لیزر در ظفر | تجربه بد من از لیزر موهای زائد!

لیزر در ظفر

لیزر در ظفر

همیشه می شنیدم که لیزر یک درمان عالی است که هیچ دردی ندارد و هیچ مشکلی برای آدم ایجاد نمی کند. گواه حرف های این و آن هم پوست بدون مو و صیقل خورده شان بود که لیزر کرده بودند و واقعا نتیجه گرفته بودند. به نظرم یک راهکار فوق العاده آمد.
من همیشه با موهای زائد بدنم مشکل داشتم. بدنم پر مو بود و سرعت رشد موهای زائدش زیاد. آنقدر شیو کرده بودم ضخامت موهایم چند برابر شده بود. از طرف دیگر بخاطر موهای زیادی که داشتم اپیلاسیون همیشه برایم بسیار دردناک بود و پوستم را کباب می کرد.

لیزر در ظفر
لیزر در ظفر

طبیعی است که با شنیدن وصف لیزر تصمیم گرفتن هرطور شده آن را انجام دهم. به اولین مرکز لیزری که در نزدیکی محل کارم، یعنی مظقه ظفر پیدا کردم مراجعه کردم. همه چیز به نظر مرتب می رسید. حتی مسئولی که آنجا بود به من پیشنهاد کرد در همان جلسه اول لیزر را شروع کنم! من هم که خیلی ذوق زده بودم پیشنهادش را قبول کردم.
اوایل خوب بود. دقیقا همانطوری که از دوستانم شنیده بودم. اما مشکلات از جلسه دوم به بعد رفته رفته شروع شد. اول از همه بحث قیمت بود. فقط در جلسه اول بود که هزینه جلسه را پرداخت کردم و بیرون آمدم. اما از جلسه دوم به بعد از من خواستند تا مبلغی را به عنوان پیش پرداخت جلسه بعدی بپردازم! من هم قبول کردم.
مشکل دوم بحث درد بود. درمانی که اویل درد نداشت کم کم شروع به ایجاد درد کرد( این را هم بگویم که من پاهایم را لیزر می کردم). هربار مشکل پیش می آمد یا دردم می گرفت و به تکنسین می گفتم، به من می گفت که این درد طبیعی است. حتی در مورد عوارضی که تجربه می کردم هم همین را می گفت.
از جلسه چهارم متوجه شدم دستگاه لیزر عوض شده! علت را پرسیدم و به من گفتند که مشکلی ندارد، از اینجا به بعد درمان را باید با دستگاه دیگری ادامه بدهیم. دستگاهی که به آن آی پی ال می گفتند. به محض شروع جلسه چهارم با آی پی ال ناگهان دردم دوبرابر شد! هرچقدر هم اعتراض می کردم توجیه می کردند که طبیعی است.

لیزر در ظفر
لیزر در ظفر

از طرفی بعد از این جلسه عوارضی مثل سوختگی، کبودی و حتی خونریزی هم اضافه شد. اما مثل همیشه از نظرشان طبیعی بود. بدتر از همه هم اینکه نتیجه چندانی مشاهده نمی کردم! از طرفی پشیمان شده بودم و نمی خواستم ادامه بدهم، اما از طرف دیگر به حرف های آنان اعتماد می کردم و فکر می کردم واقعا این مشکلات بخشی از فرآیند نرمال است. تازه بخشی از پول جلسه بعد را هم داده بودم و دلم نمی خواست پولم هدر برود.
درمان را تا جلسه هفتم ادامه دادم. تاثیر کمی قابل مشاهده بود اما اصلا ارزش مشکلاتی که برایم به وجود آمده بود را نداشت. درد فرآیند به شکل غیرقابل تحملی زیاد شده بود و پوستم کم کم شروع به تغییر رنگ کرده بود. جای زخم ها از بین نمی رفت و لک های پوستی ایجاد شده بود.
تصمیم گرفتم دیگر بی خیال پیش پرداختی بشوم که برای جلسه آتی پرداخت کرده بودم و فرآیند درمان را متوقف کنم. بعد از مدت نه چندان طولانی رشد موها به حالت سابق خودش برگشت اما مشکلات و عوارض سرجایشان باقی ماندند.
وقتی مجبور شدم به دکتر پوست مراجعه کنم، بعد از اینکه پزشک پوست پایم را دید بسیار تعجب کرد که چه بلایی سر آنها آورده ام! من هم ماجرا را برایش تعریف کردم. پس از شنیدن اتفاقاتی که در مرکز لیزر برایم افتاده بود پزشک پوستم کمی سرزنشم کرد که باید با چشمانی بازتر مرکز لیزر را انتخاب می کردم. دکتر به من گفت دلیلی وجود دارد که دوستانم توانسته اند از لیزر نتیجه بگیرند و من درعوض فقط دچار مشکلات پوستی شده ام.
طبق آنچه که دکتر به من گفت، مشکل از درمان لیزر نبوده، بلکه مرکز و نحوه انجام آن به هیچ وجه صحیح نبوده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

لیزر در ظفر
لیزر در ظفر

بعد از چند ماه درمان، مشکلات پوستی هم آرام آرام، اما بالاخره درمان شدند. هرچند هنوز هم مشکل موهای زائد را داشتم. از پزشک کمک خواستم و او با معرفی یک مرکز معتبر و قابل اطمینان دوباره راضیم کرد که لیزر را از نو شروع کنم. اما این بار درست. جالب اینکه مرکز پیشنهادی اش باز هم در منطقه ظفر بود!
حالا تقریبا شش ماهی می شود که از تشکیل دوره لیزری که در آن مرکز شروع کردم می گذرد، و باید بگویم در نوبت دوم هیچ عوارضی را تجربه نکرم و در طول این شش ماه موهای زائد پاهایم حتی جوانه هم نزده اند.تنها کمی درد و عوارض عمومی زودگذر بود که همیشه بیشتر چند روز دوام نمی آوردند.
امیدوارم این خاطره به شما کمک کند تا اگر تصمیم به لیزر دارید به اشتباهات من دچار نشوید و با چشمانی باز فرآیند را شروع کرده و مرکز مناسبی را انتخاب کنید.

لیزر در ظفر
لیزر در ظفر

بهترین مرکز لیزر

در این مقاله با آوردن بخشی از نوشته های یکی از کاربران عزیز که در مورد تجربه لیزرش در صفحه شخصی اش نوشته، تلاش کردیم تا گوشه ای از اهمیت انتخاب مرکز لیزر را به شما نشان دهیم.
یک مرکز خوب لیزر ویژگی هایی دارد که قابل بررسی است.

  • اول اینکه بهترین مرکز لیزر از بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا استفاده می کند.
  • تمام درمان را با یک دستگاه مشابه انجام می دهد.
  • هرگز چیزی به عنوان پیش پرداخت از شما نمی گیرد تا مجبورتان کند برای ادامه درمان الزاما به همانجا مراجعه کنید.
  • بدون معاینات و صحبت های اولیه، درمان را شروع نمی کند.
  • شرایط منحصر به فرد شما را در نظر می گیرد.
  • رضایت و آسایش شما را در اولویت قرار می دهد.
لیزر در ظفر
لیزر در ظفر
مرکز تخصصی لیزر ظفر از جمله بهترین مراکز لیزر در تهران است که تمام ویژگی های فوق را دارد. این مرکز با در اختیار داشتن کادری مجرب، متشکل از بهترین پزشکان و تکنسین های متخصص، همراه با بهره مندی از بهترین دستگاه های لیزر روز دنیا از باکیفیت ترین برند ها، یکی از قابل اطمینان ترین مراکز لیزری است که می توانید در تهران پیدا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مرکز و همچنین گرفتن نوبت لیزر بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا