دستگاه پاک سازی پوست میکرودرم، میکرودرم ابریژن، فیس آپ | کدام یک بهترین است؟

میکرودرم، میکرودرم ابریژن یا فیس آپ؟ کدام یک بهترین است؟!

هنگامی که تصمیم می گیرید به پوست خود رسیدگی کنید و از روش های درمانی زیبایی استفاده کنید، چندین پیشنهاد خواهید داشت. 2 گزینه محبوب درمان زیبایی صورت که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته‌ است میکرودرم ابریژن و فیس آپ است. اما از کجا بدانید کدام یک برای شما بهتر است و چه تفاوتی دارد؟ میکرودرم ابریژن و فیس آپ هر دو از روش های لایه برداری و جوانسازی هستند که به درخشندگی پوست کمک می کنند. هر دو روش درمانی توسط متخصصین زیبایی انجام می شود که برای حل مشکلات پوست شما آموزش دیده اند. در این مقاله مقایسه میکرودرم، میکرودرم ابریژن و فیس آپ را خواهیم داشت. با ما همراه باشید تا اطلاعات مورد نیازتان را دریافت کنید.

میکرودرم چیست؟

در میکرودرم توسط دستگاهی، پودرهای کریستال‌ مانندی روی سطح پوست ساییده می شوند و به این طریق سلول‌های مرده از پوست جدا می‌شوند. این روش بسیار سطحی بوده و تنها لایه رویی پوست مورد معالجه قرار می‌گیرد. میکرودرم را می‌توانید روی هر جنس و نوع رنگ پوستی انجام دهید و هیچ گونه زخمی بر روی پوستتان ایجاد نمی‌شود. اما اگر مشکلات عمیق پوستی مانند زخم‌ و چین و چروک دارید، میکرودرم برایتان کارساز نخواهد بود.
پس از انجام میکرودرم به مدت حداکثر 24 ساعت پوستتان کمی صورتی رنگ شده و احساس کشیدگی در صورتتان خواهید داشت. پس حتما از کرم مرطوب کننده استفاده کنید و تا 24 ساعت از لوازم آرایشی استفاده نکنید.

میکرودرم ابریژن چیست؟

میکرودرم ابریژن چیست؟

میکرودرم ابریژن نسخه جدیدتر میکرودرم است که یک روش کم تهاجمی لایه برداری و جوانسازی پوست است و بیماری های پوستی مانند آکنه خفیف، خطوط ریز، چربی پوست و منافذ بزرگ پوست را هدف قرار می دهد.
چند روش مختلف برای انجام لایه برداری و پاک سازی پوست وجود دارد که براساس دستگاه خاصی که استفاده می شود متفاوت است:

هندپیس با نوک الماس

یک هندپیس با نوک الماس برای لایه برداری ملایم سلول های مرده در پوست شما طراحی شده است. این هندپیس به طور همزمان، پوست های لایه برداری شده را بلافاصله مکش می کند. عمق سایش ممکن است تحت تأثیر فشار وارد شده بر روی هندپیس و همچنین مدت زمان باقی ماندن مکش روی پوست متفاوت باشد. این نوع از اپلیکاتورهای میکرودرم معمولاً در نواحی حساس تری از صورت، مانند اطراف چشم استفاده می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

کریستال میکرودرم ابریژن

کریستال میکرودرم ابریژن با استفاده از یک ابزار دستی کریستال هایی را (اکسید آلومینیوم یا بی کربنات سدیم ) با مکش روی سطح پوست اسپری می کند تا نتیجه ای مشابه سایش حاصل شود. کریستالهای ساینده، سلولهای کدر و مرده پوست را از بین می برند و سلول های مرده پوست همانند هندپیس با نوک الماس، بلافاصله مکش می شوند. این ابزار لایه ضخیم خارجی پوست شما را از بین می برد و تولید کلاژن را تحریک می کند. کلاژن برای پوست قدرت و خاصیت ارتجاعی ایجاد می کند، بنابراین پوست شروع به ترمیم کرده و پوستی زیبا، صاف و روشن تر جای آن را خواهد گرفت. 

هیدرودرم ابریشن

هیدرودرم پوست (Hydradermabrasion) یک روش جدیدتر است که شامل ترکیب تزریق همزمان محصولات پوستی و لایه برداری بدون کریستال است. کل این فرآیند، تولید کلاژن را تحریک می کند و جریان خون را در پوست شما به حداکثر می رساند.

میکرونیدلینگ درماپن یا مزوتراپی؟ تفاوت میکرونیدلینگ و مزوتراپی

میکرودرم ابریژن برای همه پوست ها با هر رنگی مناسب است. میکرودرم ابریژن تغییرات ظریفی بر روی پوست ایجاد می کنند و هیچگاه باعث ایجاد اسکار یا تغییر رنگ پوست نمی شود. همچنین برای از بین بردن لکه های قهوه ای و لکه های ناشی از افزایش سن مناسب است. بعد از میکرودرم ابریژن پوست کمی ملتهب و قرمز می شود که در کمتر از ۲۴ ساعت کاملا بهبود می یابد. همچنین نیازی به بی حسی ندارد و مناسب افرادی است که نمی توانند مدت طولانی برای ریکاوری صبر کنند. خارج از قرمزی ها و حساسیت به نور خورشید، عملا هیچ عارضه جانبی به جز پوستی نرم و شاداب ندارد.
اگر پوست حساسی دارید، میکرودرم ممکن است قرمزی شبیه آفتاب سوختگی ایجاد کند. بسته به عمق درمان شما ممکن است چند ساعت یا بیشتر طول بکشد. همچنین احتمال واکنش های دیگری مانند کبودی جزئی در اطراف چشم، خشکی پوست و حساسیت به آفتاب وجود دارد. بعد از میکرودرم ابریژن، پوست شما برای ۲۴ ساعت کمی قرمز و خشک خواهد شد. در این مدت می توانید از کرم های مرطوب کننده استفاده کنید.

مزایای استفاده از میکرودرم ابریژن

مزایای استفاده از میکرودرم ابریژن 

لکه های آفتابی

منافذ بزرگ شده

 پوست صاف و درخشان

جوش های سر سیاه/آکنه

برطرف شدن جای جوش

لکه های ناشی از افزایش سن

پوست شما را از نظر رنگ و بافت یکدست می کند. 

علائم کشش خطوط و چین و چروک را کاهش دهد.

میکرودرم ابریژن می تواند هایپرپیگمانتاسیون را کاهش دهد. 

عوارض میکرودرم ابریژن

عارضه چندانی ندارند و ممکن است در بعضی افراد  قرمزی شبیه به آفتاب سوختگی، کبودی و خراش سطحی پوست مشاهده شود. همچنین ممکن است باعث تحریک چشم ها شود.

نقطه ضعف میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن برای از بین بردن خال های مادرزادی، زخم سوختگی یا ضایعات مادرزادی نتیجه رضایت بخشی نمی دهد. برای پاک سازی پوست های تیره هم موفق نبوده، بنابراین اگر پوست تیره دارید میکرودرم ابریژن نکنید چرا که احتمال ایجاد زخم یا از بین رفتن رنگدانه پوستتان بعد از عمل وجود دارد. تجربه ی چند ساله استفاده از پودر کریستال روی پوست نشان داده که روش میکرودرم چندان ایمن نیست و احتمال آسیب به لایه های زنده و مفید پوست وجود دارد. با فیس آپ مشکلات پودر کریستال برطرف شده و برای لایه برداری پوست اصلا نیازی به پودر کریستال نیست.

فیس آپ پیست؟

فیس آپ چیست؟

 کلاژن سازی و همچنین آب رسانی به پوست پایه و اساس شفافیت پوست است. آسیب ناشی از اشعه ماورای بنفش، سیگار کشیدن، آلودگی، نوشیدن کم آب و عوامل ارثی ممکن است چند سال به سن طبیعی پوستتان بیفزاید. با گذشت زمان افراد دچار تغییر رنگ پوست، بزرگ تر شدن منافذ پوست و خطوط ریز و چین و چروک می شوند، اما نکته امیدوار کننده این است که پوست، توانایی بازسازی و ترمیم خود را دارد.
فیس آپ جدیدترین نسل میکرودرم ابریژن است که برای هر فردی نسبت به شرایطی که دارد به شیوه متفاوتی انجام می شود. با کمک این روش یک لایه ظریف بدون ایجاد خونریزی و زخم و یا استفاده از داروهای شیمیایی از روی پوست برداشته شده و ضمن رفع تدریجی تیرگی، پوست را وادار به بازسازی و جوانسازی می کند.
فیس آپ حداکثر ایمنی و بهداشت، جوان سازی پوست، سفت شدن پوست، کاهش عمیق ترین چین و چروک ها و افزایش ضخامت پوست را تضمین می‌کند. میکرو ضربان فیس آپ، پوست را ماساژ می‌دهد و همزمان عضلات صورت را در زیر  پوست تحریک می‌کند و گردش خون را بهبود می‌بخشد. عمل هم افزایی این دو تکنیک، که در یک قطعه دستی وجود دارد، باعث تحریک کلاژن‌سازی پوست می‌شود، برای درمان های لایه برداری ایده آل است و اجازه می‌دهد جوان سازی صورت شما قابل توجه و رضایت بخش باشد.
در روش فیس آپ از سری های یکبار مصرف استفاده می‌شود که حداکثر بهداشت و ایمنی را تضمین می کند و متناسب با هر نوع پوستی انجام می‌شود. در فیس آپ خبری از پاشیدن پودر کریستالی بر روی پوست برای لایه برداری نیست.
فیس آپ یکی از خدمات تخصصی است که در کلینیک های زیبایی معتبر توسط دستگاه های مخصوص و پیشرفته برای برداشتن لایه های پوست و جوانسازی و پاکسازی افراد مختلف استفاده می شود که امروزه هم بسیار رواج پیدا کرده است.

فیلم دستگاه لایه برداری و جوان سازی پوست با فیس آپ

دیگر مزایای فیس آپ
فیس آپ صورت از جمله راهکاری های پاکسازی پوست بوده و به کاهش قابل توجه جوش های سرسیاه از طریق لایه برداری سطحی کمک می کند. با حدف لایه ها و پوست های مرده روی صورت علاوه بر کمک به افزایش شفافیت پوست، به بهبود کیفیت پوست صورت و کاهش لک های سطحی کمک می کند. این خدمات همزمان با جوانسازی و لایه برداری، پوست را ماساژ می دهد که باعث جریان یافتن خون و در نتیجه کلاژن سازی در پوست می شود.
با توجه به اسمی که دارد (Face Up)، ممکن است افراد زیادی فکر کنند که این روش فقط برای پوست صورت است اما لازم به ذکر است که هر جای پوست صورت یا بدن شما لک و جای جوش یا زخم و یا حتی تیرگی وجود داشته باشد، با فیس آپ کاملا از بین می رود. مثلا ممکن است شاهد تیرگی و خشکی پوست در نواحی زیر بغل، آرنج، زانو، قوزک پا و بیکینی شده باشید. در واقع لایه خشکیده ای که در این نواحی وجود دارد، پوستی مرده محسوب می شود که می توان با استفاده از فیس آپ طی چند جلسه آن را جدا و به بهبود ظاهر پوست نیز کمک نمود.

فیس آپ نسل جدید و پیشرفته دستگاه های میکرودرم است که دیگر مشکلاتی مانند پاشیدن پودر، گیر کردن پودر در دستگاه را ندارد. استفاده راحت و بدون خطر این دستگاه در نواحی اطراف چشم، یکی از مهم ترین مزیت های آن به شمار می آید. در روش میکرودرم امکان پاک سازی پوست دور چشم وجود نداشت چون آسیب جدی به بافت اطراف چشم وجود داشت.

فیس آپ صورت

فیس آپ صورت تا حدودی شبیه روش میکرودرم می باشد، البته فیس آپ دارای مزایا و تاثیرات مثبت بیشتری است. در این خدمات تمامی بخش های پوست صورت لایه برداری و پاکسازی می شوند و هرگونه مشکل پوستی که در این قسمت وجود داشته باشد به طور کامل از بین می روند. این روش با دستگاهی ایمن و مطمئن انجام می شود که کمترین عارضه و خطر را دارد و تا حد زیادی مشکلات و لکه های پوستی را از بین می برد و پوست را به طور کامل ترمیم می کند.
به طور کلی ما به شما پیشنهاد می کنیم در صورتی که قصد استفاده از هر کدام از خدمات زیبایی را دارید، ابتدا اطلاعات کافی و کاملی را به دست آورید و بعد از آن برای انجام خدمات به بهترین کلینیک ها و مراکز مراجعه کنید که متخصصان با تجربه همراه با دستگاهی مطمئن عمل های زیبا سازی را برای شما انجام دهند.

لایه برداری و جوانسازی پوست با فیس آپ

فیس آپ یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین روش های لایه برداری و پاکسازی پوست می باشد که پودر اکسید آلومینیوم حذف شده و یک هد سیلیکونی با چرخش بر روی پوست خیلی آرام و بدون ایجاد زخم به بهترین شکل لایه برداری می کند. با این کار پوست را شفاف می کند و هر نوع لکه ای را از بین می برد و همچنین باعث می شود که منافذ پوست باز شوند و به راحتی و خیلی سریع تمامی لکه ها و حتی تیرگی های پوست محو شوند. عملکرد این روش اینگونه است که یک لایه ظریف بدون زخم و خونریزی از روی پوست بدون استفاده از دارو های شیمیایی برداشته می شود و پوست را وادار به بازسازی و تشکیل لایه ای جدید می کند.
فیس آپ برای از بین بردن تیرگی های موضعی و بیرونی سطح پوست و ریزش لایه های مرده پوست کاربرد دارد و همینطور می تواند جای جوش های روی پوست را هم از بین ببرد. برای تیرگی های ناشی از تغییرات هورمونی یا ژنتیکی پوست در برخی نواحی مثل ناحیه بیکینی، فیس آپ گرچه کمک کننده است و تا حدی می تواند تیرگی را کاهش دهد ولی انتظار روشن شدن کامل در این ناحیه را نمی توان داشت. فیس آپ باعث کاهش منافذ باز صورت می شود و برای رفع تیرگی قسمت های مختلف بدن مثل پاشنه پا، زانو، قوزک پا، آرنج و زیر بغل استفاده می شود. 

دستگاه فیس آپ

خدمات فیس آپ دارای دستگاهی است که با اعمال تغییراتی در پوست باعث لایه برداری و پاکسازی پوست می شود. دستگاه face up دارای یک دسته یا هندپیس است که چرخش اوربیتالی دارد. این دستگاه دارای یک هد سیلیکونی مخصوص است که برای هر نوع و رنگ پوستی مناسب است که این هد در جلسه اول خدمات تحویل کاربر داده می شود و تا جلسه آخر باید همراهش باشد. در این روش هیچ مواد شیمیایی استفاده نمی شود و فقط دستگاه با سرعت و قدرت مشخص روی پوست حرکت می کند و سلول های مرده را از بین می برد و پوستی پاک، تمیز و صاف را تحویل می دهد.

استفاده از ماساژ دورانی به جای پودر کریستالی باعث تحریک خون رسانی به زیر پوست می شود. دقت در لایه برداری بافت فرسوده پوست به کمک پنج هندپیس متفاوت و قابلیت تنظیم براساس نیاز هر فرد از مزیت های قابل ذکر دستگاه فیس آپ است.

عملکرد فیس آپ

دستگاه فیس آپ جدید ترین نسل میکرودرم ابریشن است که با استفاده از سایش و ماساژ همزمان پوست، لایه برداری و پاکسازی پوست را انجام می دهد. فیس آپ برای روشن شدن، جوانسازی، سفت شدن پوست، به حداقل رساندن چین و چروک و لایه برداری استفاده می شود که بدون دردسر و در مدت زمان کمی قادر است شما را به نتیجه مطلوب تان برساند.
5 دسته سری (یک بار مصرف) به همراه 3 دور موتور در دستگاه فیس آپ، 15 حالت درمانی متفاوت بوجود می آورد که برای پوستهای مختلف قابل تنظیم است.

تفاوت میکرودرم و فیس آپ

 عمده ترین تفاوت بین میکرودرم و فیس آپ 

  1. میکرودرم با استفاده از پودر کریستالی و فیس آپ بدون پودر کریستالی انجام می‌شود.
  2. فیس آپ پوست و عضلات صورت را ماساژ می‌دهد، بنابراین باعث تحریک و بهبود گردش خون در بافت ها می‌شود و با این عملکردی که دارد، باعث تحریک کلاژن سازی پوست می شود.
  3. درمان فیس آپ بسیار سریع است و شما می توانید پس از پایان جلسه، فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرید. اما پس از درمان میکرودرم، پوست کمی ملتهب شده و ممکن یکی دو روز طول بکشد تا این عارضه برطرف گردد. در این فاصله بسیار حساس و آسیب پذیر است و نیاز به مراقبت نیز دارد. در حالی که درمان فیس آپ به مراقبت های خاصی نیاز ندارد.
  4.  امکان استفاده راحت و بدون خطر در ناحیه اطراف چشم در فیس آپ وجود دارد، در صورتی که در روش میکرودرم امکان پاک سازی اطراف چشم به علت پاشیدن پودر کریستالی در چشم وجود نداشت.
  5. فیس آپ دارای یک قطعه دستی مکانیکی میکرو ضربان دار است که حرکت مداری شکل سری دستگاه امکان از بین بردن یک یا چند لایه از اپیدرم را از هر قسمت از صورت فراهم می‌کند و پوست را براق و فشرده می‌سازد. حتی پس از فقط یک بار احساس خواهید کرد که پوست شما صاف تر است و چهره شما روشن و سالم به نظر می‌رسد. 

کاربردهای فیس آپ

  • جوانسازی
  • رفع تیرگی های پوستی
  • رفع ترک های پوستی
  • رفع خشکی پوست
  • رفع منافذ باز پوست
  • لایه برداری سطحی
  • درمان جای سوختگی
  • پاکسازی عمیق پوست
  • برطرف کردن جای جوش و زخم
  • از بین بردن جوش های سر سیاه
  • کمک به تعادل چربی در پوست
  • افزایش قابل توجه کیفیت پوست
  • ماساژ پوست و افزایش شادابی آن
  • تحریک پوست و کمک به کلاژن سازی
  • برطرف کردن انواع کک و مک و لکه های پوستی

تیرگی و خشکی پوست اغلب در نواحی زانو، آرنج، قوزک پا بیشتر دیده می شود. در واقع لایه خشکیده ای که در این نواحی وجود دارد، پوستی مرده محسوب می شود که می توان با استفاده از فیس آپ طی چند جلسه آن را جدا و به بهبود ظاهر پوست نیز کمک نمود.

مزایای فیس آپ

مزایای فیس آپ 

تمامی کاربردهای فیس آپ را می توان از جمله مزیت های آن دانست.

بدون درد است.

سفت کردن پوست

نیاز به بیهوشی ندارد.

رفع چین و چروک پوستی

افزایش شادابی و طراوت پوست

قابل استفاده برای بسیاری از نواحی پوست بدن

برای استفاده در اطراف چشم بسیار مناسب است.

بهبود ترک های پوستی در نواحی بازو، شکم، سینه و … که در اثر بارداری و تغییرات وزنی ایجاد می شود.

نتایج فیس آپ چه زمانی مشخص می‌شود؟

مشاهده نتایج هر گونه درمان زیبایی و جوان سازی پوست می‌تواند متفاوت باشد، اما به طور معمول بعد از حدود یک ماه مشخص می‌شود، در صورتی که نتایج فیس آپ بلافاصله پس از درمان قابل مشاهده است.

 روش فیس آپ بهتر از میکرودرم است. زیرا میکرودرم کمی حالت تهاجمی دارد و جهت بهبودی کامل، دوره درمان باید کامل و طی چند جلسه طی شود. همچنین میکرودرم برای مشکلات عمقی تر پوست، از قبیل جای زخم، ترک های پوستی، چین و چروک یا اسکارهای عمیق آکنه مناسب نیست. در حالی که با استفاده از روش فیس آپ همگی این مشکلات پوستی رفع می شوند.

مراقبت های بعد از میکرودرم و فیس آپ

مراقبت های بعد از لایه برداری صورت با فیس آپ 

به هیچ عنوان از ترکیبات حاوی AHA یا BHA (گلیکولیک، لاکتیک یا اسید سالیسیلیک) استفاده نکنید.

به طور مکرر و روزانه پوست خود را مرطوب نگه دارید.

در صورت خشکی آشکار پوست، از کرم های نرم کننده (حاوی اوسرین و اوره) با خاصیت رطوبت رسانی و تسکین دهندگی بالا استفاده کنید.

حتی در روزهای قبل از درمان، خود را در معرض لامپ های UVA-UVB قرار ندهید و برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض آفتاب، از پوست خود محافظت کنید و از لوسیون محافظ حاوی فیلترهای UVA – UVB (دی اکسید تیتانیوم) استفاده کنید.

صورت خود را بلافاصله بعد از فیس آپ یا میکرودرم شستشو ندهید و به پوست خود ۲۴ ساعت فرصت دهید تا تمام مواد موثری که در لایه برداری برای پوست شما استفاده شده است وارد پوست شده و از بین نرود.

در صورت بروز خارش، احساس سوزش یا قرمزی به طور روزانه از ماسک تسکین دهنده، جذب کننده یا شاداب کننده (حاوی رس، گل و لای معدنی غنی شده با عصاره های گیاهی مانند بابونه، زیرفون، بالم لیمو) استفاده کنید.

بعد از میکرودرم ابریژن و فیس آپ از مرطوب کننده های پوستی و کرم های ضدآفتاب استفاده کنید و تا چندین روز به هیچ وجه در معرض نور خورشید قرار نگیرید.

از قرار گرفتن در مقابل نور خورشید تا حد ممکن بپرهیزید. در موارد اضطراری از کرم ضد آفتاب استفاده نمایید.

بهتر است به مدت 24 ساعت پس از هر جلسه، از کشیدن لیف و ماساژ ناحیه تحت درمان، خودداری کنید.

به مدت 48 ساعت پس از لایه برداری پوست صورت توسط فیس آپ از اصلاح کردن آن خودداری نمایید.

عوارض لایه برداری با فیس آپ

فیس آپ هیچ گونه عارضه خاصی نداشته و کاملا بدون درد بوده و بدون بی حسی انجام می شود. در فیس آپ سری سیلیکونی که در حال چرخش است به آرامی روی پوست شما حرکت داده شده و کمک به پاکسازی و ریزش لایه های سطحی پوست می کند. بعد از انجام می توانید به فعالیت های روزمره خود ادامه دهید.

در چه شرایطی نباید فیس آپ انجام داد؟

چنانچه دارای عفونت باکتریال، ویروسی و قارچی فعال در پوست ناحیه مورد نظر هستید و زخم، خراش و بریدگی باز روی پوست ناحیه تحت درمان دارید، نمی توان از روش فیس آپ برای لایه برداری پوست استفاده کرد.

تعداد جلسات هر کدام به چه صورت می‌باشد؟

هر دو روش برای رسیدن به نتیجه بهتر به حدودا ۳ تا ۶ جلسه به فواصل زمانی یک ماه نیاز دارند که این مورد با توجه به نیاز هر پوست می‌تواند متغیر باشد. بنابراین تعداد جلسات فیس آپ بستگی به نظر پزشک، شرایط پوست، اینکه کدام ناحیه از بدن را هدف قرار دهید، نوع مشکل و شدت آن دارد. 

هزینه پاک سازی پوست

هزینه های درمانی فیس آپ پوست و صورت

هزینه ها بستگی به مشکلات پوستی و تعداد جلسات دارد. لازم به ذکر است مشاوره حضوری با پزشکان این مرکز کاملا رایگان بوده و شما می توانید بعد از مشاوره حضوری تصمیم نهایی خود را بگیرید. برای آگاهی از هزینه ها و تخفیفات ویژه لطفا به صفحه تماس با ما مراجعه کنید. اما نکته مهم این است که کلینیک ما خدمات را همراه با قیمت های مناسب و تخفیفات ویژه مربوط به مناسبت ها ارائه می دهد تا رضایت تمامی مشتریان را دریافت کند.

بهترین کلینیک لایه برداری پوست با فیس آپ در شمال تهران

انتخاب بهترین کلینیک پوست و زیبایی بسیار اهمیت دارد. زیرا اگر شما در انتخاب خود کم توجهی کنید و یا به برخی مولفه ها اهمیت ندهید، ممکن است عواقب جبران ناپذیری برایتان رخ دهد و به نتیجه دلخواه خود هم نرسید. مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی با ارائه انواع خدمات پوستی به عنوان یکی از بهترین مراکز زیبایی در تهران مشغول به فعالیت است. این کلینیک در زمینه فیس آپ بهترین تجربه را داشته و می تواند بهترین نتیجه را برای شما عزیزان به ارمغان آورد.

مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی

مرکز زیبایی شریعتی، کلینیک تخصصی پوست و لیزر در شمال تهران با دارا بودن کادری حرفه ای از متخصصین در زمینه خدمات بسیاری از جمله لیزر موهای زائد به طور تخصصی، تزریق بوتاکس، تزریق ژل و انواع فیلر، مزوتراپی دور چشم، مزونیدلینگ، کربوکسی تراپی، فیس آپ، پیرسینگ ناف و بینی و گوش و انواع ویزیتهای درمانی پوست و مو برای شما مراجعین گرامی آماده خدمات رسانی می باشد و توانسته با بهره گیری از بهترین دستگاه ها و مواد اولیه در کنار تجربه متخصصین، رضایت مراجعین عزیز را جلب نماید.

جمع بندی کلی

هر دو روش میکرودرم و فیس آپ به نوبه خود می‌توانند تاثیر بسیار مناسبی روی لایه برداری پوست شما داشته باشند اما اینکه کدام مورد بیشترین جوابدهی را دارد، نیازمند تشخیص متخصص، با توجه به نیاز پوستی شما است. بهترین راه برای انتخاب درمان مناسب این است که مشکل خود را با پزشک در میان بگذارید. متخصص زیبایی ما پوست شما را بررسی می کند و بهترین روش را تعیین می کند. شاید ترکیبی از ماساژ، پاکسازی، لایه برداری، ماسک و مرطوب کننده به شما پیشنهاد شود تا نیازهای پوست را برطرف کنند. با مشاوره با پزشکان مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی نگرانی های مربوط به مراقبت از پوست خود را برطرف کنید. به طور کلی دستگاه فیس آپ با طراحی جدید و کاربری آسان، روشی جدید در درمان انواع مشکلات پوستی ارائه می دهد.

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا