قیمت لیزر کردن موهای زائد | بررسی فاکتورهای مهم در تعیین قیمت لیزر

قیمت لیزر

قیمت لیزر

قیمت لیزر کردن موهای زائد چقدر برای شما تمام می شود؟

وقتی اولین بار با لیزر آشنا شدم و تصمیم گرفتم تا من هم موهای زائد قسمت هایی از بدنم را لیزر کنم این سوال را از خودم نپرسیدم. چون لیزر آنقدر مزیت داشت که در وهله اول ابدا به قیمت آن اهمیت ندادم. ایمن بود، عارضه نداشت، تأثیر دائمی در کاهش رشد موها داشت و غیره. تا وقتی که به یک مرکز لیزر مراجعه کردم و نظرم در مورد اهیمت قیمت لیزر عوض شد. مرکزی که انتخاب کرده بودم، مرکزی در شمال تهران بود. این مرکز را یکی از دوستانم به من معرفی کرده بود. او قبلا خودش به آنجا مراجعه کرده بود و از حاصل کار بسیار راضی بود. تنها نکته ای که باید حتما به آن دقت می کردم و متأسفانه نکردم این بود که این دوستم وضع مالی بسیار خوبی داشت و اصولا به قیمت چیزها توجه خاصی نداشت. وضعیتی که ابدا مشابه وضعیت مالی من نبود. وقتی با قیمت ها و تعرفه های لیزر آن مرکز مواجه شدم کاملا سورپرایز شدم. اصلا انتظار نداشتم قیمت لیزر اینقدر بالا باشد. به همین دلیل هم قیدش را زدم و تصمیم گرفتم به همان و تیغ و پودر و اپیلاسیون اکتفا کنم. مدتی گذشت تا اینکه متوجه شدم یکی دیگر از دوستانم هم دارد دوره لیزر را پشت سر می گذارد.

قیمت لیزر
قیمت لیزر

درباره تجربه خودم از مواجهه با قیمت لیزر با او صحبت کردم. در جوابم فقط خندید و گفت که قیمت مراکز لیزر با هم فرق می کند. خیلی از آنها تعرفه های بیخودی زیاده از حد گرانی دارند. آنطور که خودش می گفت گشته بود و ارزانترین مرکز لیزری را که می توانست پیدا کرده بود. اختلاف قیمت این مرکز با آن یکی آنقدر زیاد بود که باورم نمی شد. به همین خاطر تصمیم گرفتم اینبار به آن مرکز ارزان مراجعه کنم و از قیمت های گزاف مراکز گرانقیمت در امان باشم.
تنها شانسی که آوردم این بود که یکی دو ماهی درگیر کاری شدم و فرصت نکردم دوره لیزر را آغاز کنم. در این مدت دوره لیزر دوستم که به آن مرکز ارزان مراجعه می کرد تمام شده بود، اما اصلا و ابدا از نتیجه راضی نبود. پوست پاهایش که آنها را لیزر کرده بود در برخی از نقاط دچار سوختگی و لک شده بود. دوام و تأخیر در سرعت رشد موها هم آنقدر که انتظارش را داشت خوب نبود. نارضایتی او باعث شد تا به من توصیه کند اصلا و ابدا به آن مرکز ارزان مراجعه نکنم. به همین خاطر هم آن دو ماه تأخیر را از شانس و اقبال خوبم می بینم. چون ممکن بود این مشکل برای من هم پیش بیاید.
باز هم قید لیزر کردن موهای زائد را زدم و بی خیالش شدم. به نظرم مراکز ارزان قابل اعتماد نبودند و آنهایی هم که به نظر کیفیت خوبی داشتند زیاده از حد گران بودند. تا اینکه یک روز همینطور که طبق عادتم وب گردی می کردم متوجه تبلیغ یکی از مراکز لیزر شدم. از روی سرگرمی آن را باز کردم و به وب سایتش مراجعه کردم. خوشبختانه تنها مرکزی بود که می دیدم قیمت هایش را در وبسایتش گذاشته. برایم جالب بود چون علاوه بر اینکه در شمال تهران بود تعرفه هایش آنقدر که آن یکی مرکز گران بود، بالا نبودند. البته به ارزانی آن مرکز بی کیفیت هم نبودند. بلکه می توان گفت کاملا به صرفه و منطقی به نظر می رسیدند!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

قیمت لیزر
قیمت لیزر

هرچند با توجه به چیزهایی که دیده بودم به سرعت تصمیم به مراجعه نگرفتم. فردا با آن مرکز لیزر تماس گرفتم و در مورد تمام شرایط اعم از قیمت ها، تخفیف ها و کیفیت درمان سوال پرسیدم. به نظر مرکز قابل اعتمادی به نظر می رسید چون از من خواست تا برای یک جلسه مشاوره رایگان پیششان مراجعه کنم. من هم اینکار را کردم. در جلسه مشاوره توانستم بیشتر با مرکز آشنا شوم. متوجه شدم علاوه بر اینکه فضای دلچسب و صمیمی دارد، تکنسین های متخصص و ماهری در آن مشغول به کارند. همچنین به جدیدترین دستگاه های لیزر هم مجهز بود. اینها کیفیت را تضمین می کرد. اما در مورد قیمت هم خیالم راحت بود. چون قیمت هایی که در وبسایتشان درج کرده بودند واقعی بود و قرار نبود کم و زیاد شود.
خبر خوبتر برای من این بود که مشمول تخفیف های ویژه این مرکز شدم و لیزر برایم به صرفه تر از آنچه که فکرش را می کردم درآمد. بعد از اینکه دوره لیزرم در آن مرکز به اتمام رسید واقعا از نتیجه راضی بودم. می توانم بگویم که حاصل کار برای من حتی بهتر از آن دوستم بود که به آن مرکز به شدت گران مراجعه کرده بود.

به شما توصیه می کنیم که چنانچه دنبال یک مرکز معتبر می گردید که از نظر قیمت لیزر مو فشار زیادی به شما وارد نکند، بهتر است به این مرکز مراجعه کنید. شما می توانید قیمت تعرفه ها و اطلاعات تماس این مرکز را در این صفحه ملاحظه بفرمایید.
قیمت لیزر
قیمت لیزر

قیمت لیزر بدن آقایان

آنقدر از مزیت های لیزر در خانواده تعریف کرده بودم که خواهرانم هم ترغیب شدند آن را انجام دهند. وقتی دو خواهرم برای لیزر اقدام کردند و آنها هم از نتیجه بسیار راضی بودند، صحبت در مورد لیزر در خانه ما دوچندان شد. به قدری که برای برادرم هم جالب بود. پرسید که آیا این خدمات برای آقایان هم وجود دارد؟
بله که وجود دارد. لیزر یک درمان است. پس زنانه یا مردانه نیست. آقایان هم می توانند به همان اندازه از مزیت های آن بهره مند شوند. مرکزی که به آن مراجعه می کردیم خدمات مختص آقایان هم داشت. اما در مورد قیمت لیزر آقایان باید بگوییم که به واسطه ریشه های قوی و تراکم زیاد موها، تعرفه های لیزر آقایان کمی گرانتر از خانم هاست.

قیمت لیزر صورت آقایان

لیزر فقط برای رفع موهای زائد نیست. هرچند عموما از لیزر برای کاهش دائمی موهای زائد استنفاده می شود اما فراتر از آن می تواند برای کنترل رشد موها نیز مورد استفاده قرار بگیرد. بنابراین آقایان عزیز می توانند با استفاده از لیزر، موهای صورتشان در نواحی که دوست ندارند را برای همیشه از بین ببرند و ریش خود را آنکادر کنند.

قیمت لیزر
قیمت لیزر

تخفیف لیزر

دنبال مراکز ارزان لیزر نباشید. بهترین راه حل برای اینکه یک قیمت خوب از لیزر نصیب شما بشود این است که مشمول طرح های تخفیفی مراکز معتبر بشوید. مراکز معتبری که خود به خود قیمت های متوسطی دارند.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد تهران

مرکز تخصصی لیزر شمال تهران از جمله بهترین مراکز لیزر پایتخت است که با در اختیار داشتن کادری مجرب و دستگاه های به روز و جدید، یکی از باکیفیت ترین مراکز لیزر است. تعرفه های معقول و تخفیف های استثنایی باعث شده این مرکز به مرکزی کاملا به صرفه نیز تبدیل شود. برای دیدن لیست قیمت و تماس جهت اخذ نوبت لیزر بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.
قیمت لیزر
قیمت لیزر

محقق : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا