کدام مرکز لیزر در تهران می تواند بهترین گزینه برای شما باشد؟

لیزر در تهران

لیزر در تهران

کسی که در گوگل عبارت ” لیزر در تهران ” را سرچ می کند قطعا به دنبال بهترین مرکز می گردد. چراکه مراکز لیزر به قدری کافی زیاد هستند که برای پیدا کردن یک مرکز لیزر در دسترس نیازی به جستجو اینترنتی نباشد.
زمانی بود که لیزر موهای زائد درمان چندان شناخته شده ای در میان مردم نبود. به همین خاطر مراکزی که خدمات لیزر ارائه می دادند شمار زیادی نداشتند و انتخاب یک مرکز لیزر کار چندان سختی نبود. اما این روزها قصه فرق کرده. تقریبا همه مردم با لیزر آشنایی دارند و حتی اگر قصدی برای انجام آن نداشته باشند هم حداقل یکبار نام آن به گوششان خورده. دلیل این اتفاق تنها و تنها به خاطر نتایج خوبی است که افراد از لیزر گرفته اند.

لیزر در تهران
لیزر در تهران

این محبوبیت که روز به روز هم در حال افزایش است باعث شده تا توجه خیلی از مراکز زیبایی به این درمان جلب شود. امروزه لیزر به قدری رایج شده که ارائه خدمات آن برای هر مرکز زیبایی به یک امر بدیهی تبدیل گشته است. و این موضوع در تهران بیشتر از هرجای دیگر کشور نمود دارد. ولی آیا همه مراکز کیفیت لازم را دارند؟


با توجه به افزایش بسیار زیاد مراکز لیزر این یک سوال حیاتی است که حتما قبل از انتخاب هر مرکزی باید از خودتان بپرسید. کیفیت لیزر موهای زائد امری حیاتی است چراکه خودتان دیدید که لیزر را به عنوان یک درمان خطاب کردیم.
آیا ممکن است وقتی دچار بیماری بشوید به هر پزشک یا مطبی که به راحتی در دسترس شماست اعتماد کنید؟ یا سعی می کنید بهترین پزشک و بهترین مطب را انتخاب کنید؟ آیا حاضرید هر مبلغ گزافی که از شما خواسته شد برای درمان بپردازید یا ترجیح می دهید بهترین نتیجه را با معقول ترین هزینه کسب کنید؟
پاسخ این سوالات روشن است. و ارتباط مستقیم هم با لیزر دارد. لیزر توانسته به خوبی ثابت کند که علاوه بر تأثیرگذاری بسیار خوب، بسیار ایمن هم هست. اما همین درمان ایمن در برخی از مراکز توانسته عوارض بعضا جبران ناپذیری را برای افراد به بار بیاورد. پس کیفیت لیزر موهای زائد اهمیت بسیار زیادی دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

لیزر امروزه تنها درمانی است که توانسته با بیشترین بهره وری، مناسبترین روش برای رفع یا کاهش دائمی رشد موهای زائد باشد. با اینکه لیزر مدت زیادی نیست که در ایران و حتی جهان شناخته و محبوب شده، اما قدمت تکنولوژی درمانی آن برای رفع موهای زائد به نزدیک صد سال پیش باز می گردد!

لیزر در تهران
لیزر در تهران

نکته ی مهمی که باید درمورد لیزر بدانید این است که این درمان برخلاف روش های مشابه توانسته روز به روز ایرادتش را رفع کرده و خودش را بهتر کند. روند پیشرفت دستگاه های لیزر از نظر کارایی و ایمنی به قدری سریع بوده که دستگاه های جدید لیزر برنده بلامنازع رقابت رفع دائمی موهای زائد در بین تمام روش ها شده اند.
وقتی روش هایی مانند آی پی ال و الکترولیزر ثابت کردند که بیشتر از این قابلیت پیشرفت ندارند و نمی توانند اثرگذاری مطلوب و ایمنی لازم را فراهم آورند، لیزر با سرعت تمامتر پیشرفت کرد و روز به روز کیفیت خود را بهبود بخشید.
بهتر است به این نکته دقت داشته باشید که سرعت این پیشرفت همچنان هم زیاد است. به طوری که ممکن است دستگاه های مدل یک سال با مدل های سال بعدی شان تفاوت های چشمگیری داشته باشند. پس در نظر داشته باشید که هرچه دستگاه لیزر جدیدتر باشد، حتما بهتر هم هست. از این رو مدل های سال 2017 به بعد مارک های معتبر توانسته اند خود را به عنوان بهترین ها ثابت کنند.
برند های متفرق چینی زیادی از دستگاه های لیزر در بازار ظهور کرده اند که با قیمت بسیار پایین تر ادعا می کنند در حد بزرگان هستند. اما این شعار های تبلیغاتی فقط برای فریب دادن خریداران و لاجرم مراجعه کنندگان است. واقعیت این است که برند های معتبر لیزر قیمت های بسیار گرانی دارند که به جز مراکز بسیار خوب لیزر، کلینیک های زیادی توان خرید آنها را ندارند.
بهترین برند های دستگاه لیزر الکساندرایت و دایود هستند. والبته دستگاهی به نام اسکلپیون مدیواستار. اسکلپیون ترکیبی موفق از کارایی دستگاه های الکس و دایود است. هرکدام آن مدل ها بیشتر مناسب یک کار هستند(دایود بیشتر مناسب لیزر موهای روشن و پوست های تیره و الکس برای شرایط نرمال تر)، اما اسکلپیون توانسته بهترین کارایی هردو آنها را داشته باشد و با احترام در جایگاه یکی از بهترین دستگاه های موجود بایستد.

قیمت لیزر کل بدن

وقتی از لیزر کل بدن صحبت می کنیم بیشتر از هرچیز در مورد یک پک خدمات چندتایی حرف می زنیم. مهمترین مزیت لیزر کل بدن یا فول بادی این است که شما با لیزر کردن یکجای کل موهای بدن به جای لیزر ناحیه به ناحیه، حداقل به میزان ده برابر در وقت خود صرفه جویی کرده و چند دوره چند ماهه لیزر را در یک دوره خلاصه می کنید.

لیزر در تهران
لیزر در تهران

علاوه بر آن چون از پک کل خدمات مرکز استفاده می کنید طبعا مشمول تخفیف های عمومی کلی نیز خواهید شد. یعنی قیمت لیزر فول بادی از لیزر ناحیه به ناحیه بدن بسیار ارزانتر تمام می شود.
برای مشاده یک لیست قیمت مناسب از یک مرکز معتبر و معقول بهتر است به این صفحه مراجعه کنید.

تخفیف لیزر کل بدن

علاوه بر تخفیف عمومی که شامل فول بادی می شود باید در نظر داشته باشید که بسیاری از مراکز لیزر دوره های تخفیفی برگزار می کنند. چنتایی از بهترین ها هم هستند که تخفیف های همیشگی مخصوص اقشار خاص دارند.
استفاده از این دوره های تخفیفی، مخصوصا وقتی قصد لیزر فول بادی دارید، باعث می شود هزینه لیزر موهای زائد برای شما هرچه ارزانتر و به صرفه تر تمام شود.

کلینیک لیزر

به اهمیت کیفیت لیزر پی بردید اما بهترین مراکز لیزری که دنبالشان می گردید کجا هستند؟ برای تشخیص یک مرکز لیزر خوب حتما به دو نکته توجه کنید. یکی دستگاه مورد استفاده آنجا و دیگری میزان رضایت مراجعه کنندگان قبلی از کیفیت کار تکنسین لیزر. این دو مهمترین پارامتر ها در تعیین کیفیت یک مرکز لیزر هستند.

از جمله بهترین مراکز لیزر در تهران که با دسترسی مناسب، از بهترین و جدیدترین دستگاه لیزر بهره می برد، و کادری مجرب و متخصص در اختیار دارد، مرکز لیزر شمال تهران است. این مرکز علاوه بر کیفیت بسیار خوب، تعرفه های قیمتی و تخفیف های فئق العاده مناسبی برای شما دارد که باعث می شوند لیزر کردن موهای زائد در این مرکز هرچه به صرفه تر باشد. برای دیدن لیست قیمت این مرکز و اخذ نوبت لیزر بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.
کلینیک لیزر
کلینیک لیزر

 

محقق : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا