قیمت هر سی سی ژل هیالورونیک اسید چقدره؟!

قیمت هر سی سی ژل هیالورونیک اسید

قیمت هر سی سی ژل هیالورونیک اسید

امروزه اگر بخواهیم یک معجزه ی زیبایی برای صورت را نام ببریم، باید به همین فیلرهای پوستی اشاره کنیم . این فیلرها برای تزریق در لب، گونه و … استفاده می شوند. اما آن چه که سوال اصلی خیلی هاست ، اینه که قیمت هر سی سی ژل و فیلر چقدر است؟ خب برای پاسخ به این سوال باید فاکتورهای زیادی را مد نظر گرفت و نمی توان از همان ابتدا قیمت مشخصی را اعلام کرد.

در کل فیلرهای مختلفی وجود دارند که هر کدام قیمت و هزینه های متفاوتی خواهند داشت. در ادامه این متن با ما همراه باشید تا به بررسی انواع فیلرهای پوستی و هم چنین قیمت آن ها بپردازیم.

قیمت هر سی سی ژل هیالورونیک اسید
قیمت هر سی سی ژل هیالورونیک اسید

قیمت انواع ژل چقدر است

چندین نوع مختلف از فیلرها و ژل های پوستی وجود دارد اما در صورتی که بخواهیم به مهم ترین آن ها اشاره کنیم، شامل موارد زیر خواهند بود:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

کلسیم هیدروکسی لاپاتیت

برندهایی که حاوی این ماده هستند: ژل رادیز

کلسیم هیدروکسی لاپاتیت معمولا به طور طبیعی در استخوان انساس یافت می شود و نوعی ماده معدنی است. عموما فیلرهایی که حاوی این ماده هستند، برای رفع مشکلات زیر به کار می روند:

  • جهت رفع چین های متوسط تا وخیمی مانند چروک های نازولابیال و چین های میان دو ابرو
  • بهبود وضعیت برجستگی گونه ها و دیگر زوایای صورت
  • افزایش حجم صورت برای بیمارانی که در اثر ابتلا به بیماری های خاص، لاغر شدهاند

کلسیم هیدروکسی لاپاتیت، کاملاً بیوسنتزی است. به این معنی که از محصولات حیوانی در آن استفاده نمی شود. این مسئله خطر ابتلا به واکنش های آلرژیک را کاهش می دهد و نیازی به تست پوستی قبل از تزریق نیست. این نوع از فیرها، عموماً به عنوانی محصولاتی که نتیجه ای بسیار طبیعی دارند، شناخته می شوند. بروز عوارض جانبی نیز در این دسته از فیلرها بسیار ندر است. این فیلرهای پوستی در ابتدا برای درمان های دندانپزشکی استفاده می شد و سابقه ای طولانی دارد.

قیمت ان نیز کاملاً به صرفه و مناسب است البته بستگی دارد که این فیلر را در کدام ناحیه از صورت تزریق می کنید و وخامت عارضه چقدر است.

قیمت انواع ژل
قیمت انواع ژل

هیالورونیک اسید: قیمت ژل ژوویدرم

برندهایی که حاوی این ماده هستند: کاپتیک، استیلیز ، الوانس، هیالافرم ، ژوویدرم؛ پرلین، پرویل، رستیلن و ..

تزریق فیلرهای حاوی هیالورونیک اسید برای بهبود زوایای صورت و کاهش حالت پژمردگی در پوست و رفع اسکارها و چین ها استفاده می شود. بعد از تزریق این دسته از فیلرها می توانید بهبود چشم گیری را در وضعیت پوست خود شاهد باشیم.

فیلرهای حاوی هیالورونیک اسید معمولاً برای رفع مشکلات زیر به کار می رود:

  • اسکارهای آکنه ای
  • کاهش حجم گونه ها
  • چین های پنجه کلاغی در گوشه ی چشم ها
  • خطوط عمیق خنده که از گوشه ی بینی شروع شده و تا گوشه ی دهان امتداد دارند.( به نام چین های نازولابیال هم شناخته می شوند
  • خط اخم میان دو ابرو
  • چین های ریز گوشه ی دهان
  • افزایش حجم و برجستگی لب ها
  • رفع اسکارهایی مانند جای سوختگی، آکنه و جای زخم
  • خط ناشی از مصرف سیگار که چین هایی عمودی روی دهان هستند.
  • برخی اسکارهای صورت
  • چین های افقی روی پیشانی

هیالورونیک اسید ماده ای طبیعی است که بدن انسان یافت می شود. این ماده در بافت های نرم بدن تولید می شود و در مایعات اطراف چشم وجود دارد. هم چنین در برخی غضروف ها و مایعات مفصلی هم وجود دارد. در حال حاضر این ماده به عنوان یکی از محبوب ترین و رایج ترین فیلرهای پوستی استفاده می شود. البته ناگفته نماند که برخی مواقع در مفاصل افرادی که مبتلا به آرتروز هستند نیز تزریق می شود تا درد آن ها کاهش پیدا کند.

قیمت ژل ژوویدرم
قیمت ژل ژوویدرم

پولی الکیلیمید

برندهای که حاوی این ماده هستند: آکوامید

پولی الکیلیمید نوعی فیلر تقریباً دائمی است که معمولا برای موارد زیر استفاده می شود:

  • درمان چین های عمیق مانند چروک های نازولابیال یا اسکارهای قدیمی
  • برجستگی لب های قیطونی و نازک
  • بهبود حجم گونه ها و فک، و بازگرداندن حجم از دست رفته ی صورت در اثر پیری

پولی الکیلیمید واکنش خیلی کمی با بافت های بدن انسان دارد و نیازی به تست آلرژی نیز ندارد. بعد از تزریق فیلرهای حاوی این ماده ، یک لایه ی نازک از کلاژن به آهستگی در اطراف محل تزریق تشکیل می شود و تا ماه ها دوام خواهد داشت. به تدریج این ژل به طور کامل احاطه می شود. با یک بار تزریق هم می تواند حجم زیادی از فیلر را تزریق کرد. این محصول، که به مرور زمان نیز ثابت خواهد ماند، در صورت نیاز می تواند برداشته شود.

پولی لاکتیک اسید

برندهایی که حاوی این محصول هستند: اسکالپترا

پولی لاکتیک اسید نوعی فیلر است که به صورت تزریق می شود و موجب می گردد که تولید کلاژن بیشتر شود. این نوع فیلر به نام “تحریک کننده” نیز شناخته می شود. این نوع از فیلر که غیر سمی هم هست بیش از 40 است که برای موارد مختلف استفاده می شود.

فیلرهایی که حاوی این ماده هستند بیشتر برای نیمه ی پایینی صورت استفاده می شوند. از جمله:

  • پر کردن خطوطی که در اثر خنده بروز پیدا میکنند
  • افزایش حجم لب ها
  • درمان چین های نازولابیال عمیق

هزینه تزریق ژل لب

در آخر باید بگوییم که تزریق ژل هیالورونیک اسید برای لب ها، عموماً از یک سی سی شروع می شود و با توجه به نیاز فرد، بیشتر خواهد شد. هزینه های آن نیز به نسبت میزان تزریق بیشتر می شود.

اما حالا که با انواع ژل ها و فیلرهای پوست آشنا شدید، پس به خوبی می دانید که قیمت هر کدام بستگی به مارک مورد استفاده دارد.

در صورتی که به دنبال مرکزی هستید که هزینه های خیلی خوبی برای تزریق ژل و فیلر ارائه کند، ما برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، با در اختیار داشتن بهترین محصولات فیلر، افتخار دارد که کلیه ی خدمات تزریق ژل را به شما عزیزان ارائه کند. تمامی پزشکان مجموعه ی ما بیشترین میزان از مهارت و سابقه را در انجام تزریقات زیبایی دارند. بنابراین می توانید از بابت ایمنی و بی خطر بودن درمان خود اطمینان حاصل کنید. هم چنین تخفیف های زیبایی ما را نیز از دست ندهید. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

محقق و مترجم: ناصری

لینک منبع مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا