تاثیر فیشیال صورت، چیزی شبیه به معجزه!

تاثیر فیشیال صورت

تاثیر فیشیال صورت چطوره؟

آیا به دنبال بهترین و موثرترین روش مراقبت از پوست هستید؟ پوستتان دچار افتادگی، تیرگی یا چین و چروک شده است و حالا می خواهید یک روش عالی را امتحان کنید؟ آیا می دانید کدام یک از روش های مراقبت از پوست بهتر است؟

تا به حال در مورد تاثیر فیشیال صورت تحقیق کرده اید؟

در این مقاله از زیبان می خواهیم در مورد تاثیر فیشیال صورت صحبت کنیم. این پروسیجر زیبایی قرار است چه تاثیری روی پوستتان داشته باشد؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

با ما در این مقاله از وبسایت لیزردیسکانت همراه باشید تا در مورد اثرات فیشال صورت توضیحات بیشتری به شما عزیزان ارائه کنیم.

پاکسازی و لایه برداری پوست

اولین اثری که فیشال صورت روی پوست می گذارد، پاکسازی و تمیز کردن آن است. در واقع بلافاصله بعد از اتمام جلسه ی فیشیال صورت متوجه خواهید شد که تا چه حد پوست شفاف تر و تمیزتری پیدا کرده اید.

تاثیر فیشیال صورت

فراموش نکنید که هوای اطراف ما به شدت آلوده است. مخصوصا اگر در شهرهای بزرگ زندگی می کنید. این آلودگی ها به تدریج در پوست ما نفوذ کرده و به لایه های عمیق تری از آن می روند. در نتیجه این آلودگی ها قشر ضخیمی از پوست ناسالم را تشکیل می دهند.

نکته این جاست که این آلودگی ها با استفاده از روش های خانگی مثل ماسک های مختلف یا لایه بردارهای سطحی از بین نمی روند. در نتیجه نیازمند روش های کلینیکال تری مثل فیشیال صورت هستیم.

در طول مراحل فیشیال صورت، پوست ما چندین بار لایه برداری و پاکسازی می شود و هر یک از این مراحل، توسط دستگاه ها و مواد خاصی صورت می گیرد.

رفع چین و چروک های خفیف پوست

یکی از اصلی ترین فواید و اثرات فیشیال پوست صورت، رفع چین و چروک های خفیفی است که به مرور زمان روی پوست صورت ما جا خوش می کنند. این چین و چروک ها را می توان با استفاده از مراحل مختلف فیشیال از بین برد.

اولین گامی که در طول فیشال پوست برای رفع چروک ها برداشته می شود، استفاده از دستگاه فیس آپ است. دستگاه فیس آپ که نسل جدید میکرودرم ابریژن های قدیمی است، با استفاده از تکنیک های ماساژ، لایه برداری و اکسیژن رسانی به پوست می تواند منجر به رفع چروک های خفیف شود.

بنابراین شاید یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست صورت، انجام مداوم فیشیال صورت باشد.

رفع تیرگی های پوست

اگر بخواهیم به یکی از مهم ترین تاثیرات فیشیال صورت اشاره کنیم، قطعا باید از رفع تیرگی های پوست نیز نام ببریم. در طول انجام این درمان، بارها از مواد مغذی و روشن کننده ی پوست استفاده می شود.

تاثیر فیشیال صورت در رفع تیرگی پوست

فراموش نکنید که به دلیل انجام عملیات های مختلف روی پوست در حین فیشیال، منافذ پوست ما کاملا باز هستند و استفاده از مواد مغذی و شاداب کننده، می تواند جذب حداکثری داشته باشد.

دستگاه فیس آپ نیز با استفاده از ماساژ پوست باعث می شود که جریان خون در نقطه ی مورد نظر بهتر شود. از آن جایی که بیشتر تیرگی های پوست به دلیل عدم اکسیژن رسانی و جریان خون ضعیف در آن ناحیه است، استفاده از دستگاه فیس آپ می تواند اثرگذاری بی نظیری در رفع تیرگی های پوست داشته باشد.

این دستگاه به خصوص برای رفع تیرگی های نقاط زیر موثر است:

  • زیربغل
  • آرنج
  • زانو
  • باسن
  • قوزک پا
  • ران ها
  • و…

رفع اسکارهای خفیف پوست

یکی دیگر از مزیت های بزرگ فیشیال صورت، رفع اسکارهایی است که به مرور زمان عمیق تر شده اند و دیگر به آسانی از بین نمی روند. شما می توانید با استفاده از مراحل فیشیال صورت، به خوبی این معضل را برطرف کرده و شاهد تاثیر فیشیال صورت باشید.

اما چگونه؟

  • پوست لایه برداری شده و در نتیجه اسکارهای خفیف نیز رفع می شوند
  • مواد مغذی و ترمیم کننده، به لایه های عمیق پوست رسیده می شوند
  • از روش های مکملی مثل مزوتراپی یا نور درمانی نیز استفاده می شود.

تمام این روش ها باعث می شود که در نهایت، اسکارهای پوست بعد از مدتی و طی جلسات فیشیال صورت از بین بروند یا به قدری کمرنگ شوند که دیگر قابل دیدن نباشند.

تاثیر فیشیال صورت در رفع اسکار

رفع جای جوش و چاله های پوستی

یکی دیگر از مزیت های بزرگ فیشیال صورت این است که به رفع جای جوش کمک می کند. این جای جوش ها ممکن است اشکال مختلفی داشته باشند. برخی از آن ها در حد لکه های قرمزی هستند که همیشه روی پوستتان باقی می مانند. برخی دیگر از این جاهای جوش، تبدیل به چاله های عمیق روی سطح پوست شده اند که به سادگی از بین نمی روند و نیازمند روش های موثرتری هستند.

یکی از این روش ها، فیشیال است. چرا که در طول مراحل آن، از مزوتراپی نیز استفاده می شود. مزوتراپی در حقیقت ترکیب یک سری از داروها و ویتامین های موثر در رفع مشکلات پوستی است. زمانی که از مزوتراپی سطحی یا تزریقی استفاده می شود، می توان به رفع جای جوش و چاله های پوستی امیدوار بود.

در حقیقت مزوتراپی در فیشیال vip به کار می رود.

طراوت و شادابی پوست

حتی در صورتی که پوست شما مشکل خاصی ندارد و صرفا برای پیشگیری از علائم پیری به سراغ فیشیال می روید هم می توان تاثیر فیشیال صورت را مشاهده کنید.

بعد از اتمام جلسه فیشیال پوست شما:

  • شاداب تر خواهد بود
  • روشن تر می شود
  • سلامت بهتری خواهد داشت و می تواند با مشکلات مختلف مبارزه کند
  • جذب ویتامین توسط آن راحت تر صورت می گیرد.

بنابراین برای سلامت پوست هم پیشنهاد می کنیم که گاهی فیشیال را در برنامه های روتین پوستی خودتان داشته باشید.

فواید فیشیال صورت

چرا توصیه می کنیم که فیشیال صورت را انجام بدهید؟ فواید فیشیال صورت چیست؟

به طور خلاصه سعی می کنیم برخی از بهترین مزیت های فیشیال صورت را در ادامه معرفی کنیم:

  • فیشیال صورت باعث تنفس پوست می شود!

پوست ما روزانه در معرض صدها نوع آلودگی است. غبارها و آلودگی های شهری هر روز روی پوست ما می نشینند و گاهی به صورت عمیق در آن نفوذ می کنند. به این ترتیب قشر ضخیمی از آلودگی روی پوست را فرا می گیرد که با استفاده از شستشو و شوینده های عادی هم از بین نمی رود.

به همین دلیل است که انجام فصلی فیشیال صورت می تواند گزینه ی خیلی خوبی باشد. چرا که با استفاده از فیشیال صورت می توان این لایه ی ضخیم آلودگی را از بین برد و پوست سالم و شفاف زیرین را نمایان ساخت.

  • فیشیال پوست منجر به کاهش چروک می شود!

از زمانی که وارد دهه ی چهارم زندگی مان می شویم، باید مراقب چین و چروک ها باشیم. به همین دلیل است که داشتن یک روتین ثابت پوستی مثل فیشیال صورت می تواند منجر به کاهش چین و چروک ها شود. یا دست کم کاری کند که این چروک ها دیرتر پیدایشان شود.

  • فیشیال پوست صورت ارزان است!

در قیاس با روش های مختلفی که برای سلامت و جوانی پوست استفاده می شود، این روش هزینه ی کمتری دارد و خیلی از افراد جامعه از عهده ی پرداخت آن برمی آیند. از طرفی دیگر این درمان به صورت فصلی و هر سه ماه یک بار انجام می شود. در نتیجه، فشار چندانی به افراد وارد نمی شود.

  • عوارض جانبی فیشال پوست کم است!

در میان تمام روش های جوانسازی پوست صورت، فیشیال کم ضررترین و بی عارضه ترین است. چرا که از روش های تهاجمی برای درمان مشکلات پوست استفاده نمی کند و از سوی دیگر، اثرگذاری قابل توجهی هم دارد.

فیشیال صورت یا لایه برداری؟

وقتی که صحبت از لایه برداری می شود، منظورمان این است که لایه ای از سلول های مرده ی پوست را برمی داریم تا لایه ی سالم نمایان شود.

اما سوالی که این میان مطرح می شود، این است که فیشیال صورت یا لایه برداری؟

در پروسیجر لایه برداری، فقط لایه ی پوست مرده برداشته می شود. بنابراین ممکن است در نهایت، پوست حساس و خشک شود.

اما در روند فیشیال پوست، علاوه بر لایه برداری، تغذیه ی پوست نیز انجام می شود. یادتان نرود که بعد از لایه برداری، پوست آماده ی دریافت هرگونه مواد مغذی است. بنابراین می توان گفت که فیشیال صورت، درمان کامل تری است.

عوارض فیشیال صورت

گرچه فیشیال صورت یکی از بی دردسرترین درمان های پوستی شناخته می شود، اما به هرحال مثل هر پروسیجر دیگری ممکن است به گستره ای از عوارض جانبی مبتلا شوید. مثل:

  • حساس و نازک شدن پوست( این مورد مخصوصا زمانی رخ می دهد که فیشیال تخصصی برای پوست فرد صورت نمی گیرد)
  • بروز لکه های قرمز
  • زخم شدن پوست(ناشی از تماس وسایل مربوط به فیشیال)
  • پوسته پوسته شدن
  • خشکی پوست

در صورتی که درمان فیشیال با توجه به شرایط پوست فرد صورت بگیرد، می توان گفت که هیچ یک از این عوارض جانبی رخ نخواهد داد.

 

هزینه فیشیال صورت

حالا که با مزیت های بزرگ فیشیال صورت آشنا شدید، ممکن است این سوال در ذهنتان شکل گرفته باشد:

هزینه فیشیال صورت چند؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هزینه فیشیال صورت با توجه به مراحل آن صورت می گیرد. در حقیقت ممکن است که پوست شما به چند مرحله ی ساده مثل ماساژ و دستگاه فیس آپ نیاز داشته باشد. اما گاهی مواقع نیز ممکن است که شرایط پوست شما وخیم باشد و نیازمند جلسات vip فیشیال صورت باشید که در چنین شرایطی، طبیعتا هزینه های شما افزایش پیدا می کند.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پکیج های فیشیال مرکز زیبایی شریعتی، به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید. همکاران ما آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما عزیزان می باشند.

سوالات رایج در مورد تاثیر فیشیال صورت

در ادامه به برخی از مهم ترین سوالات شما در این مورد پاسخ داده ایم:

  1. ماندگاری فیشیال صورت چقدر است؟

بعد از اتمام جلسه از 1 الی 3 ماه می توانید تاثیر فیشیال صورت را روی پوست خود ببینید. به طور کلی بهتر است این درمان را در ابتدای هر فصل انجام دهید.

  • فیشیال صورت درد دارد؟

این روش معمولا بدون درد است. چرا که از روش های تهاجمی برای آن استفاده نمی شود. در صورتی که از روش هایی مثل تزریق مزوتراپی پوست در طول مراحل فیشیال صورت استفاده شود، می توانید از پزشک خود بخواهید که پوست شما را بی حس کند.

  • لکه های قهوه ای پوست با فیشیال از بین می رود؟

این لکه ها معمولا با فیشیال صورت خیلی کمرنگ تر می شوند و بعد از چند جلسه ی درمانی به طور کامل از بین خواهند رفت.

  • کدام پکیج فیشیال صورت بهتر است؟

تنوع پکیج های پوست بسیار بالاست. برای کسب اطلاع از پکیج های فیشیال صورت با مرکز تماس بگیرید یا اینکه به پیج اینستاگرام مرکز زیبایی شریعتی مراجعه کنید.

سخن آخر

در نهایت باید یک بار دیگر اشاره کنیم که تاثیر فیشیال صورت معمولا بعد از جلسه ی اول نیز قابل مشاهده است. اما در صورتی که می خواهید اثرگذاری آن چند برابر شود، چند جلسه فیشیال را انجام دهید.

نکته ی مهم این جاست که تعداد جلسات فیشیال صورت با توجه به شرایط پوستی شما تعیین می شود و این مزیت بزرگ فیشیال است. چرا که همه چیز با توجه به نیاز پوست شما تعیین می گردد.

نگارنده: ناصری

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا