فیلر موی سر

فیلر موی سر

محتوا

مو یکی از مهمترین فاکتورهای زیبایی چهره فرد به حساب می آید. تا جایی که فرد را می تواند چند سال جوان تر یا چند سال پیرتر نشان دهد!
مشکلات بسیاری وجود دارد که می تواند به موهای شما آسیب برساند مانند اختلالات تغذیه ای، مشکلات هورمونی، وراثت، استرس و … می تواند باعث ریزش و کم پشتی موهای شما شوند و به طبع بر روی زیبایی چهره شما نیز اثرگذار خواهند بود. برهمین اساس راه های متفاوتی وجود دارد که به تقویت مو و بهتر شدن موها کمک می کند.
یکی از راهکارهای موثر درمان ریزش و تقویت موها فیلر موی سر است که با برند دکتر سی وای جی بسیار محبوبیت یافته است. با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا این محصول قوی و موثر را بشناسید.

تقویت مو نی نی سایت

راهکارهای مراقبت از مو

راهکارهای خانگی وجود دارد که تا حدودی می تواند به سلامت مو کمک کند مانند، تغذیه مناسب، استفاده از ماسک های مناسب موی هر فرد، کوتاهی مرتب مو، اجتناب از گرمای زیاد اتو و سشوار، اجتناب از رنگ کردن مداوم مو و…

اما قطعا اقدامات علمی و پزشکی متنوعی نیز در این خصوص وجود دارد که قوی تر و موثرتر می باشد. گاهی آسیب به مو در حدی می باشد که اگر دل به روش های خانگی دهید و درمان موثر را به تعویق اندازید حجم زیادی از مو از بین می رود و رویش و بازگشت به حالت قبلی کاری دشوار و طولانی می شود.

هیر فیلر یا فیلر موی سر چیست؟

و اما موضوع اصلی ما در این مقاله فیلر موی سر است که حال به آن می‌پردازیم. با توجه به شرایط زندگی و عوامل محیطی آسیب دیدن موها اجتناب ناپذیر است. به همین دلیل خشکی و دو شاخه شدن موها امری طبیعی می باشد. فیلر مو به رفع این مشکلات کمک می کند.
علاوه بر تقویت و درمان ریزش مو، هیر فیلر در تقویت ریش آقایان و تقویت ابروها در خانم ها و آقایان کاربرد دارد و بسیار موثر است.
فیلر مو موادی از قبیل فاکتورهای رشد، آنزیم های لازم، مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز تقویت و رشد موها را به ریشه موها می رساند، بنابراین برای افرادی که موهای ضعیف و شکننده ای دارند انتخاب فیلر مو بهترین گزینه است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

مزایای فیلر موی سر

مزایای فیلر موی سر

  • جلوگیری از ریزش مو
  • سلامت و شادابی موها
  • تقویت سلول های پوست و مو
  • تقویت فولیکول مو و تسریع رشد مو
  • قطع و درمان ریزش غیر طبیعی مو
  • تحریک رشد و رویش مجدد مو
  • افزایش تراکم و ضخامت مو
  • بهبود گردش خون و آب‌رسانی پوست سر
  • رساندن ویتامین ها و مواد معدنی به ریشه مو
  • درمان آلوپسی و طاسی سر

نقش هیالورونیک اسید در هیر فیلر

هیر فیلر سرشار از هیالورنیک اسید، پپتیدهای موثر از جمله انواع ویتامین ها، آنزیم و مواد معدنی در غالب ژل است که سبب هیدراته شدن و رطوبت رسانی مو می شود. همچنین افزایش گردش خون توسط این ماده در ناحیه پوست سر می تواند در تقویت عملکرد فولیکول ها نیز موثر باشد.

برای رسیدن به بهترین نتیجه چند جلسه لازم است؟

با توجه به وضعیت مو و نیاز هر فرد تعداد جلسات لازم، میزان و محل تزریق توسط پزشک مشخص می شود. ترکیب مزوتراپی مو و هیر فیلر در کنترل و درمان ریزش مو بسیار موثر می باشد.

تزریق فیلر موی سر

آیا تزریق فیلر موی سر درد دارد؟

مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی جزو معدود مراکزی است که مزوتراپی مو و همچنین فیلر موی سر را با تکنیک بی حسی سر و بلاک کردن نقاط درد انجام می دهد. این تکنیک، تزریق بدون درد را برای شما ایجاد می کند و شما بدون احساس ناخوشایند می توانید جلسات درمانی خود را با میزان سی سی بیشتری از مواد مزوتراپی سپری کنید.

بهترین مرکز مزوتراپی مو و تزریق هیر فیلر در تهران

انتخاب مرکز معتبر و باتجربه یعنی:

  • اطمینان از برندهای استفاده شده در مرکز
  • تجربه و تسلط پزشک در مشاوره و انجام پروسیجرها

همانطور که می دانید امروزه کلینیک های زیادی خدمات مزوتراپی مو را انجام می دهند.
اما لازم به ذکر است که همه آن ها از تخصص، مهارت و تجربه مورد نیاز در این زمینه برخوردار نیستند.

انتخاب ما برای شما محصولاتی معتبر با اثربخشی بالا می باشد.

کسانی که می خواهند به نتیجه دلخواه خود برسند، باید کلینیکی را انتخاب کنند که:

  1. دارای مجوز رسمی است.
  2. محیط آن تمیز و آرام می باشد.
  3. از کادر درمانی متخصص و باتجربه برخوردار می باشد.
  4. کادر درمانی آن خوش برخورد بوده و با صبر و حوصله به سوالات بیماران پاسخ می دهند و آن ها را راهنمایی می کنند.

بهترین برند فیلر مو

بهترین برند فیلر مو

یکی از محصولاتی که اثر بخشی بالایی برای درمان ریزش مو و حتی تقویت موهای سالم دارد، هیر فیلر برند Dr Cyj است که در حال حاضر در دنیا بدون رقیب و بهترین برند هیر فیلر مو است. این محصول مجوز دار و معتبر (HAIR Filler) ساخت کره جنوبی می باشد.

تعداد جلسات فیلر موی سر

هیر فیلر راهکاری موثر و نوین در کنار مزوتراپی جهت تقویت موها و درمان ریزش مو است. تعداد جلسات مزوتراپی و هیر فیلر متناسب با شرایط مو در هر فرد متفاوت می باشد.

معمولا یک دوره 4 جلسه ای هر دو هفته یک بار نیاز است. تعداد جلسات بیشتر طبق نظر پزشک تعیین می شود که بستگی به شدت مشکلات پوست و موی فرد دارد. برای مشاهده نتیجه کلی تزریق فیلر مو تقریبا 15 روز بعد از تکمیل تمامی جلسات زمان لازم است.

تفاوت فیلر مو با مزوتراپی

تفاوت فیلر مو با مزوتراپی | فیلر مو یا مزوتراپی نی نی سایت

هیر فیلر و مزوتراپی مو هر دو در دسته شیوه های تزریقی قرار می گیرد که موجب سلامت و شادابی موها می گردد. در این روش مواد ویژه ای با خاصیت درمانی به زیر پوست تزریق می شود؛ موادی همچون عصاره های گیاهی، ویتامین ها و آنزیم ها، داروها و هورمون ها به صورت موضعی به درون پوست تزریق می شوند. این روش از مرگ سلولی جلوگیری می کند و سلامت ناحیه تزریق شده را تضمین می کند. به همین علت ریزش غیرطبیعی موها قطع و درمان می شود.
طبق تحقیقات جدید، ترکیب مزوتراپی و هیر فیلر در درمان ریزش موهای شدید مانند ریزش ناشی از ابتلا به کرونا بسیار موثر است.

تفاوت فیلر مو با سایر محلول های موضعی

هیچ لوسیون و محلول موضعی قدرت و اثر بخشی راهکارهایی مانند هیر فیلر و مزوتراپی را ندارد. با این روش کلیه ویتامین های مورد نیاز مو جهت تقویت و رشد، به ریشه و فولیکول ها تزریق می شود.
حتی مولتی ویتامین ها نیز با توجه به جذب ویتامین ها توسط سایر ارگان ها، طی زمان کوتاهی نمی تواند موثر باشد و موهای ریخته شده را مجددا احیا نماید. مولتی ویتامین ها در طولانی مدت اثربخشی خواهند داشت. پس هیچ مولتی ویتامین و محلول خوردنی جایگزین این روش نمی گردد. چون در این روش مستقیما ویتامین ها به ریشه موها داده می شود.

مدت دوام اثر درمان ریزش مو با فیلر چقدر است؟

مدت دوام فیلر موی DR.CYJ برای هر بیمار متفاوت است. اما به طور کلی می‌ توان گفت که اثر استفاده از این فیلر مو حدود یک سال است. ممکن است نیاز باشد این روش درمانی در طول این مدت زمان یک ساله یا پس از آن باز هم تکرار شود.

قیمت فیلر موی سر

هزینه ها در خدمات زیبایی و سلامت دارای ثبات نیستند، چرا که افراد دارای شرایط یکسانی نیستند و به همین دلیل قیمت خدمات هر فرد با فرد دیگر متفاوت است. همچنین میزان ریزش مو و طاسی در افراد متفاوت است که بر روی میزان فیلر مورد نیاز و تعداد جلسات و در نتیجه قیمت نهایی تاثیر می گذارد.
علاوه بر این عوامل زیر بر قیمت فیلر مو تاثیر مستقیم دارند که عبارتند از:

  • میزان دوز موردنیاز
  • کیفیت مواد تزریقی هیر فیلر
  • نوع فیلر انتخابی (برند فیلر مو)
  • تجربه و تبحر متخصص زیبایی
  • دستمزد پزشک
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک درمانی
  • تعداد جلسات مورد نیاز برای تزریق فیلر مو

بنابراین بهتر است که قبل از هر چیز با یک پزشک متخصص مشورت کنید و بعد از اطمینان از اینکه این روش مناسب وضعیت شماست، آن را انجام دهید.

بعد از تزریق فیلر مو به چه حالتی باید خوابید؟

بعد از تزریق فیلر مو، خوابیدن به پشت، بهترین و ایمن ترین حالت خوابیدن است. در شب اول پس از تزریق فیلر مو، برای اینکه تورم کاهش یابد و فیلر تزریق شده جابجا نشود، باید بالشی اضافی در زیر سر خود قرار دهید تا سرتان در موقعیت بالاتری قرار بگیرد.

نتایج هیر فیلر

بهترین مرکز زیبایی پوست و مو در تهران

عدم اطلاع از هزینه فیلر مو این احتمال را میدهد افراد تصور کنند این خدمات زیبایی هزینه زیادی دارند و شاید اینکه حتی با هزینه های زیاد نتوانند نتیجه دلخواهشان را بگیرند اما این تصور کاملا اشتباه است و می توانید با قیمت های مناسب در بهترین مرکز زیبایی پوست و مو واقع در خیابان شریعتی از این خدمات به صورت تضمینی بهره مند شوید.

شما سروران گرامی می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان و استعلام از هزینه کلیه خدمات زیبایی پوست و مو از جمله لیزر موهای زائد، انواع خدمات پوستی و فیشیال و جراحی سرپایی، جوان سازی پوست با پروفایلو، رفع تیرگی و گودی چشم با مزوتراپی دور چشم، انواع لیفت (با جراحی یا نخ)، ساکشن غبغب، مزوتراپی، اندولیفت صورت، خال برداری، میکرودرم، تزریق انواع مزو ژل، پیرسینگ، مزونیدلینگ و رفع جای جوش و زخم با مشاوران ما در ارتباط باشید.

کلیه ایام هفته مشاوره با پزشک رایگان می باشد.

از همراهی شما بزرگواران سپاس گزاریم.

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا