بهترین متخصص مزوتراپی مو در تهران|سوالات متداول مزوتراپی مو

 مزوتراپی مو در تهران

محتوا

مهمترین چیزی که یک زن می تواند داشته باشد در کنار استعداد و توانایی های بی نظیرش، داشتن موهای زیبا است. آیا تا به حال احساس هوای تازه روی صورتتان و وزیدن باد در موهایتان را تجربه کرده اید؟ چه حس فوق العاده ای!
وقتی شما از داشتن موهای پرپشت و بدون ریزش لذت می برید، حس شما نسبت به زندگی واقعاً بهتر می شود!
اما بسیاری از افراد هستند که از کم حجم بودن و ریزش مو رنج می برند. اگر موهای کم پشتی دارید، بهتر است در کنار اصلاح سبک زندگی و تغذیه ای خود، از معجزه ی مزوتراپی مو در تهران کمک بگیرید. در واقع، یکی از بهترین و ایمن ترین روش های تقویت و درمان سریع ریزش مو مزوتراپی است.
برای دریافت پاسخ تمام سوالات خود در مورد درمان ریزش مو با مزوتراپی با ما همراه باشید.

فیلم مزوتراپی مو

تاریخچه مزوتراپی

تزریق مزوتراپی اولین بار توسط پزشک فرانسوی دکتر میشل پیستور انجام شد. او ابتدا پروکائین را برای درمان بیمار مبتلا به آسم به صورت داخل وریدی تجویز کرد و متوجه شد که شنوایی بیمار بهبود یافته است. سپس آزمایشات تزریق سطحی پروکائین را برای علائم مختلف آغاز کرد.
این روش برای درمان بسیاری از بیماریهای دیگر مانند درد مفاصل، اگزما و وزوز گوش مورد آزمایش قرار گرفت و در سال 1976 اصطلاح مزوتراپی ابداع شد.
در این مقاله ما بیشتر در مورد مزوتراپی مو در تهران صحبت خواهیم کرد.

انواع ریزش مو

انواع ریزش مو

انواع مختلفی از ریزش مو وجود دارد که به زبان ساده، اگر شما نقاط طاس تازه در پوست سر پیدا کرده اید که قبلاً خالی نبوده، دچار ریزش مو شده اید. دلایل این امر بسیار کلی است و ممکن است شامل استرس شدید، عدم تعادل هورمونی، بارداری یا ژنتیک باشد. برخی از انواع رایج ریزش مو عبارتند از:

آلوپسی آندروژنیک: به عنوان طاسی الگوی مردانه یا زنانه نیز شناخته می شود، همانطور که در نام آن وجود دارد ناشی از عوامل ژنتیکی است. اصطلاح “آندروژنتیک” به افزایش تولید هورمون های آندروژن اشاره دارد، که ممکن است باعث ضعیف شدن فولیکول های مو و نازک شدن موهای ناحیه اطراف شقیقه ها و تاج سر شود و باعث عقب رفتن خط مو شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

آلوپسی تکاملی: یکی از علائم پیری، ریزش مو است که در میان مردان و زنان بالای 50 سال شایع تر است. در آلوپسی تکاملی دوره یک چرخه معمولی مو از رشد تا مرحله ریزش آن کوتاه می شود. موهای جدید ممکن است رشد کند اما با سرعت کمتری، در حالی که ریزش مو سریعتر اتفاق می افتد، از این رو مناطق نازک روی پوست سر شما تشکیل می شود. به این نوع ریزش مو آلوپسی تکاملی گفته می شود.

آلوپسی کششی: ریزش موی کششی یکی از علل شایع ریزش مو در زنان نسبت به مردان است. این نوع از ریزش مو زمانی روی می دهد که شما موهای خود را برای فرم دادن به آن بیش از حد بکشید مثل بافتن موها، دم اسبی بستن موها. کشیدن موها، با گذشت زمان می تواند باعث ضعیف شدن فولیکول های مو و شکستگی مو شود.

 

مزوتراپی مو چیست؟

مزوتراپی یک روش غیر جراحی برای کاهش ریزش مو است و با تزریق هورمون ها، عصاره های گیاهی، مایع غنی از مواد مغذی، ویتامین ها و آنزیم ها مستقیما روی مزودرم پوست سر (لایه ی بین بافت پوست و لایه چربی ها) انجام می شود.
مزوتراپی بر روی پوست سر تاثیر می گذارد و باعث بازسازی سلول ها و ریشه زایی فولیکول های مو و باعث رشد آنها می شود. مزوتراپی برای درمان سریع ریزش مو ناشی از دلایل ژنتیکی، استرس، رژیم غذایی یا بیماری های مزمن استفاده می شود. هدف آن بهبود جذب مواد و ترکیبات لازم از طریق پوست سر برای سلامت و رشد مناسب مو است.
مزوتراپی مو رشد مو را تحریک می کند و بنابراین به عنوان یک درمان پیشگیرانه در برابر طاسی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. مزوتراپی گاهی برای رشد مجدد موها در ناحیه کاشته شده بعد از کاشت مو استفاده می شود، زیرا باعث تقویت و تسریع رشد فولیکول های جدید می شود. با این حال، می توان از آن به عنوان یک درمان مستقل بدون پیوند مو نیز استفاده کرد و از ریزش مو قبل از ضروری شدن عمل کاشت مو جلوگیری کرد. 

کاربردهای متنوع مزوتراپی 

مزوتراپی برای از بین بردن چربی اضافی و همچنین سفت شدن و احیای پوست صورت نیز استفاده می شود. این روش به برداشتن چربی اضافی از معده، لگن، پاها، ران ها، باسن، بازوها، صورت و همچنین به کاهش سلولیت کمک می کند. علاوه بر موارد گفته شده، مزوتراپی برای درمان بیماری به نام آلوپسی، که باعث ریزش مو می شود نیز استفاده می شود.

شاید این مطلب را دوست داشته باشید: انواع مزوتراپی | 15 سوال رایج و پاسخ به آنها

مزوتراپی مو نی نی سایت

مزوتراپی مو چگونه انجام می شود؟

برای انجام مزوتراپی، پوست باید تمیز و خشک باشد. بیمار ممکن است لوسیون بی حسی را در ناحیه درمان دریافت کند و یا به تشخیص پزشک نیازی به دریافت لوسیون بی حسی نباشد. تزریق ها در یک ردیف با کمک یک سوزن کوتاه که ممکن است به تفنگ مکانیکی متصل شود انجام می شوند. این تزریق ها بسیار سریع و با فاصله 2 سانتی متر بین هر یک و در عمق  1 تا 4 میلی متری پوست انجام می شود.
از نظر تعداد تزریقات، بسته به هر بیمار و وضعیت پوست سر و مو متفاوت است. هر جلسه 15 تا 30 دقیقه طول می کشد و معمولاً یک جلسه شامل 30 تا 40 تزریق است. بنابراین بسته به شرایط هر بیمار تعداد و دوره ای بودن جلسات متفاوت است.

مزوتراپی در درمان ریزش موی سکه ای

در درمان بیماری هایی مانند آلوپسی (ریزش سکه ای مو)، داروهایی مانند ماینوکسیدیل، فیناسترید، عصاره های طبیعی گیاهان یا ویتامین ها به سر بیمار تزریق می شود. مواد تزریق شده جایگزین مواد معدنی و ویتامین ها و می شوند که با افزایش سن از دست می دهیم. این داروها متابولیسم سلولی را افزایش می دهند و با بهبود گردش خون، به رساندن مواد مغذی به مو کمک می کنند؛ همچنین، گردش خون را در فولیکول های ضعیف یا خفته مو افزایش داده و عدم تعادل هورمونی در نزدیکی فولیکول های مو را اصلاح می کنند.

محلول مزوتراپی مو

محلول مزوتراپی مو | بهترین داروی مزوتراپی مو

محلول مزوتراپی مو ترکیبات گوناگون و مختلفی دارد که طبق نظر پزشک و بر اساس شرایط هر داوطلب، متفاوت است. برای تهیه محلول تزریقی مزوتراپی که در اصطلاح به آن کوکتل یا کاکتیل گفته می شود از مواد مختلف دارویی و گیاهی و یا ترکیبی از هر دو استفاده می شود که هر کدام از آن ها تأثیرات مفید و موثری را بر روی پوست و فولیکول های مو خواهند داشت.
ترکیب داروها در مزوتراپی مو، به وضعیت موهای فرد و شرایط جسمی او، علت استفاده از این دارو، جنسیت متقاضی و… بستگی دارد که انتخاب مواد تشکیل دهنده و میزان درصد هر کدام در این محلول، بر عهده پزشک متخصص است.
ترکیبات داروئی که در مزوتراپی مو از آن استفاده می شود عبارتند از:

انواع ویتامین ها:

  • ویتامین A: این ویتامین سبب کلاژن سازی در پوست شده و با وجود آن مواد مغذی راحت تر به بافت های پوستی می رسند.
  • ویتامین B5: این ویتامین سبب بهبود در بافت های پوستی خواهد شد و نقش بسیار موثری را در فرایند تولید انرژی سلولی و افزایش تقسیم سلولی دارد.
  • ویتامین C: این ویتامین علاوه بر تحریک پوست جهت تولید کلاژن، آنتی اکسیدانی بسیار مفید و مناسب برای رشد مو است.
  • ویتامین H: بیوتن که همان ویتامین H می باشد، سبب تنظیم ترشح غدد چربی در پوست شده و کمبود این ویتامین، باعث ریزش مو و پوسته پوسته شدن پوست می گردد.

داروهای اتساع دهنده ی عروق:

شامل داروهایی مانند میانوکسیدیل، بوفلومدیل، پنتوک سیفیلین و… می شوند. این داروها باعث افزایش خون رسانی شده و ایمنی را افزایش می دهند.

داروهای معدنی:

برخی از مواد معدنی که در محلول های مزوتراپی موجود است عبارتند از زینک (روی)، مس، منیزیم، فسفر، سلنیوم و… که این مواد در رشد و سلامت موهای ما نقش بسزایی دارند.

کلسی تونین:

این ماده که در تغذیه بافت های پوستی و فولیکول های مو نقش دارد؛ یکی از هورمون های طبیعی موجود در بدن ما هست که سبب بهبود در خون رسانی به بافت های بدن ما هم می شود.

داروهای بی حسی موضعی:

پروکائین و لیدوکائین جزء داروهای ضد التهاب و بی حسی هستند که تاثیر زیادی را در جلوگیری از ریزش موها دارند که در ترکیبات دارویی و محلول های مزوتراپی از آن ها استفاده می کنند.

داروهای مغذی:

سیلیکون بصورت طبیعی و به فراوانی در تارهای مو وجود دارد و برای رشد و تقویت موها بسیار ضروری است. یکی از دلایلی که معمولاً افراد در سنین بالا دچار ریزش مو می شوند؛ کمبود سیلیکونی است.

داروهای هورمونی:

هورمون های آندروژنی یکی از عوامل موثر در ریزش مو هستند که برای مهار آنها در محلول های مزوتراپی از سیپروترون استات و یا فیناستراید کمک می گیرند.

اسیدهای آمینه:

مو از پروتئینی به نام کراتین ساخته می شود و برخی از محلول های مزوتراپی حاوی پروتئین های گیاهی می باشند که تزریق آن ها به مو، باعث افزایش ضخامت در تارهای مو و همچنین تقویت ریشه موها خواهد شد.

عصاره گیاهان طبیعی که عبارتند از:

جنسینگ، رزماری، جینکوبیلوبا، نخل اره ای و… که جزء متداول ترین گیاهان مصرفی در محلول مزوتراپی مو هستند که ویژگی و خاصیت این گیاهان، جلوگیری از تخریب فولیکول های مو و افزایش خون رسانی به ریشه ی موها می باشد.

درمان سریع ریزش مو با مزوتراپی

 آیا مزوتراپی در درمان ریزش مو مفید است؟ 

مزوتراپی به عنوان یکی از روش های درمانی و انجام زیبایی مانند سلولیت، پیری پوست و کانتور بدن مورد تایید متخصصان زیبایی پوست و مو قرار گرفته است و به عنوان یک درمان ایمن مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.
مزوتراپی مو رشد فولیکول ها را تحریک می کند و بنابراین می توان از آن به عنوان یک روش درمانی موثر برای جلوگیری از ریزش مو یا در ترکیب با سایر روش های درمانی استفاده کرد.
مزوتراپی مو در تحریک بافت مو، بازسازی سلول های اپیدرم و فعال شدن گردش خون بسیار موثر است. 

بهترین مارک مزوتراپی مو

درحال حاضر بهترین برند برای مزوتراپی موی سر، رویتاکر فرانسه است و این برند تنها داروی مزو برای درمان ریزش مو می باشد که دارای زینک است. همچنین برندهای درماهیل کره ای و ولادرم اسپانیا نیز شناخته شده هستند.

مزوتراپی مو چند جلسه است؟

مزوتراپی در چندین جلسه انجام می شود. درمان شامل هشت جلسه است که هر هفته یک جلسه درمانی در نظر گرفته خواهد شد و در صورت بهبود پوست بیمار، جلسات هر دو هفته و در نهایت هر ماه انجام می شود.
نتایج حاصل از مزوتراپی را می توان با یک سری جلسات در طول چند ماه به حداکثر رساند. معمولا، نتایج پس از جلسه 3 یا 4 قابل مشاهده است و میزان موفقیت آنها 90-92 درصد است.
بسته به درمان مورد نیاز، ممکن است آنزیم ها (به عنوان مثال کلاژنا، هیالورونیداز)، آنتی بیوتیک ها، عصاره های گیاهی، گشاد کننده عروق، ویتامین ها و هورمون ها (کلسی تونین، تیروکسین)، عناصر کمیاب، تنظیم کننده های هورمونی و مواد مغذی به فولیکول های مو تزریق شود.

درمان ریزش مو مردان نی نی سایت

آیا مزوتراپی مو طاسی مردان را درمان می کند؟

مزوتراپی الگوی طاسی مردان را درمان نمی کند، اما بسیار مفید است و بعد از عمل کاشت مو توصیه می شود. در واقع، نتایج مزوتراپی مو در مراحل اولیه روند ریزش مو برای جلوگیری از طاسی موثرتر است.

مزایای مزوتراپی بعد از کاشت مو

عفونت ها را از بین می برد.

فولیکول های مو را تقویت می کند.

تعادل هورمونی را بازیابی می کند.

پوست سر را تغذیه و مرطوب می کند.

موهای شما را سالم تر و درخشان تر می کند.

باعث بازسازی سلول ها و جریان خون می شود.

آیا مزوتراپی مو درد دارد؟

مزوتراپی مو اگه به شیوه درست انجام شود دردناک نیست؛ اما این به آستانه تحمل درد شما بستگی دارد. معمولا پزشک برای کاهش درد ناشی از تزریق، از بی‌حس‌کننده موضعی یا تزریقی روی پوست سر استفاده می‌کند. در واقع درد آن قابل تحمل است و آزار دهنده نیست.

عوارض مزوتراپی مو چیست؟

از آنجا که مزوتراپی در سطوح سطحی درم انجام می شود، برای موها تقریباً هیچ عارضه جانبی ندارد و همه آنها موقتی هستند و خطری برای سلامتی ما ندارد.
بعد از انجام مزوتراپی مو، بیمار ممکن است حالت تهوع، عفونت، درد، خارش، التهاب یا سردرد خفیف در ناحیه تزریق، قرمزی، زخم همراه با برجستگی یا لکه های تیره در محل تزریق داشته باشد. البته شایع ترین آنها کبودی است که معمولاً در عرض یک هفته بهبود می یابد و درد در ناحیه پوست سر که ممکن است چند روز طول بکشد. با این حال، از آنجا که این روش غیر تهاجمی است، بیماران می توانند بلافاصله فعالیت های روزانه خود را انجام دهند.
مزوتراپی عموما توسط پزشکانی که در درمان اختلالات پوستی تخصص دارند، انجام می شود،. بنابراین مزوتراپی مو در تهران با انتخاب بهترین مرکز زیبایی پوست و مو هیچ عوارضی نخواهد داشت.

تجربه درمان ریزش مو با مزوتراپی

نظرات درباره مزوتراپی مو در تهران

          من موهام رو خیلی دوست دارم. همیشه بعد از تغییر موهام احساس خوبی بهم دست میده. موهای خودم را کوتاه می کنم، رنگ می زنم، مدل های مختلف درست می کنم و موقع نگاه کردن تو آینه، احساس مثبت تمام وجودم رو می گیره و آماده انجام کارهای آن روز می شم. بعد از یه مدت احساس کردم موهای من با بسیاری از افراد متفاوته. از دیدن نقطه طاسی که در سرم بود رنج می بردم. همیشه موهامو جوری درست می کردم که نقطه طاس در سرم دیده نشه. این کار برام خیلی سخت بود چون وقتی مشغول کار و فعالیت های روزانه میشدم فراموش می کردم و دوباره اون نقطه طاس قابل مشاهده بود. یکی از دوستانم بهم پیشنهاد یک مرکز خوب و معتبر رو داد و من مزوتراپی مو در تهران انجام دادم و الان خیلی خیلی خوشحالم که موهام مثل قبل زیبا و درخشانه.

خانمی به اسم مریم توی بانک کار می کرد. توی پارک باهاش آشنا شدم. از موهای پرپشت سیاه رنگش خیلی خوشم اومد. بهش گفتم: “خوش به حالت که موهات اینقدر زیبا و پرحجمه.” در جواب بهم گفت: “والا من موهام این طوری نبود. بعد از چند سال کار توی بانک و پشت کامپیوتر، موهام شروع به ریزش کردن. تقریبا جلوی سرم خیلی تو چشم می زد. دیگه رفتم مزوتراپی مو در تهران کردم.”

 من چند تا سوال در مورد کیفیت مواد مزو ازش کردم که جمعا اینطوری پاسخ داد: ” مزوتراپی مو در تهران با مارک خیلی با کیفیت انجام دادم. یعنی موادش خیلی عالی بود چون کلا خودم کیفیت برام مهمه. مرکز شریعتی مجموعه تهران اسکین انجام دادم. نتیجش خوب بود حداقل ریزش موهام کامل متوقف شد. حالا ممکنه برای شما یه جور دیگه جواب بده. جوابدهی بستگی به ژنتیک موها، مارک مزوتراپی و این چیزا داره. هر دکتری ممکنه براساس نیاز شما مارک متفاوتی بزنه و اینطوری نیست که همه مارک ها یکسان باشن. بهتره به جای مارک اول از همه یه دکتر باتجربه و متخصص پیدا کنی”.

اقدامات قبل از مزوتراپی مو

حداقل 24 ساعت قبل از مزوتراپی نوشیدنی های الکی مصرف نکنید.( الکل ممکن است خون را رقیق کند و احتمال کبودی را افزایش دهد.)

قبل از مزوتراپی صبحانه کاملی از مواد غذایی و نوشیدنی بخوردید تا احساس سرگیجه در طول درمان نداشته باشید.

از مصرف داروهای رقیق کننده خون همچون آسپرین، ویتامین ها، مکمل های روغن ماهی/امگا 3، ایبوپروفن و سایرداروهایی که دارای اثر رقیق کنندگی خون هستند اجتناب کنید.

مراقبتهای بعد از مزوتراپی مو

مراقبتهای بعد از مزوتراپی مو

آب و مایعات فراوان بنوشید.

تا 24 ساعت از استحمام بپرهیزید.

از کلاه به شکلی که به سر فشار بیاورد، استفاده نکنید.

برای دریافت نتیجه دلخواه و معقول، مراحل درمانی را به آخر برسانید.

از ناحیه تحت درمان در برابر اشعه مستقیم نور خورشید محافظت کنید.

استفاده از کرم های ضد التهاب تجویز شده توسط پزشک بعد از هر جلسه

از مصرف داروهای ضد التهابی مثل آسپرین، ایبوپروفن و ویتامین E خودداری کنید.

پس از گذراندن یک جلسه بیمار باید از مکانهای مرطوب مانند سونا یا استخر اجتناب کند.

تا دو روز بعد از مزوتراپی ورزش نکنید. ورزش باعث تعریق و خروج محلول مزوتراپی از پوست می شود.

تا زمانی که دوران نقاهت شما به پایان نرسیده است از رنگ کردن مو و همچنین سشوار و اتوی مو استفاده نکنید.

تا 24 ساعت بعد از مزوتراپی از ماینوکسیدیل، داروهای تقویت مو، مواد آرایشی و حالت دهنده های مو استفاده نکنید.

چه کسانی نباید مزوتراپی کنند؟

  1.  خردسالان
  2.  زنان باردار یا مادران شیرده
  3. مبتلایان به بیماری های ایمونولوژیک
  4.  افراد مبتلا به التهاب و ناراحتی های پوستی
  5.  افرادی که تحت شیمی درمانی قرار می گیرند.
  6.  کسانی که از بیماری های قلبی، نارسایی کلیه یا کبد رنج می برند.
  7. بیماران سرطانی، افراد دیابتی و کسانی که از داروهای ضد انعقاد استفاده می کنند.

 

فواید مزوتراپی مو در تهران

  •  ترمیم مو
  • عملاً بدون درد
  •  درمان طبیعی
  •  غیر جراحی
  •  مقرون به صرفه
  • روشی ایمن، ساده و راحت
  •  مدت زمان کوتاه (~ 30 دقیقه)
  • دوره بهبودی سریع، بدون وقفه
  •  نیازی به اقدامات پیشگیرانه یا پس از آن نیست.
  •  هیچ خطر واکنش آلرژیک وجود ندارد، زیرا از بدن شما ناشی می شود.

مزوتراپی بدون سوزن

مزوتراپی بدون سوزن، یک فناوری جدید است که بدون تزریق و به صورت عمقی درون پوست انجام می شود. مزوتراپی بدون سوزن که الکتروپوریشن نیز نامیده می‌شود، محبوب ترین گزینه میان زیبایی غیرتهاجمی به شمار می‌رود. دستگاه اولتراسوند بدون نیاز به سوزن موجب نفوذ مواد مغذی به غشای سلولی می شود و سلول می تواند مواد مغذی موجود در محلول را جذب کند. یکی از مزایای مزوتراپی بدون سوزن این است که شما می‌توانید بلافاصله پس از درمان به روند عادی و روزانه خود بازگردید.

مزوتراپی مو در تهران با دستگاه مزوگان

در برخی از کلینیک های درمان ریزش مو، برای تزریق مواد از دستگاه (مزوگان) استفاده میکنند و برخی دیگر از سرنگ انسولین که این دو هیچگونه تفاوتی با یکدیگر ندارند. پس اگر اسم مزوتراپی مو با دستگاه به گوشتان خورد هیچ چیز خاصی نیست و تفاوتی ندارد.

بعد از مزوتراپی چه انتظاری باید داشت؟

حدود شش هفته پس از تزریق، بیمار می تواند تاثیرات حاصل از درمان، از قبیل پر پشت تر شدن موها و کاهش نقاط خالی و بدون مو در سر خود را ببیند؛ چون مزوتراپی با نزدیک تر کردن فولیکول های مو به یکدیگر، باعث می شود تا پوست سر سفت تر شده و سر پر موتر به نظر آید و این تاثیرات در موی زنان نسبت به مردان بیشتر و قابل توجه تر خواهد بود.
بعد از مزوتراپی مو، موهای جدید در مناطق آسیب دیده شروع به رشد می کنند و به ساختار منظم مو تبدیل می شوند. برای اثر بخشی بیشتر، برنامه ها باید در یک دوره خاص تکرار شوند. 

عکس قبل و بعد از مزوتراپی مو

عکس قبل و بعد از درمان ریزش مو

هزینه مزوتراپی مو در تهران

قیمت مزوتراپی به تعداد جلسات درمانی، برند کوکتل مزو، دوز تزریق و به ترکیب محلول آن بستگی دارد. در جلسه مشاوره، تمامی نکات مهم برای شما توضیح داده خواهد شد. پزشک با معاینه ی پوست سر شما درباره ی تعداد جلسات، تزریق ها و هزینه های دقیق توصیه های لازم را به شما می کند.

بهترین مرکز زیبایی پوست و مو کجاست؟

بسیار مهم است که قبل از تصمیم گیری در مورد مزوتراپی مو، ارزیابی مناسبی در مورد مناسب ترین درمان داشته باشید و به دنبال یک مرکز تخصصی باشید که متخصصان مجرب و تمام ضمانت های لازم را ارائه دهد. نتایج و مدت زمان مزوتراپی مو بستگی زیادی به کیفیت محصولات مورد استفاده در طول درمان، مهارت و تجربه تیم پزشکی نیز دارد. ما بهترین نتایج را به بیماران خود می دهیم؛ ما بهترین مرکز زیبایی پوست و مو هستیم.

پی آر پی چیست

پی آر پی چیست؟

یک درمان موثر برای ریزش مو است که موها ترمیم شده و جلا و درخشندگی اولیه خود را بدست می آورد. در نهایت نیز موی سالم تر، زیباتر و متراکم تری رشد می کند.این روش نیز کاملا طبیعی است که با استفاده از خون گرفته شده از فرد انجام می شود. خون گرفته شده از بیمار پردازش و سپس به پوست سر تزریق می شود.

فرایند درمانی پی آر پی

درمان با پی آرپی یک فرایند سه مرحله ای است.

1.خون شما معمولاً از بازوی شما گرفته می شود و در سانتریفیوژ قرار می گیرد، دستگاهی که به سرعت برای چرخاندن مایعات با چگالی مختلف می چرخد.

2.پس از حدود 10 دقیقه در سانتریفیوژ، خون شما به سه لایه تقسیم می شود:

  • پلاسمای ضعیف از پلاکت
  • پلاسمای غنی از پلاکت
  • سلول های قرمز خون

3.پلاسمای غنی از پلاکت به داخل سرنگ کشیده می شود و سپس در مناطقی از پوست سر که نیاز به افزایش رشد مو دارند با استفاده از سوزن تزریق می شود.

این پلاکت ها باعث کوچک شدن فولیکول های مو، بهبود جریان خون و تشویق رشد جدید سلول ها و همچنین فولیکول های مو موجود را تقویت می کند.

از پی آرپی همچنین در جوانسازی پوست و حلقه های تیره زیر چشم نیز می توان استفاده کرد.

از پی آرپی می توان به تنهایی یا همراه با کاشت مو یا مزوتراپی برای حداکثر نتیجه استفاده کرد.

بهترین کاندید پی آرپی| چه کسانی نباید پی آرپی کنند؟

انجام پی آرپی فقط در افرادی که از اختلالات کبدی مانند سرطان کبد ، اختلالات خونریزی، شیمی درمانی، ناراحتی های پوستی، افرادی که فشار خون پایین دارند، سیگاری ها و افرادی که از درمان با کورتیزون استفاده می کنند، توصیه نمی شود.

تفاوت مزوتراپی و پی آر پی

گرچه مواد مزو و prp هر دو تزریقی هستند، از نظر ترکیبات و عملکرد در زیر پوست چند تفاوت اصلی دارند که عبارتند از:

  1. مواد prp همان پلاسمای غنی از پلاکت خونی شماست که حضوری آماده سازی می شود اما مواد مزو با ترکیبات اصلی اسید هیالورونیک از قبل توسط شرکت های دارویی تهیه شده است.
  2. مواد مزو به لایه میانی زیر پوست شما تزریق می شود اما مواد prp به هر لایه ی ممکن براساس نیاز شما تزریق خواهد شد.
  3. تعداد جلسات مزوتراپی از 5 تا 8 جلسه متغیر است ولی پی آر پی بین 7 تا 10 جلسه زمان می برد.
  4. مدت زمان لازم برای انجام مزوتراپی نیم ساعت اما برای prp یک ساعت و نیم می باشد.
  5. عوارض prp به مراتب کمتر از مزوتراپی است زیرا مواد آن از بدن خود شما تهیه می شود و مشکلی از نظر سیستم ایمنی برایتان پیش نخواهد آمد.
  6. هزینه پی آر پی بالاتر از مزوتراپی است چون آماده سازی پلاکت های غنی از خون نیاز به ابزار و مراحل خاصی دارد که فقط از عهده ی متخصص کاربلد بر می آید.

آنچه پزشکان درباره مزوتراپی صورت از شما پنهان می کنند!

بهترین دکتر پی آر پی- بهترین متخصص مزوتراپی مو در تهران

بهترین متخصصین مو ممکن است از روش های ترکیبی برای درمان ریزش موی شما استفاده کند. ترکیب پی آر پی با مزوتراپی به توقف سریع تر ریزش موی شما کمک شایانی می کند.

منبع 1   

منبع 2 

منبع 3

منبع 4

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا