تخفیف تزریق ژل گونه |چند نکته که درباره تزریق فیلر باید بگوییم!

تخفیف تزریق ژل گونه

تخفیف تزریق ژل گونه

اگر شما گونه های لاغری داشته باشید که فرم کلی صورتتان را به هم زده باشد، چکار می کنید؟ یاد خودم می افتم که در سن 20 سالگی، تنها چیزی که از خدا می خواستم داشتن گونه هایی تو پُر و برجسته بود. به خاطر لاغری بیش از حد و البته قد بلندم، خیلی در معرض دید بودم اما گونه های تو رفته و لاغرم بدطور توی ذوق می زد.

به خوبی یادم هست که تلاش می کردم با خوردن شیر، غذای زیاد و هر چیزی که دیگران توصیه می کردند، اندکی صورتم را برجسته تر کنم. در حال حاضر که سال ها از آن دوره گذشته، تازه می فهمم که چه راهکارهای بی فایده و حتی احمقانه ای را دنبال می کردم در حالیکه جواب آن همیشه جلوی رویم بود!

بله، درست حدس زدید، تزریق ژل و فیلر یکی از بهترین راه ها برای افزایش حجم گونه و برجستگی آن هاست. اما در آن زمان اطلاعات کمی داشتم و ذهنم پر از شایعاتی بود که درباره تزریق ژل و فیلر شنیده بودم .تصورم بر این بود که قرار است با تزریق ژل و فیلر اتفاق وحشتناکی برایم بیفتد. خیلی وقت ها چهره ی سلبریتی های محبوبم را می دیدم که می گفتند به خاطر تزریق بیش از حد فیلر و بوتاکس دچار این قیافه ی وحشتناک شده اند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

تخفیف تزریق ژل گونه
تخفیف تزریق ژل گونه

اما در حال حاضر دیگر به خوبی می دانم که بیشتر این شایعات حقیقت ندارند. چرا که خودم با موفقیت توانستم فیلر تزریق کنم و چهره ام هم به حالتی دست پیدا کرد که همیشه می خواستم داشته باشم.

اما نکته ی خیلی جالبی که درباره تزریق ژل برایم وجود داشت این است که برعکس خیلی ها که میگفتند برایت گران تمام می شود و نمی توانی هزینه های آن را پرداخت کنی، توانستم از تخفیف تزریق ژل گونه استفاده کنم و هزینه های خودم را کاهش بدهم. اگر شما هم می خواهید از این تخفیف ها استفاده کنید، متن زیر را بخوانید:

مرکز زیبایی شمال تهران، با ارائه ی بهترین تخفیف های تزریقات زیبایی، یکی از بهترین و معتبرترین مراکزی است که می توانید مراجعه کنید. در این مرکز تلاش می شود که علاوه بر کاهش هزینه ها، کیفیت مطلوبی را نیز برای مراجعه کنندگان به ارمغان آورد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر یا اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

اما در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری درباره تزریق ژل گونه به دست آورید، توصیه می کنیم به هیچ وجه مطلب زیر را از دست ندهید

تزریق ژل گونه چگونه انجام می شود؟

قبل از هر چیزی باید با خودتان صادق باشید. شاید به نظرتان این نکته خنده دار و مسخره بیاید اما نکته ی مهمی است. شما باید دقیقا بدانید که چه توقعاتی دارید و می خواهید که چه قیافه ای داشته باشید. خیلی از این تصاویری که در اینترنت می بینید و نشان از فاجعه بار بودن تزریق ژل می دهند، بیشتر به خاطر این است که اصولاً فرد نمی دانسته که باید چه انتظاری داشته باشد و تصمیم درستی نگرفته است.

قبل از هر چیزی پزشک ناحیه مورد نظر را به نوعی ژل بی حس کننده آغشته می کند تا فرد به هیچ وجه درد را حس نکند. سپس نواحی تزریق باید مشخص شوند. بعد از آن از نوعی سوزن بسیار ریز برای تزریق استفاده می شود و با توجه به نیاز فرد، مقدار مشخصی ژل تزریق می شود.

چند سی سی ژل برای گونه کافی است؟

این مهم ترین سوالی است که باید پاسخ داده شود، اما بهتر است این مسئله را به پزشک خود واگذار کنید، به هیچ وجه خودسرانه و بدون اطلاع مقدار مشخصی از تزریق ژل را برای خودتان تجویز نکنید. قبل از هر چیزی پزشک باید صورت و آناتومی چهره ی فرد را بررسی کند و سپس با توجه به نیاز فرد، مقدار مشخصی از ژل را تزریق کند. خیلی ها می گویند که به خاطر هزینه های بالا، اصلاً نمی توانیم بیش از یک سی سی ژل به گونه ها تزریق کنیم. اما نگران این مسئله نباشید. مرکز زیبایی شمال تهران با تخفیف تزریق ژل گونه این مشکل را از سر راه برداشته است.

در حقیقت خیلی از پزشکان زیبایی در ابتدا برای هر طرف گونه یک سی سی ژل تزریق می کنند و سپس با توجه به نیاز فرد، مقدار آن را افزایش می دهند. به همین دلیل از همان اول نمی توان تعیین کرد که برای هر فرد چقدر ژل گونه نیاز است.

تزریق ژل گونه
تزریق ژل گونه

مراقبت های بعد از تزریق ژل گونه

این هم نکته ی بسیار مهمی است که خیلی وقت ها نادیده گرفته می شود. اگر به درستی از گونه های خود مراقبت نکنید، احتمال این وجود دارد که اصلاً نتیجه ای از درمان خود به دست نیاورید. در ادامه به طور خلاصه برخی از مهم ترین دستورالعمل های بعد از تزریق ژل گونه را بررسی کرده ایم:

مهم ترین نکته بعد از تزریق ژل گونه این است که به هیچ وجه به محل تزریق دست ندهید. یادتان باشد که جای تزریق هنوز باز است و امکان دارد که آلودگی و عفونت از طریق دست به پوست شما وارد شود و منجر به بروز عوارضی ناگوار شود

تا 24 ساعت بهتر است در معرض نور آفتاب و گرما قرار نگیرید. حرارت باعث می شود که فشار خون شما افزایش پیدا کرده و در نتیجه ریسک خونریزی بیشتر شود.

مراقبت های بعد از تزریق ژل گونه
مراقبت های بعد از تزریق ژل گونه

توصیه می کنیم تا 48 ساعت از انجام هرگونه فعالیت سنگین و ورزش خودداری کنید

تا 72 ساعت بهتر است از مواد آرایشی استفاده نکنید. چرا که امکان دارد مواد شیمیایی آن ها از طریق جای تزریق به داخل پوست نفوذ کنند.

تلاش کنید تا چند ساعت از دراز کشیدن و خوابیدن خودداری کنید. در صورتی که ناچار هستید، بهتر است چند بالش زیر سرتان قرار دهید تا بالا باشد. در طول ساعات اولیه بعد از تزریق ژل گونه، مواد فیلر هنوز به خوبی با بدن سازگار نشده اند و ممکن است جاذبه ی زمین روی آن ها تاثیر بگذارد و باعث حرکت آن ها شود.

در نهایت دوباره یادآور می شویم که بدون مراقبت های صحیح بعد از تزریق، به هیچ وجه ممکن نیست نتیجه ی خوبی بگیرید

بهترین مرکز تزریق ژل در تهران

با تمام این تفاصیل اگر به دنبال یک مرکز خوب و مناسب برای تزریق ژل گونه هستید، توصیه می کنیم سری به مرکز زیبایی شمال تهران بزنید. قطعاً با مشاهده تخفیف تزریق ژل گونه و ده ها تخفیف دیگر شگفت زده خواهید شد.

موفق و پیروز باشید

محقق و نویسنده: ندا ناصری

تهران  اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا