لیزر موهای کل بدن | چرا رفع موهای زائد و چرا لیزر؟

لیزر موهای کل بدن

لیزر موهای کل بدن
تیغ و ژیلت فقط وضعیت را بدتر می کند. هرچقدر بیشتر با انواع تیغ ها موهای زائد بدنتان را از بین ببرید فقط دارید به محکم تر شدنشان کمک می کنید.
بگذارید از اول شروع کنیم. لیزر بهترین روش رفع موهای زائد است.


یا شاید باید کمی عقبتر برگردیم. بله.
اصلا چرا باید موهای بدن را از بین برد؟
با یک مثال خنده دار که البته خیلی ها آن را قبول ندارند شروع می کنیم. زمانی بود که نسل بشر دم داشت! رفته رفته با پیشرفت سیر تکاملی این دم افتاد و کاملا از سیستم آناتومی بدن انسان حذف گردید. چرا؟ ساده است چون انسان دیگر نیازی به آن نداشت.
موهای بدن هم دقیقا مثل همان دم هستند. سیستم تکاملی بدن به صورتی پیش رفته که دیگر به مو احتیاجی ندارد. زمانی بود که لباس چندانی بدن انسان را نمی پوشاند و بنابراین لازم داشت تا با استفاده از موهای بدنش خودش را گرم کند. ولی از آن روزها هزاران سال گذشته. بدن آدم ها سرتاسر پوشیده از لباس شده. وسایل گرمایشی و سرمایشی گوناگونی در دسترس ما قرار گرفته اند. دیگر نیازی به موهای بدنمان نداریم. مو یک استایل شده. یک استایل از مد افتاده.
به جز این باید بدانید که اگرچه موهای بدن روزگاری برای انسان مفید بود اما امروز چیزی به جز دردسر نیست. حالا که بدن انسان دیگر در معرض نور و هوا قرار نمی گیرد این موها چیزی نیستند به جز یک مکان ایده آل برای تجمع رطوبت و تبدیل شدن به محیطی کاملا مناسب برای رشد باکتری. به عبارت ساده تر یعنی بالاتر بردن ریسک ابتلا به بیماری های پوستی.
خب سیر تکاملی بدن انسان را در دو پاراگراف بررسی کردیم اما نگران نباشید. قصد نداریم تا به سیر تکامل روش های رفع موهای زائد هم بپردازیم. در این باره فقط کافی است که بدانید انسان امروزی به اهمیت رفع موهای زائد بدنش آگاهی پیدا کرده. خیلی ها هستند که برای اهدف بهداشتی اینکار را نمی کنند و تنها قصدشان بهتر کردن وضعیت ظاهر پوستشان است.
منطورم این است که چه کسی دوست ندارد پوستی صاف و صیقل خورده و زیبا مثل تمام مدل ها و بازیگران مشهور نداشته باشد؟ هیچکس. همه مان دوست داریم بدنی جذاب و زیبا داشته باشیم. نه فقط برای خاطر دیگران. بلکه چون این زیبایی برای حسی که نسبت به خودمان هم داریم نیز بهتر است.
به نظر می رسد حالا وقت صحبت درباره لیزر رسیده باشد. بله. لیزر بهترین روش برای حذف موهای زائد است. آنهم نه یک یا چند ناحیه، بلکه کل بدن.

لیزر موهای زائد

لیزر یک اشعه است. اگر می خواهید به بهترین نحو با این اشعه آشنا شوید همین الان یک ذره بین بردارید، آن را مقابل آفتاب بگیرید و یک کاغذ نازک یا برگ در زیر آن قرار دهید. لازم نیست تحقیقات آزمایشگاهی انجام دهید چون لیزر دقیقا مثل همان پرتو متمرکز و پر حرارتی است که از پشت ذره بین شما ساطع می شود. فقط بسیار متمرکز تر و قدرتمند تر است.

لیزر موهای کل بدن
لیزر موهای کل بدن

همانطور که می توان با اشعه ذره بین هدف گیری کرد، با لیزر هم می توان این کار را انجام داد. در واقع برای از بین بردن موهای زائد این هدفگیری حیاتی است. اما چگونه؟
ساده است. حتما تا به حال خودتان متوجه شده اید که لیزر ماهیت نوری دارد. همانطور که یک پرتو نوری بیشتر تمایل دارد تا وارد نقطه های سیاهتر و تاریک تر بشود، اشعه لیزر هم طبیعتا ترجیح می دهد که وارد نقطه های تیره بشود. وقتی که اشعه کنترل شده لیزر به سطح پوست شما می تابد این نقطه های تیره دقیقا همان ریشه های مو هستند. حالا با یک شات لیزر تمام انرژی آن جذب ریشه های مو ناحیه تحت درمان می شود و بوم. فولیکول موجود در ریشه را می سوزاند. وقتی این عمل را چندین بار به طور منظم انجام دهید بدن شما به عبارتی قانع می شود که دیگر نیازی ندارد دوباره فولیکول تولید کند تا موها را رشد دهد. و این یعنی کاهش دائمی و همیشگی رشد موهای زائد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

مزایای لیزر

1. لیزر تأثیر دائمی و همیشگی در کاهش رشد موهای زائد دارد
2. به خاطر ماهیتی که به آن اشاره کردیم کاملا ایمن است و کمترین عوارض را دارد
3. به پوست هیچ آسیبی نمی رساند
4. به صرفه و اقتصادی است(مخصوصا در بلند مدت)
5. به شما پوستی صاف، شفاف و صیقل خورده ارزانی می دارد. درست همانطور که آرزویش را دارید
صیقلی شدن پوست بعد از لیزر به خاطر از بین رفتن ریشه هاست. ریشه های مو هرکدام منفذی روی پوست ایجاد می کنند. اگر باور ندارید بعد از یک بار ژیلت کشیدن موهای زائد یک ناحیه به آن نگاه کنید تا خودتان به وضوح این منافذ را ببینید. حال وقتی لیزر می کنید این منفذ ها بسته شده و پوست شما صاف می شود. انگار که هیچوقت مویی روی آن رشد نکرده.

لیزر موهای کل بدن
لیزر موهای کل بدن

لیزر فول بادی

هر ناحیه ای از بدن را که تصورش را بکنید می شود لیزر کرد و موهای زائدش را از بین برد. به جز نواحی نزدیک چشم مثل ابروها. حالا لیزر فول بادی یا لیزر کل بدن به معنی لیزر کردن تمام موهای زائد بدن به صورت یکجا است. یعنی به جای آنکه برای لیزر کردن هر ناحیه یک دوره شش ماهه تا یکساله زمان بگذارید، کلا در یک دوره واحد تمام موهای زائد بدنتان را لیزر می کنید و یکجا از شر همه شان خلاص می شوید.
به جز صرفه جویی در زمان، لیزر فول بادی صرفه اقتصادی بیشتری هم دارد. درست مثل اینکه یکجا از یک فروشگاه خرید های زیادی بکنید و مشمول تخفیف خرید کلی بشوید. فول بادی هم یک خرید عمده است که قیمت آن از لیزر کردن ناحیه به ناحیه بسیار ارزانتر تمام می شود.

بهترین مرکز لیزر تهران

بهترین ها همیشه ارزانترین ها یا گرانترین ها نیستند. بلکه یک مرکز معتبر لیزر آنی است که علاوه بر کیفیت قابل قبول، قیمت های معقولی هم برای خدماتش طلب می کند. قیمت هایی متوسط و متناسب با کیفیت. اگر به دنبال کاهش هزینه هستید توصیه میکنیم به جای مراجعه به مراکز ارزان چشمتان دنبال دوره های تخفیفی مراکز معتبر لیزر باشد. تا حداقل بتوانید درمانی موثر و قابل قبول را پشت سر بگذارید.

لیزر موهای کل بدن
لیزر موهای کل بدن
مرکز لیزر و زیبایی شمال تهران یکی از این مراکز معتبر است که با کادری مجرب و دستگاه های جدید و مرغوب بهترین خدمات لیزر را به شما ارائه می کند. علاوه بر اینها تعرفه های مناسب و تخفیف های ویژه این مرکز نیز لیزر کردن موهای زائد را در آن بسیار به صرفه کرده اند. برای دیدن لیست قیمت و اخذ نوبت به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

 

محقق : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا