هزینه رفع موهای زائد با لیزر | بهترین تعرفه های لیزر

هزینه رفع موهای زائد با لیزر

هزینه رفع موهای زائد با لیزر
چقدر باید پول خرج کنید تا بتوانید برای همیشه از شر موهای زائد بدنتان خلاص شوید؟ این سوال ربط مستقیم با سوال کردن در مورد قیمت لیزر دارد چراکه لیزر تنها درمان زیبایی است که می تواند رشد موهای زائد را برای همیشه متوقف کند.
وقتی صحبت از درمان های زیبایی می شود مردم در وهله اول با آنها احساس دوری می کنند. به نظرشان غیرقابل دسترس می رسد چون اصولا درمان گران قیمتی است که خیلی ها تصور می کنند که از پس هزینه هایش برنمی آیند. اما لیزر مانند دیگر درمان های زیبایی نیست. در ذهن مردم جا افتاده که درمان های زیبایی به جراحی هایی نظیر عمل بینی و گونه محدود می شود در حالی که اصلا اینطور نیست. امروز در دورانی زندگی می کنیم که درمان های غیرتهاجمی زیبایی به خوبی درمان های تهاجمی مانند جراحی به خوبی در دسترس مردم قرار گرفته اند.

هزینه رفع موهای زائد با لیزر
هزینه رفع موهای زائد با لیزر

منظور از درمان های غیرتهاجمی ،از جمله لیزر، درمانهایی هستند که بدون نیاز به جراحی و برش پوست از طریق تاثیر سطحی روند درمان را انجام می دهند. این درمان ها علاوه بر اینکه ثابت کرده اند می توانند به اندازه درمان های تهاجمی موثر باشند، نشان داده اند که بسیار ایمن هستند و کمترین خطرات و عوارض جانبی را به دنبال دارند. تازه تاثیراتی ممکن می کنند که با جراحی غیر ممکن است!
لیزر در حال حاضر محبوبترین روش بین اینگونه درمان هاست. تصور یک مرکز زیبایی که خدمات لیزر ارائه نمی کند دشوار است. زمزمه های مزیت های بیشمار این درمان رفته رفته درمیان مردم پیچیده و همه نسبت به خوبی ها و تاثیرات فوق العاده اش آگاه شده اند. به همین خاطر هم هست که امروزه متقاضیان لیزر موهای زائد بیشتر از هر زمان دیگری هستند.
نکته جالب اینجاست که برخلاف گذشته که درمان های زیبایی مخصوص افراد پولدار و ثروتمند بود، امروزه با در دسترس قرار گرفتن درمان های زیبایی غیرتهاجمی، گستره متقاضیان لیزر تنها افراد ثروتمند و متمول نیستند. بلکه همه مردم از همه اقشار درآمدی برای لیزر کردن موهای زائد خود اقدام می کنند!
این امر به قیمت و هزینه های عموما معقول لیزر برمی گردد. تعرفه های لیزر به گونه ای هستند که همه می توانند از این درمان بهره مند شوند. ولی زیاد شدن شمار مراجعه کنندگان متأسفانه باعث شده که خیلی از مراکز با سودجویی و تغییر تعرفه ها تلاش کنند تا سود بیشتری ببرند. هرچه نباشد بازار لیزر گسترده تر شده است.

هزینه رفع موهای زائد با لیزر
هزینه رفع موهای زائد با لیزر

البته این حرف به معنی این نیست که تعرفه های لیزر الزاما گرانتر شده اند، بلکه اتفاقا خیلی از مراکز هم به وجود آمده اند که زیاده از حد ارزان هستند! در چنین شرایطی به کدام مرکز می توان اعتماد کرد؟ کدام قیمت لیزر بهترین پیشنهاد واقعی است که می توانید دریافت کنید؟
با ما در این مقاله همراه باشید تا بیشتر در مورد قیمت و هزینه لیزر رفع موهای زائد با لیزر آشنا شوید.

قیمت لیزر موهای زائد

این نکته را به یاد داشته باشید که که تعرفه لیزر هرچقدر که باشد باز هم به صرفه است و فشار مالی زیادی به صورت یکجا به شما وارد نمی کند. علت این امر هم به خاطر این است که هزینه لیزر به صورت قسط های ماهیانه از شما دریافت می شود! چطور؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

جلسات لیزر موهای زائد

لیزر یک درمان دوره ای است که باید طی چند جلسه مجزا انجام شود تا بتواند تاثیر لازم را بگذارد. تعداد این جلسات و فاصله بین آنها برای هر فرد متفاوت است و بسته به شرایط منحصر به فرد او تعیین می شود.

هزینه رفع موهای زائد با لیزر
هزینه رفع موهای زائد با لیزر

تعداد جلسات لیزر

این تعداد به شرایط پوست موی شما بستگی دارد. هرچه موها ضخیم تر باشند، تعداشان زیادترباشد، رنگ مو روشن تر و پوست تیره تر باشد، و غیره، تعداد جلسات مورد نیاز هم افزایش پیدا می کنند. اما به طور میانگین هر کس به 6 الی 12 جلسه لیزر احتیاج دارد تا بتواند موهای زائد ناحیه تحت درمان را برای همیشه از بین ببرد.

فاصله بین جلسات لیزر

فاصله بین جلسات هم به شرایط خاص فیزیکی شما و سرعت رشد موها وابسته است. برای اینکه بتوان طی جلسه بعدی موهای زائد را لیزر کرد، آنها باید به حدی کافی از رشد رسیده باشند تا ریشه ای برای سوزاندن وجود داشته باشد. سرعت رشد موهای هرکس با دیگری فرق می کند، اما به طور میانگین فاصله بین جلسات برای هرنفر چیزی در حدود 4 الی 6 هفته است. یعنی یکماه تا یکماه و نیم.

هزینه لیزر

نکته مهم این این است که تقریبا در همه مراکز هزینه لیزر به صورت جلسه ای از شما دریافت می شود. حال از آنجایی که فاصله بین جلسات حداقل یکماه است شما عملا کل مبلغ را به صرت اقساط ماهیانه پرداخت می کنید و کمترین فشار مالی به شما وارد نمی شود.

هزینه رفع موهای زائد با لیزر
هزینه رفع موهای زائد با لیزر

مراکز لیزر گران

با افزایش شمار متقاضیان لیزر اولین دامی که پهن شده گران کردن تعرفه هاست. یادتان باشد که گام اول برای پیدا کردن یک مرکز قابل اعتماد، این است که تعرفه هایش متوسط و معقول باشند. وعده هایی که مراکز خیلی گران درباره کیفیت کارشان به شما می دهند دروغی واهی بیش نیست و واقعیت ندارد. چراکه بهترین کیفیت لیزر هم آنقدر ها هزینه بر نخواهد بود.

مراکز ارزان لیزر

هرچند مراکز بسیارگرانقیمت می توانند باکیفیت هم باشند، اما مراکز ارزان قیمت اصلا کیفیت خوبی ندارند. دلیلش هم این است که این مراکز با کاهش کیفیت دستگاه لیزر توانسته اند به این تعرفه های ارزان برسند. یادتان باشد که دستگاه لیزر اهمیت حیاتی در کیفیت درمانی که دریافت می کنید دارد. این دام دومی است که با افزایش شمار متقاضیان لیزر پهن شده. چون خیلی از مراکز با پایین آوردن قیمت به بهای کیفیت سعی در جلب مشتری بیشتر دارند.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد

لیزر اشعه ای است که به ذات می تواند خطرناک باشد. هرچند چیزی بیشتر از پرتوهای نوری متراکم و متمرکز نیست اما به هرصورت اگر با دقت و به درستی از آن استفاده نشود می تواند برای سلامت پوست شما خطرآفرین باشد.
به همین دلیل دو پارامتر دستگاه و تکنسین لیزر در کیفیت درمانی که دریافت می کنید تاثیر به سزایی دارند. پارامترهایی که تنها می توانید در بهترین مراکز لیزر آنها را پیدا کنید.

مرکز تخصصی لیزر شمال تهران با کادری مجرب از تکنسین های ماهر و بهبره مندی از بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر یکی از بهترین مراکز لیزر در تهران است. علاوه بر کیفیت، تعرفه های مناسب و تخفیف های ویژه نیز این مرکز را به مرکزی ایده آل و به صرفه تبدیل نموده اند. برای دیدن لیست قیمت ها و گرفتن نوبت لیزر بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.
هزینه رفع موهای زائد با لیزر
هزینه رفع موهای زائد با لیزر

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا