قیمت لیزر موهای زائد در تهران |تخفیف لیزر

قیمت لیزر موهای زائد در تهران

قیمت لیزر موهای زائد در تهران با شهرستان ها چه تفاوتی دارد؟ خیلی ها هستند که فکر می کنند قیمت خدمات لیزر در تهران بسیار گران تر از شهرستان هاست. اما ساکنان تهران خوب می دانند که پراکندگی جغرفیای اقتصادی  وسیع تهران باعث شده تا قیمت ها و تعرفه های ثابتی برای لیزر در تمام مرکز این شهر وجود نداشته باشد. برای مثال ممکن است مراکز لیزر ارزان قیمیتی در برخی از نقاط تهران پیدا کنید که قیمت هایشان از شهرستان ها هم پایین تر است. همچنین مراکز لیزری در برخی از مناطق به اصطلاح بالاشهر هستند که گرانترین تعرفه های موجود برای لیزر را در سطح کشور را دارند!

موضوع قیمت لیزر موهای زائد در تهران اما پیچیده تر از این حرف هاست. همانطور که گفتیم تهران دچار پراکندگی مناطق جغرافیای اقتصادی است. این یعنی الزاما مراکز لیزر ارزان را در جنوب شهر پیدا نمی کنید. و تمام مراکز لیزر مناطق شمالی تهران هم تعرفه های گرانی ندارند!

قیمت لیزر موهای زائد در تهران
قیمت لیزر موهای زائد در تهران

در چنین شرایطی پیدا کردن یک مرکز لیزر که تعرفه های مناسب یا بهتر است بگوییم متناسبی داشته باشد کمی پیچیده شده است. هر مرکز با صلاحدید خودش قیمت های خاص خودش را ارائه می کند و برای آنها نیز دلایل خودش را دارد. خیلی ها کیفیت دفتر مرکز را ملاک قرار می دهند و تعرفه هایشان را گران می کنند. خیلی ها هم هستند که برای جلب مشتری قیمت هایشان را پایین می آورند. رقابت بین مراکز لیزر هم بسیار زیاد شده است. به خاطر تعداد زیاد مراکز لیزر دیگر رقابت بین مراکز شمال و جنوب و مرکز شهر نیست، بلکه مراکز ارزان و گران در هر کدام از منطقه های شهر تهران وجود دارند.

در این وضعیت کسی که قصد لیزر کردن موهای زائد بدنش را دارد باید کمی هوشیار تر و آگاه تر باشد تا بتواند با چشمانی باز بهترین گزینه را انتخاب کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

هزینه لیزر در تهران

هرکس به اندازه پیاله اش آش می خورد. وقتی می خواهیم جنسی را خریداری کنیم اول محدودیت جیبمان را می سنجیم و هدف گذاری قیمتی انجام می دهیم. اما همه ما در موقع خرید کمی انعطاف پذیر هستیم و حاضریم چنانچه جنس ارزشمندی به پُستمان خورد که قیمتش معقول است، اما کمی بیشتر از جیبمان است را هم بخریم. چون فکر می کنیم ارزش هزینه اضافه ای که برایش می کنیم را دارد. این رابطه دوطرفه مشتری با فروشنده است. کمی فروشنده کوتاه می آید و کمی مشتری.

هزینه لیزر در تهران
هزینه لیزر در تهران

طبیعی است که وقتی می خواهید یک مرکز لیزر را پیدا کنید نیز اول از هرچیزی محدودیت های مالی خودتان را در اولویت قرار بدهید. این هیچ اشکالی ندارد. اما نباید به معنی آن باشد که فقط دنبال ارزانترین ها باشید. اگر لیزر باکیفیتی دریافت نکنید قطعا پشیمان خواهید شد. چون نه تنها حداقل نصف سال وقت خود را به همراه هزینه هایتان هدر می دهید، بلکه ممکن است سلامت پوست شما هم به خطر بیفتد.

پس یادتان باشد، بعد از بررسی مراکز منتخب و قیمت های آنها، تلاش کنید آن مرکزی را انتخاب کنید که قیمت های متوسط و معقولی دارد. سپس در مورد دستگاه لیزر، میزان رضایت کسانی که قبلا در آنجا لیزر کرده اند، مهارت تکنسین یا به عبارت دیگر درمورد کیفیت آن مرکز هم تحقیق نمایید. بهترین مرکز لیزر آن است که لیزری خوب و باکیفیت را با قیمتی معقول برای شما انجام می دهد.

دیدن لیست قیمت های موجود در این صفحه می تواند معیار خوبی از تعرفه های معقول و متوسط یک مرکز باکیفیت برای شما باشد. با دیدن این لیست سندی در دست دارید که می توانید بعد از بررسی کیفیت هر مرکز انصافش در زمینه قیمتی را هم بسنجید.

 

لیزر موهای زائد

اما چرا مراکز لیزر اینقدر زیاد شده اند؟

طبیعتا به خاطر افزایش تقاضای مردم برای لیزر کردن موهای زائد بدن. لیزر درمانی است که در عین اثرگذاری بالا در کاهش دائمی رشد موهای زائد، بسیار ایمن هم  هست. تقریبا هیچ کسی را در سراسر دنیا پیدا نمی کنید که به یک مرکز لیزر خوب مراجعه کرده باشد، اما از درمانی که دریافت داشته ناراضی باشد. همه لیزر را درمانی شگفت انگیز می دانند که آنها را از شر تیغ و اپیلاسیون و کلاً موهای زائد بدن خلاص کرده است.

ایمنی و تاثیر بالای لیزر در رفع موهای زائد به خاطر ماهیت اشعه ای است که مورد استفاده قرار می دهد. اشعه لیزر با ماهیت نوری بسیار نازک و دقیق است. یه طوریکه وقتی به سطح پوست می تابد کاملا در ریشه مو جذب می شود. این ویژگی ای است که امروزه تنها لیزر از آن برخوردار است. نه هیچ روش مشابه دیگری. وقتی لیزر بدون تماس با بافت پوستی اطراف کاملا جذب ریشه می شود، در آنجا به انرژی گرمایی تبدیل شده و ماده ای به نام فولیکول که عامل اصلی رشد مو است را از بین می برد.

وقتی فولیکول ها طی یک بازه مشخص و در جلسات منظم از بین بروند، کم کم ضعیف شده و بعضی از آنها کاملا برای همیشه نابود می شوند. به همین دلیل بعد از دوره لیزر، موهای زائد تنها چند ماه یکبار آنهم نازک تر و کمتر از قبل رشد خواهند کرد.

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

نکته : با پشت سر گذاشتن جلسات ترمیمی یا تکمیلی بعد از دوره لیزر نیز می توانید پایداری اثر درمانی را تا چندین سال تمدید و تثبیت کنید.

قیمت لیزر موهای زائد آقایان

تا چند وقت پیش همه باور داشتند که لیزر فقط مختص خانم هاست. اما ابدا اینطور نیست. مزیت های لیزر به قدری بوده که کم کم تابوی موجود پیرامون آن را شکسته و آقایان هم روز به روز بیشتر مشتاق لیزر کردن موهای زائد بدنشان می شوند.

لیزر کردن موهای زائد آقایان در اصل خود فرآیند تفاوتی با لیزر خانم ها ندارد. ولی موهای زائد آقایان هم بیشتر است و هم موهای ضخیم تر و قوی تری دارند. به همین خاطر معمولا تعرفه لیزر برای آقایان اندکی بیشتر از تعرفه های معمول برای خانم هاست.

قیمت لیزر صورت مردان

در حالی که خانم ها می توانند قیمت کلی لیزر صورت را از مرکز بپرسند، آقایان باید ناحیه به ناحیه در این مورد پرسش کنند. یک تعرفه کلی برای لیزر صورت مردان وجود ندارد. بلکه فرد مراجعه کننده ( آقا ) باید مشخص کند کدام بخش از صورتش را می خواهد لیزر کند، تا بتواند قیمت لیزر آن بخش از صورت را دقیقا بپرسد.

یادتان باشد که لیزر موهای صورت آقایان الزاما برای رفع دائمی موها نیست. بلکه برای کنترل الگوی رشد (خط ریش) و سرعت رشد آنهاست.

بهترین مرکز لیزر تهران

از جمله باکیفیت ترین مراکز لیزر در پایتخت، مرکز لیزر شمال تهران است که با کادری ماهر و دستگاه های به روز و مرغوب، بهترین خدمات لیزر را به مراجعه کنندگانش ارائه می کند. همچنین تعرفه های منصفانه و تخفیف های ویژه این مرکز توانسته اند از این مرکز، یک مرکز لیزر کاملا به صرفه بسازند. برای دیدن لیست قیمت ها و گرفتن نوبت لیزر بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

تهران اسکین

محقق : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا