هیر فیلر مو

هیر فیلر مو

با توجه به این‌که بیشتر افراد از مواد شیمیایی، سشوار و اتوی مو استفاده می‌کنند، به مرور زمان ریشه‌ی مو ضعیف شده و ریزش مو افزایش می‌یابد. همچنین عوامل ارثی، بیش از حد در معرض آفتاب بودن، ابتلا به بیماری‌های خاص، آلودگی هوا، کاهش وزن، استرس‌های روزمره، زایمان و شیردهی در بانوان در ریزش موی سر تاثیرگذار هستند و آن را تشدید می‌کنند.
این عوامل سبب افزایش ریزش مو و ضعیف شدن ریشه‌ی مو در افراد می‌شود. به همین دلیل باید به دنبال راهی باشید تا آن را احیا نمائید. با ما همراه باشید تا موثرترین روش تقویت و درمان ریزش مو، هیر فیلر مو را بیستر بشناسید.

فیلم تزریق فیلر مو  dr.cyj

هیر فیلر چیست؟

هیر فیلر نوعی از مزوتراپی مو محسوب می شود البته با تکنولوژی جدیدتر و پیشرفته تر. مواد مزو شامل مجموعه ای از مواد معدنی، املاح و ویتامین ها هستند که برای فولیکول مو ضروری است. در هیر فیلر علاوه بر مواد معدنی و ویتامین ها یکسری پپتیدها و هیالورونک اسید وجود دارد که تاثیر مواد معدنی و ویتامین ها را بیشتر می کند. مواد هیر فیلر مو آرام آرام زیر پوست سر نفوذ می کند که باعث می شود جلسات درمانی کمتر و ماندگاری هیر فیلر بیشتر از مزوتراپی باشد.

نحوه تزریق هیر فیلر 

نحوه تزریق هیر فیلر 

فیلر مو با کمک سوزن های بسیار ریز به زیر پوست سر زیباجویان تزریق می شود. این ماده با داشتن خاصیت احیاکنندگی، سبب بهبود گردش خون نواحی تزریق شده و مواد مورد نیاز برای فولیکول‌های مو را تامین می‌کند. با تحریک فولیکول‌های مو سرعت رشد آن‌ها تشدید می‌شود. همچنین، ویتامین، مواد معدنی و املاح موجود در هیر فیلر مو، سبب تقویت سلول‌های پوست و مو در افراد شده و از مرگ سلول‌ها جلوگیری می کند که در نهایت منجر به قطع ریزش غیرطبیعی موها و افزایش سرعت رشد موی سر افراد می‌ شود. نتایج آن پس از گذشت حداقل ۲ هفته قابل مشاهده می باشد.

 

آمپول هیر فیلر با تحریک رشد مو و فولیکول آن از ریزش موهایتان پیشگیری کرده و فولیکول را احیا می کند. فیلر مو بر پایه یک ترکیب پپتیدی و نوعی خاص از هیالورونیک اسید، به منظور تحریک رشد و احیای ظاهر موی سر زیباجویان طراحی شده است.

بهترین برند هیر فیلر

در حال حاضر بهترین برند فیلر مو، برند Dr.Cyj می باشد. هیر فیلر مو با برند دکتر سی وای جی، ساخت شرکت Caregen کشور کره جنوبی است. برندهای دیگر با نام های مزو رویتاکر فرانسه و درماهیل برای مزوتراپی مو استفاده می شود و نباید با فیلر مو اشتباه گرفته شود.
فیلر موی دکتر Cyj حاوی هیالورونیک اسید، فاکتورهای رشد، آنزیم ها، مواد معدنی و ویتامین ها و … است که برای تقویت و درمان ریزش مو بسیار موثر است.

نكته مهم: HAIR FILLER نام محصول برند تجاری Dr.Cyj است که شما با نام «هیر فیلر» می شناسید.

فیلر مو

مواد تشکیل دهنده هیر فیلر چیست؟

پرکننده مو یا هیر فیلر برای کند کردن روند ریزش مو بسیار موثر است و در عین حال باعث احیای پوست سر و فولیکول های مو می شود تا رشد مجدد مو را تحریک کند.
فیلر مو حاوی ۷ ترکیب اصلی برای تقویت موهاست که عبارتند از:

  1. هیالورونیک اسید همراه با آمینو اسیدها: فولیکول‌های مو را هیدراته می‌کند و با حفظ رطوبت آن‌ها مانع از شکنندگی موها می شود. همچنین فیبروبلاست‌ها را تحریک می‌کند و باعث ترمیم و آب رسانی پوست سر می شود.
  2. دکا پپتید-18 (DecaPeptide-18): تحریک پوست سر برای ساخت سلول های فولیکولی مو
  3. الیگا پپتید-54 (Oligopeptide-54): توقف ریزش مو و طولانی تر کردن فاز آناژنیکی رشد مو
  4. دکاپپتید-10 (Deca peptide-10): به فولیکول ها مواد مغذی را می رساند و ساقه مو را ضخیم می کند.
  5. اکتاپپتید-2 (Octa peptide-2): سلول موها را در برابر استرس، اشعه مضر UV و سایر فاکتورهای خطرناک محافظت می کند.
  6. الیگوپپتید-71 ( Oligo peptide-71): از ظاهر شدن موهای خاکستری رنگ جلوگیری می کند.
  7. دکا پپتید-28 (DecaPeptide-28): باعث شروع رشد مو می شود.

تشخیص فیلر مو دکتر سی وای جی اصلی از تقلبی

در مرحله‌ی اول برای انجام این درمان باید به مطب پزشک و یا کلینیک‌ پوست و مو معتبر مراجعه کنید. با رعایت این شرایط تا حدود زیادی از اصلی بودن محصول مطمئن خواهید شد.
اما به طور کلی ضروری است که جعبه مواد مصرفی و همچنین تاریخ تولید را از مرکز ارائه دهنده خدمات درمانی-زیبایی بخواهید.
وجود برچسب زرد رنگ اصالت کالا و تاریخ ساخت محصول که در کنار جعبه، قابل مشاهده است نشانه اصل بودن هیر فیلر مو است. به خاطر داشته باشید که هیر فیلر DR.CYJ پرطرفدارترین و بهترین برند فیلر مو در دنیا می باشد.

قیمت آمپول هیر فیلر

قیمت هیر فیلر مو

با توجه به شرایط بالینی متقاضی و پروسه درمانی که پزشک نسبت به وضعیت فیزیکی بیمار در نظر میگیرد، قیمت هیر فیلر مو برای زیباجویان مختلف متفاوت خواهد بود.
در نتیجه بهتر است به صورت حضوری به مرکز معتبر پوست و مو شریعتی مراجعه کنید تا پس از بررسی موهای شما توسط پزشک متخصص پوست و مو، هزینه دقیق درمان برای شما برآورد شود.

نتایج و ماندگاری هیر فیلر

تاثیر روند درمانی هیر فیلر مو در افراد مختلف متفاوت است؛ اما به طور معمول نتیجه‌ی حاصل از تزریق فیلر مو یا ژل تقویت مو حدود یک سال برای فرد قابل مشاهده است.

ممکن است در برخی افراد نیاز باشد که روش درمانی در طول یک سال تکرار شود تا تاثیرگذاری و ماندگاری آن بیشتر شود. علاوه بر آن، بعد از تزریق فیلر، برای دوام و ماندگاری بیشتر می‌توان طبق نظر پزشک متخصص، از محلول‌های تقویت کننده‌ی مو استفاده کرد.

آیا تزریق فیلر مو درد دارد؟

آیا تزریق فیلر مو درد دارد؟

فیلر مو توسط سوزن های بسیار ریز به زیر پوست سر تزریق می‌شود و تا حدودی دردناک است. بسیاری از مراجعین به دلیل دردناک بودن آن و یا سردرد شدن جلسات خود را ادامه نمی دهند. در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی تزریق هیر فیلر با تکنیک بی حسی سر انجام می شود یعنی چند نقطه در پیشانی بی حس می شود تا تزریق فیلر مو را بدون درد تجربه کنید.

تزریق فیلر مو یک تکنیک تخصصی محسوب میشود. بنابراین لازم است این درمان تحت نظر پزشک متخصص پوست و مو در مراکز معتبر انجام شود. ما جزء معدود مراکزی هستیم که با تکنیک بدون درد تزریق هیر فیلر را انجام می دهیم.

عوارض هیر فیلر

اکثر موادی که در درمان پرکننده مو دکتر سیج استفاده می شود از اجزای طبیعی و پپتیدهای سنتز شده با پایداری زیاد تشکیل شده اند. فیلر مو تست های حساسیت و آلرژی را گذرانده است و استفاده از آن بی خطر است. ممکن است درد کوتاه مدت گذرا، قرمزی، تورم، ورم، هماتوما، خارش و درد جزئی در ناحیه تزریق پس از درمان ایجاد شود که به طور کلی بعد از ۷۲ فروکش می کند.

مزوتراپی مو چیست؟

مزوتراپی مو روشی درمانی است که هدف آن جلوگیری از ریزش مو در زنان و مردان و افزایش تراکم مو می باشد. در این روش، مواد مغذی مورد نیاز پوست مانند پروتئین ها، ویتامین ها و سایر مواد، از طریق تزریق وارد پوست سر می شوند.
این تزریق که با استفاده از سوزن های مخصوصی انجام می شود، بدون ایجاد درد و با تسریع گردش خون در پوست سر، علاوه بر درمان آلوپسی (ریزش مو یا طاسی) و مشکلاتی از این قبیل، فولیکول های مو را تقویت کرده و رشد و رویش مجدد مو را سرعت می بخشد.
نتایج استفاده از این روش، سریع تر از سایر روش های درمانی است و استفاده از آن با گذشت زمان، به بهبود تعادل هورمونی نیز کمک می کند.

هیر فیلر بهتر است یا مزوتراپی

هیر فیلر بهتر است یا مزوتراپی؟

در سال های اخیر روش های متنوعی برای تقویت و درمان ریزش مو ابداع شده است که معروف ترین آنها مزوتراپی مو و PRP هستند که جدیدا هیر فیلر هم مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.
اغلب مردم در انتخاب یکی سردرگم هستند. هر درمانی مزایا و معایب خود را دارد اما در نهایت با مراجعه به پزشک متخصص و بررسی مشکل مو می توان با کمک پزشک بهترین راهکار درمانی را انتخاب کرد.

فیلر مو یا مزوتراپی نی نی سایت

هر دو محصولات قابل تزریقی هستند که ویتامین های مورد نیاز مو را دارند. تفاوت قیمت مزوتراپی و فیلر مو به دلیل وجود هیالورونیک اسید در فیلر مو می باشد. اضافه شدن ماده هیالورونیک اسید به ویتامین ها و اسید آمینه های لازم برای رشد مو باعث افزایش ماندگاری و تاثیرگذاری هیر فیلر نسبت به مزوتراپی شده است. بعد از تزریق هیر فیلر تا دو هفته ژل موجود در آن فولیکول موها را احاطه کرده و اثر رطوبت رسانی آن موجب بهبود وضعیت مو و کاهش ریزش موها می گردد.

تفاوت مزوتراپی مو با PRP چیست؟

PRP روش پیچیده‌تری نسبت به مزوتراپی مو است. در پی آر پی ماده تزریقی از خون خود فرد گرفته شده و پس از تجزیه و انجام فرایندهایی به پوست سر تزریق می‌شود. اما در مزوتراپی مو مواد لازم اعم از ویتامین‌ها، آمینو اسیدها، مواد معدنی، عصاره‌های گیاهی و… ترکیب شده و به پوست سر تزریق می‌شود.

شباهت های بین هیر فیلر و مزوتراپی

  1. هر دو درمان محصولات قابل تزریق هستند که در چند جلسه انجام می شود.
  2. هر دو درمان ویتامین های مورد نیاز مو را دارند.

تفاوت های بین هیر فیلر و مزوتراپی

1. در فیلر مو ماندگاری بالاتر است: اضافه کردن ماده هیالورونیک اسید به ویتامین ها و اسیدآمینه های لازم برای رشد مو باعث افزایش ماندگاری و تاثیرگذاری فیلر مو نسبت به مزوتراپی شده است. هنگامی که تزریق زیرجلدی فیلر مو انجام می شود تا دو هفته ژل موجود در آن فولیکول موها را احاطه کرده و اثر رطوبت رسانی آن موجب بهبود وضعیت مو و کاهش ریزش موها می گردد. تفاوت قیمت مزوتراپی و فیلر مو به دلیل وجود هیالورونیک اسید در فیلر مو می باشد

2. سرعت بالای نتیجه گیری در فیلر مو: نتیجه تزریق مدت کوتاهی پس از تزریق قابل مشاهده است.

مزوتراپی مو،PRP یا فیلر مو کدام یک بهتر است؟

تشخیص راهکار صحیح درمان بعد از معاینه و انجام آزمایشات توسط متخصص پوست و مو انجام می شود.

مراقبت های بعد از تزریق فیلر مو

مراقبت های بعد از تزریق فیلر مو

جهت افزایش اثر بخشی و تکمیل درمان توسط فیلر مو رعایت مراقبت های توصیه شده الزامی است:

  1. موهای خود را در برابر اشعه مضر نور خورشید بپوشانید.
  2. به مدت 24 ساعت استحمام نکنید
  3. موها را در برابر هوای آزاد قرار داده و با روسری و کلاه نپوشانید.
  4. در مورد زمان استفاده مجدد از سشوار، رنگ مو و … با پزشک خود مشورت کنید.
  5. برای کاهش درد و همچنین توزیع یکسان فیلر قسمت هایی که تزریق در آنجا انجام شده را ماساژ دهید.

تعداد جلسات هیر فیلر

معمولا تعداد جلسات هیر فیلر 4 جلسه با فاصله دو هفته است که البته بسته به نوع ریزش مو و مشکلات مو پروتکل درمانی تغییر خواهد کرد.

هیر فیلر نی نی سایت

تزریق فیلر مو برای چه کسانی مناسب است؟

  • افرادی که جنس موهایشان نازک و ضعیف است.
  • تقویت رشد موها
  • افزایش حجم و پرپشتی موها
  • یک درمان مکمل برای ریزش مو
  • جلوگیری از پیشرفت طاسی در مردان و زنان
  • کسانی که کاشت مو انجام داده اند.
  • افزایش اثرگذاری عمل کاشت مو

هیر فیلر مو برای چه کسانی توصیه نمی شود؟

  • افراد با حساسیت به اسید هیالورونیک
  • خانم هایی که در دوران بارداری یا شیردهی قرار دارند.
  • افرادی که به دیابت مبتلا هستند.
  • افرادی که مبتلا به التهاب پوست سر هستند.
  • کودکان و خردسالان
  • افرادی که دارای زخم باز و عفونی در ناحیه سر هستند.
  • افرادی که در سیستم ایمنی بدن خود دچار مشکل هستند.
  • افرادی که از داروهای ضد انعقاد یا رقیق کننده خون استفاده می کنند.
  • افرادی که به رماتیسم، آنژین، آندوکاردیت و آسیب های مفصلی حاد مبتلا هستند.

بهترین برند هیر فیلر

بهترین مرکز زیبایی پوست و مو در تهران

مهم این است که شما از هیر فیلری استفاده کنید که با کیفیت و اصل و اورجینال باشد. این موضوع تا حد زیادی به کلینیکی که مراجعه می کنید، مرتبط است. برای دریافت بهترین نتیجه از درمان ریزش مو با فیلر مو به پزشک متخصص که تجربه و مهارت کافی در این زمینه دارد مراجعه کنید.

ما به شما توصیه می‌کنیم که در این رابطه حتماً با کارشناسان ما در بهترین مرکز زیبایی پوست و مو واقع در خیابان شریعتی در ارتباط باشید تا به شما در رابطه با خدمات و داروهای باکیفیت استفاده شده در این مرکز توضیح بدهند.

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا