مزوتراپی لک صورت | بهترین مزو ضد لک

مزوتراپی لک صورت 

پوست اولین سد دفاعی خارجی بدن محسوب می شود و به همین دلیل هر روز در معرض انواع صدمه های فیزیکی و شیمیایی محیطی خارجی و داخلی است پس بیشتر دچار تغییرات ظاهری مانند چین و چروک، لک، خشکی و … می شود.
خیلی از افراد دنبال راه حل هایی برای رفع چین و چروک و درمان لک‌های صورت خود هستند. روش‌ها و درمان‌های زیادی برای رفع لک‌های روی صورت وجود دارد. در ادامه نحوه مزوتراپی لک صورت، عوارض و مراقبت بعد از مزوتراپی صورت را بررسی خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

رسیدگی به پوست را در اولویت قرار بده چون نمایی از شادابی و سلامت توست.

فیلم مزوتراپی لک صورت

علل ایجاد لک های پوستی

لک های پوستی به قسمت هایی از پوست که دچار تغییر رنگ شده اند، گفته می شود. لک های پوستی بسیار شایع هستند و علل مختلفی دارند. می توان گفت انواع بیماریها، بارداری، آفتاب و مشکلات التهابی شماری از شایع ترین علل تغییرات رنگ پوست به شمار می آیند. لک‌های صورت می‌توانند به دلایل مختلفی به وجود بیایند که بسته به عوامل محیطی، سن، آفتاب، حساسیت و… متفاوت است.

لک های پوستی معمولا در بخش های خاصی از بدن و در اثر تفاوت در میزان ملانین سلول ها به وجود می آیند. ملانین ماده ای است که رنگ پوست را ایجاد می کند و وظیفه ی حفاظت از پوست را برعهده دارد. در بخش هایی از پوست که تولید ملانین بالا است، رنگ پوست نیز تیره تر می شود.

برخی از لک ها در فصل تابستان بدلیل تابش شدید آفتاب بر روی پوست پدید می آیند و برخی دیگر بر اثر تغییرات هورمونی بدلیل بارداری و.. بوجود می آیند که معمولا از راهکارهای خانگی برای درمان لک صورت استفاده می کنید اما این راهکارها زودگذر هستند و نمی توان لک های قوی را از بین برد. بهترین راهکار برای درمان قطعی لک صورت مزوتراپی می باشد. با مزوتراپی صورت برای همیشه با لک های صورتتان خداحافظی کنید.

درمان قطعی لک صورت

راهکار درمانی لک پوستی چیست؟

  • آراف فرکشنال
  • میکرونیدلینگ
  • مزوتراپی لک

آراف فرکشنال چیست؟

رفع خطوط صورت، جوانسازی و لیفت صورت با دستگاه آراف فرکشنال امکان پذیر است. در آراف فرکشنال سوزنی که از پیشرفته ترین انواع آراف می باشد از سوزن های بسیار ریز با قطر 120 میکرون استفاده می شود که تا عمق 2 میلی متر پوست نفوذ می کنند و امواج رادیوفرکانسی را به عمق پوست می فرستند. این کار باعث تحریک کلاژن سازی می شود.

دستگاه آراف فرکشنال از بهترین دستگاهها برای جوان سازی پوست محسوب می شود. این دستگاه با استفاده از لیزر RF (رادیوفرکانسی) روی بافتهای پوستی تاثیر می گذارد و باعث جوانسازی سلولهای پوستی می شود.

بهترین حالت این می باشد که آراف فرکشنال 3 جلسه با فاصله 2 تا 4 هفته انجام شود.

نتایج اصلی آراف فرکشنال:

  • جوانسازی و لیفت پوست
  • درمان منافذ باز صورت
  • رفع غبغب
  • شفاف شدن بیشتر پوست
  • رفع خطوط و چین ها، خط خنده و …

میکرونیدلینگ چیست نی نی سایت

میکرونیدلینگ چیست؟

میکرونیدلینگ (Collagen Induction Therapy) توسط یک قلم که در سر آن سوزن های ریزی تعبیه شده و باعث ایجاد صدها حفره های نازک روی قشای خارجی پوست می شود، انجام می شود.

این روش دو هدف را دنبال می کند:

1– با ایجاد سوراخ های میکرونی روی پوست شرایطی را ایجاد می کند تا سرم های مخصوص بتواند جذب قشای داخلی پوست شده تا نتایج بهتری را جهت ترمیم و بازسازی پوست ایجاد کند.

2– سوراخ های کوچک ایجاد شده توسط دستگاه میکروپن، باعث می شود پوست با تولید کلاژن و الاستین شروع به بازسازی خود نماید. این فرایند باعث بهبودی چین و چروک، خطوط ریز، جای جوش، زخم ها و منافذ می شود.

در بعضی از دستگاه های درماپن، سرم و مواد مغذی همزمان با ایجاد حفره های میکرونی در پوست تزریق می شوند، ولی عموما ابتدا سرم یا مزو روی پوست مالیده شده بعد جهت نفوذ این مواد، با درماپن روی پوست حفره های ریز ایجاد می گردد.

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی روشی است که در گذشته برای درمان برخی از بیماری ها و به منظور کاهش درد بعضی از بیماران مورد استفاده قرار می‌گرفت.
امروزه مزوتراپی یکی از روش های درمانی و زیبایی پوست است که در دسته شیوه های تزریقی قرار می گیرد. یعنی در این روش مواد ویژه ای با خاصیت درمانی به زیر پوست تزریق می شود. این مواد خاص با توجه به مشکل شما تعیین می شوند. موادی همچون عصاره های گیاهی، ویتامین ها و آنزیم ها، داروها و هورمون ها و… در طی مزوتراپی به صورت موضعی به درون پوست توسط متخصص پوست تزریق می شوند. امروزه مزوتراپی یکی از روش های درمانی و جوانسازی مشهور در جهان و به ویژه اروپا است.

مزوتراپی صورت برای لک نی نی سایت

درمان لک با مزوتراپی لک

در این روش داروها و مواد مورد نیاز پوست مانند آنزیم ها، ویتامین ها و هورمون ها به صورت مستقیم به زیر پوست و در محل لک تزریق می شود. به همین دلیل اثرگذاری بیش تر و ماندگارتری نسبت به سایر روش های درمان لک دارد.

چند جلسه مزوتراپی برای لک صورت لازم است؟

تعداد جلسات متناسب با نوع لک، توسط پزشک تعیین می گردد. فاصله جلسات 1 ماه می باشد.

همانطور که می دانید پیشگیری بهتر از درمان است. اگر پاک سازی پوست به موقع و با روش های مناسب صورت پذیرد فرد جوانی و شادابی پوست خود را حفظ می کند و از ایجاد ضایعات پوستی مانند آکنه، چین و چروک و سایر عوارض جلوگیری بعمل می آورد.

مزوتراپی صورت برای لک

مزوتراپی صورت برای لک (مزو لک صورت) و یا درمان‌های دیگر مثل مزوتراپی زیر چشم یک روش موثر برای جوانسازی صورت، پوست و درمان لک صورت است که با تزریق ویتأمین‌ها، آنزیم‌ها، هورمون‌ها و… با سوزن‌های ریز مخصوص در ناحیه میانی پوست صورت توسط متخصص پوست انجام می‌شود. درمان مزوتراپی صورت یا مزو صورت در چند جلسه انجام می‌شود. تعداد دفعات لازم جهت مراجعه و درمان مزوتراپی صورت برای لک به نوع پوست و مقدار لک‌ها و عوامل دیگری در هر فرد متفاوت است.

بهترین مزو ضد لک

نحوه مزوتراپی صورت برای لک

برای شروع درمان ابتدا باید به پزشک متخصص پوست مراجعه کرده و با او مشورت کنید، متخصص پوست باید کاملاً از وضعیت سلامت و دارو‌های مصرفی شما آگاه باشد، چراکه استفاده از بعضی دارو‌ها قبل از انجام مزوتراپی تداخل ایجاد می‌کند.
برای درمان لک‌های صورت راه‌های مختلفی وجود دارد ولی بسیاری از آن‌ها دائمی نیستند و نمی‌توان به عنوان درمان قطعی از آن استفاده کرد. روش مزوتراپی صورت برای لک‌ها به این صورت است که با چند جلسه درمان توسط متخصص پوست کاملاً از بین ‌می‌روند.
در این روش چون دارو به صورت مستقیم روی قسمت آسیب دیده یا لک صورت تزریق می‌شود تأثیر‌گذاری بالایی دارد و پس از گذشت چند جلسه شما معجزه آن را خواهید دید.

مزوتراپی بهتر است یا بوتاکس

عده‌ای بر این باورند که بوتاکس صورت هم می‌تواند درمان مشابه مزوتراپی صورت را انجام دهد ولی به جرئت می‌توان گفت این روش در مقایسه با بوتاکس بسیار قوی‌تر است. عوارض تزریق بوتاکس به این صورت است که با تزریق مواد عضلات صورت دستکاری می‌شوند ولی در مزوتراپی با تزریق ویتأمین‌ها و موادی مانند آن باعث بیشتر شدن جریان خون و آبرسانی صورت می‌شوند که در نتیجه آن نه تنها با مرور زمان لک‌ها از بین ‌می‌روند بلکه باعث اصلاح ناهمواری‌های پوست نیز می‌شود. همچنین مزوتراپی روند افت صورت را کند می‌کند.

مزوتراپی صورت برای از بین بردن لک مناسب چه کسانی است؟

درمان مزوتراپی صورت برای افرادی که پوستشان دچار آفتاب سوختگی شده یا خال‌های ریز دارند و یا کک و مک دارند توصیه می‌شود. در شرایطی برخی بیماری ها مانند ملازما و … به این صورت است که لک هایی را روی صورت به وجود می آورند. در این شرایط نیز با مزوتراپی صورت میتوان این لک‌ها را تحت نظر پزشک متخصص پوست درمان کرد.

مراقبت بعد از مزوتراپی صورت

مراقبت بعد از مزوتراپی صورت

از آنجایی که این روش درمان، تهاجمی نیست بعد از انجام آن به مراقبت زیادی هم نیازی ندارد و فقط با رعایت نکات زیر می‌توان از پوست صورت خود مراقبت کرد:
۱. در معرض نور آفتاب قرار نگیرید.
۲. ورزش و فعالیت‌های سنگینی که باعث تعریق زیاد می‌شوند را انجام ندهید.
۳. مدتی بعد از انجام مزوتراپی لک صورت از رفتن به سولار خودداری کنید.
۴. بعد از تزریق و برای کاهش التهاب از یخ استفاده کنید.
۵. دارو‌های تجویز شده توسط پزشک متخصص پوست را مرتب مصرف کنید و برای مراجعات منظم جلسات مزو کوتاهی نکنید.

مزیت های مزوتراپی:

  • روشن‌تر و شفاف‌تر شدن پوست صورت
  • کاهش چین و چروک
  • سفت شدن و استحکام پوست
  • مقرون به صرفه بودن
  •  بعد از مزوترابی صورت بستری شدن یا مراقبت زیادی نیاز ندارد.
  •  تغذیه پوست و افزایش خون‌رسانی و آب‌رسانی به پوست

معایب مزوتراپی:

  • درد خفیف
  • تورم و التهاب
  • حساسیت و خارش
  • سرخ شدن و کبودی
  • در مواردی امکان عفونت پوست وجود دارد که البته همه این مشکلات اگر تحت نظر پزشک متخصص پوست باشد برطرف خواهد شد.
  • برخی افراد از جمله زنان باردار، افرادی که بیماری‌های خود ایمنی دارند، افرادی که حساسیت‌های دارویی و غذایی دارند و همچنین کسانی که عفونت باکتریایی پوست دارند نمی‌توانند این درمان را انجام دهند.

هزینه مزوتراپی صورت

قیمت مزوتراپی صورت

هزینه انواع مزوتراپی، به عوامل گوناگونی بستگی دارد. با توجه به شرایط هر فرد و میزان مواد مورد نیاز برای مزوتراپی و همچنین تعداد جلسات، هزینه مزوتراپی برای افراد مختلف، متفاوت خواهد بود.

برای اطلاع از هزینه ها می توانید با مشاورین ما در مرکز تخصصی مزوتراپی تهران، تماس حاصل نموده و از طریق مشاوره با کارشناسان ما، اطلاعات لازم در خصوص انواع مزوتراپی را کسب نمایید.

ورم بعد از مزوتراپی صورت

دلیل ورم صورت بعد از مزوتراپی لک صورت، واکنش پوست صورت به سوزن می باشد. این ورم مشکل جدی نیست و پس از چند روز به طور کامل برطرف می شود.

عوارض مزوتراپی لک صورت

  • تورم یا التهاب
  • قرمزی و کبودی پوست
  • افزایش حساسیت پوست
  • درد خفیف در پوست صورت یا ناحیه ی تحت درمان
  • به علت حساسیت ممکن است باعث خارش شود.
  • زخم و عفونت (اگر به درستی و توسط بهترین پزشک پوست انجام نشود).
  • حساسیت به مواد استفاده شده (حتماً قبل از انجام این عمل زیبایی مواد مورد استفاده را تست کنید.)

البته موارد بالا موقتی و زودگذر است و بعد از حداکثر 1 هفته به طور کلی از بین می رود.

انتخاب ما برای شما محصولاتی معتبر با اثربخشی بالا می باشد. پس با انتخاب بهترین مرکز زیبایی پوست و مو واقع در خیابان شریعتی از زیبایی پوست و مو خود نهایت لذت را ببرید.
کلیه ایام هفته مشاوره با پزشک رایگان می باشد.

ماندگاری مزوتراپی لک صورت

ماندگاری مزوتراپی لک صورت | مدت اثر مزوتراپی صورت

در حالت کلی، ماندگاری مزوتراپی برای لک صورت در همه افراد یکسان نیست. میزان ماندگاری این روش، با توجه به شرایط پوستی و بدنی افراد، سبک زندگی، رعایت نکات و مراقبت بعد از مزوتراپی صورت، در افراد مختلف متفاوت می باشد.
استفاده از رژیم غذایی و ورزشی مناسب و عادات سالم زندگی، می تواند به میزان زیادی در ماندگاری مزوتراپی روشن کننده، جوانساز، ضدلک و همه انواع مزوتراپی موثر باشد.

نتیجه گیری

اگر پوست شما دارای لک است و خواستار پوستی سالم و بدون لک هستید مزوتراپی لک یکی از روش‌های درمانی قوی است. مزوتراپی در مقایسه با سایر درمان‌های لک صورت بیشترین اثر‌گذاری و کمترین معایب را دارد. این روش علاوه بر تأثیر روی لک صورت مزایای خیلی بیشتری نیز دارد که باعث زیبایی بیشتر پوستتان می‌شود. برای اطلاع از قیمت آمپول مزوتراپی صورت توسط متخصص پوست از راههای ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید.
سوالات و نظرات خود را راجع به این مقاله در قسمت دیدگاه‌ها بنویسید. حتما پاسخ خواهیم داد.
محقق و مترجم: عزیزه جوهری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا