لیزر موهای زائد زیر بغل | خطرات و مزایا | بی خطر ترین لیزر +فیلم

لیزر موهای زائد زیر بغل | خطرات و مزایا | بی خطر ترین لیزر +فیلم

لیزر موهای زائد زیر بغل | خطرات و مزایا | بی خطر ترین لیزر

 

لیزر موهای زائد زیر بغل یک روش آسان و راحت برای از بین بردن فولیکول های مو در عرض چند دقیقه است.   با این روش شما در وقت و پول خود صرفه جویی می کنید و از یک عمر خرید ریش تراش راحت می شوید و در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد.

کارکنان متخصص ما در مرکز لیزر برکه آموزش های لازم را برای کارکردن با دستگاه لیزر گذرانده اند و بهترین خدمات ممکن را به همشهریان عزیز ارائه می دهند. هنگام مراجعه به مراکز لیزر درمانی ما با موهای زائد خود خداحافظی کنید.  زیرا دیگر آنها را نخواهید دید.

در مرکز لیزر برکه ما از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است. 

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با ما تماس بگیرید.

 

حذف موهای زائد زیر بغل

شاید برای شما هم پیش آمده باشید که با عجله بلوز مورد علاقه خود را به تن کشیده اند و یکباره آه از نهادتان برآمده است.  چون وقتی در مقابل آینه دست خود را بالا می برید می بینید که زیر بغل نتراشیده و پر از مو دارید.  حتماً خیلی ناراحت می شوید.  با لیزر موهای زائد زیر بغل دیگر هیچوقت نگران این نخواهید بود که چه لباسی به تن کنید.  زیرا همیشه آماده و تمیز هستید و پوست زیر بغل تان صاف و بدون مو است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

یکی از عوارض شیو کردن های تکراری زیربغل این است که این ناحیه  برای موهای زیر پوستی و کیست آمادگی پیدا می کند.  اما با لیزر موهای زائد زیر بغل که بهترین راه حل برای از بین بردن موهای ناخواسته است ، ابتدا مو از زیر پوست تخریب می شود و به طور کامل از بین می رود.

پس از آن منافذ روی پوست بسته می شوند. و آنچه باقی می ماند یک پوست نرم و صاف و بدون مو است.  دیگر نیازی به شیو کردن ، اپیلاسیون  نخواهید داشت و از دست موها زیر پوستی و بریدگی های تیغ و سوزش پوست تان راحت می شوید.  در مرکز لیزر برکه از بین بردن موهای زائد زیر بغل  به معنای واقعی کلمه فقط یکی دو دقیقه طول می کشد.

 

مزایای لیزر موهای زائد زیر بغل  

  • کاهش آسیب های ناشی از شیو کردن ؛
  • کاهش عرق زیر بغل ؛
  • از شیو کردن و اپیلاسیون راحت می شوید ؛
  • قرمزی ، سوزش و یا موهای زیر پوستی زیر بغل را کاهش می دهد ؛
  • صرفه جویی در وقت ؛
  • پوست زیر بغل را نرم و روشن می کند ؛

 

آیا لیزر زیر بغل خطرناک است؟

لیزر موهای زائد زیر بغل | خطرات و مزایا | بی خطر ترین لیزر

لیزر موهای زائد زیر بغل به طور کلی یک روش امن است.  اگر از روش های سنتی حذف مو از قبیل اصلاح خسته شده اید ، ممکن است علاقه مند به حذف موهای تان با لیزر باشید. درمان های لیزر موهای زائد توسط یک متخصص پوست و یا اپراتورهای آموزش دیده لیزر که واجد شرایط لازم هستند ،  انجام می شود.

لیزر درمانی با متوقف کردن رشد موهای تازه از فولیکول ها کار می کند.  لیزر موهای زائد برای اکثر مراجعه کنندگان یک روش مؤثر است. این روش عوارض جانبی درازمدت ندارد.

با این حال ، در مورد عوارض جانبی حذف موهای زائد زیر بغل توسط لیزر حرف هایی وجود دارد. اگر چه بعد از این روش عوارض جانبی موقت و جزئی ممکن است رخ دهد ، اما اثرات دیگر نادر است.  علاوه بر این ، هرگونه ادعا در باره ارتباط لیزر با بیماری های شما بی اساس است.

 

عوارض جانبی لیزر موهای زائد زیر بغل

لیزر ممکن است عوارض جانبی موقتی بلافاصله بعد از درمان را ایجاد کند. تغییرات پوست و تغییرات رنگدانه شایع ترین عوارض جانبی هستند.  سایر عوارض شایع لیزر موهای زائد عبارتند از :

  • حذف موهای زائد از طریق لیزر می تواند موجب تحریک موقت پوست بشود. همچنین ممکن است قرمزی و تورم جزئی در ناحیه تحت درمان مشاهده شود. با این حال ، این اثرات جزئی هستند. آنها اغلب همان اثراتی است که شما ممکن است بعد از انواع روش های دیگر موهای زائد مانند اپیلاسیون  متوجه آنها بشوید.
  • لیزر موهای زائد با استفاده از گرمای زیادی برای سوزاندن مو انجام می شود. این حرارت ممکن است باعث سوختگی پوست در برخی از افراد بشود.  حذف موها توسط  لیزر در مراجعه کنندگان با پوست روشن و موهای تیره تر بهتر صورت می گیرد.  زیرا موهای دارای رنگدانه های تیره بیشتر لیزر را جذب می کنند.

در بیشتر موارد اگر سوختگی پوست اتفاق بیفتد ، خفیف است.  اما مواردی نیز گزارش شده است که در آن سوختگی شدید وجود داشته است.

  • لیزر ممکن است باعث تغییر رنگ پوست بشود. هیپرپیگمانتاسيون ، هیپوپیگمانتاسيون.

به تیره شدن پوست که ممکن است بعد از حذف موهای زائد توسط لیزر رخ دهد ، هیپرپیگمانتاسيون می گویند.  گاهی درمان با لیزر، تولید ملانین را در پوست تحریک کرده و واکنشی مشابه به قرار گرفتن در معرض خورشید ایجاد می کند.

به روشن شدن تکه هایی از پوست پس از درمان با لیزر هیپوپیگمانتاسيون می گویند.  جذب نور لیزر می تواند تولید ملانین را مهار کرده و منجر به از دست دادن رنگدانه های پوست بشود.

اگر هنگام لیزر موهای زائد از چشم ها محافظت نشود ،  ممکن است به آسیب های چشمی منجر شود. به همین علت مهم است که در طول درمان با لیزر از چشمان شما با عینک های مخصوص محافظت شود.

  • خارش یک عارضه جانبی طبیعی لیزر موهای زائد در طول درمان و بعد از درمان است.
  • درد ، سوزن سوزن شدن و بی حسی در اطراف محل درمان توسط لیزر یکی از شایع ترین عوارض جانبی لیزر موهای زائد است که می تواند طبیعی باشد.
  • درمان با لیزر می تواند منجر به پوسته پوسته شدن و تشکیل پوسته در اطراف محل درمان شود. کبودی خفیف نیز ممکن است بر روی پوست های حساس رخ دهد. این عوارض جانبی در چند روز اول درمان ظاهر می شود و در مدت کوتاهی از بین می رود.
  • یکی از عوارض جانبی نادر اما قابل توجه لیزر موهای زائد عفونت می باشد.  تمیز نگه داشتن منطقه درمان شده با لیزر بسیار مهم است و از ابتلا به عفونت پیشگیری می کند.

 

بی خطر ترین لیزر

لیزر موهای زائد زیر بغل | خطرات و مزایا | بی خطر ترین لیزر

دستگاه مدرن لیزر اسکلپیون مدیواستار به دلیل استفاده از سلفون یکبار مصرف ، احتمال آلودگی و انتقال بیماری های پوستی را به صفر می رساند.  این دستگاه لیزر که در مرکز لیزر برکه از آن استفاده می شود ، لیزری بدون درد است.

لیزر اسکلپیون مدیو استار بهترین اثر بخشی را در مقایسه با لیزرهایی مانند کندلا و آپوجی و سایر لیزرهای موجود دارا می باشد.  لیزر اسکلپیون تنها لیزری است که می تواند هم زمان با از بین بردن ریشه موها ، عروق خونی اطراف فولیکول مو را نیز مسدود کند و امکان رشد مجدد مو را از بین ببرد.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

حذف موهای زائد با لیزر در دوران بارداری

لیزر موهای زائد زیر بغل | خطرات و مزایا | بی خطر ترین لیزر                                                     علل ممنوعیت لیزر در بارداری – مرکز لیزر برکه

کارشناسان حذف موهای زائد با لیزر در دوران بارداری را توصیه نمی کنند.  به این علت  که دانشمندان مطالعات انسانی انجام نداده اند که ایمنی لیزر حذف موهای زائد را در دوران بارداری  اثبات کند.

بارداری باعث تغییرات هورمونی در بدن انسان می شود. این تغییرات هورمونی می تواند باعث رشد موهای اضافی در مکان های ناخواسته شود. در حالی که رشد موهای زائد خوشایند نیست ، اما این موها معمولا ً خود به خود از بین می روند.

اگر موهای ناخواسته خود به خود از بین نروند ، می توانید  بعد از دوران حاملگی لیزر موهای زائد را امتحان کنید.  البته ممکن است پزشکان از شما بخواهند تا چند هفته پس از زایمان صبر کنند تا هورمون ها به وضعیت قبلی خود برگردند.

 

شایعاتی در مورد لیزر موهای زائد

چندین شایعه بی اساس در باره لیزر موهای زائد وجود دارد :

لیزر موهای زائد باعث سرطان می شود

این شایعه که لیزر حذف موهای زائد درمانی است که می تواند موجب سرطان شود بی اساس است. لیزرها به ویژه برای عبور از سلول های پوست طراحی شده اند و تنها فولیکول های مو را در عمق پوست هدف قرار می دهند.

لیزرهای مورد استفاده برای حذف موهای زائد مقدار کمی اشعه تولید می کنند. با این حال ، این تابش آنقدر نیست که بتواند مضر باشد و هیچ شواهدی وجود دارد که درمان موهای زائد با لیزر باعث سرطان پوست بشود.

لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود

در مورد اینکه لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود نیز هیچ شواهدی وجود ندارد که حذف موهای زائد توسط لیزر موجب ناباروری شود. لیزرها تنها به پوست نفوذ می کنند و به هیچ یک از اندام های داخلی بدن نفوذ نمی کنند و حتی در مناطق حساس مثل کشاله ران نیز بی خطر است.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا