نظرات در مورد فیشیال صورت | فیشیال خوبه یا بده؟

نظرات در مورد فیشیال صورت

محتوا

فیشیال صورت یکی از جذاب ترین و البته پرطرفدارترین پروسیجرهای زیباییست که روی صورت انجام می شود. فیشیال در واقع یک نوع پروسیجر پاکسازی پوست است که تأثیرات بسیار خوبی هم روی جوانسازی، رفع چین و چروک و البته لیفت صورت دارد. با این حال ممکن است هرکس با توجه به تجربه خود از این فرآیند زیبایی، نظرات متفاوتی درمورد آن داشته باشد. نظرات در مورد فیشیال صورت

 

در این مقاله از لیزر دیسکانت قصد داریم بیشتر نظرات در مورد فیشیال صورت را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

فیشیال صورت چیست؟

خب قبل از هرچیز اجازه دهید کمی این پروسیجر را به شما بیشتر معرفی کنیم.

فیشیال صورت یک درمان چند مرحله است که به صورت کاملا غیرتهاجمی انجام می شود. به همین خاطر هم هست که مزیت کم خطر بودنش یکی از عوامل اصلی پرطرفدار شدن آن شده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

اصولا خیلی از مردم فیشیال را به عنوان درمانی برای از بین بردن جوش های زیرپوستی می شناسند، اما قابلیت ها و اثرگذاری این فرآیند بسیار بیشتر از این حرف هاست. فیشیال کامل ترین متد برای پاکسازی پوست است که طی جلسات متعدد باعث جوانسازی و تولید کلاژن نیز شده و اندکی پوست را لیفت هم می کند.

باید با فیشیال صورت مانند یک روتین و عادت برخورد کنید و به صورت منظم آن را انجام دهید تا بتوانید نتیجه لازم را از آن بگیرید.

نظرات در مورد فیشیال صورت
نظرات در مورد فیشیال صورت

حال بیایید کمی به نظرات مردم در باره این پروسیجر زیبایی بپردازیم.

نظرات درباره فیشیال

اگر در تالارهای گفتگو سرچ کنید یا نظرات آشنایانی که فیشیال را انجام داده اند بپرسید، ممکن است گاها با نظرات ضد و نقیضی مواجه شوید.

طبیعتا بسیاری از مردم یا از طرفاداران فیشیال هستند، یا از آن بدشان می آید. همه با مزیت های فیشیال صورت آشنا هستند (برای آشنایی بیشتر این مقاله را مطالعه نمایید)، از همین رو بیایید کمی به نظرات منفی که در مورد فیشیال وجود دارد بپردازیم و حتی المقدور پاسخ آنها را بدهیم:

  • “به توصیه دوستام تصمیم گرفتم یه جلسه فیشیالو امتحان کنم. من که نتیجه خاصی ازش نگرفتم. درسته پوست صورتم یه مدتی یکم شاداب تر و بازتر شده بود، اما بعد یه مدت دوباره به حالت سابق برگشت. بقیه رو نمی دونم، ولی من که نتیجه نگرفتم.”

  • ممکن است شما هم قبلا با چنین نظراتی روبرو شده باشید. اما در پاسخ چنین نظراتی باید بدانید که فیشیال یک درمان یک مرحله ای یا تک جلسه ای نیست. قرار نیست طی یک جلسه معجزه ای اتفاق بیفتد. اتفاق برعکس، برای اینکه بتوانید نتیحه واقعی فیشیال را ببینید باید صبر داشته باشید و همانطور که گفتیم به صورت یک روتین آن را انجام دهید. یادتان باشد که فیشیال اصولا روش مراقبت پوستی است. پس نمی توانید یکبار از پوست خود مراقبت کنید و انتظار داشته باشید که پوستتان تا سال ها دچار هیچ مشکلی نشود.
نظرات در مورد فیشیال صورت
نظرات در مورد فیشیال صورت
  • “از یه مرکز آمار قیمت گرفتم، بعد فهمیدم خودمم می تونم تو خونه کار فیشایلو انجام بدم. مراحلش که خیلی راحته، به نظر من خودتون تو خونه انجامش بدید بهتره. یکم بوخور و ماسک گذاریه دیگه…”

  • این نمونه از از جمله نظرات رایج در مورد فیشیال صورت است. بله این یک واقعیت است که فیشیال صورت فرآیند به ظاهر ساده ای دارد، اما همه مراحل آن اینطور نیستند. فیشیال صورت یک کار تخصصی و چند مرحله ای است که باید بدانید با توجه به شرایط پوستی کدام مراحل را چگونه انجام دهید. کسانی که با تصور سادگی مراحل کار فیشیال را در خانه انجام می دهند یا به پوست خود در مرحله لایه برداری آسیب می زنند، یا در بهترین حالت از این پروسیجر نتیجه ای نمی گیرند و بعد از مدتی با تصور بیهوده بودنش آن را کنار می گذارند. پس کار را به کاردان بسپارید تا از آن نتیجه بگیرید.
  • “تازه تو یه مرکز فیشیال کردم، گفته بودن خیلی خوبه اما پوستم تمام قرمز شده و زخم شده…”

  • همانطور که اشاره کردیم فیشیال صورت یک کار تخصصی است. متأسفانه برخی از مراکز با سهل انگاری یا با ابزارهای نامناسب کار فیشیال صورت را انجام می دهند و از این رو همین درمان بی خطر را به یکی از پرآسیب ترین روش های زیبایی تبدیل می نمایند. مراکز معتبر زیبایی کار فیشیال صورت را با استفاده از بهترین دستگاه های لایه بردار پوست، مانند دستگاه فیس آپ انجام می دهند تا ضمن اثرگذاری بیشتر، کمترین آسیبی به پوست وارد نکنند. واقعیت این است که در یک مرکز زیبایی خوب فیشیال همیشه جزو درمان هایی است که خیلی ها به خاطر ریلکسیشن آن را انجامش می دهند!
  • “مجبور شدم برای ادامه جلسات فیشیال صورتم به یه مرکز زیبایی دیگه مراجعه کنم. اما نمی دونم چرا از وقتی رفتم تو این مرکز پوستم انگار حساسیت پیدا کرده و وضعیت جوشاش بدتر شده!!!!!!!”

  • در یک مرکز زیبایی خوب که کار فیشیال را متخصصان پوست انجام می دهند، پیش از شروع فرآیند، شرایط پوستی فرد بررسی می شود و فهرست حساسیت هایش معلوم می گردد. حساسیتی که این فرد تجربه کرده احتمالا بیشتر به خاطر استفاده از ماسک های صورت نامناسبی بوده که صورت ایشان به آن حساسیت داشته است. یک مرکز خوب از ماسک های مرغوب و باکیفیتی استفاده می کند که نه تنها حساسیتی برای پوست ایجاد نمی کنند، بلکه اتفاق کار تقویت و تغذیه پوست را در مرحله آخر به خوبی انجام می دهند.
نظرات در مورد فیشیال صورت
نظرات در مورد فیشیال صورت
  • “کسی می دونه چند جلسه باید فیشیال برم؟ خسته شدم، امسال چهار بار رفتم، هربار یه مدت وضعیت پوستم خوبه اما دوباره به حالت اول برمی گرده.”

  • تا آلودگی های محیطی نباشند نیازی به پاکسازی پوست نیست. طبیعی است که اثرات پاکسازی پوست با فیشیال بعد از مدتی به خاطر قرار گرفتن دوباره پوست در معرض آلوگی و مواد آرایشی از بین برود. به همین خاطر هم هست که باید به صورت روتین این فرآیند را انجام دهید. روتین فیشال هم حداقل ماهی یکبار است. اگر هر ماه کار فیشیال را انجام دهید نتیجه مداوم آن را می بینید و طی جلسات بعدی اتفاقا به مراحل کمتری نیاز خواهید داشت و هزینه درمان هم برای شما پایین تر می آید.

این ها مجموعه ای از رایجترین نظرات منفی بودند که پیرامون فیشیال وجود دارند. اگر شما هم قصد دارید کار فیشیال صورت را انجام دهید و با چنین نظراتی روبرو شده اید، امیدواریم پاسخ های مورد ارائه خیالتان را کمی راحت تر کرده باشد.

مطالعات تخصصی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا