مراحل فیشیال پوست جوش دار!

مراحل فیشیال پوست جوش دار

مراحل فیشیال پوست جوش دار چیست؟

اگر از خیلی ها سوال کنید که بدترین عارضه ی پوستی چیست، احتمالا بلافاصله اولین چیزی که به ذهنشان خطور می کند، جوش است.

این جوش ها می توانند حسابی آزاردهنده باشند. درست قبل از یک مهمانی مهم سر و کله شان پیدا می شود یا این که تمام دوران بلوغ و نوجوانی فرد را در برمی گیرند!
اما واقعیت این جاست که لازم نیست ما این جوش ها را تحمل کنیم. روش ها و درمان های زیادی برای رفع جوش وجود دارد.

در این مقاله می خواهیم به مراحل فیشیال پوست جوش دار بپردازیم. اگر از آن دسته افرادی هستید که هر روزتان با این مشکل گره خورده است، خواندن این مقاله برایتان توصیه می شود. با ما همراه باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

علت ایجاد جوش پوستی چیست؟

قبل از این که به سراغ معرفی مراحل فیشیال پوست جوش دار برویم، باید بفهمیم که چرا پوست ما دچار جوش می شود!

مراحل فیشیال پوست جوش دار

کلا ممکن است که علت های مختلفی برای بروز این مشکل وجود داشته باشد اما رایج ترین دلایل ایجاد جوش روی پوست شامل موارد زیر است:

  • چربی بیش از حد پوست
  • خوردن شیرینی جات
  • تغییرات هورمونی( دوران بلوغ، بارداری و …می توانند بستر مناسبی برای ایجاد جوش باشند)
  • مراقبت نامناسب از پوست
  • ابتلا به بیماری های خاص
  • مصرف داروهای خاص

هر یک از این دلایل می توانند منجر به ایجاد جوش روی پوست شوند. تشخیص علت بروز جوش بسیار مهم است چرا که در نهایت، علت ها هستند که شیوه ی درمان را مشخص می کنند.

نکته: دقیقا به همین دلیل است که انجام فیشیال در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی را توصیه نمی کنیم. چرا که پزشک پوست در این سالن ها حضور ندارد که علت ایجاد جوش را تشخیص داده و درمان متناسب با آن را توصیه کند.

معرفی مراحل فیشیال پوست برای رفع جوش

یکی از بهترین درمان هایی که برای رفع جوش به کار برده می شود، فیشیال پوست صورت است. این درمان که مجموعه ای از چند پروسیجر مختلف است، می تواند در رفع جوش های سرسیاه، سرسفید و جوش های بلوغ و…بسیار موثر و مفید باشد.

اما اگر می خواهید فیشیال صورت را برای پوست جوش دار انجام بدهید، احتمالا مراحل آن متفاوت و خاص خواهند بود.

در ادامه می خواهیم به معرفی مراحل فیشیال صورت برای پوست های جوش دار بپردازیم. با ما همراه باشید!

تشخیص علت ایجاد جوش

قبل از هر چیزی، پزشک باید پوست شما را معاینه کرده و با توجه به آن، مراحل فیشیال پوست جوش دار را تعیین کند.

بسیار مهم است که پیش از هر چیزی، علت ایجاد جوش مشخص شود. برخی از افراد به دلیل داشتن پوست چرب، دچار جوش می شوند. برخی دیگر در اثر تغییرات هورمونی به این مشکل دچار می شوند.

در نتیجه طبیعی است که شیوه ی درمان آن ها باید متفاوت باشد.

پاکسازی پوست صورت

فرقی نمی کند که پوست شما به چه دلیل دچار جوش شده است، چرا که اولین مرحله برای درمان آن، پاکسازی پوست است. برخی مواقع جوش های سرسیاه به دلیل ایجاد قشر ضخیمی از آلودگی روی پوست به وجود می آیند. به همین دلیل است که باید قبل از هر چیزی این آلودگی ها را از بین برد.

مراحل فیشیال پوست جوش دار
مراحل فیشیال پوست جوش دار

با استفاده از دستگاه هایی مثل فیس آپ، می توان پوست را پاکسازی کرد. این دستگاه مجهز به یک هندپیس است که با حرکت دورانی روی پوست کشیده می شود و علاوه بر ماساژ، پوست صورت را نیز پاکسازی می کند.

بعد از پاکسازی پوست، صورت ما برای دریافت انواع مواد مغذی و ویتامین آماده خواهد شد.

بخور دادن صورت

یکی از اصلی ترین و ضروری ترین مراحل فیشیال پوست جوش دار، انجام چندباره ی بخور صورت است. این روش کمک می کند که منافذ پوست باز شده و آلودگی های مختلف بیرون بیایند. حال ممکن است بخورهای متنوعی( بخور بابونه، بخور اسطوخودوس و…) داده شود که طبیعتاً اثرهای مختلفی خواهد گذاشت.

استفاده از ماسک های صورت

ماسک های صورت، بخش بسیار مهم فیشیال صورت برای پوست های جوش دار هستند. این ماسک ها می توانند پوست را صاف و تمیز کرده و تا حدی، جوش های سرسفید را از بین ببرند.

بنابراین نباید فراموش کرد که از ماسک های مرغوب و پاک کننده استفاده شود.

تونرها و آبرسان ها

برای مقابله با چربی های پوست که عامل اصلی بروز جوش ها هستند، هیچ چیز بهتر از آبرسانی نیست. حال ممکن است که این آبرسانی از طریق دستگاه هایی مثل آکواشور، فیس آپ و…انجام شود. یا این که از ماسک ها و کِرم های آبرسان و تونرها استفاده می شود.

تونر در فیشیال صورت
تونر در فیشیال صورت

تونرها می توانند رطوبت کافی به پوست برسانند. پوستی که به اندازه ی کافی آب به آن رسیده باشد، احتمالا کمتر دچار مشکلاتی مثل جوش می شود.

مزوتراپی برای جوش

گاهی مواقع، آن چیزی که بیشترین آزار را می رساند، جای جوش هایی است که خودشان رفته اند اما ردی از خود به جا گذاشته اند. جای جوش می تواند صافی و شفافیت پوست ما را از بین ببرد. در نتیجه باید فکری به حالشان صورت بگیرد.

یکی از بهترین روش هایی که برای رفع جای جوش به کار می رود، مزوتراپی است. کوکتل ها و آمپول های مزوتراپی سرشار از مواد معدنی و ویتامین ها هستند که طبیعتا می توانند به ترمیم پوست و رفع جای جوش کمک کنند. به همین دلیل است که به یکی از اصلی ترین مراحل فیشیال پوست تبدیل شده است.

نکته این جاست که حتما باید به سراغ کوکتل هایی بروید که خوش نام و معتبر هستند و از کارایی شان مطمئن هستید.

تمام مراحلی که در این مقاله ذکر کردیم، جزو اصول اصلی فیشیال پوست صورت های جوش دار هستند. بنابراین باید جدی گرفته شوند. البته ممکن است در این میان، درمان های دیگری نیز توسط پزشک زیبایی تجویز شود.

به طور کلی همه چیز به شرایط پوست فرد بستگی دارد.

هزینه مراحل فیشیال پوست

اگر تصمیم خودتان را گرفته اید و می خواهید فیشیال پوست صورت را انجام بدهید، احتمالا اولین سوالی که برایتان مطرح می شود، هزینه مراحل فیشیال صورت است.

همان طور که می بینید، همه چیز به پکیج فیشیال بستگی دارد.

به طور کلی:

  • پکیج فیشیال اقتصادی: این پکیج که معمولا فقط شامل پاکسازی با دستگاه فیس آپ است، قیمت ارزانی دارد و حدوداً 150 الی 300 هزار تومان هزینه بر است.
  • پکیج فیشیال نقره ای: این پکیج برای پوست هایی که مدت هاست هیچگونه رسیدگی ای به آن نشده است، مناسب است و معمولا 300 الی 350 هزار تومان قیمت دارند.
  • پکیج فیشیال طلایی: این پکیج برای کسانی است که می خواهند خدمات پوستی خوبی را دریافت کنند.
  • پکیج فیشیال vip: این پکیج ها مناسب کسانی است که به دنبال عالی ترین خدمات پوستی می گردند. این درمان گران تر از دیگر پکیج هاست و بیش از 800 هزار تومان قیمت دارد.

مرکز زیبایی شریعتی واقع در شمال تهران، بهترین پکیج ها را با مناسب ترین قیمت ارائه می کند. همین الان به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

سخن آخر

در نهایت باید عنوان کنیم که مراحل فیشیال پوست جوش دار باید متناسب با شرایط پوست فرد تعیین شود. بنابراین قبل از هر کاری با مرکز زیبایی شریعتی تماس بگیرید و نوبت مشاوره رایگان با پزشک زیبایی رزرو کنید.

نگارنده: ناصری

منبع علمی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا