عمل زیبایی گوش در تهران : پاسخ به 14 سوال رایج!

عمل زیبایی گوش در تهران

عمل زیبایی گوش در تهران

وقتی که حرف از فاکتورهای زیبایی می شود، کمتر کسی به گوش ها توجه می کند. همه فکر می کنیم که گوش ها قرار است که زیر انبوه موها یا شال خانم ها پنهان شود.

اما واقعیت این است که برای خیلی از افراد این امکان وجود ندارد. آقایان که نمی توانند گوش های درشت خود را زیر مو یا روسری پنهان کنند. بنابراین حتما باید به دنبال راهکار دیگری باشند.

در این میان، عمل زیبایی گوش که به نام اتوپلاستی نیز شناخته می شود، شاید بهترین راهکار برای حل این معضل باشد. عملی ساده و آسان که چند سالی است فراگیر شده و مشکل خیلی از افراد را حل کرده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

در این مقاله از وبسایت لیزر دیسکانت می خواهم به عمل زیبایی گوش در تهران اشاره کنیم و بگوییم که چگونه انجام می شود و چطور بهترین مرکز برای انجام جراحی اتوپلاستی را پیدا کنیم. اگر این موضوع برایتان جالب است یا تمایل به انجام این عمل زیبایی دارید، ادامه ی این متن را از دست ندهید.

جراحی زیبایی گوش چیست؟

تا به حال کسانی را دیده اید که گوش هایشان فاصله ی زیادی تا سرشان دارد یا این که جلوتر از آنچه که باید باشند، هستند؟

عمل زیبایی گوش در تهران

در اصطلاح عامه ی مردم، این دسته از افراد، گوش های بل بلی دارند. به خصوص در آقایان این مشکل بیشتر دیده می شود و ممکن است به دلایل مختلفی از جمله ژنتیک اتفاق افتاده باشد. یا مثلا کشتی گیران، بیشتر از دیگر اقشار جامعه به این عارضه دچار می شوند.

اما جراحی زیبایی گوش چیست و چگونه انجام می شود؟

در طول این جراحی، پزشک جراح با ایجاد برش هایی روی گوش، پوست و غضروف اضافه را برداشته و سپس غضروف باقی مانده را در جای درست خود قرار می دهد و سپس بخیه می زند.

نکته این جاست که این جراحی، ممکن است به دلایل زیادی صورت بگیرد. مثلا گاهی وقت ها گوش ها از حالت قرینه خارج شده اند یا این که درجای درستی قرار ندارن. بسته به شرایط فرد، پزشک یکی از روش های جراحی را انتخاب خواهد کرد.

سوالات رایج در مورد عمل زیبایی گوش

در ادامه به برخی از سوالات رایج شما در مورد جراحی زیبایی گوش پاسخ داده ایم.

  • آیا عمل زیبایی گوش در شنوایی موثر است؟

خیلی از افراد تصور می کنند که جراحی زیبایی گوش در شنوایی آن ها موثر است. اما باید بدانید که این عمل روی قسمت های بیرونی گوش انجام می شود و کاری با گوش میانی ندارد. همانطور که می دانید عمل شنوایی توسط گوش میانی و پرده ی گوش انجام می شود. بنابراین عمل زیبایی اتوپلاستی تاثیری روی شنوایی ندارد.

  • من ورزشکار هستم. چقدر بعد از جراحی می توانم به روند عادی ورزش برگردم؟

بهتر است تا 3 هفته بعد از اتمام جراحی، از انجام ورزش های سنگین مثل ایروبیک یا پیلاتس و بدنسازی اجتناب کنید. بعد از این مدت می توانید به روتین طبیعی ورزش خود برگردید. به خاطر داشته باید که فعالیت های سنگین، منجر به افزایش فشار خون می شود و خطر خونریزی را بالا می برد.

  • تا چه مدت باید پانسمان جراحی روی گوش ها باشد؟

تا یک هفته بعد از جراحی، باید پانسمان روی گوش ها باشد. بعد از آن مدت می توانید از جراح خود در مورد زمان باز کردن پانسمان خود سوال کنید.

عمل زیبایی گوش در تهران
عمل زیبایی گوش در تهران
  • تا چه مدت باید حمام نروم؟

تا زمانی که پانسمان روی گوش ها هست، بهتر است استحمام نکنید یا در صورت نیاز به حمام، بهتر است سر و گوش های خود را بپوشانید.

  • آیا عمل زیبایی گوش درد دارد؟

درد این جراحی بسیار مختصر و کوتاه است که با استفاده از مسکن های تجویز شده توسط پزشک کاهش پیدا می کند.

  • بهترین سن برای انجام جراحی زیبایی اتوپلاستی چه موقع است؟

معمولا توصیه می کنند که عمل زیبایی گوش را در سنین کودکی و بین 6 الی 8 سال انجام بدهید. چرا که بعد از آن گوش ها ممکن است بزرگ تر شوند.

  • تا چه مدت باید از هدبند استفاده کنم؟

بعد از جراحی اتوپلاستی، لازم است که تا سه هفته هدبند به صورت شبانه روزی روی سرتان باشد. بعد از سه هفته، می توانید فقط شب ها از هدبند استفاده کنید.

  • چقدر طول میکشد که بهبود پیدا کنم؟

معمولا التهاب و ورم ناشی از عمل، تا 3 هفته بعد بهبود پیدا می کند. در صورتی که بعد از این مدت، همچنان دچار تورم بودید، بهتر است با جراح خود مشورت کنید.

  • نتایج حاصل از عمل زیبایی گوش چه موقع قابل دیدن خواهند بود؟

معمولا می توانید اولین نشانه های بهبود وضعیت گوش ها را تا 3 ماه بعد از جراحی ببینید. اما برای این که جراحی اتوپلاستی به طور کامل نتایج خود را نشان دهد، نیاز به 1 سال زمان دارد.

  • مراقبت های قبل و بعد از عمل جراحی اتوپلاستی چیست؟

بهتر است شب قبل از جراحی از مصرف غذا و آب اجتناب کنید. در ضمن بعد از جراحی هم نباید چیزی بخورید. مصرف غذا باعث می شود که دچار دردهای روده ای یا شکمی شوید.

  • آیا برای عمل زیبایی گوش باید به طور کامل بیهوش شوم؟

بسته به شرایط گوش ها، می توان از سه روش برای انجام جراحی استفاده کرد: بی حسی موضعی، نیمه بیهوشی و بیهوشی کامل! انتخاب یکی از این روش ها، بر عهده ی جراح خواهد بود.

  • مدت زمان انجام جراحی اتوپلاستی چقدر است؟

معمولا حدود 1 الی 2 ساعت زمان می برد. البته همه چیز به شرایط فرد و پیچیدگی جراحی بستگی دارد.

  • آیا جای زخم ناشی از عمل روی گوش باقی می ماند؟

یک جراح ماهر و باتجربه، به خوبی می داند که محل برش و بخیه باید روی تای گوش باشد. جایی که قابل دیدن نیست و بعدها، اسکار آن هم تاثیری روی ظاهر گوش ها نمی گذارد.

  • بهترین جا برای عمل زیبایی گوش در تهران کجاست؟

برای انجام جراحی اتوپلاستی می توانید به مرکز زیبایی شریعتی واقع در شمال تهران مراجعه کنید.

بهترین جراح گوش در ایران

زمانی که بحث جراحی زیبایی مطرح می شود، هیچ چیز به اندازه ی مهارت پزشک جراح اهمیت ندارد. شما باید بتوانید بهترین جراح گوش در ایران را پیدا کنید و مطمئن شوید که بهترین نتیجه حاصل می شود.

عمل زیبایی گوش در تهران

یک جراح خوب، قبل از هر چیزی باید سابقه ی کافی در انجام این جراحی داشته باشد. تجربه و سابقه باعث می شود که پزشک جراح با شرایط و وضعیت های مختلف گوش آشنا باشد و بتواند به سرعت نیاز فرد را تشخیص بدهد.

اگر به دنبال بهترین جراح گوش در ایران هستید، ما عملیات جستجو را برای شما کوتاه می کنیم:

مرکز زیبایی شریعتی واقع در شمال تهران با ده ها شعبه ی فعال در سراسر کشور، یکی از بهترین جاهایی است که می توانید عمل زیبایی گوش را انجام بدهید. اگر به دنبال نتیجه ای عالی با کمترین میزان عوارض هستید، توصیه می کنیم از جراح این مرکز، نوبت مشاوره رایگان بگیرید.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جراحی اتوپلاستی در این مرکز و همچنین اخذ نوبت مشاوره به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید. همکاران ما به طور کامل شما را راهنمایی خواهند کرد.

هزینه عمل گوش

یکی از اصلی ترین سوالاتی که هر مراجعه کننده ای می پرسد این است که هزینه عمل گوش چقدر می باشد؟ آیا بیمه این هزینه را تقبل خواهد کرد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که همه چیز به مهارت پزشک جراح و شرایط خود فرد بستگی دارد. نمی توان رقم دقیق و مشخصی اعلام کرد چرا که قبل از هر چیزی باید معاینه شوید. اما به طور کلی هزینه جراحی اتوپلاستی شامل موارد زیر است:

  • دستمزد جراح
  • هزینه آزمایش هایی که قبل و بعد از جراحی باید انجام بدهید.
  • هزینه اتاق عمل و بیهوشی
  • هزینه وسایل مربوط به جراحی

با توجه به این هزینه ها، ممکن است هر مرکزی، قیمت مخصوص به خود را داشته باشد.

در مرکز زیبایی شریعتی، تلاش داریم که بهترین خدمات را با نازل ترین قیمت ها ارائه کنیم تا همه بتوانند از مزایای آن ها بهره مند شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا