بهترین روش جوانسازی صورت برای همه افراد!

بهترین روش جوانسازی صورت

بهترین روش جوانسازی صورت

احتمالا همه ی ما تا قبل از سن 30 سالگی اصلاً به فکر مراقبت از پوستمان نیستیم. زیبایی و جوانی چنان غروری به ما می دهد، که فراموش می کنیم به زودی چین و چروک ها روی صورتمان ظاهر خواهند شد و دیگر طراوت و نشاط سابق را نخواهیم داشت.

اما کافیست اندکی به سنین میانسالی نزدیک شویم و کوچک ترین چین و چروک ها را روی پوستمان ببینیم. آن وقت است که به دنبال هزار و یک روش جوانسازی پوست صورت می رویم بدون این که بدانیم کدام یک موثر است و دیگری نیست!

کافیست جستجوی کوتاهی در اینترنت انجام دهید و با هزاران تکنیک و ماسک زیبایی و جوانسازی مواجه شوید. از ماسک های گیاهی و آنتی اکسیدان گرفته تا روش های عجیب و غریب تری مثل استفاده از زالو درمانی و عنبر نسارا و …!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

تنوع این روش های جوانسازی و استفاده از تکنیک های عجیب و غریب تنها یک دلیل دارد: رفتار ما به خاطر نا امیدی است. ظاهر شدن چین و چروک ها روی صورتمان چیزی نیست که بتوان به راحتی از آن گذشت. خیلی زود افسرده می شویم و احساس می کنیم که باید هر روشی را امتحان کنیم. در حقیقت برخی از ماها حاضریم سلامت خودمان را به خطر بیاندازیم و در عوض فقط از دست چین ها خلاص شویم.

بهترین روش جوانسازی صورت
بهترین روش جوانسازی صورت

اما واقعیت این است که اصلاً نباید هیجان زده و عجولانه برخورد کرد. باید جوانب مسئله را سنجید و بهترین روش جوانسازی صورت را انتخاب کرد. به همین دلیل است که می خواهیم یک راهنمایی کامل برای انتخاب بهترین روش جوانسازی پوست صورت به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما همراه باشید.

جوانسازی پوست با هایفو

اگر بخواهیم خط مقدم مبارزه با چین و چروک ها را معرفی کنیم، قطعا باید به هایفوتراپی اشاره کرد. این تکنیک فوق العاده، پوست صورت ما را چنان دچار تغییر و تحول می کند که حتی امکان دارد بعد از اتمام درمان خودمان را هم نشناسیم. هایفوتراپی از اشعه های فراصوت متمرکز با شدت بالا استفاده می کند. این اشعه ها از سطح پوست عبور کرده و عمیق ترین لایه ی پوست را مورد هدف قرار می دهند. سپس آن را حرارت داده و در نهایت پوست صورت را تحریک می کنند که کلاژن و الاستین بیشتری تولید کند.

خوشبختانه این تکنیک که واقعا یکی از بهترین روش های جوانسازی صورت است، به هیچ وجه عوارض جانبی جراحی لیفت صورت را ندارد. بلکه بدون ایجاد برش یا اسکار می تواند افتادگی و شُلی پوست را از بین برده و صورتی سفت تر و صاف تر برایمان به ارمغان بیاورد.

ممکن است شایعات زیادی درباره ی جوانسازی پوست با هایفو شنیده باشید. شایعاتی مانند : پوست صورت را می سوزاند، عفونت ایجاد می کند یا حتی باعث ایجاد زخم و اسکار می شود!

جوانسازی پوست با هایفو
جوانسازی پوست با هایفو

اما باید به شما بگوییم که اگر یک دستگاه خوب و پیشرفته را انتخاب کنید، قطعا دچار هیچ گونه مشکلی نخواهید شد. دستگاه های جدید هایفوتراپی از تکنیک های جدیدی برای انجام درمان استفاده می کنند که بدون آسیب رساندن به سطح پوست تنها بر روی لایه ها و بافت های عمیق صورت اثر می گذارند. متمرکز بودن اشعه ی آن ها باعث شده که طول موج کوتاه تری داشته باشند و به این ترتیب بدون این که خطری برای پوست ایجاد کنند، لایه های زیرین را حرارت دهند.

در نهایت این که اگر به دنبال یک مرکز خوب برای هایفوتراپی هستید و به هر پزشکی هم نمی توانید اعتماد کنید، ما پیشنهاد جذاب و ویژه ای برایتان داریم:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران با در اختیار داشتن بهترین دستگاه هایفوتراپی افتخار دارد تا کلیه ی خدمات لازم را به شما عزیزان ارائه کند. قیمت های ارزان هایفوتراپی در این مرکز باعث شده تا خیلی ها بتوانند از این خدمات استفاده کنند. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

بهترین دستگاه جوانسازی پوست

اما در کنار هایفوتراپی می توان از دستگاه خیلی خوب دیگری به نام میکرودرم فیس آپ نیز اشاره کرد. به عنوان مثال اگر اوضاع چین و چروک های پوستتان چندان وخیم نیست، احتمالاً نیازی به هایفوتراپی نخواهید داشت و به جای آن می توانید از دستگاه فیس آپ استفاده کنید. این دستگاه که از تکنیک لایه برداری و ماساژ هم زمان استفاده می کند، به خوبی می تواند چین های خفیف را رفع کند، جای زخم و اسکار را کم رنگ کند، حالت خستگی و پژمردگی پوست را برطرف کرده و در نهایت باعث شادابی و جوانسازی پوست شود.

پس یک نکته ی مهم را به خاطر داشته باشید: اگر اوضاع و شرایط چین و چروک ها و افتادگی صورتتان خیلی وخیم بود و هم چنین بالای 35 سال داشتید، بهترین روش جوانسازی صورت برای شما هایفوتراپی خواهد بود اما در صورتی که زیر 35 سال دارید و صرفاً به دنبال روشی برای شادابی و رفع چین های خفیف صورتتان می گردید، توصیه می کنیم حتما از دستگاه فیس آپ استفاده کنید.

بهترین دستگاه جوانسازی پوست
بهترین دستگاه جوانسازی پوست

جوانسازی پوست در طب سنتی

امروزه طب سنتی محبوبیت زیادی میان افراد پیدا کرده است. از تجویز عنبرنسارا برای درمان کرونا گرفته تا استفاده از زالو برای رفع افتادگی صورت و پلک و …!

اما هیچ منبع و مرجع علمی ای، اثرات طب سنتی در جوانسازی پوست را تایید نکرده است. شما می توانید برای شفافیت و طراوت پوست خود زا ماسک های گیاهی و طبیعی مانند ماسک آلوئه ورا یا خیار یا …استفاده کنید اما اثرات این تکنیک ها آن قدر بالا نیست که بتواند نیاز شما را جوابگو باشد. در حقیقت این روش ها بیشتر برای قبل از یک مهمانی و مراسم خوب هستند. در غیر این صورت اگر به دنبال روش دائمی تری هستید که برای مدتی طولانی تر شما را از شر چروک ها خلاص کند، توصیه می کنیم تکنیک هایی مانند هایفوتراپی و …را امتحان کنید.

کدام روش جوانسازی بهتر است

در نهایت شرایط پوستی شماست که بهترین روش جوانسازی و درمان را تعیین می کند. خوشبختانه در حال حاضر تنوع تکنیک های علمی و پیشرفته به قدری زیاد است که دست شما برای انتخاب یکی از آن ها باز خواهد بود. اما توصیه می کنیم که در این راه حتما از مشورت های یک پزشک متخصص و خبره بهره مند شوید.

یک متخصص زیبایی و پوست می تواند در انتخاب بهترین روش جوانسازی صورت به شما کمک کند.

همکاران ما در مرکز زیبایی و لیزر تهران اسکین در خدمت شما هستند.

نگارنده: ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا