آیا واقعا لک صورت درمان قطعی دارد | بله! مزوتراپی لک صورت

درمان لک صورت با مزوتراپی

داشتن چهره ای زیبا و بدون لک ، خال ، جوش و اسکار ، آرزوی هر زنی است. پوست های زیبا و بی عیب و نقص ، جذاب به نظر می رسند و به شخص اعتماد به نفس بالایی می بخشد. اما متأسفانه همه افراد خوش شانس نیستند و تعداد زیادی از خانم ها روی سطح پوست صورت ، گردن ، بازو ، شانه ها یا قفسه سینه شان ، لک های متعددی یافت می شود که در اثر عوامل مختلف ظاهر شده اند. راه حل های متعددی از درمان های خانگی گرفته تا پزشکی برای این مورد موجود می باشد. اما یکی از بهترین درمان های حاضر که می تواند به رفع لک های صورت کمک کند ، مزوتراپی لک صورت است.

از آنجایی که در حال حاضر ما در مرکز زیبایی مان خدمات مزوتراپی لک صورت را به صورت تخصصی ارئه می دهیم و بر پروسه درمان به خوبی واقفیم ، سعی نموده ایم تا در این مطلب اطلاعات مفیدی در این خصوص به شما عزیزان ارائه دهیم. اما پیش از تشریح این روش درمان ، ابتدا در مورد لک های پوستی توضیحاتی می دهیم و راه حل های خانگی درمان لک صورت را در اختیار تان قرار می دهیم و امیدواریم مشکلات پوستی تان به واسطه آنها برطرف گردد. با این حال چنانچه لک های صورت تان همچنان به قوت خود باقی ماند و به هیچ یک از درمان های خانگی و دارویی پاسخ نداد ، ناامید نشوید. با مزوتراپی به استقبال درمان قطعی لک صورت تان بروید و برای همیشه با لک های صورت تان خداحافظی کنید.

 

لک های پوستی چیستند و چرا به وجود می آیند؟

درمان تخصصی لک صورت

لک های تیره یا هیپرپیگمانتاسیون ، نواحی تیره ای از پوست هستند که در اثر عوامل محیطی ایجاد شده و منجر به تخریب تون پوست می شوند. رنگ لک ها لزوما در همه جای پوست یکسان نیست و می تواند از طیف روشن تا قهوه ای تیره متفاوت باشد.

لک های صورت اغلب به دلیل قرار گرفتن در معرض آفتاب بیش از حد رخ می دهد. برخی از لک های صورت به دلیل تغییرات هورمونی در دوران بارداری به وجود می آیند یا در اثر مصرف قرص های ضد بارداری ایجاد می شوند ، و برخی دیگر به دلیل استفاده از محصولات آرایشی بی کیفیت یا در اثر فرایند پیری ایجاد می شوند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

بهترین راه درمان ملاسما چیست؟

مصرف برخی از داروها نیز باعث می شود پوست نسبت به نور حساس شود. به طوری که به طور موقت یا دائمی ، هیپرپیگمانتاسیون در سطح آن ایجاد می شود. به منظور کاهش احتمال ایجاد لک بر روی پوست ، لازم است از قرار گرفتن در معرض پوست در برابر آفتاب شدید خودداری کنید و از کرم ضد آفتاب با فاکتور محافظتی استفاده کنید.

برخی از لک ها برای مدت های طولانی روی پوست باقی می مانند. برخی دیگر به دلیل افزایش تابش آفتاب در تابستان ایجاد می شوند یا پر رنگ تر می شوند ، اما در طول زمستان یا با عدم قرار گیری در معرض تابش مستقیم نور خورشید محو می شوند. لک هایی که زمینه ارثی دارند ممکن است با افزایش سن کاهش یابد. احتمال تشکیل لک های ناشی از آسیب آفتاب با بالا رفتن سن افزایش پیدا می کند.

لازم است قبل از شروع هر گونه درمان ابتدا با یک متخصص پوست مشورت کنید.

 

درمان های خانگی برای لک صورت

دکتر خوب برای لک صورت

چندین روش درمان طبیعی برای برطرف نمودن لک صورت وجود دارد که بسیاری از افراد روی آن ها قسم می خورند و همگی موارد در آشپزخانه های ما موجود است. هیچ کدام از این روش ها از نظر علمی اثبات نشده اند. با این حال ، چنانچه در حد اعتدال از آنها استفاده کنید ، بعید به نظر می رسد که آسیب و عوارضی در پی داشته باشند.

این درمان های طبیعی شامل موارد زیر است:

  • آب لیمو: آب لیمو را مستقیماً با یک گلوله پنبه روی پوست خود بمالید و سپس آن را بشویید. گفته می شود آب لیمو باعث روشن شدن پوست می گردد.
  • عسل: عسل را با نمک یا شکر ترکیب کنید تا یک اسکراب حاصل شود. عسل می تواند به روشن شدن رنگدانه های پوست کمک کند.
  • باترمیلک: یا پس آب کره (نوعی نوشیدنی است که پس از گرفتن کره از شیر یا خامه بدست می ‌آید) را مستقیماً روی پوست خود بمالید. شما باید اجازه دهید باترمیلک 10 دقیقه روی پوست تان بماند و سپس آن را با آب گرم بشویید. همچنین می توانید از ترکیب باترمیلک و جو دو سر پرک ، یک ماسک تهیه کنید و آن را روی نواحی دارای لک صورت تان بمالید. پس آب کره دارای اسید لاکتیک است ، که به طور بالقوه ای می تواند به روشن شدن لک های صورت تان کمک كند.
  • خامه ترش: خامه ترش را مستقیماً روی پوست خود بمالید و بعد از چند دقیقه آن را بشویید. خامه ترش نیز مانند باترمیلک ، حاوی اسید لاکتیک است.
  • ماست: ماست را مستقیماً روی پوست خود بمالید و پس از 15 دقیقه آن را بشویید. ماست نیز حاوی اسید لاکتیک است و به روشن شدن پوست کمک می کند.
  • پیاز: پیاز را رنده کنید و روی پوست خود مالیده و اجازه دهید برای دقایقی روی پویت تان بماند. سپس پوست خود را در آب گرم بشویید. پیاز می تواند به عنوان لایه برداری نیز عمل کند و ممکن است به روشن شدن لکه ها کمک کند.

چنانچه به دنبال به کارگیری از هر یک از این روش ها ، هر گونه تحریک و ناراحتی را تجربه کرده اید ، استفاده از آن را متوقف کنید.

 

مزوتراپی لک صورت | درمان ملاسما با مزوتراپی

مزوتراپی صورت برای لک

مزوتراپی روشی برای بهبود وضعیت پوست صورت است که در آن ترکیبی از ویتامین ها ، مواد معدنی ، اسیدهای آمینه و سایر مواد فعال با سوزن های بسیار نازکی در لایه میانی پوست تزریق می شوند. از این روش درمانی می توان برای جوانسازی صورت ، گردن و زیر چشم و همچنین برای مشکلات شایعی مانند لک صورت استفاده کرد. این درمان با تقویت تولید کلاژن و الاستین ، پوست را تغذیه و جوانسازی می کند و متابولیسم پوست شما را افزایش می دهد. مزوتراپی به منزله نابودی لک صورت است. از اینرو به منظور رهایی از لک های صورت تان این درمان را اکیدا توصیه می کنیم.

ساختار و کشش پوست تحت درمان در حین ترمیم بهبود می یابد. بهترین نتیجه هنگامی به دست می آید که مزوتراپی لک صورت با سایر درمان ها همچون فیس آپ همراه شود. با این حال به تنهایی نیز می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

 

مزوتراپی برای لک صورت چگونه است؟

مزوتراپی ضد لک

ابتدا پوست به خوبی تمیز می شود ، سپس یک ماده بی حس کننده که به صورت کرم است ، روی پوست تان مالید می شود. این درمان تنها بر روی پوست سالم که عاری از هر گونه عفونت باکتریایی باشد صورت می پذیرد. سپس کوکتل مزوتراپی توسط سوزن های خاصی روی یک نقطه دقیقاً مشخص شده ، تزریق می شود ، به طوری که ماده فعال به خوبی توزیع شود. کل پروسه درمان مزوتراپی بین 30 تا 60 دقیقه طول می کشد.

 

فیلم مزوتراپی لک صورت

 

مراقبت های بعد از مزوتراپی لک صورت

مزوتراپی لک صورت.نی نی سایت

پوست منطقه ای که تحت درمان قرار می گیرد ممکن است برای چند ساعت پس از درمان ، قرمزی خفیفی داشته باشد که فورا برطرف می گردد. پس از مزوتراپی باید از آفتاب گرفتن ، مراجعه به سولاریوم ، بیش از حد تعریق ، تحریک پوست و استفاده از آسپرین امتناع کنید.

همچنین توصیه می شود بعد از درمان مزوتراپی مدتی استراحت کنید. کمی تورم سطحی را تجربه خواهید کرد که طی 24 الی 48 ساعت برطرف می شود. به غیر از این موارد ، شما به هیچ مراقبت بعد از مزوتراپی لک صورت نیازی ندارید.

تبادل نظر درباره مزوتراپی لک صورت

تبادل نظر مزوتراپی لک صورت

طبق نظر و گزارشات مراجعینی که در مرکز ما درمان مزوتراپی را دریافت کرده اند و تبادل نظر مزوتراپی لک صورت خود را در سایت ما به ثبت رسانده اند ، بعد از درمان هیچ اسکار یا نشانه ای از درمان وجود نخواهد داشت. پوست پس از مزوتراپی به خوبی تغذیه می شود و همین امر کمک می کند هر گونه لک و مشکل پوستی به مرور برطرف گردد.

 

تعداد جلسات مزوتراپی لک صورت

مدت اثر مزوتراپی صورت

با توجه به عمق مشکل و نوع پوست شما ، متخصص ما تعداد جلسات درمانی را که بهترین اثر را در بر خواهد داشت تعیین می کند. در صورت رعایت توصیه های پزشک ، اثرات از بین رفتن لک ها کاملا دائمی خواهد بود. با این حال ، عموما به منظور موثرتر بودن مزوتراپی لک صورت ، یک دوره 4 الی 6 جلسه ای با فواصل 2 تا 4 هفته ای توصیه می شود.

 

قیمت مزوتراپی لک صورت

هزینه مزوتراپی

هزینه مزوتراپی بستگی به نوع درمان شما و تعداد جلسات مورد نیاز تان دارد. این هزینه همچنین متاثر از قیمت آمپول مزوتراپی صورت در بازار پزشکی نیز می باشد. از آنجا که مزوتراپی یک روش زیبایی است و از نظر پزشکی ضروری نیست ، شرکت های بیمه معمولاً هزینه آن را پوشش نمی دهند. اما بسیاری از مراکز و کلینیک های زیبایی ، تخفیف مزوتراپی صورت ارائه می دهند.

 

درمان تخصصی لک صورت : درمان قطعی لک صورت با دستگاه فیس آپ

دستگاه فیس آپ چیست؟
دستگاه فیس آپ

از مزایای گفته شده در مورد مزوتراپی لک صورت ، رویکرد غیر جراحی آن ، حداقل درد یا بدون درد بودن آن ، عوارض کم و بدون دوران نقاهت می باشد. از نظر هزینه نیز می توان گفت هزینه تزریق به مراتب بسیار کمتر از رویکرد های جراحی است.

اما چنانچه به دنبال یک اثرگذاری عمیق تر و طولانی مدت تر هستید به شما ترکیب درمانی مزوتراپی و فیس آپ را پیشنهاد می کنیم تا در کنار از بین بردن لک های صورت به جوانسازی و درخشندگی پوست خود نیز کمک کنید.

دستگاه فیس آپ ، جدید ترین نسل میکرودرم ابریشن، به ویژه برای روشن شدن ، رفع تیرگی ها ، جوانسازی ، سفت شدن پوست ، به حداقل رساندن چین و چروک و لایه برداری به شمار می رود. دستگاه فیس آپ صورت بهترین روش برای رفع مشکلات پوست صورت است که بدون دردسر و در مدت زمان کمی قادر است شما را به نتیجه مطلوب تان برساند.

دستگاه لایه بردار و جوان کننده فیس آپ دارای یک هندپیس مکانیکی میکرو پالس مداری است.

در این روش، میکرودرم ابریشن با مجموعه ای از هندپیس های قابل تعویض از جنس کاربید سیلیکون انجام می شود. حرکت مداری هندپیس اجازه می دهد یک یا چند لایه اپیدرم از بین برود و پوست صورت را روشن و نرم سازد.

میکرو پالس، پوست را ماساژ می دهد و همزمان موجب تحریک عضلات در زیر پوست می شود و همچنین گردش خون را بهبود می بخشد. عمل هم افزایی این دو تکنیک که تنها در یک هندپیس گنجانده شده است ، پوست را نسبت به تولید کلاژن جدید ترغیب و تحریک می کند.

فیس آپ صورت با هدف از بین بردن یا تصحیح مشکلات خاص پوستی ناشی از اپیدرم و لایه های سطحی تر درم صورت می پذیرد.

دستگاه فیس آپ می تواند شرایطی مانند تیرگی های پوست و زیر چشم ، لک های ناشی از سن ، خطوط ریز و اسکار ها را از بین ببرد و در عین حال منجر به تولید کلاژن جدید نیز شود. بدین ترتیب ، پوست از همان اولین جلسه ، درخشان تر ، صاف و جمع و جور تر به نظر می رسد.

پس تعلل نکنید و با استفاده از ترکیب این دو درمان حرفه ای و تخصصی به مشکلات پوستی خود خاتمه دهید. جهت مشاوره کلیک کنید.

 

بهترین دکتر پوست برای درمان لک صورت

دکتر پوست خوب برای لک صورت در تهران

بسیار خرسندیم اعلام کنیم که مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد ، افتخار دارد مزوتراپی لک صورت و فیس آپ صورت را در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه دهد.

پس چنانچه به دنبال دکتر پوست خوب برای لک صورت در تهران ، درمان تخصصی لک صورت و دکتر خوب برای لک صورت هستید، تعلل نکنید و همین حالا روی این لینک کلیک کنید.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد، ابهامات شما را برطرف کرده باشد.

شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

atlasestetika

healthline

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا