بهترین سریع ترین روش درمان لک صورت

بهترین درمان لک صورت چیست ؟

در این مقاله، ما یک رویکرد حرفه ای تر برای درمان لک صورت را پیشنهاد می کنیم. پیشنهاد ما میکرونیدلینگ برای لک صورت است!

از زمانی که مدادهای کک و مک مصنوعی و خط چشم به ترندهای پرطرفدار در صحنه زیبایی تبدیل شدند، تعریف زیبایی دگرگون شد. همانطور که از این ترند جدید پیداست، افزودن چند نقطه تیره روی صورت، بهترین گزینه برای صورت بدون آرایش است. این روش نه تنها توهم پوست طبیعی را ایجاد می کند، بلکه راه حلی فوری برای دستیابی به پوستی شاداب و پنهان شدن نواقص پوست صورت است.

با این حال، این چیزی است که شما با میل و رغبت چند لک زیبا را روی صورت تان ایجاد می کنید، اما دست و پنجه نرم کردن با لک های واقعی، داستان کاملاً متفاوتی است. با شستن آرایش، لکه های ناشی از آفتاب، لکه های ناشی از افزایش سن، و کک و مک می توانند باعث شوند هر کسی احساس خودآگاهی کند.

برخلاف این ترند رایج، افرادی که لک صورت یا کک و مک را به عنوان مشکلات پوستی می بینند، در واقع زمان و هزینه زیادی را صرف تلاش برای پوشاندن آنها می کنند. نمی توان انکار کرد که محصولات مراقبت از پوست و کانسیلرها تا چه حد به بهبود ظاهر این لک ها در سطح کمک می کنند. اما در اینجا یک فکر سوال وجود دارد: درمان قطعی لک صورت چیست و چگونه می توان برای همیشه از شر آنها خلاص شد؟!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

در ادامه، ما بهترین درمان برای لک صورت را پیشنهاد می کنیم. پیشنهاد ما میکرونیدلینگ است!

این درمان زیبایی می تواند به همان اندازه روتین مراقبت از پوست فعلی شما آسان و بدون درد باشد. اگر به آن فرصت بدهید، ممکن است دیگر هرگز مجبور نشوید با لک های صورت تان کنار بیایید، فرقی نمی کند آرایش داشته باشید یا نه!

کنجکاو شدید؟! در ادامه مطلب هر آنچه که شما باید درباره میکرونیدلینگ به عنوان بهترین درمان لک صورت بدانید آمده است. اما پیش از آن لازم است درباره خودِ لک صورت اطلاعاتی کسب کنید.

 

آشنایی با هایپرپیگمانتاسیون و لک صورت

بهترین درمان لکه صورت

احتمالاً چیزهایی در مورد لک صورت یا هایپرپیگمانتاسیون (Hyperpigmentatio) می دانید. از این گذشته، ما اغلب در مورد آن صحبت می کنیم، به طوری که مقالات زیادی در مورد این بیماری رایج پوستی داریم.

اما برای بقیه شما که اطلاعات کمی در مورد هیپرپیگمانتاسیون ندارید، چند نکته را که باید بدانید به شما خواهیم گفت!

لک صورت یا هایپرپیگمانتاسیون چیست؟

هایپرپیگمانتاسیون یک اصطلاح پرکاربرد برای توصیف هرگونه مشکل تغییر رنگ پوست مربوط به سطوح بالای ملانین در پوست ما است.

ملانین بیشتر به عنوان سلول های رنگدانه ای شناخته می شود که به پوست ما رنگ می بخشد.

اما آیا می ‌دانستید که عملکرد ملانین، اول از همه، محافظت از پوست در برابر آسیب‌ های آفتاب و التهاب است؟

هنگامی که ملانین ها در معرض این عوامل قرار می گیرند، تعداد آنها به عنوان نوعی سپر در اطراف ناحیه آسیب دیده افزایش می یابد. متأسفانه برای ما، این تولید بیش از حد ملانین دارای یک پیامد است: امکان انباشته شدن رنگدانه ها، که از بیرون به صورت لکه های صاف و تیره ظاهر می شوند.

یک فرد معمولی احتمالاً از آنها به عنوان لک صورت، لکه های تیره، لکه های ناشی از آفتاب، لک پیری، لکه های کبدی، کک و مک، ملاسما و حتی علائم آکنه یاد می کند.

خنده دارترین اسمی که روی کک و مک گذاشته شده تا به امروز: شپش های صورت!

اسمش را هر چه می خواهید بگذارید، اما همه آنها اساساً به یک چیز اشاره دارند: مقدار نامنظم ملانین در پوست ما. از طرف دیگر، چیزی که دقیقاً باعث این می شود، بر اساس نوع هایپرپیگمانتاسیون شما متفاوت است – که ما را به سؤال بعدی می کشاند.

چه چیزی باعث ایجاد لک صورت می شود؟

لکه های ناشی از آفتاب

لکه های آفتاب نوعی هایپرپیگمانتاسیون ناشی از خورشید است. در حالت ایده‌ آل، ساعت‌ ها زیر نور خورشید ماندن منجر به برنزه شدن پوست می ‌شود، اما قرار گرفتن بیش از حد در معرض اشعه ماوراء بنفش در واقع می ‌تواند باعث تولید بیش از حد ملانین روی پوست ما شود. این امر به ویژه در میان افرادی که از ضد آفتاب استفاده نمی کنند آشکار است. بنابراین اجازه دهید این هشدار را همینجا بدهیم: محافظت از پوست با ضد آفتاب SPF دار یک امر ضروری است!

لکه های ناشی از بالا رفتن سن

لکه های ناشی از افزایش سن بیشتر با تغییر رنگ پوست در افراد مسن مرتبط است. اما صادقانه بگوییم، آنها اساساً تنها همان لکه های آفتاب هستند که با افزایش سن ظاهر می شوند. این به قرار گرفتن مکرر در معرض نور خورشید در طول سال‌ های جوانی ارتباط دارد که به‌ محض رسیدن به سنین 50 سالگی ناگهان با انتقام ظاهر می ‌شوند و معمولا دست ها، پاها، شانه ها و قسمت بالایی کمر را نیز درگیر می کنند.

ملاسما

ملاسما یک بیماری شایع پوستی است که در اثر ترکیبی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و تغییرات هورمونی ایجاد می شود. علم، ارتباط بین استروژن، پروژسترون و افزایش تولید ملانین را ثابت کرده است. این موضوع توضیح می‌ دهد که چرا ملاسما معمولاً در طول نقاط عطف مرتبط با هورمون مانند یائسگی و بارداری رخ می ‌دهد. خبر خوب این است که در اکثر موارد به خودی خود ناپدید می شوند. با این حال، اگر به غوطه ور شدن در زیر نور خورشید ادامه دهید، ملاسما می تواند مدت بیشتری باقی بماند و حتی رنگ آن تیره تر شود. یک تمایز منحصر به فرد در برابر لکه های معمولی آفتاب این است که چگونه و کجا ظاهر می شوند. بیشتر از لکه‌ های تیره صاف، به صورت لکه ‌های قهوه ‌ای یا خاکستری متمایل به آبی شکل می ‌گیرند که معمولاً روی گونه ها و دو طرف صورت شما ظاهر می‌ شوند.

کک و مک

خوب می رسیم به کک و مک. اینجا باید بدانید که کک و مک چیست . کک و مک اغلب با لک های ناشی از آفتاب اشتباه گرفته می شود، که اساساً هر شکلی از هایپرپیگمانتاسیون است که در اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید ایجاد می شود، مانند لکه های آفتاب و لکه های پیری. در حالی که خورشید می تواند ظاهر کک و مک را از نظر فنی فعال کند، اما بیشتر از هر چیز دیگری یک بیماری ارثی است – به این معنی که ممکن است با ژن کک و مک متولد شده باشید. اما اگر اینطور نباشد، هیچ مقداری از قرار گرفتن در معرض نور خورشید نمی تواند باعث ایجاد این نوع خاص از هایپرپیگمانتاسیون شود. گفته می شود، این ژن بیشتر در بین افراد مو قرمز و پوست روشن دیده می شود. کک و مک ها می توانند در اوایل کودکی ظاهر شوند و در نهایت به خودی خود محو شوند. با این حال، اگر ساعت ها زیر نور خورشید بمانید، به احتمال زیاد تعداد کک و مک های شما افزایش می یابد.

نکته حرفه ای برای متمایز کردن لکه های آفتاب از کک و مک: لکه های آفتاب، لکه های قهوه ای صاف با حاشیه های واضح هستند، در حالی که رنگ کک و مک بسته به رنگ پوست شما متفاوت است. آنها یا قرمز، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره یا سیاه با حاشیه های نامنظم هستند و می توانند در سراسر بدن شما ظاهر شوند.

 

بهترین روش پزشکی برای از بین بردن لک صورت: میکرونیدلینگ

بهترين درمان لك صورت

میکرونیدلینگ یک درمان ایمن، غیر تهاجمی و موثر است و تا زمانی که این درمان توسط یک متخصص انجام شود، نباید دلیلی برای نتایج ناموفق وجود داشته باشد! این همچنین سریع ترین راه از بین بردن لک صورت به شمار می رود.

ما داستان ‌هایی از افرادی شنیده‌ ایم که لک بعد از میکرونیدلینگ را تجربه کرده اند، و تنها دلیل ممکن که می ‌توانیم به آن تعمیم دهیم، استفاده از تکنیک ‌های غلط یا عدم ارزیابی پوست بیمار به طور صحیح است. توصیه می‌ شود، افرادی که به راحتی زخم یا کبود می ‌شوند، ممکن است به درمان ‌های دیگر واکنش بهتری نشان دهند، به همین دلیل مهم است که قبل از آن با یک متخصص پوست مشورت کنید.

مطلب مرتبط: درمان جای جوش با میکرونیدلینگ

آیا رفع سریع لک صورت با میکرونیدلینگ امکانپذیر است؟

بهترین درمان لک صورت نی نی سایت

ما نمی‌ توانیم بدون گفتن این موضوع به این سؤال پاسخ دهیم: مشابه درمان‌ های موضعی و محصولات مراقبت از پوست، واکنش‌ های هر فردی به درمان‌ های زیبایی متفاوت است، از جمله میکرونیدلینگ برای لک صورت. اساساً میکرونیدلینگ ضد لک در برابر همه اشکال هایپرپیگمانتاسیون مؤثر است و به طور قابل توجهی لکه های تیره و روشن پوستی را کاهش می دهد. اما در مورد کک و مک چون این بیشتر یک مورد ژنتیکی است، میکرونیدلینگ نباید به عنوان تنها راه رفع لک صورت در نظر گرفته شود. بسته به اینکه چقدر مستعد ابتلا به کک و مک هستید، ممکن است برای حفظ نتایج به درمان های منظم بیشتری نیاز داشته باشید.

 

دوره درمان میکرونیدلینگ برای رفع لک صورت چه مدت طول می کشد؟

سریع ترین راه از بین بردن لک صورت

پوست شما بلافاصله با تولید بافت سالم جدید به میکرونیدلینگ پاسخ می دهد. در حدود یک هفته طول می کشد تا لایه‌ های قدیمی پوست شروع به خشک شدن و ریزش کنند، زیرا سلول‌ های جدید جای آن‌ها را می ‌گیرند. در طی 10 تا 14 روز، متوجه بهبود قابل توجهی در رنگ و تون پوست خود خواهید شد. شش جلسه با فاصله بین دو تا شش هفته برای رسیدن به بهترین نتیجه، ایده آل است. در پایان برنامه درمانی خود، از پوستی شفاف تر و یکنواخت تر لذت خواهید برد!

 

آیا نتایج میکرونیدلینگ لک صورت دائمی است؟

میکرونیدلینگ لک صورت

با روتین مناسب مراقبت از پوست و روش های مراقبت فردی، باید بتوانید برای مدت طولانی از نتایج شگفت انگیز میکرونیدلینگ برای لک صورت لذت ببرید، اما متاسفانه، نه برای همیشه! مانند همه موجودات زنده، پوست ما نیز در طول زمان به تکامل خود ادامه خواهد داد، به خصوص با میزان قرار گرفتن در معرض عوامل خارجی به صورت روزانه. در این صورت، رزرو جلسات بعدی برای حفظ اثر و ماندگاری این روش و شادابی و جوانی پوست تان لازم است.

به ما اعتماد کنید، هنگامی که مزایا را تجربه کردید، قطعا برای درمان بعدی نزد ما بر می گردید!

 

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در تهران

بهترین درمان برای لک صورت

مرکز زیبایی برکه با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی مجرب و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد و دستگاه ها، افتخار دارد علیرغم درمان لیزر موهای زائد ، کلیه خدمات زیبایی، پوست و مو را به شما عزیزان ارائه کند.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره، اطلاع از قیمت ها و همچنین اخذ نوبت از بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.


شاد و تندرست باشید.

پژوهش و ترجمه: مینو زرفش

منبع: lovoirbeauty

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا