کارهایی که نباید قبل از لیزر موهای زائد انجام دهید! 8 نکته | مرکز لیزر برکه

کارهایی که نباید قبل از لیزر موهای زائد انجام دهید! 8 نکته | مرکز لیزر برکه

آیا به دنبال یک مرکز معتبر برای حذف موهای زائد خود می گردید؟ در این مقاله می خوانید که چه کسانی کاندید مناسب برای لیزر موهای زائد هستنند و اینکه چه انتظاراتی از این روش حذف مو دارید.

کارهایی که نباید قبل از لیزر موهای زائد انجام دهید! 8 نکته | مرکز لیزر برکه
مرکز لیزر برکه حداقل چهار هفته قبل از لیزر موهای زائد ، از هر روش کندن موها از ریشه اجتناب کنید. فقط شیو کنید.  

همه ما ساعت های بی شماری را صرف تیغ زدن ، بند انداختن ، اپیلاسیون ، تراشیدن ، و کرم های موبر برای پاکسازی موهای زائد خود می کنیم. و همچنین هزینه های زیادی برای این کار می پردازیم.

به همین دلیل فکر حذف موهای زائد برای همیشه بسیار جذاب است.  آمارها نشان می دهند که هرساله چندین میلیون نفر از لیزر برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده می کنند.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با ما تماس بگیرید.  مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.   

اما قبل از اینکه شما تصمیم بگیرید از لیزر برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده کنید ، بهتر است این هشت نکته را بدانید :

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

 

1-رنگ موهای شما مهم است

 کارهایی که نباید قبل از لیزر موهای زائد انجام دهید! 8 نکته | مرکز لیزر برکه

لیزر موهای زائد هنگامی به خوبی کار می کند که رنگ موهای شما از رنگ پوست تان تیره تر باشد.   لیزر به دنبال تیره ترین رنگدانه می گردد و آن را از بین می برد.

اگر موهای تان سفید یا بور باشد (روشن تر از رنگ پوست شما) ، دستگاه لیزر قادر نخواهد بود موهای شما را هدف قرار دهد و این روش برای شما کار نخواهد کرد. در این صورت بهترین گزینه ها برای شما استفاده از سایر روش های معمول برای حذف مو می باشد.

 

2-یک دستگاه لیزر برای همه افراد مناسب نیست

انواع مختلفی از لیزرها و دستگاه های لیزر برای حذف موهای زائد وجود دارد.  در واقع هیچ دستگاه لیزری برای همه انواع پوست وجود ندارد. این موضوع به خصوص برای کسانی که پوست تیره تری دارند نیز درست است.

برای اطمینان از مناسب بودن این روش برای شما بهتر است قبل از شروع جلسات لیزر درمانی با پزشک مشورت کنید تا بدانید کدام لیزر برای نوع پوست شما مناسب است. این اولین گام برای اطمینان از کسب یک نتیجه خوب است.

 

3- کارهایی که نباید انجام دهید

کارهایی که نباید قبل از لیزر موهای زائد انجام دهید! 8 نکته | مرکز لیزر برکه

حداقل چهار هفته قبل از لیزر موهای زائد ، اپیلاسیون نکنید و بند نیندازید.  به طور کلی قبل از لیزر موهای زائد نباید موها از ریشه کنده بشوند.  شیو کردن بهترین راه برای از بین بردن موهای شما قبل و بعد از درمان با لیزر است.

 

4-پوست خود را برنزه نکنید  

قبل از درمان با لیزر پوست خود را برنزه نکنید.  اگر موهای شما چندین درجه تیره تر از پوست شما باشد ، می توانید بهترین نتایج را انتظار داشته باشید.

 

5-طبق برنامه عمل کنید  

حذف موهای زائد توسط لیزر هنگامی بهتر نتیجه می دهد که شما طبق برنامه ارائه شده توسط اپراتور لیزر عمل کنید.  این به این دلیل است که مو در چرخه رشد قرار دارد.

توجه داشته باشید که چگونه موهای شما رشد می کند و سعی کنید زمان های ملاقات خود را برای زمانی که حداکثر رشد را مشاهده می کنید ، تنظیم کنید.  اپراتور لیزر شما می تواند به شما در تعیین یک برنامه مناسب کمک کند.

 

6-انتظارات واقعی داشته باشید

چیزی به نام حذف کامل موهای زائد برای همیشه وجود ندارد. هیچ لیزری نمی تواند تمام موها را کاملاً حذف کند.  اما با این وجود پس از هر جلسه درمان با لیزر شما متوجه کاهش موها خواهید شد.

اگر احساس می کنید که کاهش موها را تجربه نکرده اید ،  با ارائه دهنده خود صحبت کنید. در اغلب موارد  پس از هر جلسه درمانی نتایج حاصل از هر درمان کمتر مشاهده می شود.  به این دلیل که فولیکول های مو کمتر می شوند.  در دفعات بعدی لیزر درمانی برای کسب نتایج بهتر لازم است که تنظیمات لیزر متناسب با هر جلسه درمان تنظیم شود.

 

7-تعداد جلسات درمان متفاوت خواهد بود

تعداد جلسات درمان با لیزر در مناطق مختلف بدن متفاوت است.  بعضی مناطق ممکن است نیاز به شش جلسه درمان داشته باشند ؛ در حالی که مناطق دیگر ممکن است نیاز به 10 جلسه یا بیشتر داشته باشند.

 

8-پیگیری جلسات لیزر درمانی

پیگیری جلسات لیزر درمانی به طور نامحدود ادامه خواهد داشت.  ممکن است لازم باشد برای ماندگاری نتایج یک یا دو بار در سال به منظور هدف قرار دادن موهای باقیمانده در فولیکول ، لیزر موهای زائد انجام دهید.

حذف موهای زائد توسط لیزر  یک روش بسیار مؤثر برای بسیاری از افراد است و می تواند کیفیت زندگی را بهبود بخشد. داشتن انتظارات و درک درست از لیزر موهای زائد بهترین راه برای اطمینان از دریافت یک نتیجه عالی است.

 

حذف موهای زائد صورت و بدن توسط لیزر

 کارهایی که نباید قبل از لیزر موهای زائد انجام دهید! 8 نکته | مرکز لیزر برکه

از روش لیزر موهای زائد تقریباً برای تمام مناطق صورت و بدن هم برای مردان و هم برای زنان استفاده می شود.

شما می توانید با استفاده از لیزر موهای زائد موهای ناخواسته و زشت پشت لب ، چانه یا گونه ها را از بین ببرید. و موهای سایر مناطق بزرگ و کوچک بدن را تمیز کنید و پوستی نرم و صاف داشته باشید.

 

مراقبت های پس از لیزر درمانی    

پس از لیزر موهای زائد ، موها دوباره رشد می کنند.  در این حال شما می توانید تا جلسه بعدی لیزر درمانی ، با شیو کردن ، موها را به طور موقت از بین ببرید.

یکی از مزایای استفاده از لیزر این است که شما مجبور نیستید منتظر بمانید تا موها کاملاً رشد کنند تا دوباره آنها را لیزر کنید.  لیزر درمانی بهترین روش برای حذف موهای زائد همه مناطق بدن و صورت است.

از آنجایی که در مرکز لیزر و زیبایی برکه ما از آخرین فناوری های لیزر استفاده می کنیم ، شما می توانید بهترین درمان ها را در سریع ترین زمان ممکن انتظار داشته باشید.

 کارهایی که نباید قبل از لیزر موهای زائد انجام دهید! 8 نکته | مرکز لیزر برکه

در مرکز لیزر برکه ما از جدید ترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است. 

برای از بین بردن مو های زائد خط بیکینی ، سینه ، صورت یا پاها با مراکز تهران اسکین در شهرهای مختلف با ما تماس بگیرید.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با کارکنان مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و سایر درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا