مزوتراپی زیر چشم | قیمت مزوتراپی زیر چشم

مزوتراپی زیر چشم | ماندگاری مزوتراپی زیر چشم

چشم ها مهم ترین عضو صورت هستند و برخی از اوقات چشم ها نشان دهنده ی حرف های ناگفته درونی ما هستند. زیبایی که در درون خود احساس می کنیم در نهایت در چشمان ما منعکس می شود. ممکن است شیرین ترین لبخند را داشته باشید اما اگر چشمان شما کسل کننده باشد، جذابیت چندانی نخواهید داشت. تنها چیزی که ما را به سمت مخاطب جذب می کند چشمان زیبای اوست.
زیبایی یک زن را باید در چشم هایش دید نه در مشخصات ظاهری او. چشم ها قدرت مند ترین اسلحه ای هستند که زن ها در اختیار دارند. صادقانه بگویم، این چشم ها هستند که یک مرد را فریب می دهند، بنابراین داشتن چشمانی زیبا یک هدیه است. مردان عاشق دخترانی هستند که لبخند زیبا و چشمانی دوست داشتنی دارند.
امیدوارم به زیبایی چشمان خود اهمیت دهید، زیرا با چشمان زیبا فوق العاده هستید.
از چشمانی که داری راضی هستی؟ زیر چشمات سیاه شده و گود افتاده! نگران نباش بهترین و ایمن ترین روش درمان، مزوتراپی دور چشم است. فقط یه تماس بگیر تا مشاورین ما در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی شما رو با معجزه ی مزوتراپی زیر چشم شگفت زده کنند.

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی یک روش جوانسازی، سفت شدن، حذف چربی های اضافی و بازسازی پوست با تزریق هورمون ها، ویتامین ها و عصاره های گیاهی است. این تکنیک توسط پزشک فرانسوی، دکتر میشل پیستور توسعه داده شد. در سالهای اولیه، این روش فقط برای کاهش درد استفاده می شد، اما سرانجام جایگاه خود را برای درمان های زیبایی در جهان پیدا کرد. در مزوتراپی از سوزن های باریک برای تزریق مواد به لایه های میانی پوست استفاده می شود. 

فیلم مزوتراپی زیر چشم

کاربرد مزوتراپی 

مزوتراپی بیشتر برای درمان موارد زیر استفاده می شود:

  • سلولیت
  • کاهش تجمع چربی
  • حلقه های تیره دور چشم
  • رفع لکه های تیره پوست
  • بهبود پوست آسیب دیده 
  • پوست آسیب دیده از آفتاب
  • روشن شدن رنگدانه پوست
  • محو شدن چین و چروک های ریز و خطوط صورت
  • سفت کردن پوست شل و پیر
  • پوست خشک و پوسته پوسته
  • جوان سازی و جلوگیری از چین و چروک
  • حذف چربی اضافی در پوست معده، باسن، ران، صورت
  • درمان بیماری که باعث ریزش مو به نام آلوپسی می شود.
  • مشکلات پوستی مختلف از جمله هیپرپیگمانتاسیون (تیرگی پوست در نواحی خاصی)، زخم های خفیف آکنه، 
  • باعث جوانسازی، آب رسانی و سفت شدن پوست پیر و مشکل دار می شود.
  • مزوتراپی با تولید کلاژن و الاستین پوست را تغذیه و جوان می کند.

 انواع مزوتراپی | 15 سوال رایج و پاسخ به آنها

مزوتراپی زیر چشم

مزوتراپی زیر چشم چیست؟

امروزه روش های زیادی برای بهبود زیبایی اطراف چشم وجود دارد مثل لیفت چشم یا بلفاروپلاستی، کربوکسی تراپی، پلاسماجت و مزوتراپی. تقریباً هر بیمار در سی سالگی یا بالاتر می تواند کاندید یکی از روش های غیر تهاجمی گفته شده باشد.
مزوتراپی دور چشم برای رفع کبودی، گودی، تیرگی و سیاهی زیر چشم یک درمان زیبایی است. در این روش از داروهای متعددی مانند عصاره های گیاهی، مواد معدنی، اسید هیالورونیک، ویتامین ها، اسیدهای آمینه و عوامل رشد در درم پوست استفاده می شود. 

پلک های پایینی یکی از اولین نواحی صورت هستند که تغییرات مربوط به سن را نشان می دهند. افتادگی و پف پلک های پایینی می تواند ظاهر جوانی را از بین ببرد و اصلاح آنها باعث زیبایی و طراوت چشم ها شود. علائم پیری صورت عبارتند از: ایجاد کیسه های برجسته زیر چشم، پنجه کلاغی اطراف چشم، پوست اضافی دور چشم، افتادگی ابروها و حلقه های تیره زیر چشم که برای درمان هر کدام از آنها از روش خاص زیبایی استفاده می شود.
در صورت وجود چربی اضافی در ناحیه زیر چشم، می توان آن را بدون جراحی با تزریق مزوتراپی با کندروتروفین درمان کرد. بیمار هر 2 هفته یک سری تزریق میکرو در کیسه چربی زیر چشم انجام می دهد. مواد فعال موجود در محلول مزوتراپی دیواره سلول های چربی را حل کرده و گردش خون را در ناحیه بهبود می بخشد. دو تا چهار جلسه، با فاصله دو هفته، برای تکمیل مراحل درمانی نیاز است.  

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

 رفع تیرگی زیر چشم

چه عواملی باعث ایجاد گودی و تیرگی دور چشم می شود؟

برخی از علل شایع عبارتند از:

1. کمبود خواب: خستگی، خواب بیش از حد و یا کمبود خواب باعث تجمع مایع در زیر چشم ها و پف کردگی آنها می شود. در نتیجه، حلقه های تیره ای که می بینید ممکن است در واقع سایه هایی باشد که توسط پلک های پف کرده ایجاد شده است.
2. سن: با افزایش سن، چربی و کلاژن مورد نیاز برای حفظ خاصیت ارتجاعی پوست را از دست می دهید و پوست نازک تر می شود که باعث از بین رفتن خاصیت کشسانی پلک های بالا و پایین می شود. همچنین رگ های خونی تیره زیر پوست بیشتر نمایان می شوند که باعث تیرگی زیر چشم می شوند.
3. خستگی چشم: خیره شدن به صفحه تلویزیون یا کامپیوتر می تواند فشار زیادی به چشم وارد کند که باعث بزرگ شدن رگ های خونی اطراف چشم می شود. در نتیجه، پوست اطراف چشم شما تیره می شود.
4. آلرژی: هنگامی که شما آلرژی دارید، بدن شما هیستامین را به عنوان پاسخی به باکتری های مضر آزاد می کند. هیستامین ها باعث خارش، التهاب، تورم، قرمزی و پف چشم، گشاد شدن رگ های خونی و نمایان شدن آنها در زیر پوست می شوند که می تواند باعث ایجاد سایه های تیره در زیر چشم شود.
5. کم آبی بدن: هنگامی که بدن شما مقدار کافی آب دریافت نمی کند، پوست زیر چشم کدر و فرورفته به نظر می رسد که به دلیل نزدیکی آنها به استخوان زیرین است.
6. ژنتیک: سابقه خانوادگی می تواند یک ویژگی ارثی باشد که در اوایل کودکی دیده می شود و ممکن است با افزایش سن بدتر و یا به تدریج ناپدید شود. همچنین ابتلا به بیماریهای کبدی و کلیوی، زمینه ارثی، فقر آهن، اختلالات تیروئید می توانند باعث ایجاد سیاهی زیر چشم شوند.

مواد تشکیل دهنده مزوتراپی 

اکثر درمان های مزوتراپی شامل مواد زیر است:

ال کارناتین: این ماده به حذف چربی از سلول های چربی کمک می کند.

هیالورونیداز: این آنزیم قادر به تجزیه سلولیت است و سطح صافی به پوست می بخشد.

دئوکسی کولات: این آنزیم چربی را از رژیم غذایی تجزیه می کند.

آمینوفیلین: این آنزیم درست مانند کافئین است و متابولیسم را افزایش می دهد.

 مزوتراپی زیر چشم نی نی سایت

مزوتراپی زیر چشم و کربوکسی تراپی

درمان جدید دیگری که با مزوتراپی برای کیسه های زیر چشم ترکیب شده کربوکسی تراپی است. در این روش با فرو بردن ملایم پلک های پایینی با دی اکسید کربن، جریان خون در آن ناحیه افزایش می یابد، اکسیژن رسانی بهبود می یابد و منجر به بهبود در پوست می شود. پس از 4 یا 6 درمان کربوکسی تراپی برای پلک های پایین، بهبود چشمگیری در بافت پلک، چین و چروک، هایپرپیگمانتاسیون، تجمع عروق، افتادگی چربی و درخشندگی بافت مشاهده می شود. می توان 6 تا 9 ماه بعد برای نتیجه گیری بیشتر کربوکسی تراپی را تکرار کرد.

مزوتراپی زیر چشم و رستیلن

کیسه های زیر چشم خود را خوب نگاه کنید. آیا بین چشم و بالای گونه شما کیسه های چشمی ملایم و یک حفره توخالی وجود دارد؟ جراحی برای برطرف کردن حفره های اشکی همیشه مناسب نیست، اما جوانسازی از طریق رستیلن جوانی و شادابی را به چشمان شما باز می گرداند. رستیلن نوعی درمان تزریقی است که در امتداد خط خالی با استفاده از پرکننده های ژل هیالورونیک انجام می شود و سپس کمی ماساژ ملایم برای توزیع یکنواخت ژل کافیست. این عمل فقط حدود 10 دقیقه طول می کشد.
اکثر افراد به یک سرنگ فیلر رستیلن زیر چشم نیاز دارند اما بسته به آناتومی و میزان توخالی بودن زیر چشم هر فرد ممکن است برخی به دو سرنگ نیاز داشته باشند.
ممکن است کمی تورم و 10٪ احتمال کبودی در اطراف چشم وجود داشته باشد، اما اگر درمان به درستی توسط یک تزریق کننده باتجربه انجام شود، به زودی برطرف می شود. نتایج را فوراً مشاهده خواهید کرد و اثرات و ماندگاری آن حدود 2 تا 5 سال طول می کشد. از آنجا که نتیجه بسیار وابسته به تزریق کننده است، بهتر است برای انجام درمان به پزشک متخصص مراجعه کنید.

مزوتراپی زیر چشم و دستگاه لیزر آراف فرکشنال

برای درمان سیاهی دور چشم از برخی داروهای خانگی و محصولات آرایشی نیز استفاده می‌شود، اما درمان‌های فرکانس رادیویی، بدون نیاز به جراحی باعث جوانسازی پوست صورت می‌شود. همچنین دستگاه RF می‌تواند تأثیر بسزایی در بهبود ناحیه پنجه کلاغی و کاهش سیاهی دور چشم داشته باشد و به بازسازی کلاژن، تقویت ماهیچه‌ها و پوست اطراف چشم و پف زیر چشم نیز کمک می‌کند.
 3 تا 5 روز قرمزی و تورم قابل پیش بینی است. ممکن است فقط 1 تا 2 جلسه درمانی نیاز باشد. حداقل قرمزی 24 ساعته را می توان انتظار داشت. هرچه زودتر این روش ها برای بهبود سطح کلاژن و کاهش کیسه های چربی در مناطق مشکل دار آغاز شوند، نتیجه بلند مدت جوان سازی مداری بهتر خواهد بود.

مزوتراپی زیر چشم چقدر طول می کشد؟

مزوتراپی چشم حدود سی تا چهل دقیقه طول می کشد. ممکن است کبودی در محل تزریق ایجاد شود و چند روز طول بکشد. استفاده از کیسه ی یخ و مصرف مسکن های ملایم مانند پاراستامول کمک به بهبودی می کند.

اقدامات قبل از مزوتراپی زیر چشم

  • از مصرف داروهای مسکن مانند آسپرین و ایبوپروفن و ایندومتاسین و غیره، حداقل ۴ روز قبل از انجام مزوتراپی چشم خودداری کنید.
  • بهتر است در دوره های قاعدگی از انجام مزوتراپی به دلیل افزایش احتمال خون مردگی خودداری نمایید.
  • تمیز بودن پوست صورت و عدم استفاده از لوازم آرایش

 مراقبت های بعد از مزوتراپی زیر چشم

مراقبت های بعد از مزوتراپی زیر چشم

  • استفاده از کمپرس یخ برای رفع ورم صورت 
  • عدم استفاده از داروهای رقیق کننده خون همچون وارفارین، آسپرین و …
  • عدم استفاده از دخانیات، قلیان، سیگار و الکل
  • به مدت دو روز بعد از مزوتراپی ناحیه تحت درمان را ماساژ دهید.
  • به مدت یک هفته از برنزه کردن و پیلینگ شیمیایی و میکرودرم ابریشن و بند انداختن اجتناب کنید.
  • به مدت ۱۲ ساعت پس از تزریق از استحمام خودداری کنید.
  • در صورتی که از مزوتراپی برای رفع پف چشم استفاده شده است حتماً هنگام دراز کشیدن و استراحت دو بالشت زیر سر خود قرار دهید.
  • اجتناب از انجام فعالیت های سنگین ورزشی و جسمی
  • از قرار گرفتن در معرض آفتاب و گرمای شدید، استخر و سونا خودداری کنید.

 هزینه فیلر زیر چشم

کی نتایج را می بینیم؟

برخی از بیماران می توانند نتایج را پس از اولین جلسه مشاهده کنند، اگرچه انتظار می رود قبل از مشاهده نتایج در دو تا سه جلسه مزوتراپی شرکت کنند. اسید هیالورونیک به سرعت تفاوت را نشان می دهد، زیرا باعث افزایش حجم پوست می شود. تزریق ویتامین ها و مواد معدنی مدت زمان بیشتری طول می کشد تا تأثیر خود را بر کیفیت پوست از داخل افزایش دهد. البته مانند هر روش دیگری برای جوانسازی، به تکرار نیاز دارد که می توان یک تا دو بار در سال برای نتیجه بهتر تکرار کرد.

عوارض مزوتراپی زیر چشم

  • تورم و کبودی
  • احتمال عفونت
  • ایجاد قرمزی
  • احساس خارش
  • درد و سوزش خفیف
  • ازدیاد رنگدانه های پوستی
  • احتمال خونمردگی خفیف به مدت ۷ الی ۱۴ روز
  • ممکن است در مزوتراپی جهت درمان پف زیر چشم به علت تورم، پلک ها به صورت موقت بسته شوند.

در صورت مراجعه به پزشک متخصص با تجربه، احتمال عوارض ناشی از مزوتراپی چشم بسیار کم است. در این مرکز با استفاده از بهترین دستگاه ها و تکنولوژی روز و دانش و مهارت بسیار بالا تمامی خدمات درمانی و زیبایی پوست انجام می شود. مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی تزریق مزوتراپی، لیزر موهای زائد، جوانسازی پوست و کلیه خدمات زیبایی را با تبحر خاصی انجام می دهد. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در اینستاگرام ما را دنبال کنید.

هزینه مزوتراپی زیر چشم

هزینه های مزوتراپی زیر چشم

اگرچه مراکز زیبایی بی شماری وجود دارند که ادعا می کنند به رفع پف و روشن شدن ناحیه زیر چشم کمک می کنند، اما انتخاب معتبرترین مرکز نیاز به دقت زیادی دارد. در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی یک تیم بسیار حرفه ای به سرپرستی یک پزشک هر بیمار را ارزیابی می کند و یک درمان ترکیبی مناسب برای هر بیمار توصیه می کند. هزینه ها بستگی به نوع درمان و تعداد جلسات دارد. لطفاً برای دریافت آخرین اطلاعات در مورد هزینه مزوتراپی زیر چشم، به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

منبع

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا