگاه هایی مثل فیس آپ یا میکرونیدلینگ در آن ها خیلی رایج است.در حقیقت این نوع از فیشیال صورت روتین می باشد و برای پوست هایی به کار می رود که عموما مشکل خاصی ندارند و صرفا کمی پژمرده به نظر می رسند.
  • فیشیال صورت برای رفع جوش: برخی از پوست ها به طور دائم دچار جوش می شوند و لازم است که مراقبت های مداوم در خصوص آن ها صورت بگیرد. فیشیال صورت برای رفع جوش، یک پکیج تخصصی است و با استفاده از فیس آپ، مزوتراپی و نور درمانی، تلاش می کند تا جوش های صورت را از بین ببرد.
  • فیشیال صورت برای جوانسازی پوست: نوع دیگری از فیشیال صورت هست که روی جوانسازی پوست تمرکز دارد. در طول روند فیشال صورت برای جوانسازی ممکن است از دستگاه ها، روش ها، سرم ها و تونرهای مختلفی استفاده شود. در ضمن، ماساژ پوست با روش های مختلف نیز بخش مهمی از فیشیال برای جوانسازی می باشد.

انواع خدمات فیشیال

یکی از سوالات بسیار مهمی که در مورد فیشیال صورت پرسیده می شود این است که اساسا چرا باید فیشیال انجام بدهیم؟ فایده و سود این درمان برای پوست چیست؟ چه خدماتی برای پوست ما ارائه می کند؟

برای پاسخ به این سوال ترجیح داده ایم که به سراغ نظرات مخاطبین و مراجعه کنندگان مرکز زیبایی شریعتی برویم و نظر آن ها را بعد از فیشیال صورت مداوم و منظم جویا شویم:

فاطمه یکی از مراجعه کنندگان قدیمی مرکز است. او ابتدای هر فصل به مرکز مراجعه می کند و خدمات فیشیال را دریافت می کند. خود او در مورد تجربه اش از فیشیال چنین می گوید:

من یکم وسواسی هستم. همیشه احساس میکردم که پوستم تمیز نیست و با روش های غیراصولی سعی می کردم تمیزش کنم.

انجام مداوم فیشیال باعث شده که اون احساس قدیمی از بین بره! همیشه احساس می کنم که پوستم سالم و تمیزه و این احساس رو با دنیا عوض نمی کنم.

فاطمه بعد از هر جلسه ی درمانی با خوشحالی و ذوق مطب را ترک می کند و احساس مثبت خودش را به ما هم منتقل می سازد.

مراجعه کننده ی دیگری به نام شیما داریم که برای درمان جوش های صورت خود، فیشیال را انجام می دهد. خود او چنین می گوید:

من از اونایی هستم که آب هم می خورم، جوش می زنم. کلی مراقبت و پرهیز هم فایده نداشت و مدام جوش های سرسیاه و سر سفید می زدم. اما الان تقریبا هر دو ماه یک بار، فیشیال صورت انجام میدم.

نمیدونم چه اتفاقی برای پوستم افتاده اما جوش هام خیلی کمتر شده. پوستم دیگه اونجوری چرب نمیشه. در عوض یه رطوبت مطلوب داره که خیلی دوسش دارم.

شیما می گوید که الان با خیال راحت آرایش می کند و نگران جوش زدن نیست. نتیجه ای که به طور مستقیم از روتین فیشیال پوست به دست آمده است.

در روند فیشیال شیما، همواره درمان های ضد جوش مثل مزوتراپی، فیس آپ و نوردرمانی گنجانده می شود. مزیت بزرگ فیشیال این است که بر اساس نیازهای پوست فرد پیش می رود.

به طور کلی چند نوع فیشیال وجود دارد که خدمات مختلفی ارائه می کنند:

  • فیشیال کلاسیک

در این نوع فیشیال، از درمان های رایج مثل ماساژ، بخور، ماسک و آبرسان و…استفاده می شود تا پوست را سالم و با طراوت نگه دارند.

این نوع فیشیال معمولا برای پوست هایی استفاده می شود که مشکل خاصی ندارند و تنها نیازمند یک روتین ساده و مداوم می باشند.

  • فیشیال VIP

در این نوع فیشیال، ابتدا شرایط پوست فرد در نظر گرفته شده و بر اساس نیازهای آن، بهترین مراحل فیشیال صورت انتخاب می شود.

در واقع این نوع فیشیال تخصصی تر است و باعث می شود که نتیجه ی بهتری به دست بیاید.

فیشیال های تخصصی معمولا شامل مزوتراپی، نور درمانی، فیس آپ و…نیز می شوند. در نتیجه اثرگذاری بالاتری دارند و معمولا برای پوست های مشکل دار، به کار می روند.

فیشیال برای انواع پوست

به طور کلی 4 نوع پوست وجود دارد:

  • پوست های چرب
  • پوست های خشک
  • پوست های معمولی
  • پوست های ترکیبی

هر یک از این پوست ها به فیشیال های خاصی نیاز دارند. مثلا فیشیال پوست های چرب باید شامل درمان های رفع جوش، آکنه، آبرسانی و …باشد.

در فیشال برای پوست های خشک، باید تمرکز اصلی روی درمان هایی باشد که پوست را آبرسانی می کنند.

پوست های معمولی هم می توانند از روند روتین و رایج فیشیال استفاده کنند.

 

پاکسازی صورت با دستگاه فیشیال

در این میان یک سوال بسیار مهم مطرح می شود:

بهترین دستگاه پاکسازی صورت چیست؟ بهترین دستگاه فیشیال صورت چیست؟

در پاسخ به این سوال ناچار هستیم از دستگاه های مختلفی نام ببریم اما شاید بهترین دستگاه پاکسازی، فیس آپ باشد.

فیس آپ یک دستگاه زیبایی چندکاره است که با مکانیزم خاصی عمل می کند و علاوه بر پاکسازی پوست، مزیت های زیر را نیز دارد:

  • ماساژ پوست( به دلیل حرکت دورانی هندپیس آن)
  • رفع چین و چروک های خفیف پوست
  • از بردن جوش و آکنه
  • رفع اسکارهای ناشی از زخم و جوش
  • روشن کردن پوست صورت

نکته ی بسیار جالب توجهی که در مورد فیس آپ وجود دارد این است که به دلیل استفاده از سری های جداگانه، امکان انتقال بیماری های پوستی به صفر می رسد. در حقیقت هر مراجعه کننده ای، سری جداگانه ای خواهد داشت.

نکته: در صورت ابتلا به آکنه ی فعال، بهتر است این گونه درمان های پوستی را فراموش کنید و فعلا با استفاده از دارودرمانی و مراجعه به پزشک پوست، مشکل را برطرف کنید.

عوارض فیشیال صورت

معمولا از این درمان به عنوان روشی بی خطر و ایمن نام می برند. روشی که هیچ گونه عارضه ی جانبی در بر نخواهد داشت و بلافاصله بعد از اتمام آن می توانید به امور روزمره ی خود برگردید.

اما اجازه بدهید که عوارض احتمالی هر یک از مراحل فیشیال صورت را عنوان کنیم:

عوارض استفاده از دستگاه فیس آپ

معمولا این دستگاه عارضه ی خاصی ندارد. البته ممکن است تا چند ساعت دچار مشکلات زیر شوید:

  • قرمزی
  • التهاب

این دو مشکل که تقریبا در تمام پروسیجرهای زیبایی رایج است، خیلی زود و خود به خود از بین می روند.

عوارض فیشیال صورت

عوارض مزوتراپی

در صورتی که از کوکتل های خوبی برای پوست صورت استفاده نشود، ممکن است عوارض زیر به وجود بیاید:

  • بدتر شدن عارضه ی پوستی( مثل جوش یا آکنه)
  • احتمال بروز عفونت( در صورتی که مواد به کار برده شده، استریل نشده باشند)
  • بروز حساسیت نسبت به مواد مزوتراپی( توصیه می شود قبل از هر چیزی تست حساسیت گرفته شود)
  • کبود شدن ناحیه ی تزریق سوزن های مزوتراپی( برای جلوگیری از بروز این مشکل، بهتر است که 72 ساعت قبل از درمان از مصرف داروهای رقیق کننده ی خون جلوگیری به عمل آورید)
  • خارش

در نهایت باید بگوییم که درمان فیشیال صورت، روشی کاملا بی خطر است. البته همیشه توصیه می کنیم که برای انجام این درمان به سراغ مطب های پزشکی بروید. انجام هرگونه درمان پوستی در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها، ممکن است با عوارض جبران ناپذیری همراه باشد.

فراموش نکنید که بهترین مزیت فیشیال این است که با توجه به شرایط پوستی فرد تعیین می گردد. تشخیص مشکلات پوستی افراد نیز تنها از عهده ی پزشک متخصص پوست برمی آید.

فواید فیشال صورت

اما اگر قرار است قیمت فیشیال صورت را بپردازید، باید با فواید آن نیز آشنا شوید.

در مرکز زیبایی شریعتی، بعد از انجام فیشال صورت نتایج زیر حاصل می شود:

  • رفع چین و چروک های خفیف پوست
  • پاکسازی و لایه برداری پوست صورت
  • روشن سازی پوست صورت
  • رفع آکنه و جوش
  • رفع اسکارهای خفیف
  • تقویت و شادابی پوست
  • بهبود جریان خون در پوست و در نتیجه جوانسازی آن

این ها، بخش کوچکی از مزایای فیشیال صورت است. بنابراین به نظر می آید که پرداخت هزینه فیشیال صورت، کاملا به صرفه است و در عوض نتایج فوق العاده ای به دست می آید.

در ضمن شما می توانید به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید و در مورد قیمت پکیج های فیشال پوست صورت از همکاران ما کسب اطلاع کنید.

سوالات رایج فیشیال صورت

در ادامه به برخی از رایج ترین سوالاتی که در مورد فیشیال صورت پرسیده می شود، پاسخ داده ایم:

  • کدوم پکیج فیشال برای من بهتره؟

قبل از هر چیزی باید مشخص شود که پوست شما در چه شرایطی است. آیا جوش های زیادی دارد؟ ایا تیره شده؟ یا شاید هم چین و چروک زده است؟ بعد از اینکه پوست شما توسط پزشک متخصص معاینه شد، بهترین پکیج فیشیال برایتان تعیین می شود.

  • پاکسازی پوست بهتره یا فیشیال صورت؟

جواب مشخصی برای این سوال وجود ندارد. چرا که پاکسازی پوست صورت بخشی از روند فیشیال است. حتی ساده ترین پکیج های فیشیال هم شامل پاکسازی می شوند. بنابراین اگر پوستتان مشکل خاصی ندارد و فقط می خواهید سالم تر و شاداب تر شود، توصیه می کنیم پاکسازی را انجام بدهید. پکیج های کلاسیک فیشیال هم می توانند پاسخگوی نیاز شما باشند.

  • نور درمانی چیست؟

یکی از مراحل فیشیال صورت تخصصی، نور درمانی است. نور درمانی با استفاده از یک دستگاه مخصوص انجام می شود. این دستگاه با تاباندن نورهای رنگی، بخشی از مشکلات پوست مثل چین و چروک، جوش و آکنه و…را حل می کند.

  • آیا می توان در آرایشگاه، فیشیال انجام داد؟

بهتر است حتما به مطب مراجعه شود. چرا که در مطب می توان پوست فرد را معاینه کرد و بر اساس مشکلات پوستی فرد، بهترین روش های درمانی انتخاب شود. چیزی که در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی ممکن نیست.

سخن آخر

در نهایت باید عنوان کنیم که درمان هایی مثل فیشیال صورت کاملا به صرفه هستند چرا که شامل چند تکنیک درمانی می باشند. درمان هایی که اگر به صورت جداگانه انجام شوند، قطعا هزینه های بیشتری خواهند داشت.

نگارنده: ناصری

ویرایش: ناصری

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا