جوانسازی پوست صورت آقایان در بهترین مرکز تهران!

جوانسازی پوست صورت آقایان

جوانسازی پوست صورت آقایان با کدام شیوه بهتر است؟

سلام و درود به هموطنان عزیز!

این جا مرکز زیبایی شریعتی واقع در شمال تهران است!

جایی که برای اولین بار کلیشه های رایج را کنار گذاشت و تمام خدمات زیبایی را برای آقایان نیز ارائه کرد!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

از همان زمانی که خیلی از آقایان برای انجام پروسیجرهای زیبایی مسئله داشتند و خیلی از آن ها نمی توانستند به سراغ مراکز زیبایی بروند، ما متوجه این نیاز شدیم و اپراتورهای مرد و خدمات زیبایی پوست مخصوص آقایان ارائه کردیم.

جوانسازی پوست صورت آقایان یکی از اصلی ترین خدمات ماست که با توجه به شرایط پوست آقایان ارائه می شود.

اگر شما هم جزو آقایانی هستید که به دنبال یک مرکز معتبر و خوش نام برای انجام خدمات پوستی از جمله فیشیال صورت، پاکسازی پوست، فیس آپ و…هستید این مطلب از وبسایت لیزردیسکانت را دنبال کنید. چرا که قرار است تمامی خدمات پوستی مخصوص آقایان در مرکز زیبایی شریعتی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

فیس آپ جوانسازی پوست صورت

یکی از بهترین دستگاه های جوانسازی پوست صورت، دستگاه فیس آپ است. مرکز زیبایی شریعتی جزو اولین مراکز تهران بود که به این دستگاه مجهز شد. دستگاهی که به عنوان نسل جدید میکرودرم ابریژن شناخته می شد و مزایای زیادی داشت:

  • جوانسازی پوست صورت
  • رفع لکه های تیره ی پوست و روشن ساختن آن
  • رفع ترک های پوستی
  • رفع چین و چروک های خفیف
  • رفع تیرگی آرنج، زانو، زیربغل، قوزک پا و..
  • از بین بردن اسکارهای قدیمی

تمام این مزایا باعث شده است که فیس آپ به دستگاه معروفی در حوزه ی زیبایی پوست تبدیل شود. اما چه فایده ای برای پوست آقایان دارد؟

جوانسازی پوست صورت آقایان

دستگاه فیس آپدستگاه فیس آپ دارای هدهای مجزایی است. هر یک از این هدها می توانند تا عمق های مشخصی از پوست نفوذ کنند. در نتیجه برای پوست آقایان که معمولا ضخیم تر است، مناسب تر است چرا که می تواند تا عمق های مختلف پوست نفوذ کرده و پاکسازی را انجام دهد.

تیرگی نواحی مختلف پوست مثل پیشانی و بینی را از بین می برد. این ویژگی به خصوص برای آقایانی که در معرض آفتاب هستند و به همین دلیل پوستشان تیره شده است مناسب می باشد.

در نتیجه، از هر لحاظ جوانسازی پوست صورت آقایان با دستگاه فیس آپ مناسب و ایده آل است.

فیشیال پوست صورت آقایان

یکی دیگر از خدمات محبوب مرکز زیبایی شریعتی، فیشیال پوست صورت است. آقایان زیادی برای دریافت این خدمات به ما مراجعه می کنند چرا که هر پوستی با هر ویژگی ای، نیازمند فیشیال صورت است.

اما چرا فیشیال پوست صورت در میان آقایان این قدر محبوب شده است؟

  • چرا که این درمان با توجه به شرایط پوست فرد انتخاب می شود.
  • در طول آن از درمان های مختلفی استفاده می شود که تمام مشکلات پوستی را تارگت می کند
  • پکیج های فیشیال صورت با توجه به مشکل پوستی انتخاب می شوند
  • شامل تمام درمان های لازم برای بهبود و جوانسازی پوست صورت است.

در حقیقت پوست صورت ما نیازمند مراقبت فصلی و ماهیانه است. از آن جایی که فیشیال صورت هر چند ماه یکبار انجام می شود، آقایانی که وقت زیادی برای پیگیری مداوم درمان های پوستی خود ندارند، می توانند از این پروسیجر بهره مند شوند.

مزوتراپی لکه های صورت

بیشتر آقایان مشکل لکه های پوستی دارند. این لکه ها ممکن است به دلایل مختلفی به وجود آمده است اما جای جوش می تواند مهم ترینشان باشد.

جوانسازی پوست صورت آقایان با مزوتراپی

بیشتر مردان در دوران نوجوانی، جوش می زنند و حتی تا سنین بزرگسالی هم جای این جوش ها را می توان روی پوست صورتشان مشاهده کرد.

از آن جایی که مزوتراپی مهم ترین روش برای مقابله با جای جوش است، در میان آقایان بسیار محبوب می باشد.

تزریق آمپول های مزوتراپی می تواند در کوتاه مدت این معضل را از بین برده و پوستی صاف و درخشان برای آقایان به همراه بیاورد.

اما در مرکز زیبایی شریعتی، تزریق کوکتل های مزوتراپی، طی 2 فرآیند اجرا می شود:

  • مزوتراپی سطحی
  • مزوتراپی تزریقی

در روش اول، مزوتراپی به عنوان یکی از مراحل فیشیال صورت انجام می شود. به این نحو که بعد از پاکسازی پوست صورت و آمادگی اش برای دریافت مواد مغذی، مواد موجود در آمپول های مزو را روی سطح پوست می زنند. در این شیوه خبری از تزریق کوکتل های مزوتراپی نیست.

در روش دوم نیز به طور مستقیم آمپول را به پوست تزریق می کنند.

هر یک از این روش ها ممکن است مزایای خاص خود را داشته باشد. بهتر است برای انتخاب یکی از این دو شیوه، از پزشک مرکز زیبایی شریعتی کمک بخواهید.

ماساژ پوست صورت آقایان

یکی از مهم ترین درمان هایی که برای جوانسازی پوست صورت توصیه می شود، ماساژ است. در مرکز زیبایی شریعتی واقع در شمال تهران از تکنیک های مختلف ماساژ استفاده می شود.

اما مزیت ماساژ صورت چیست؟

  • جریان خون را بهبود می بخشد
  • باعث اکسیژن رسانی به سلول های پوست می شود
  • تیرگی های پوست را از بین می برد
  • از افتادگی صورت جلوگیری می کند

جوانسازی پوست صورت آقایان با ماساژ

به همین دلیل است که ماساژ صورت به بخش مهمی از درمان های جوان کننده تبدیل شده است. در طول روند فیشیال صورت در مرکز زیبایی شریعتی از چند مرحله ماساژ استفاده می شود:

  • ماساژ دستی
  • ماساژ با دستگاه فیس آپ
  • ماساژ با سنگ گواشا ( سنگی طبیعی که در شرق دور استفاده می شود و خواص جوان کنندگی خیلی زیادی دارد)

در ضمن فراموش نکنید که عمل ماساژ می تواند باعث ریلکس شدن پوست شود. به همین دلیل است که در میان خانم ها و آقایان محبوبیت زیادی دارد.

هزینه جوانسازی پوست صورت آقایان

اما سوال مهمی که ممکن است تا اینجا به ذهنتان خطور کرده باشد این است که هزینه جوانسازی پوست صورت آقایان چقدر است؟

در پاسخ باید بگوییم که هزینه های این پروسیجر به درمانی که انتخاب کرده اید، بستگی دارد. مثلا پکیج های فیشیال تنوع زیادی دارند و ممکن است که قیمت های متفاوتی نیز داشته باشند.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه های خدمات پوستی مربوط به آقایان به صفحه ی تماس با ما یا پیج مرکز زیبایی شریعتی مراجعه کنید.

سخن آخر

در نهایت باید عنوان کنیم که در مرکز زیبایی ما، هیچگونه فرقی میان خدمات پوستی آقایان و خانم ها از لحاظ قیمت وجود ندارد. تلاش داریم که بحث مراقبت های پوستی را در ذهن تمام افراد جامعه جا بندازیم و تاکید کنیم که سلامت پوست هیچ ارتباطی به زن یا مرد بودن ندارد!

در نهایت خوشحال می شویم که به تمام سوالات شما آقایان عزیز در خصوص خدمات پوستی این مرکز پاسخ بدهیم. می توانید با همکاران ما در مرکز تماس بگیرید یا سوالتان را در بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید. در اسرع وقت پاسخ گوی شما عزیزان خواهیم بود.

نگارنده: ناصری

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا