لیفت بهتر است یا هایفو ؟ | موثرترین روش های لیفت و جوانسازی

لیفت بهتر است یا هایفو

لیفت بهتر است یا هایفو

لیفت یعنی چه؟ آیا می دانید؟ لیفت در لغت به معنی بلند کردن است. اما وقتی از این واژه در اصطلاح پزشکی زیبایی استفاده می شود، منظور از آن کشیدن، سفت کردن و به طور کلی جوانسازی پوست صورت است.
وقتی سن ما بالا می رود پوستمان خواه و ناخواه دچار کمی افتادگی می شود. چون روند تولید سلول های جوان و جدید متوقف شده و سلول های قدیمی استحکام قبل را ندارند. جالب است بدانید که علت اصلی پیری هم همین است. سلول های تجدید نشده ای که کم کم انرژی سابق خود را از دست می دهند. وقتی سلول های پوستی تضعیف می شوند اثرجاذبه روی آن آنها بیشتر می شود. پس وزن بیشتری پیدا می کنند و فشار زیادتری روی عضلات نگهدارنده پوست وارد می آورند.

لیفت بهتر است یا هایفو
لیفت بهتر است یا هایفو

این فشار رفته رفته باعث سست شدن عضلات زیرپوست می شود. سستی این عضلات فضایی ایده آل زیر پوست ایجاد می کند تا محل تجمع و شکل گیری پوست و چربی اضافه بشود. تشکل این بافت های اضافی خود به خود وزن پوست را سنگین تر کرده و فشار مضاعفی روی عضلات زیرپوستی وارد می کند.
به عبارت ساده تر همه چیز دست به دست هم می دهد تا پوست شما کم کم دچار شل شدگی، وارفتگی و البته چین و چروک شود. چروک هایی که روی قسمت های ضعیفتر مانند دور چشم زودتر خودشان را نشان می دهند اما رفته رفته علائم حضور خود را روی سایر نواحی پوست صورت نیز نشان می دهند.


با افتادگی پوست و علائم پیری آن آشنا شدید. اما هنوز صحبت چندانی در مورد لیفت نکرده ایم. اگر به یک مرکز زیبایی مراجعه کنید و از آنها بخواهید که پوست صورت شما را لیفت کنند، اولین سوالی که از شما می پرسند این است که با چه روشی می خواهید لیفت را انجام دهید؟
لیفت صورت به روش هایی گفته می شود که به طرق مختلفی اثر افتادگی پوست و تا حدی چین و چروک را برطرف می کنند. تعداد این روش ها کم نیست اما شاید معروفترین آنها جراحی لیفت صورت باشد. اگرچه علی رغم معروفترین بودن، الزاما بهترین نیست.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

جراحی لیفت صورت

وقتی صحبت از جراحی می شود اولین تصویری که به ذهن شما متبادر می شود چیست؟ قطعا یا تیغ جراحی است یا بریدن پوست.
برش دادن پوست جزء لاینفک هر نوع جراحی است. وقتی جراحی لیفت صورت انجام می دهید، در عمل دارید پوستی که کش آمده را می برید، از حجم ان کم می کنید تا دوباره به حالت اول برگردد. جراحی تقریبا همین کار را انجام می دهد. یعنی با برش دادن پوست چربی ها و پوست های اضافی را برداشته و بار وزن آن را کم می کند تا فشار کمتری به عضلات بیاید. همچنین با کوتاه کردن عضلات سعی می کند قدرت آنها را تقویت نماید.

لیفت بهتر است یا هایفو
لیفت بهتر است یا هایفو

برای اینکه به عدم کارایی جراحی اشاره کنیم بهتر است یک مثال برایتان بزنیم.
فرض کنید یک خمیر نان زیر دست شماست. خمیر را بالا نگه می دارید و هرچند که باید سفت باشد و به سمت پایین سرازیر نشود، اما این اتفاق نمی افتد. برای جلوگیری از وارفتن خمیر هر بار بخشی از آن را بر می دارید تا کمی قرص تر شود. اما هرچقدر هم برش هایی روی خمیر ایجاد کنید، به هرحال دوباره وا می رود. چون مشکل اصلی از مایع آن است.
جراحی هم دقیقا همینطور است. مشکل سطحی را حل می کند، اما از ریشه اصلاحی انجام نمی دهد. چون حتی بعد از بهترین جراحی هم هنوز هم مشکل اصلی، یعنی قدیمی بودن سلول های پوستی برطرف نشده. البته که برش های ایجاد شده خودشان کمی بدن را برای ترمیم، به تولید کلاژن و تجدید فرآیند سلول سازی ترغیب می کنند،اما چون اثرگذاری روی لایه بیرونی است این بازسازی نتیجه چندانی نخواهد داشت.
همه اینها را در کنار ریسک عمومی جراحی قرار بدهید.

بهترین روش لیفت صورت

هایفوتراپی یک درمان غیرتهاجمی است که بر خلاف جراحی از ایمنی و اثرگذاری بالایی برخوردار است. چرا؟
اولا به خاطر اینکه کمترین آسیبی به سطح پوست شما نمی رساند. چراکه از امواج اولتراسوند برای انرژی دهی و ایجاد آسیب کنترل شده استفاده می کند. انرژی که مستقیما جذب لایه های عمیقی پوستی می شود. لایه هایی که جراحی هرگز نمی تواند به آنها دسترسی پیدا کند.
دوما از آنجایی اثرگذاری امواج هایفو روی لایه های اصلی و هدف است، میزان تولید کلاژن در آن بسیار زیاد بوده و تاثیر شگفت انگیزی خواهد داشت.

لیفت بهتر است یا هایفو
لیفت بهتر است یا هایفو

هایفوتراپی برخلاف جراحی سطح را برای جوانسازی و لیفت نمی کاود، بلکه با اثرگذاری عمیق مشکل علائم پیری را به صورت ریشه ای حل می کند و اصلی ترین علت افتادگی را برطرف می نماید.
فقط یک نکته. آن هم اینکه هایفو مناسب رفع علائم ملایم پیری است. پس بیشتر به درد افراد 35 تا 50 سالی می خورد که علائم ملایم پیری روی صورت و گردن خود دارند.

هایفو بهتره یا بوتاکس

مقایسه هایفو با بوتاکس از اساس اشتباه است. اصولا کارکرد و کاربرد آنها با هم فرق می کند. هرچند خطر هایفو از بوتاکس بسیار کمتر است و اثر بسیار پایدارتری هم دارد، اما هرگز نمی تواند مانند بوتاکس به رفع چروک های عمیق پوستی کمک بکند. همچنین هیچ ماده ای به داخل پوست تزریق نمی کند.
بوتاکس یکی از بهترین و قدیمی ترین روش ها برای پر کردن موقتی چروک های عمیق است. و اصلا برای رفع علائم ملایم پیری مناسب نیست.
از طرف دیگر بوتاکس روشی برای لیفت پوست به حساب نمی آید.

میکرونیدلینگ یا هایفو

میکرونیدلینگ نیز مانند بوتاکس روشی برای جوانسازی پوست است، نه لیف آن. میکرونیدلینگ بر خلاف هایفو عملکرد خود را از سطح پوست شروع می کند. از سوزن های بسیار ریز بهره می گیرد تا با وارد کردن آسیب سطحی پوست را به تولید کلاژن و جوانسازی تحریک کند.

میکرونیدلینگ یا هایفو
میکرونیدلینگ یا هایفو

اما هایفو اثرگذاری بسیار بالاتری دارد. میزان تولید کلاژن در هایفوتراپی به قدری زیاد است که مناسب لیفت صورت است. نه مثل میکرونیدلینگ که فقط برای رفع چین و چروک های سطحی مناسب است. در مواردی که علائم پیری شدید نیستند بهتر است به جای استفاده از روش قدرتمند هایفو، سراغ روش های ملایم تر مانند میکرونیدلینگ بروید. میکرونیدلینگ همچنین می تواند در برطرف کردن چال های پوستی کوچک و لک های ملایم موثر باشد.

بهترین مرکز هایفوتراپی تهران

بهترن کیفیت درمانی همیشه در بهترین مرکز درمانی دریافت می شود. اتفاقی که برعکس آن هم صادق است. ولی به یاد داشته باشید که همیشه بهترین ها الزاما گرانترین ها نیستند. مرکز زیبایی معتبر علاوه بر توجه به کیفیت مناسب درمان، تعرفه هایی معقول هم برای خدماتش در نظر می گیرد.

مرکز زیبایی شمال تهران از جمله این مراکز برای هایفوتراپی است. این مرکز با در اختیار داشتن بهترین دستگاه هایفو در کنار کادر متخصص، یکی از مناسبترین تعرفه های هایفوتراپی را به شما پیشنهاد می کند. علاوه بر اینکه دوره های گاه و بی گاه تخفیفی هم برگزار می نماید. برای آشنایی بیشتر با این مرکز و جهت گرفتن نوبت بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.
لیفت بهتر است یا هایفو
لیفت بهتر است یا هایفو

محقق : ناصری
تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا