قیمت لیزر صورت |چرا بعضی ها از لیزر صورت نتیجه نمیگیرند؟!(فیلم)

قیمت لیزر صورت 

قیمت لیزر صورت 

از هر زنی که سوال کنید، بدون تردید پاسخ می دهد که بدترین چیزی که به زیبایی اش لطمه می زند، همین موهای زائد روی صورت است. به همین خاطر است که بیشتر زنان درد و دردسر اصلاح و بند انداختن صورت را به جان می خرند تا از دست این موهای ناخوشایند و زشت خلاص شوند. اما این تازه اول ماجراست!

خیلی از افراد بعد از بند انداختن و وکس دچار جوش های ریز، التهاب و حتی زخم های ناجوری می شوند. به همین خاطر ترجیح می دهند موهای صورت خود را دکلره و بی رنگ کنند اما این هم انتخاب چندان جالبی نیست، چرا که منظره ی موهای دکلره شده در آفتاب اصلاً چیز خوشایندی نیست.

قیمت لیزر صورت 
قیمت لیزر صورت

پس به نظر می آید که تنها یک راهکار باقی می ماند و آن هم لیزر موهای زائد صورت است. تمام تصوراتی که راجع به این پروسیجر در ذهنتان دارید را دور بریزید، چرا که هیچ یک از آن ها احتمالاً درست نیستند. اما آن چه که بسیار باعث تعجب ما می شود، مسئله ی قیمت لیزر صورت است. خیلی ها تصورات فضایی راجع به هزینه و قیمت این درمان دارند اما باید بگوییم که به هیچ وجه نباید نگران قیمت لیزر صورت باشید، چرا که:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

مرکز لیزر و زیبایی شمال تهران، یکی از بهترین و ارزان ترین مراکز لیزر شهر تهران است که با مجهز بودن به یکی از بهترین دستگاه های لیزر روز دنیا، تلاش می کند خدمات خوب و با کیفیتی به شما ارائه کند. تخفیف هایی که به مناسبت های مختلف در نظر گرفته می شود، باعث شده تا مرکز لیزر شمال تهران همواره در میان مراجعه کنندگان خوب محبوب باقی بماند. هم چنین قدرت و اثرگذاری بسیار بالای دستگاه لیزر این مرکز، از دیگر مزایای آن است. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات درباره قیمت های لیزر نواحی مختلف بدن و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

قیمت لیزر موهای صورت مردان

خب یکی از نکاتی که باید بدانید این است که لیزر موهای زائد نه تنها فقط مخصوص خانم ها نیست بلکه احتمالاً برای آقایان جوابدهی خیلی بهتری هم دارد. شاید از خودتان سوال کنید که چرا چنین حرفی می زنیم؟

در پاسخ باید بگوییم که بیشتر دستگاه های لیزر فقط برای رفع موهای ضخیم و سیاه کاربرد دارند و موهای صورت آقایان به خاطر داشتن این ویژگی ها بهتر نسبت به لیزر موهای زائد واکنش نشان می دهد. البته نباید یادتان برود که قیمت لیزر موهای صورت مردان اندکی بیشتر از لیزر بانوان است اما باز هم نباید فکر کنید که این پروسیجر گران و هزینه بر است. چرا که تخفیف های جور واجور لیزر شامل حال آقایان هم می شود و آن ها نیز می توانند از خدمات ارزان لیزر موهای زائد بهره مند شوند.

نکته ویژه: یکی از خدمات فوق العاده ای که در مرکز لیرز شمال تهران انجام می شود، لیزر موهای زائد برای ترنسجندرهای عزیز می باشد. این پروسجیر به ترنس های عزیز کمک می کند که زودتر از شر موهای زائد صورت خود خلاص شوند و این پروسه ی هورمونی را تسریع می بخشد. یادتان نرود که برای کسب اطلاعات درباره این مورد حتما با همکاران ما در مرکز تماس حاصل فرمایید!
قیمت لیزر موهای صورت مردان
قیمت لیزر موهای صورت مردان

هزینه لیزر موهای زائد صورت

همان طور که گفتیم اگر می خواهید هزینه ای که برای لیزر می کنید، به صرفه و معقول باشد، توصیه می کنیم که دستگاهی را انتخاب نمایید که برای موهای صورتتان مناسب باشد.

در کمال تاسف خیلی از لیزرها برای رفع موهای نازک و کرکی طراحی نشده اند و در واقع بیشتر موهای صورت زنان، نازک و کرکی است. به همین خاطر بعد از لیزر، متوجه می شوند که نه تنها موهای زائد صورت رفع نشده، بلکه بیشتر و ضخیم تر هم شده اند و هیچ کابوسی از این بدتر نیست. برخی مواقع دیگر هم لیزر روی موها هیچ تاثیری ندارد و رشد آن ها را متوقف نخواهد کرد.

تنها دستگاهی که قادر است موهای زائد کرکی صورت را رفع کند؛ دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار 2019 است. این دستگاه که ساخت کمپانی زایس آلمان می باشد به خاطر داشتن دو طول موج الکس و دایود، قادر است تمام انواع موهای زائد را حذف کند. به همین خاطر بهترین انتخاب برای رفع موهای زائد صورت می باشد.

هزینه ی لیزر موهای زائد صورت با این دستگاه هم چندان بالاتر از دیگر دستگاه ها نیست.

نکته ی مهم : در مرکز لیزر شمال تهران، از همان جلسه ی اول با شما صادق خواهند بود و بعد از بررسی موهای صورت به شما گفته می شود که آیا لیزر بر روی رفع موهای زائد صورتتان اثر خواهد داشت یا خیر! به این ترتیب از صرف هزینه و وقت شما جلوگیری خواهد شد.

هزینه لیزر موهای زائد صورت
هزینه لیزر موهای زائد صورت

فیلم لیزر صورت

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره ی روند انجام لیزر موهای زائد صورت به دست آورید، توصیه می کنیم که فیلم زیر را حتما ببینید!

 

درد لیزر موهای صورت

یکی از اصلی ترین سوالاتی که معمولاً مراجعه کنندگان ما در روز اول از ما می پرسند این است که آیا لیزر موهای زائد صورت درد دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اسکلپیون مدیواستار تنها دستگاه بدون درد در کل دنیاست که با خنک کردن محل درمان قبل از برخورد اشعه، باعث می شود که فرد هیچ گونه دردی را احساس نکند و به این ترتیب درمانی راحت و بدون مشکل را داشته باشند.

لیزر موهای زائد صورت چنان چه با دستگاه های قدیمی و غیر معتبر انجام شود، به عذابی الیم و دردناک تبدیل می شود اما با دستگاه های پیشرفته ای مانند اسکلپیون نیازی نیست نگران درد باشید.

قیمت هر جلسه لیزر صورت

خیلی از مراکز لیزر هزینه ی لیزر را در همان جلسه ی اول به طور کامل می گیرند. به عنوان مثال می گویند که شما به هشت جلسه لیزر نیاز دارید و هزینه ی کل جلسات را حساب کرده و از همان ابتدا آن را از شما دریافت می کنند. اما در مرکز شمال تهران، ترجیح ما بر است که هزینه را به صورت جلسه ای دریافت کنیم و به این ترتیب فشاری را به مراجعه کنندگان خود وارد نکنیم. علاوه بر این، مشخص نیست که هر فرد به چند جلسه ی درمانی نیاز دارد. ممکن است فردی با 4 جلسه لیزر به نتیجه خوبی برسد و شخصی دیگر با 8 جلسه هم به نتیجه ی دلخواه خود دست پیدا نکند.

تهران اسکین

محقق: ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا