آیا لیزر موهای زائد زیر بغل خطرناکه؟ تخفیف لیزر زیر بغل؟

لیزر موهای زائد زیر بغل

آیا لیزر موهای زائد زیر بغل خطرناکه؟ تخفیف لیزر زیر بغل؟

عوارض لیزر موهای زائد زیربغل؟ آیا خطرناکه؟

سلام. درخت زندگیتان پرثمر.

روزی در مرکز لیزر برکه نشسته بودیم و درباره ی اثرات لیزر موهای زائد زیربغل و ساق پاها صحبت می کردیم. خانم هایی بودند که کاملا راضی بودند؛ آن ها اعتراف می کردند که پوست زیر بغلشان سفید و یکدست و خوشبو شده و دیگر مجبور به شیو، اپیلاسین و موم نیستند. دلیل رضایتشان انتخاب پزشک خوب و دستگاه باکیفیت لیزر بود.

البته دوستان جدیدی نیز دارم که زمانی از لیزر موهای زائد زیر بغلشان می ترسیدند. حق داشتند. مینا دو سال پیش در مرکزی لیزر زیر بغل کرده بود و می گفت خیلی درد داشته و بازویش همزمان با شات لیزر به حالت پرشی تکان شدید می خورده. شادی از تورم و سوختگی پوست نازک زیر بغلش با لیزر شکایت داشت.

اما وقتی به دقت ریشه مشکل آنها را بررسی کردم متوجه چند نکته شدم: مینا مرکز لیزر و دستگاه خوبی انتخاب نکرده بود. در مورد رویا نیز، طول موج دستگاه لیزر بیش از حد تحمل پوستش بوده. به عبارتی، طول موج لیزر با تیپ پوستی مینا جور نبوده. متوجه شدم که متاسفانه از طول موج پرقدرت 1064 نانومتری برای پوست نازک و حساس رویا استفاده شده. باید از طول موج 755 نانومتری الکس استفاده می کرد که برای پوست نسبتا روشنش مناسب بوده.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

لیزر موهای زائد زیر بغل و غدد لنفاوی

حتما می دانید که زیر بغل جزو مناطق حساس بدن است. چرا؟ دلیلش وجود بخشی از سیستم لنفاوی و گره های لنفی در زیر بغل است. چرا سیستم لنفاوی در زیر بغل مهم است؟
سیستم لنفاوی متشکل از سلول های ایمنی ست و یک وظیفه ی مهم بر عهده دارد: حفظ ایمنی بدن و مبارزه با انواع عفونت ها. بدن ما از انواع اندام ها تشکیل شده و خود اندام ها از بافت تشکیل شده اند. سیستم لنفاوی مایعات میان بافتی و پروتئین های مفید را به خون حمل می کند. همچنین، نقش اصلی را در جذب مواد غذایی از لوله گوارش دارد. کانال های لنفی در در تمامی بافت های بدن جریان دارند.

تصور کنید چیزی مانع از گردش مایعات لنفی در بدن شود. در این صورت، بدن به اندازه کافی از سموم تصفیه و تخلیه نمی شود. همچنین، جذب و دفع مواد به/از بدن به خوبی انجام نمی شود و ما بیمار می شویم.

سلامت سیستم لنفاوی در زیر بغل و بقیه جاهای بدن اهمیت زیادی دارد. هر چیزی که مانع از گردش لنف در زیر بغل شود، موجب تورم غدد لنفی زیر بغل خواهد شد. اما…

سه سوال مهم:

  1. آیا لیزر موهای زائد به گره ها و غدد لنفاوی زیر بغل آسیب می رساند و عملکرد درست آن ها را مختل می کند؟
  2. اگر غدد و گره های لنفاوی زیر بغل و داخل و اطراف پستان ها متورم شوند، آیا می توان این قسمت ها را لیزر کرد؟
  3. آیا با وجود تاتوی بازو (به خصوص، جوهرهای تاتو مشکی، آبی، و قرمز)، می توان زیر بغل را لیزر کرد؟

 پاسخ ها در ادامه ی متن زیر:

عوارض یا بی خطر بودنِ لیزر موهای زائد زیر بغل؟ تاتو؟

” آیا لیزر موهای زائد زیربغل ضرر دارد؟” این سوال را خیلی ها می پرسند. به عنوان کارشناس مرکز برکه، باید بگویم که غدد و گره های لنفاوی در عمقِ حدود یک سانتی متری زیر پوست قرار دارند. اشعه ی لیزر به روال معمول حداکثر تا 4 میلی متر در عمق زیر پوست نفوذ دارد. بنابراین، ترس نداشته باشید.

به علاوه، طول موج لیزرها قابل تنظیم است و دقت و سرعت لیزرهای پیشرفته ای مانند اسکلپیون مدیواستار آنقدر بالاست که فقط و فقط رنگدانه فولیکول موی زائد را هدف می گیرند نه رگ های خونی سالم، اعصاب زیر پوستی و اجزاء لنفاوی را.

کافیست یک دستگاه درست حسابی (مانند اسکلپیون مدیواستار) و یک پزشک زبردست را انتخاب کنید. دیگر جای نگرانی وجود نخواهد داشت. البته خودِ لیزر موهای زائد زیر بغل پیش شرط هایی دارد که همگی باید رعایت کنیم:

سلامت کلی سیستم لنفاوی زیر بغل و نداشتن هیچگونه تورم و بیماری مربوط به زیر بغل. افرادی که از مشکلات قلبی-عروقی، سرطان سینه، عفونت، ضایعات پوستی و غیره رنج می برند،  یا داروهای مخصوص مصرف می کنند (شیمی درمانی، رقیق کننده خون: آسپرین، هپارین…، ضد تورم…) نباید لیزر کنند.

  برای هرگونه لیزر بهتر است زیر نظر پزشک متخصص مجرب چنین تصمیمی را بگیرید. پزشک متخصص پوست و مو قبل از لیزر تست های درجه حساسیت لیزر و درجه فولیکول موی زائد را از شما خواهند گرفت. اگر از هر نظر برای لیزر موهای زائد زیر بغل آماده باشید، آنوقت لیزر خواهید شد.

اگر تاتوی بازویتان عمیق باشد، احتمالا زیر بغلتان را نمی توانید لیزر موهای زائد کنید. باید بررسی شود که آیا لیزر موهای زائد سبب پخش بیشترِ جوهر تاتو در زیر بغلتان خواهد شد یا نه. توجه کنید که لیزر تاتو با لیزر موهای زائد دو فرآیند جداگانه هستند. در لیزر تاتو، از لیزر برای بیرون کشاندن جوهر تاتو کمک گرفته می شود اما در لیزر موهای زائد هدف فقط از بین بردن موی زائد است. این دو باید طی جلسات جداگانه و بدون تداخل انجام شوند.

اگر در دوران بارداری و شیردهی هستید، بهتر است لیزر موهای زائد زیر بغل را به پایان این دوران موکول کنید. به علت ترشح هورمون های خاصی، فاز رشد موهای زائد در این مدت تغییر می کند و چرخه طبیعی رشد و استراحتِ مو برهم می خورد. ممکن است زحمات شما هدر برود. به عبارتی، بعد از لیزر، موهای زائدتان دوباره رشد کنند و یا حتی بیشتر شوند!

برای دریافت پاسخ درباره ی هرگونه سوال درباره لیزرهای پوست و مو، با مرکز برکه در ذیل تماس بگیرید.

تماس با مرکز برکه: پاسخگویی به تمام سوالات شما درباره لیزر جوانسازی پوست و مو، لیزر موهای زائد

اینستاگرام مرکز لیزر برکه: قیمت های به روز لیزر موهای زائد کل بدن: laser.shariati

فیلم لیزر موهای زائد زیر بغل و بیکینی

برای مشاهده ویدئوهای جالبِ لیزر پوست و مو، جوانسازی و لیزر موهای زائد، اینجا کلیک کنید.

 

لیزر موهای زائد زیر بغل و تورم سیستم لنفاوی زیر بغل

آیا می توان موهای زائد زیر بغل را لیزر کرد؟ آیا لیزر در صورت تورم غدد لنفاوی زیر بغل امکان پذیر است؟

در تصویر بالا گره های لنفاوی زیر بغل متورم شده اند که اغلب نشان از نفوذ نوعی از عفونتهای ویروسی، قارچی یا باکتریایی و غیره می باشد.البته دلایل زیادی برای تورم غدد لنفی زیر بغل وجود دارد. از جمله،

تجمع سموم ناشی از مصرف اسپری های ضد تعریق،

استفاده از مواد و شوینده های شیمیایی مضر و تحریک کننده زیر پوست

تجمع سلول های خوشه ای چربی (اضافه) در زیر پوست زیر بغل

بیماری لوپوس (تورم بدن در اثر اختلال سیستم ایمنی)

سرطان سینه و واکنش به داروها و واکسیناسیون

وقتی زیر بغل متورم شود، درد احساس می کنید. این درد با لیزر بدتر خواهد شد. ممکن است روزنه های پوست نیز شکسته شده و اشعه لیزر موجب پخش شدن عفونت در زیر پوست شود.

بنابراین، ابتدا به پزشک غدد یا پوست مراجعه کنید تا علت اصلی تورم غدد لنفاوی زیر بغلتان معلوم و درمان شوید. پس از بهبودی کامل و رفع خطر، می توانید به متخصص پوست و لیزر برای رفع موهای زائد زیربغلتان مراجعه و اقدام کنید.

درمان تورم غدد لنفاوی زیر بغل در طب سنتی قبل از لیزر موهای زائد زیربغل

حتما شنیده اید که سرطانی ها از ماده آرسنیک (در پودرهای بهداشتی و موبر سنتی) برای دفع سموم بدنشان کمک می گیرند. گرچه سال های زیادی ست که سم آرسنیک از موبرها گرفته شده و جداگانه به فروش می رسد.

تحقیقات طب سنتی ثابت کرده که ماده نوره و ححجامت در رفع عفونت های پوستی نتیجه داده. اما دوستان عزیز، فراموش نکنید که هیچ نسخه طب سنتی را از اینترنت دریافت نکنید و حتما قبل از استفاده از نوره و موبرها یا هر روش سنتیِ دیگری به پزشک متخصص طب سنتی و نیز متخصص لیزر مراجعه کنید. به خصوص که مصرف بسیاری از داروها و مواد بیرونی با لیزر تداخل دارد.

تجویز نسخه را فقط به متخصص بسپارید زیرا شرایط و واکنش های بدن هر شخص به داروها و مواد بیرونی یا خوراکی متفاوت است و از قبل باید بررسی های پزشکی و تغذیه ای انجام شود.

سخن آخر: نظر درباره عوارضِ لیزرها را به متخصص لیزر و پوست و مو بسپارید نه دیگران. متخصص لیزر سال هاست که با انواع بیماران و مراجعه کنندگان لیزر سروکار دارد و در تشخیص عوارض لیزر بسیار خبره تر از متخصصین دیگر است.

برای تماس با مرکز لیزر شریعتی، کلیک کنید.


تخفیف لیزر موهای زائد زیر بغل

تخفیف های لیزر مرکز برکه واقعی و قیمت ها بسیار منصفانه است. اگر مایل به مرور نظرات بیش از صد هم وطن و کاربر درباره لیزر موهای زائد زیربغل، بیکینی و کل بدن هستید (مقایسه دستگاه های لیزر کندلا، اسکلپیون مدیواستار، آپوجی، شبه لیزرهای اس.اچ.آر، آی.پی.ال…)، لینک زیر را کلیک کنید. نظرات در پایان لینک (صفحه) درج شده:

لینک تبادل نظر کاربران لیزر موهای زائد با انواع دستگاه های لیزر

شماره تماس: 09027610748

با انتخاب بهترین مراکز لیزر موهای زائد در تهران و ایران، سلامت بمانیم.

م. اکبری زاده: عضو دپارتمان پژوهشی سایت تخفیف لیزر و تهران اسکین

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا