هزینه پاکسازی پوست با روش های مختلف!

هزینه پاکسازی پوست

هزینه پاکسازی پوست چقدر است؟

یکی از اصلی ترین سوال هایی که ممکن است در حین درمان های زیبایی برایتان ایجاد شود، بحث هزینه ها و قیمت هاست!

پوست ما به طور دائم و ماهانه نیازمند پاکسازی است. بنابراین باید از همین ابتدا بدانیم که چقدر باید برای سلامت پوستمان هزینه کنیم. در پاسخ به این سوال در ابتدا باید روشی که برای پاکسازی پوست صورت به کار می رود را مشخص کنیم و سپس هزینه های آن مشخص می شود.

در این مقاله از وبسایت لیزر دیسکانت می خواهیم در مورد هزینه انواع روش های پاکسازی پوست صحبت کنیم. بنابراین اگر شما هم تصمیم داریم که به زودی این درمان را انجام دهید، توصیه می کنیم به اسکرول کردن این متن ادامه دهید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

هزینه پاکسازی پوست با فیس آپ

یکی از اصلی ترین روش ها و دستگاه هایی که برای پاکسازی پوست به کار می رود، درمان فیس آپ است. این دستگاه جدید که جایگزین میکرودرم ابریژن های قدیمی شده است، به خوبی می تواند پوست را صاف و پاکسازی کند.

به طور کلی هزینه های پاکسازی پوست با فیس آپ با توجه به جدول زیر تعیین می شود:

ناحیه هزینه
فیس آپ صورت از 300 هزار تومان
فیس آپ آرنج از 250 هزار تومان
فیس آپ قوزک پا از 250 هزار تومان
فیس آپ باسن از 400 هزار تومان

نکته: باید توجه داشته باشید که استفاده از فیس آپ برای پاکسازی پوست در نواحی مختلف، ممکن است در هر فردی متفاوت باشد. در نتیجه قیمت ها و هزینه ها نیز متفاوت خواهد بود.

هزینه پاکسازی صورت با فیشیال

یکی دیگر از روش های بسیار مطرح و مهم برای پاکسازی پوست صورت، مراحل فیشیال پوست است. این درمان که شامل چند مرحله ی مختلف است، در طی چند گام اقدام به پاکسازی پوست می کند. در نتیجه می توان گفت که یکی از بهترین درمان های موجود برای پاکسازی پوست است.

هزینه پاکسازی پوست با فیشیال
هزینه پاکسازی پوست با فیشیال

اما هزینه های این درمان شامل جزئیات زیر است:

پکیج فیشیال هزینه فیشیال
پکیج VIP از 800 هزار تومان
پکیج طلایی فیشیال از 600 هزار تومان
پکیج نقره ای فیشیال از 500 هزار تومان
پکیج اقتصادی فیشیال( ماساژ و فیس آپ) از 350 هزار تومان

این پکیج های فیشیال ممکن است شامل درمان های مختلفی مثل پاکسازی، لایه برداری، بخور، ماساژ و…باشند. از آن جایی که چند درمان جداگانه روی پوست صورت انجام می شود، می توان با اطمینان گفت که این درمان یکی از بهترین روش های پاکسازی پوست است.

هزینه پاکسازی پوست با میکرونیدلینگ

در میان تمام روش هایی که برای پاکسازی و جوانسازی پوست صورت به کار می رود، میکرونیدلینگ اثرگذاری فوق العاده ای دارد. این روش که سال هاست در مراکز زیبایی انجام می شود، یکی از بهترین و معتبرترین روش های پاکسازی پوست از آلودگی های مختلف است.

برخلاف خیلی از درمان های زیبایی و پاکسازی پوست، میکرونیدلینگ هزینه ی چندان زیادی ندارد و می توانید با صرف 300 الی 600 هزار تومان این درمان را انجام دهید.

نکته: درمان پاکسازی پوست با میکرونیدلینگ برای افرادی که پوست های حساسی دارند، توصیه نمی شود.

پاکسازی پوست با ماساژ

یکی از بهترین روش هایی که جهت پاکسازی پوست به کار می رود، ماساژ است!

شاید برایتان عجیب باشد اما واقعیت این جاست که ماساژ پوست باعث می شود که لایه های مرده ی آن، برداشته شده و پوست سالم تر و شفاف تری پیدا کنیم.

هزینه پاکسازی پوست
هزینه پاکسازی پوست

در درمان های پاکسازی پوست ممکن است از چند نوع ماساژ استفاده شود:

  • ماساژ با فیس آپ: از آن جایی که هندپیس دستگاه فیس آپ به صورت دورانی روی پوست کشیده می شود، عملیات ماساژ هم رخ داده و گردش خون زیر پوست بهبود پیدا می کند.
  • ماساژ با سنگ گواشا: یکی از سنگ های بسیار ارزشمند برای پوست، سنگ گواشا است که در فرهنگ شرق آسیا نیز به آن اشاره شده. این سنگ باعث برداشته شدن لایه های مرده ی پوست می شود.
  • ماساژ با دست: در این روش نیز، پوست صورت با دست ماساژ داده شده و برای دریافت مواد معدنی و مغذی آماده می شود.

هزینه ی پاکسازی پوست با انواع روش های ماساژ ممکن است متفاوت باشد. از آن جایی که ماساژ صورت به تنهایی صورت نمی گیرد، احتمالا ناچار شوید که این درمان را به همراه پروسیجرهای دیگری مثل فیشیال پوست یا…انجام دهید.

ارزان ترین روش پاکسازی پوست

اگر بخواهیم یکی از ارزان ترین و به صرفه ترین روش های پاکسازی پوست صورت را معرفی کنیم، بدون تردید باید به فیس آپ صورت اشاره کنیم. این دستگاه با اینکه عملکرد ساده و راحتی دارد، اما اثرگذاری فوق العاده ای از خود به جای می گذارد.

در ضمن، هزینه ی پاکسازی صورت با فیس آپ بسیار مناسب و به صرفه است. همه می توانند این روش را به کار ببرند.

بهترین مرکز پاکسازی پوست

اگر به دنبال یک مرکز معتبر و خوش نام جهت انجام انواع روش های پاکسازی پوست صورت هستید، ما به شما مرکز زیبایی شریعتی را معرفی می کنیم.

این مرکز که سال هاست مشغول فعالیت می باشد، بهترین پزشک زیبایی و دستگاه ها را در اختیار دارد. بنابراین می توانید با خیال راحت و آسوده، سلامت پوست خودتان را به این مجموعه بسپارید.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر در خصوص هزینه پاکسازی پوست به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

فراموش نکنید که مشاوره با پزشک این مجموعه کاملا رایگان است.

سوالات رایج پاکسازی پوست 

پاکسازی پوست یکی از مهم ترین درمان هایی است که باید برای سلامت پوست خود انجام دهید. به همین دلیل طبیعی است که سوالات زیادی در خصوص این پروسیجر داشته باشید. تلاش کرده ایم که به برخی از مهم ترین سوالات رایج پاکسازی پوست پاسخ بدهیم:

  • هر چند وقت یک بار باید پوست را پاکسازی کرد؟

همه چیز به شرایط پوست فرد بستگی دارد. اما ایده آل ترین زمان پاکسازی پوست، به شکل ماهانه است. اما اگر توان کافی برای پاکسازی ماهیانه را ندارید، توصیه می کنیم این درمان را به صورت فصلی انجام بدهید.

  • پاکسازی پوست صورت برای چه سنی مناسب است؟

فرقی نمی کند که چند سالتان است. به هرحال ضروری است که به صورت مداوم پوست خود را پاکسازی کنید. آلودگی های محیطی روی پوست تمام افراد می نشینند و استثنایی قائل نمی شوند. در نتیجه، هر سنی که دارید، می توانید از مزیت های پاکسازی پوست بهره مند شوید.

  • پاکسازی با فیشیال بهتره یا فیس آپ؟

گفتیم که فیس آپ، یکی از مراحل فیشیال صورت است. بنابراین اگر می خواهید به بهترین شکل ممکن نتیجه بگیرید، توصیه می کنیم که فیشیال پوست صورت را انجام بدهید و ضمن آن، حتما از دستگاه فیس آپ نیز استفاده نمایید.

  • چین و چروک دارم. آیا پاکسازی به دردم میخوره؟

گرچه درمان تخصصی چین و چروک های صورت، پاکسازی نیست؛ اما می تواند در کمرنگ کردن چروک ها و پیشگیری از ایجادشان، موثر باشد. پوست خود را همیشه سالم و پاک نگه دارید تا خیلی زود به چین و چروک مبتلا نشوید.

  • در دوره ی بارداری یا شیردهی هستم. آیا پاکسازی برایم ضرر دارد؟

معمولا پاکسازی صورت و فیشال، ضرری برای بانوان باردار یا شیرده ندارد اما بهتر است در خصوص این موضوع، با پزشک خود مشورت کنید.

سخن آخر

در نهایت باید عنوان کنیم که هزینه پاکسازی پوست با توجه به فاکتورهای زیر تعیین می شود:

  • دستمزد پزشک یا اپراتور زیبایی
  • روش به کار رفته در پاکسازی صورت
  • وضعیت پوست فرد

هر یک از این فاکتورها می توانند در نهایت هزینه ها را مشخص کنند.

نگارنده: ناصری

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا