بهترین روش جوانسازی پوست بدون جراحی

بهترین روش جوانسازی پوست بدون جراحی

بهترین روش جوانسازی پوست بدون جراحی

پوست ما بزرگ ترین سرمایه ای است که برای زیبایی چهره مان در اختیار داریم. به همین دلیل است که مراقبت های زیادی برای پوست تعریف شده اند.

زمانی که پا به سن می گذاریم، به مرور چین و چروک ها خودشان را نشان می دهند و باعث می شوند که ظاهر زیبای سابق را از دست بدهیم. برای تمام انسان ها، هیچ کابوسی بدتر از پیری نیست. ما دلمان می خواهد که همیشه جوان بمانیم و زیبا باشیم.

شاید تا همین چند دهه پیش، این مسئله شبیه به رویا بود. اما امروزه و با وجود ده ها روش جوانسازی پوست دیگر نمی توان چنین حرفی زد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

در این مقاله از لیزر دیسکانت، می خواهیم به سراغ معرفی بهترین روش جوانسازی پوست بدون جراحی برویم. اگر این موضوع برایتان جالب است و می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد آن به دست آورید، حتما تا آخر مقاله ما را همراهی کنید.

انواع روش های جوانسازی پوست

معمولا زمانی که صحبت از جوانسازی پوست مطرح باشد، به طور کلی دو روش وجود دارد:

  • جوانسازی بدون جراحی
  • جوانسازی با جراحی

هر یک از این روش ها، مزایا و معایب خاص خود را دارند و می توانند برای رفع یکی از مشکلات پوستی به کار بروند.

اما بهترین روش جوانسازی پوست بدون جراحی چیست؟

در ادامه به معرفی برخی از انواع روش های جوانسازی پوست بدون جراحی پرداخته ایم. با ما همراه باشید

دستگاه فیس آپ

اگر بخواهیم به یکی از بهترین دستگاه های موجود در بازار زیبایی اشاره کنیم، قطعا باید دستگاه فیس آپ را نام ببریم.

بهترین روش جوانسازی پوست بدون جراحی
بهترین روش جوانسازی پوست بدون جراحی

میکرودرم ابریژن را که می شناسید؟! فیس آپ نسل جدید این دستگاه هاست که به طور کامل پودرهای کریستال را حذف کرده است.

دستگاه فیس آپ دارای یک هندپیس است که به چند هد مختلف مجهز است. هر یک از این هدها می توانند تا عمق های مختلفی از پوست نفوذ کرده و عملیات لایه برداری را انجام بدهند. کار پاکسازی و لایه برداری پوست با دقت بیشتری صورت می گیرد.

اما فیس آپ برای درمان کدام یک از مشکلات پوستی استفاده می شود؟

  • جوانسازی پوست
  • رفع چین و چروک های سطحی پوست
  • رفع ترک های پوستی
  • رفع لکه، جوش و آکنه
  • رفع جای زخم و اسکارها
  • رفع تیرگی زانو، آرنج، زیربغل و باسن

تمام این مزایا را می توان تنها با دستگاه فیس آپ به دست آورد اما عملکرد این دستگاه چگونه است؟ در واقع چگونه این کارها را انجام می دهد؟

  • دستگاه فیس آپ، با استفاده از هدهای مختلف، لایه برداری را انجام می دهد و لکه ها را برطرف می کند.
  • به دلیل حرکت دورانی هندپیس روی پوست، همزمان ماساژ نیز داده می شود که باعث بهبود جریان خون می شود. بهبود جریان خون نیز منجر به رفع چین و چروک ها، تیرگی ها و لکه های پوستی می شود.
  • دستگاه فیس آپ، می توان روند اکسیژن رسانی به پوست را بهتر کند. به همین دلیل برای رفع تیرگی عالی است.

به همین خاطر است که از دستگاه فیس آپ به عنوان بهترین روش جوانسازی پوست بدون جراحی نام می برند.

بهترین روش جوانسازی پوست بدون جراحی

مزوتراپی

یکی دیگر از روش های فوق العاده ای که جهت جوانسازی پوست صورت استفاده می شود، روش مزوتراپی سطحی و تزریقی است. هر دوی این روش ها به صورت غیر جراحی هستند و در مطب پزشک انجام می شوند.

مزوتراپی، شامل تزریق یا ماساژ یک سری کوکتل های درمانی مختلف است. این کوکتل ها حاوی مواد مغذی پوست، آبرسان، مکمل ها و ویتامین های ضروری برای پوست است. به همین دلیل است که می تواند اثرگذاری خیلی بالایی در رفع مشکلات پوستی و جوانسازی آن شود.

مزوتراپی را علاوه بر اینکه در درمان لکه های پوستی استفاده می کنند، جهت لاغری و رفع غبغب نیز به کار می برند. به طور کلی، تاثیر مزوتراپی تا حد خیلی زیادی به نوع کوکتل ها دارد.

فیشال پوست صورت

یکی دیگر از روش های جوانسازی پوست که به عنوان پکیجی جامع و شامل به کار می رود، فیشیال پوست صورت است.

فیشیال، درمان به خصوص و ویژه ای نیست. بلکه پکیجی است که در طی آن، درمان های مختلف پوستی انجام می شود تا تمامی مشکلات پوست برطرف گردند. به همین دلیل است که شاید بهترین روش جوانسازی پوست بدون جراحی فیشال پوست باشد.

مراحل فیشیال پوست چیست؟

قبل از هر چیزی باید بدانید که این مراحل با توجه به شرایط و نیاز پوست فرد مشخص می شوند. گاهی استفاده از دستگاه فیس آپ به تنهایی کفایت می کند، اما در دیگر شرایط، ممکن است پکیج های ویژه و VIP لازم باشد.

اما مراحل فیشیال صورت:

  • پاکسازی و لایه برداری با فیس آپ: در اولین گام، باید پوست را برای دریافت درمان ها و آبرسان ها آماده کرد. بهترین روش برای این آماده سازی، لایه برداری و پاکسازی با دستگاه فیس آپ است.
  • استفاده از آبرسان ها و مواد مغذی: در گام بعدی، باید آبرسان ها، ماسک ها و مواد مغذی مختلفی به پوست زده شود. چرا که در این شرایط، منافذ پوست باز هستند و آماده برای دریافت انواع مواد درمانی می باشند.
  • مزوتراپی: در این گام ممکن است نیازمند درمان های قوی تری مثل مزوتراپی سطحی یا تزریقی باشیم.
  • ماساژ اولیه با دست: برای این که اکسیژن بهتری به پوست برسد و جریان خون به خوبی در پوست راه بیفتد، بهتر است ماساژ را نیز در مراحل مختلف فیشیال پوست جای داد
  • ماساژ با سنگ گواشا: روش های زیادی برای ماساژ به کار گرفته می شود اما سنگ موثر گواشا در لایه برداری و ماساژ، بی نظیر است. به همین دلیل است که در روند فیشیال پوست به کار می رود.
  • نور درمانی: در این روش نیز که برای رفع لکه های صورت و جای جوش استفاده می شود، از عملکرد نورهای مختلف جهت بهبود شرایط پوست استفاده می کنند.

در نهایت باید بگوییم که فیشیال صورت، بهترین روش جوانسازی پوست بدون جراحی است که با توجه به نیاز پوست شما تعیین می شود.

بهترین روش جوانسازی پوست بدون جراحی

هیچ یک از روش هایی که در بالا توضیح دادیم، عوارض و دردسرهای جراحی را نخواهند داشت و برای رفع مشکلات خفیف تا متوسط پوست موثر هستند.

اما در صورتی که سنتان بالاست و می خواهید که اثرگذاری طولانی مدت داشته باشید، ما به شما روش های زیر را توصیه می کنیم:

  • هایفوتراپی
  • جراحی لیفت صورت و گردن

لیفت صورت با نخ

یکی دیگر از روش هایی که اخیرا محبوبیت زیادی پیدا کرده، لیفت صورت با نخ است

نخ های جذبی می توانند پوست را به سمت بالا لیفت بدهند و باعث رفع چین و چروک ها شوند. علاوه بر این، نخ های لیفت قابلیت پر کنندگی هم دارند. به این معنی که می توانند پوست های فرو رفته را پرتر نشان بدهند.

انواع نخ لیفت صورت

نخ های جذب شونده، انواع و اقسام زیادی دارند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  • نخ کاگ: یکی از اصلی ترین نخ هایی است که برای لیفت صورت به کار می رود. این نخ ها دارای خارهای ظریفی روی سطح خود هستند که بعد از تزریق، به بافت پوست می چسبند و باعث لیفت بهتر پوست می شوند. در ضمن، پوست را تحریک می کنند که کلاژن بیشتری تولید کند.
  • نخ مونو: یکی دیگر از نخ های با کیفیتی که برای لیفت صورت(به خصوص در نواحی پیشانی و …) به کار می رود. بر عکس نخ کاگ، این نوع نخ بدون خار است و خواص پر کنندگی بیشتری دارد.
  • نخ pdo: یکی از بهترین نخ های موجود در بازار است که منجر به رفع چروک ها و کشیدگی پوست می شود. این نخ ها همچنین باعث تولید بیشتر الاستین و کلاژن در پوست می شوند.
  • نخ سیلوئت: این نخ دارای بافت مخروط مانندی است که بعد از تزریق، به دور بافت پوست می پیچد و خیلی سریع آن را بالا می کشد. به همین دلیل، نتایج آن را می توان خیلی زود روی پوست خود مشاهده کرد.

به طور کلی، نخ های جذب شونده یکی از محبوب ترین روش های جوانسازی پوست صورت هستند و در قیاس با خیلی از روش های دیگر، عوارض جانبی کمتری دارند.

اگر می خواهید این درمان را انجام دهید، حتما از مرکز زیبایی شریعتی نوبت بگیرید. در این مرکز، تلاش شده تا بهترین نخ های جذبی را برایتان فراهم بیاوریم. 

تزریق بوتاکس 

در میان تمام روش هایی که نام بردیم، تزریق بوتاکس یکی از معروف ترین و رایج ترین روش های جوانسازی پوست صورت است.

البته ناگفته نماند که تزریق بوتاکس صرفا در نواحی بالایی صورت و پیشانی کاربرد دارد و معمولا در گونه یا اطراف دهان استفاده نمی شود.

بوتاکس نوعی سم رقیق شده است که بعد از تزریق در پوست، منجر به فلج شدن عضله هایی می شود که چین و چروک ها را ایجاد کرده اند.

نگران شدید؟ لازم نیست که از بوتاکس بترسید!

این سم به قدری رقیق شده که عملا اثر مسمومیت روی بدن ندارد و بارها امتحان خود را پس داده است. بوتاکس های اصل و اورجینال، هیچگونه عارضه ای برای پوست ایجاد نمی کنند و شما می توانید با خیال آسوده از آن ها استفاده کنید.

مزیت های بوتاکس چه هستند؟

  • رفع چین و چروک های نواحی پیشانی
  • از بین بردن چین های پنجه کلاغی
  • لیفت پلک ها
  • بالا بردن ابروها

هر یک از این مزیت ها باعث شده تا جوانسازی صورت به روش بوتاکس، محبوبیت زیادی پیدا کند.

نتیجه گیری

در نهایت باید اشاره کنیم که تنها زمانی می توانید بهترین نتیجه را بگیرید که بهترین ها را انتخاب کرده باشید.

توصیه ی ما به شما این است که با توجه به شرایط پوست خودتان، بهترین روش ممکن را انتخاب کنید. از آن جایی که فیشیال صورت با توجه به شرایط پوست و بعد از معاینه توسط پزشک، مشخص می شود، بهترین روش جوانسازی پوست بدون جراحی خواهد بود.

معرفی مرکز زیبایی شریعتی

یکی از بهترین مراکز زیبایی موجود در کشور که سال هاست در این زمینه به طور تخصصی فعالیت می کند، مرکز زیبایی شریعتی واقع در شمال تهران( قلهک) است. شما می توانید انواع خدمات پوستی را از این مرکز دریافت کنید. کافیست سری به صفحه تماس با ما بزنید.

گردآورنده: ناصری

مراکز پوست تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا