لیزر کل بدن ارزان است؟ کدوم پکیج لیزر بهتره؟!

لیزر کل بدن ارزان

لیزر کل بدن ارزان

لیزر موهای زائد، انقدر محبوب و رایج شده که تقریباً کمتر کسی را می توان پیدا کرد که یک ناحیه از بدنش را لیزر نکرده باشد. اما هنوز هم لیزر کل بدن برای خیلی ها مفهوم درستی ندارد و نمی دانند منظور دقیق مراکز زیبایی از آن چیست! علاوه بر این، قیمت لیزر کل بدن هم در نظرشان بیش از اندازه گران است اما اصلاً آن طوری که فکرش را می کنید، نیست!

درست است که قیمت لیزر کل بدن به صورت با هم و یکجا اندکی گران تر است اما آن چیزی که شما اصلاً در نظر نمی گیرید، این است که خیلی از مراکز لیزر و زیبایی خدمات لیزر کل بدن را به صورت ارزان و همراه با تخفیف ارائه می کنند تا بتوانید از آن ها استفاده کنید. در حقیقت اگر بخواهیم دقیق تر به مسئله نگاه کنیم، متوجه می شویم که لیزر کل بدن حتی ارزان تر هم در می آید.

لیزر کل بدن ارزان
لیزر کل بدن ارزان

به عنوان مثال نکات زیر را در نظر داشته باشید:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

خیلی از مراکز برای لیزر کل بدن ( یا همان فول بادی) قیمت 490 الی 590 را در نظر می گیرند. به نظرتان شاید در ابتدا این رقم بالا باشد اما صبر داشته باشید.

حالا اگر بخواهیم تک به تک و به صورت جداگانه نواحی مختلف بدنمان را لیزر کنیم، تقریباً هزینه های ما به این صورت خواهد بود:

لیزر موهای زائد ساق پا: 150هزار تومان

لیزر موهای زائد ران: 120 هزار تومان

لیزر موهای زائد نیم تنه جلو: 90 تومان

لیزر موهای زائد نیم تنه پشت( شامل کمر) : 90 تومان

لیزر موهای زائد دست: 100 تومان

لیزر موهای زائد زیربغل و بیکینی: 80 تومان

لیزر موهای زائد صورت : 50 تومان

حالا کافیست تمام این اعداد و ارقام را با هم جمع بزنید تا ببینید چقدر از لیزر موهای زائد کل بدن گران تر خواهد شد. بنابراین شاید در نگاه اول به نظر بیاید که لیزر کل بدن ارزان نیست اما در حقیقت کاملاً برعکس این مسئله صادق است.

نکته ی خیلی مهم: یادتان باشد که قیمت هایی که در بالا ذکر کردیم، میانگین قیمتی است که برای خدمات لیزر ارائه می شود. ممکن است این رقم اندکی بالا و پایین شود اما در صورتی که خیلی پایین تر از آن ها بود، احتمالاً از دستگاه لیزر بی کیفیت و چینی استفاده می کند که به کار بردن آن ها ضرر و زیان فراوانی به پوستتان خواهد زد.

تخفیف لیزر کل بدن

حالا که با حکمت به صرفه بودن قیمت های لیزر موهای زائد کل بدن آشنا شدیم، بهتر است نکته ی دیگری را هم مدّ نظر داشته باشیم، برخی از مراکز برای خدمات لیزر خود تخفیف های خیلی جذابی ارائه می کنند.

تخفیف لیزر کل بدن
تخفیف لیزر کل بدن

به عنوان مثال در حال خواندن کامنت هایی بودم که در یکی از این تالارهای گفت و گو درج شده بود. خانمی نوشته بود که :

یکی از دوستان خیلی نزدیک من، برای لیزر به مرکزی در شمال تهران مراجعه کرده بود و به خاطر دانشجو بودن به او تخفیف 50 درصدی لیزر موهای زائد داده بودند. تنها کافی بود که کارت دانشجویی خود را ارائه کند. خود من در همین مرکز توانستم در روزهای قبل از شب یلدا، مشمول تخفیف لیزر موهای زائد شوم و تا همین الان که تقریباً موعد جلسه ی چهارم فرا رسیده است، باز هم قیمت آن بیشتر نشده است.

یکی از مهم ترین نکاتی که در مورد تخفیف لیزر صدق می کرد، این بود که بیشتر این مراکز برای لیزر کل بدن تخفیف های چشم گیرتری ارائه می کنند. به عنوان مثال مرکزی که خدمات لیزر موهای زائد آقایان را با رقم 690 ارائه می کرد، در ایام تخفیف خود همین خدمات را با قیمت 490 عرضه می نمود.

خب طبیعی است که این جور وقت ها باید حواس خودتان را جمع کنید که حتما به سراغ یک مرکز حرفه ای و معتبر بروید که اصولاً به تخفیف های آن جا اعتماد داشته باشید و بدانید که از دستگاه های بی کیفیت و چینی برایتان استفاده نمی کند.

متاسفانه خیلی از مراکز این گونه عمل می کنند که با خرید دستگاه جدید، دستگاه قدیمی خود را کنار نمی گذارند و با ارائه ی تخفیف های عجیب و غریب، مراجعه کنندگان را به سمت خود جذب می کنند، اما قطعاً دستگاه های قدیمی کارایی لازم برای رفع موهای زائد را ندارند. بنابراین دقت زیادی در این مورد داشته باشید.

قیمت لیزر کل بدن :به صرفه یا گران؟

خب از مبحث تخفیف هم که بگذریم، خیلی ها سوال می کنند که اگر تخفیف خوبی پیدا نکردند چه ؟! آیا در نهایت لیزر کل بدن را توصیه می کنیم ؟ آیا قیمت آن به صرفه است یا گران؟ خب همان طور که در ابتدای متن هم به تفصیل پاسخ دادیم، لیزر موهای زائد کل بدن در نهایت خیلی به صرفه تر از لیزر جداگانه است.

 

اما در صورتی که این مورد را هم نمی پسندید، می توانید از پکیج های لیزر استفاده کنید. خیلی از مراکز پکیج های خود را با تخفیف ارائه می کنند. پکیج هایی مانند پکیج طلایی( شامل دست ها +پاها+زیربغل +بیکینی)  یا پکیج نقره ای!

هر کدام از این پکیج ها قطعا باعث کاهش هزینه های شما خواهد بود. در نهایت این که هرجوری هم حساب کنید، باز هم بهتر است که برای لیزر موهای زائد بدن به صورت جداگانه اقدام نکنید. چرا که این گونه هزینه هایتان بیشتر می شود.

قیمت لیزر موهای بدن آقایان

واقعیت این جاست که خیلی وقت است مردان هم از دست موهای زائد عاصی شده اند. کمتر مردی را می شود پیدا کرد که از تراشیدن هر روزه موهای زائد بدن خود خوشحال و راضی باشد. به خصوص آقایانی که هر روز به باشگاه می روند یا این که به صورت حرفه ای ورزش را دنبال می کنند.

قیمت لیزر موهای بدن آقایان
قیمت لیزر موهای بدن آقایان

خب در کمال خوشحالی باید اعلام کنیم که برخی از مراکز خدمات لیزر موهای زائد آقایان نیز ارائه می کنند. قیمت لیزر آقایان نیز ممکن است اندکی نسبت به لیزر زنان گران تر باشد اما این مسئله به خاطر تراکم و ضخامت بیشتر موهای آقایان است.

اما در صورتی که می خواهید مرکزی را پیدا کنید که هم دستگاه خوبی داشته باشد(دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار 2019)، هم قیمت های منصفانه ای ارائه کند، هم برای آقایان خدمات ویژه ای در نظر بگیرد، پاسخ شما مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران خواهد بود. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

گردآورنده: ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا