با پروسیجر فیشیال صورت در تهران آشنا شوید

فیشیال صورت در تهران

فیشیال صورت در تهران به اعتقاد بسیاری از کارشناسان و مراجعین، بهترین روش پاکسازی و جوانسازی پوست است. روش های زیادی برای پاکسازی و جوانسازی پوست وجود دارند که هر کدام مزیت ها و معایب های خاص خودشان را دارند.

افرادی که چندان با کارهای زیبایی آشنا نیستند، معمولا وقتی قصد جوانسازی دارند سراغ عمل هایی همچون تزریق بوتاکس و ژل می روند.

جدای از این پروسیجرهای تزریقی، روش های و تراپی های دیگری هم وجود دارند که با استفاده از دستگاه های مختلف می توانند به جوانسازی پوست کمک کنند. لیفت با نخ، مزوتراپی، هایفو تراپی و غیره، همگی پروسیجرهایی هستند که در بسیاری از مراکز زیبایی در تهران انجام می شوند.

فیشیال صورت در تهران
فیشیال صورت در تهرانv

اما در این میان فیشیال صورت جایگاه خاصی دارد. فیشیال در حقیقت یک روش مراقبت پوستی است که طی مراحل مختلفی صورت می پذیرد. مراحل مختلف فیشیال صورت باعث شده تا این پروسیجر به یک فرآیند ترکیبی تبدیل شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

هرکدام از مراحل فیشیال صورت در تهران مزیت های فراوانی دارند که تک به تک می توانند موجب شادابی و سلامت پوست شما شوند. فیشیال صورت درمانی است که همه این مراحل را به شکلی اصولی با هم ترکیب کرده تا بهترین نتیجه را ایجاد کند.

در این مقاله از لیزر دیسکانت قصد داریم بیشتر در مورد فیشیال صورت در تهران، مزیت ها و مراحل آن با شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

مزیت های فیشیال صورت

فیشیال صورت کمترین تهاجم ممکن را در بین سایر روش های پاکسازی و جوانسازی پوست دارد. اگر کمی در مورد فیشیال تحقیق کنید، می بینید که از این روش هم به عنوان یک روش پاکسازی و هم به عنوان یک روش جوانسازی یاد می شود.

واقعیت این است که فیشیال می تواند هر دو این اثرات را برای پوست صورت شما داشته باشد. در زیر به مهمترین مزیت های فیشایل صورت در تهران اشاره می کنیم:

  • فیشیال کاملا غیر تهاجمی بوده و هیچگونه آسیبی به پوست صورت شما نمی رساند.
  • فیشیال یک روش کاملا طبیعی است و بدون استفاده از مواد تزریقی کار پاکسازی و جوانسازی پوست را انجام می دهد. نتیجه فیشیال هم جلوه ای کاملا طبیعی دارد.
  • با فیشیال صورت می توانید آلودگی ها و آسیب های سطحی پوست را پاکسازی کنید.
  • فیشیال جوش های زیرپوستی و سرسیاه را تخلیه می کند.
  • این پروسجیر زیبایی می تواند بعد از چند جلسه لک های پوستی را برطرف کند.
  • فیشیال موجب جوانسازی و اندکی لیفت صورت می شود.
  • موجب حفظ طراوت و شادابی پوست می شود.
  • کمترین عوارض جانبی ممکن را دارد.
  • هزینه فیشیال نسبت به پروسیجرهای دیگر بسیار مقرون به صرفه است.
  • موجب ریلکسیشن پوست صورت می شود.

اینها گوشه ای از مزیت های فیشایل صورت هستند که می توانید از آنها بهره مند شوید.

ویژگی های فیشیال صورت

فیشیال صورت پروسیجری است که باید وارد سبک زندگی شما شود. فیشیال صورت برای خیلی از افراد، از جنبه مثبتش، اعتیاد آور است. خیلی از افراد به خاطر حس خوبی که بعد از جلسه فیشیال دارند آن را انجام می دهند، حتی اگر واقعا نیازی به آن نداشته باشند.

فیشیال پروسیجری است که باید به صورت مدام انجام شود. اگر می خواهید از فیشیال صورت نتیجه بگیرید، باید هر یک الی دو ماه یک جلسه آن را انجام دهید. خوشبختانه هزینه مناسب فیشیال باعث شده تا تعدد جلسات آن فشار مالی به کسی وارد نکند.

زندگی در شهرها و محیط های آلوده اثرات مخرب زیادی روی پوست صورت می گذارد. بنابراین انجام منظم فیشیال و پاکسازی پوست باعث می شود تا طراوت و شادابی پوست در اثر این آلودگی های محیطی ار بین نرود.

فیشیال صورت در تهران
فیشیال صورت در تهران

مراحل فیشیال صورت

همانطور که اشاره کردیم، فیشیال صورت یکی درمان چند مرحله ای و ترکیبی است. برای نتیجه گرفتن از این پروسیجر بهتر است تمام مراحل آن را در هر جلسه انجام دهید. مراحل فیشیال همگی غیرتهاجمی بوده و هرکدام مزیت های خاص خودشان را برای پوست دارند.

ترکیب این مراحل باعث شده تا فیشیال به عنوان یکی از بهترین و اثربخش ترین روش های پاکسازی و جوانسازی پوست باشد.

مراحل فیشیال صورت در تهران عبارتند از:

  1. پاکسازی اولیه پوست : در جلسه فیشیال، اولین کاری که متخصص پوست برای شما انجام می دهد، پاک کردن سطح رویی پوست از آلودگی های محیطی و مواد آرایشی است. در این مرحله متخصص زیبایی با استفاده از یک پد الکلی پاک کننده، ابتدا کل سطح صورت را پاکسازی می کند تا پوست آماده مراحل بعدی گردد.
  2. بخار دهی : زمانی که پوست از آلودگی های سطحی پاکسازی شد، نوبت به بخار دهی می رسد. متخصص در این مرحله با اسنفاده از دستگاه های مخصوص، پوست صورت را کاملا بخار دهی می کند. بخور صورت باعث می شود تا منافذ پوستی باز شوند.
  3. تخلیه : در مرحله سوم، منافذ صورت به خاطر قرار گرفتن در معرض بخار گرم کاملا باز شده اند و پوست آماده تخلیه است. در این گام متخصص زیبایی اقدام به تخلیه جوش ها و آلودگی های زیر پوستی می کند. جوش های سرسیاه در این مرحله از زیر پوست خارج می شوند.
  4. لیفت و جوانسازی : در این گام پوست کاملا پاکسازی شده و اماده مرحله جوانسای است. طی این مرحله که به اعتقاد بسیار مهمترین مرحله فیشایل صورت است، متخصص زیبایی با استفاده از دستگاه های مخصوص اقدام به جوانسازی پوست صورت می کند. مراکز معتبر زیبایی در تهران از دستگاه فیس آپ برای جوانسازی پوست استفاده می کنند که روی لیفت صورت هم اثرگذار است (در ادامه بیشتر در مورد این مرحله توضیح خواهیم داد).
  5. ماساژ صورت : در این مرحله پوست بعد از جوانسازی و تخلیه آلودگی های زیر پوستی، کمی دچار التهاب شده و به ماساژ احتیاج دارد. بسته به پکیجی که انتخاب می کنید، ماساژ می تواند به صورت دستی یا با سنگ های مخصوص گواشا صورت بگیرد.
  6. ماسک گذاری : مرحله آخر فیشیال صورت ماسک گذاری است تا اثرات تمام مراحل قبلی تثبیت شود. بهترین مراکز فیشیال صورت در تهران از ماسک های آبرسان و پروتئینه باکیفیت و مرغوب استفاده می کنند تا در این فرصت به خوبی پوست صورت را با مواد مغذی و مفید تغذیه کنند.

لازم نیست در تمام جلسات فیشیال صورت همه این مراحل را طی کنید. اصولا هرچقدر تعدد جلسات شما بیشتر باشد، نیازتان به تمام این مراحل کمتر می شود. طی کردن مراحل کمتر هم باعث کاهش هزینه شده و هم موجب کوتاه تر شدن زمان جلسه می شود.

بسته به پکیج های انتخابی در یک مرکز زیبایی خوب، مراحل فیشیال صورت می توانند بیشتر از این هم باشند.

فیشیال صورت در تهران
فیشیال صورت در تهران

جوانسازی با فیشال صورت

در مرحله چهارم فیشیال صورت، متخصص زیبایی از یک دستگاه مخصوص برای جوانسازی استفاده می کند. مراکز نه چندان معتبر در این مرحله معمولا از دستگاه های ساده تری همچون میکرونیدلینگ یا میکرودرم استفاده می کنند، اما دستگاه های بسیار بهتری مانند فیس آپ هم وجود دارند که اثرگذرای بسیار بالاتری در این زمینه دارند.

معمولا بهترین مراکز زیبایی تهران از فیس آپ در فیشیال صورت استفاده می کنند.

فیس آپ دستگاهی است که با استفاده از امواج الکترومغناطیسی یک آسیب بسیار جزئی به پوست صورت وارد می کند. این آسیب سطحی باعث می شود سلول های مرده سطح صورت از بین رفته و پوست به تولید کلاژن تحریک شود. کلاژن ماده ای جوانساز است که باعث تولید سلول های پوستی جدید می گردد.

زمانی که زن بالاتر می رود روند تولید دائمی کلاژن متوقف شده و این ماده صرفا برای ترمیم آسیب های پوستی ترشح می شود. آسیب کنترل شده ای که فیس آپ به پوست صورت وارد می کند، موجب تولید کلاژن و جوانسازی طبیعی صورت می شود.

بازسازی سلول های پوست صورت می تواند اندکی رو لیفت و تقویت عضلات نگهدارنده پوست هم اثرگذار باشد. مخصوصا اگر فیشایل صورت را به مدت طولانی ادامه دهید.

بهترین مرکز فیشیال صورت در تهران

ساده بودن مراحل فیشیال صورت باعث شده تا خیلی از مراکز زیبایی در تهران خدمات آن را به مشتریان خود ارائه دهند. حتی بسیاری از سالن های آرایشی نیز امروزه کار فیشایل انجام می دهند! اما اگر واقعا می خواهید از فیشیال صورت نتیجه بگیرید، باید سراغ بهترین مرکز زیبایی در تهران بروید.

مرکز زیبایی شمال تهران هر کدام از مراحل فیشیال صورت را به بهترین شکل، زیر نظر متخصصی ماهر و با تجربه و با بهترین مواد و دستگاه های موجود در بازار انجام می دهد.

در این مرکز از مرغوب ترین ماسک های آبرسان و مغذی پوست استفاده می شود، از دستگاه فیس آپ برای جوانسازی پوست بهره گرفته می شود و کار ماساژ صورت به بهترین نحو ممکن صورت می پذیرد.

مراجعه به مراکز غیر تخصصی یا نه چندان معتبر نه تنها نتیجه ای برای شما ندارد بلکه ممکن است همین درمان بی خطر را با عارضه های جانبی همراه کند.

پاکسازی پوست

در این بخش از مقاله می خواهیم به برخی از نکات مهم در خصوص مراقبت از پوست بپردازیم. درست است که فیشیال صورت باید به طور مداوم انجام شود اما بهتر است خودتان نیز مراقبت از پوستتان را جدی بگیرید:

  • هرگز با آرایش صورت نخوابید
  • روتین پوستی داشته باشید
  • از شوینده های ملایم برای پاک کردن آرایش خود استفاده کنید
  • از مصرف ماسک هایی مثل جوش شیرین و…برای رفع جوش اجتناب کنید
  • در حمام ابتدا با آب گرم و سپس آب سرد صورتتان را بشویید
  • تخلیه ی منافذ باز صورت را فراموش نکنید اما بهتر است با دستگاه های خاص این کار را انجام بدهید. نه با دست…

به طور کلی، پوست صورت ما بسیار حساس و ظریف است. هرچقدر مراقبت های اصولی از آن بیشتر باشد، احتمالا تا سنین بالاتر صاف و بدون نقص باقی می ماند.

استفاده از درمان هایی مثل فیشیال صورت نیز یکی از همان درمان های اساسی است که باید به طور مداوم و ماهیانه انجام شود.

بهترین مرکز فیشیال صورت در شمال تهران

تقریبا در هر محله و خیابانی از شمال تهران، یک مرکز زیبایی می توانید پیدا کنید. از سالن های زیبایی که خدمات فیشال را انجام می دهند تا مراکز تخصصی زیبایی با حضور پزشکان متخصص!

مرکز زیبایی شریعتی در قلهک، یکی از همان مراکز تخصصی است که سال هاست خدمات پوستی بی نظیری ارائه می کند. تلاش این تیم، این بوده که همیشه جدیدترین و به روز ترین خدمات و دستگاه ها را به زیباجویان خود ارائه کند.

از خرید جدیدترین دستگاه های پوستی گرفته تا خرید بهترین برندهای محصولات پوستی!

تمام این خدمات را می توانید در مرکز تخصصی شریعتی دریافت کنید. تمام کسانی که ساکن شمال تهران هستند یا محل کارشان به این منطقه نزدیک است، می توانند چند قدم از متروی قلهک بالاتر بیایند تا به مرکز ما برسند.

در انتظارتان هستیم…

فیشیال صورت در تهران
فیشیال صورت در تهران

جمع بندی

فیشیال صورت یکی از بهترین روش های پاکسازی و جوانسازی پوست است که با کمترین عوارض جانبی ممکن، هزینه ای معقول و به صرفه و اثرگذاری طبیعی و مناسب انجام می شود. اگر می خواهید پوسستان با کمترین آسیب و خطر ممکن، همواره پاکسازی شده و جوان و شاداب باقی بماند، از مزیت های فیشیال صورت غافل نشوید.

مطالعات تخصصی

نگارنده: ناصری

ویرایش: ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا