هایفو صورت قیمت بالایی ندارد! امتحان کنید!

هایفو صورت قیمت

هایفو صورت قیمت

تمام زیبایی ما با پوست صورتمان شروع می شود. اگر پوستی افتاده، کدر و پر از لکه داشته باشیم، زیبایی هیچ یک از بخش های دیگر صورتمان به چشم نمی آید. اما شاید از میان تمام معضلاتی که ممکن است پوستمان گرفتارش شود، هیچ یک بدتر از افتادگی و شلی آن نیست. البته باید بگوییم تا سنین بعد از 35 سالگی نیازی نیست چندان نگران این معضل باشید اما دقیقا بعد از این سن است که تازه متوجه افتادگی پوست می شویم.

راستش را بخواهید هروقت به پوست چروک و افتاده فکر می کنم، به یاد یک بستنی در حال آب شدن می افتم. در حقیقت همین گونه هم هست. وقتی که سنمان رو به پیری می رود، مثل شمع در حال آب شدن خواهیم بود. اما نیازی نیست تن به این سرنوشت بدهیم و با این علائم پیری کنار بیاییم.

به همین خاطر است که علوم پزشکی زیبایی تا این حد پیشرفت کرده و راهکارهای خیلی زیادی را پیش رویمان گذاشته است. شاید بهترین تکنیک رفع افتادگی صورت ، استفاده از درمان هایفوتراپی باشد. این درمان که تکنیکی جدید به حساب می آید این روزها حسابی موفق ظاهر شده و توانسته طرفداران زیادی پیدا کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

هایفو صورت قیمت
هایفو صورت قیمت

به همین خاطر است که معمولا این سوال مطرح می شود که آیا هایفو صورت قیمت بالایی دارد یا خیر؟ خب در این مقاله تصمیم داریم به این سوال پاسخ بدهیم. با ما همراه باشید

هزینه ی هایفوتراپی صورت چقدر است؟

اولین چیزی که باید بدانید این است که دستگاه های هایفوتراپی متنوع هستند و به همین خاطر هایفو صورت قیمت متنوعی دارد. هرچه دستگاه پیشرفته تر و جدیدتر باشد، طبعاً قیمت درمان شما نیز بالاتر خواهد بود. البته باید بدانید که برخی مراکز زیبایی تخفیف هایفوتراپی هم ارائه می کند. اما در صورتی که بخواهیم به صورت میانگین قیمتی ذکر کنیم باید بگوییم هزینه ی هایفوتراپی حدود 900 الی 1 میلیون و نیم خواهد بود.


ورم صورت بعد از هایفو

درمان هایفوتراپی به صورت کاملاً غیرتهاجمی عمل می کند. به این معنی که هیچ گونه زخم یا برشی بر روی سطح پوست ایجاد نمی کند و تنها با استفاده از انرژی اولتراساند متمرکز با شدت بالا، عمیق ترین لایه ی پوست را حرارت می دهد و به این ترتیب کلاژن بیشتری در پوست ایجاد می شود.

اما برخی مواقع ممکن است عوارضی ناخواسته هم رخ دهد که یکی از آن ها ورم صورت بعد از هایفو است. این عارضه معمولاً چندان جدی نیست و بعد از چند روز خود به خود از بین می رود. اما برای این که روند بهبود پوست را بهبود ببخشید، توصیه می کنیم بعد از اتمام درمان، تا 24 ساعت از کمپرس آب یخ و بعد از آن از کیسه آب گرم روی نواحی درمان استفاده کنید.

در صورتی که این ورم شدید بود و بعد از چند روز از بین نرفت، توصیه می کنیم حتما با پزشک خود تماس بگیرید و مشکلتان را با او در میان بگذارید.

نکته ای که باید بدانید این است که اثر هایفوتراپی صورت تا 6 ماه بعد از جلسه ی آخر است که خود را نشان می دهد چرا که برای تولید کلاژن در پوست، نیاز به زمان است.

ورم صورت بعد از هایفو
ورم صورت بعد از هایفو

نظر مردم درباره هایفو

بعد از چندین بار نظرسنجی از افراد و مراجعه کنندگان مرکز، به این نتیجه رسیدیم که این درمان محبوبیت زیادی دارد. البته باید به چندین نکته توجه داشته باشید:

هایفوتراپی تنها زمانی اثر می گذارد که سنتان بیش از 35 سال باشد و میزان افتادگی پوست نیز شدید باشد. خیلی وقت ها برخی از افراد می گویند که هیچ نتیجه ای از هایفوتراپی نگرفته اند و آن را بی اثر می دانند. این مسئله به خاطر این است که اولاً احتیاجی به آن درمان نداشته اند و افتادگی صورت آن ها چندان شدید نبوده است. دوماً این که سنشان بالا نبوده و زیر 30 سال داشته اند. در چنین شرایطی برای رفع چین و چروک یا افتادگی صورت توصیه می کنیم از تکنیک های دیگری مانند تزریق بوتاکس یا فیلر استفاده کنید.

در کل باید بگوییم که نوع دستگاه هایفو نیز در کسب نتیجه موثر است. اگر از دستگاه های متفرقه و ارزان استفاده کنید، ممکن است نتیجه ی چندان درخشانی دریافت نکنید. برخی دستگاه های اشعه های قوی ندارند و چندان باعث حرارت دهی پوست نمی شوند. یادتان باشد که مکانیزم اثر هایفو با استفاده از ایجاد حرارت در لایه ی اسمس( عمیق ترین لایه ی پوست و پیونده دهنده ی چربی با عضله) است. در صورتی که این لایه به خوبی حرارت نبیند، احتمال این وجود دارد که نتیجه ی چندان شاخصی به دست نیاید.

هم چنین برخی افراد می گویند که درمان دردناکی داشته اند و حرارت دستگاه هایفو پوستشان را سوزانده است. دقت داشته باشید که با تنظیمات درست دستگاه، چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و به جز اندکی قرمزی و التهاب نباید دچار عوارض جانبی دیگری شوید. به همین دلیل است که توصیه می کنیم حتما به سراغ مرکزی بروید که زیر نظر متخصص پوست و زیبایی این درمان را برایتان انجام دهد.

نظر مردم درباره هایفو
نظر مردم درباره هایفو

حالا اگر به دنبال مرکزی هستید که هایفو صورت را با قیمت بسیار خوب و مناسبی ارائه کند، ما برایتان پیشنهاد ویژه ای داریم:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران از بهترین مراکزی است که تخفیف های واقعی هایفوتراپی ارائه می کند. دستگاه مورد استفاده در این مرکز بسیار پیشرفته و جدید است و هیچ گونه عوارضی بر روی پوست شما ایجاد نخواهد کرد. سال ها سابقه و مهارت پزشکان ما این تضمین را به شما خواهد داد که بهترین نتیجه ی ممکن را از این درمان به دست آورید. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز ، به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

تجربه هایفو صورت | کی هایفوتراپی کرده

یکی از بهترین اقداماتی که در مرکز زیبایی شمال تهران انجام می شود این است که خدمات ما بر اساس نظر و تمایل مراجعه کنندگان و خوانندگان ما خواهد بود. دلمان می خواهد شما ما را در این زمینه یاری کنید و از شما می خواهیم که تجربه هایفو صورت خود را در بخش کامنت های همین مطلب با ما در میان بگذارید. به ما بگویید که آیا تا به حال هایفو صورت انجام داده اید یا نه و اگر تجربه ای دارید، برای دیگر خوانندگان ما بیان کنید.

هم چنین از شما می خواهیم که بودجه ی خودتان را ذکر کنید تا متناسب با پولتان، بهترین راهکار را برای شما در نظر بگیریم.

موفق و پیروز باشید

نگارنده: ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا