قیمت لیزر بیکینی چقدر است؟ کدام دستگاه لیزر بدون درد است؟

قیمت لیزر بیکینی

قیمت لیزر بیکینی

تقریباً هر خانمی زمانی که به سن بلوغ می رسد، با یک مشکل بسیار بزرگ در زندگی مواجه می شود! موهای زائدی که در نواحی تناسلی و بیکینی رشد می کنند، ممکن است به شدت دردسر ساز شوند. از عرق سوز شدن گرفته تا ظاهر زشت و ناخوشایند!

معمولاً اولین قدمی که هر زنی برای حل این مشکل بر می دارد، استفاده از تیغ و ژیلت است. اما برخی مواقع این تکنیک باعث بروز التهاب، قرمزی و خیلی مسائل دیگر می شود. تازه بزرگترین مشکل ژیلت کشیدن، معضل بزرگِ ضخیم شدن موهاست.

آن وقت است که دیگر نمی توان کار چندان زیادی برای آن ها انجام داد. این روند تا آخر عمر ادامه پیدا می کند و ناچارید تا همیشه با معضل بزرگ موهای زائد بیکینی دست و پنجه نرم کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

قیمت لیزر بیکینی
قیمت لیزر بیکینی

اما همان طور که احتمالاً می دانید این روزها، لیزر موهای زائد، تکنیک خیلی خوبی برای رفع موهای زائد به حساب می آید. این پروسیجر می تواند برای همیشه رشد موهای زائد را بسیار کم کند و می تواند کاری کند که دیگر هیچ وقت نیاز به اصلاح مداوم موهای زائد این ناحیه نداشته باشید.

اما مسئله ی بزرگی که خیلی از بانوان با آن مشکل دارند، بحث مربوط به قیمت لیزر بیکینی است. خیلی از ماها فکر می کنیم که قرار است هزینه های زیادی برای این درمان پرداخت کنیم چون تکنیک کاملا جدیدی به حساب می آید. اما مشکل این جاست که تمام تصورات ما از درمان لیزر با شایعاتی که در مورد آن وجود دارد، ادغام شده است.

قیمت لیزر بیکینی به هیچ وجه گران نیست . به دو دلیل :

اول این که خود ناحیه ی بیکینی چندان بزرگ نیست و در نتیجه مدت زمان لیزر آن نیز کوتاه است. به همین خاطر قیمت آن نیز پایین است.

دوم این که هزینه لیزر موهای زائد به صورت ماهانه گرفته می شود. اگر بخواهید حساب و کتاب کنید، متوجه می شوید که ماهانه هزینه کردن 50 الی 100 هزار تومان برای خلاصی از دست موهای زائد بیکینی به هیچ وجه چیز گرانی نیست.

به هیچ وجه نباید نگران قیمت لیزر بیکینی باشید چرا که خوشبختانه در حال حاضر خیلی از مراکز، تخفیف های خوبی هم برای لیزر ارائه می کنند که هرکسی قادر به پرداخت هزینه های آن است.

آیا لیزر بیکینی درد دارد ؟

یکی از اصلی ترین سوال هایی که در مورد لیزر بیکینی وجود دراد این است که آیا لیزر بیکینی درد دارد ؟ آیا قرار است سوختگی و التهاب شدیدی را متحمل شویم؟ در پاسخ باید بگوییم همه چیز بستگی به نوع دستگاه، شرایط پوستی، تحمل درد و مهارت اپراتور لیزرتان دارد.

اما احتمالاً مهم ترین فاکتور، استفاده از یک دستگاه خوب و با کیفیت است. اگر دستگاه شما تکنولوژی جدیدی داشته باشید احتمالا بهترین نتیجه ی ممکن را خواهید گرفت. اما نکته اینجاست که خیلی از دستگاه های جدید، کارایی و قدرت ندارند. علاوه بر این، دستگاه های چینی و متفرقه نیز در بازار بسیار فراوان است که کار انتخاب را سخت تر می کند.

آیا لیزر بیکینی درد دارد ؟
آیا لیزر بیکینی درد دارد ؟

اما یکی از بهترین دستگاه های لیزر در حال حاضر دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار است. این دستگاه به عنوان تنها دستگاه بدون درد شناخته می شود. هم چنین باید بگوییم که دستگاه مدیواستار، ساخت کمپانی زایس آلمان می باشد و قدرت بی نظیری در رفع موهای زائد دارد.

دستگاه اسکلپیون به خاطر داشتن دو طول موج الکس و دایود، برای تمام تایپ های پوستی مناسب است. به همین خاطر احتمال سوختگی و التهاب در آن تقریبا صفر است. توصیه می کنیم اگر تمایل دارید که لیزر بیکینی شما بدون هیچ مشکل یا دردی پیش برود، دستگاه اسکلپیون مدیواستار را امتحان کنید.

عوارض لیزر بیکینی چیست ؟

یکی از اصلی ترین مشکلاتی که بانوان عزیز درباره لیزر بیکینی دارند، درباره عوارض لیزر بیکینی است. شایعات زیادی درباره رفع موهای زائد بیکینی با لیزر وجود دارد که البته هیچ کدام از آن ها مبنای علمی ندارند. به عنوان مثال خیلی ها تصور می کنند که اشعه ی لیزر، باعث نازایی بانوان می شود.

این تصور غلط به خاطر عدم شناخت مکانیزم عمل لیزر است. در حقیت باید بدانید که اشعه ی لیزر به هیچ وجه از سطح لایه ی اولیه ی پوست عبور نخواهد کرد و نمی تواند بر اندام های داخلی بدن تاثیر بگذارد. اشعه ی لیزر تنها می تواند بر فولیکول های مو تاثیر بگذارد.

شایعه ای دیگر هم وجود دارد که می گوید، اشعه ی لیزر بر پرده بکارت دختران اثر می گذارد. اما همان طور که گفتیم، اشعه ی لیزر به هیچ وجه چنین قدرتی ندارد که بخواهد به اندام های داخلی رسیده و کارکرد آن ها را دچار اختلال کند.

تنها عوارضی که ممکن است با لیزر بیکینی پیش بیاید، اندکی سوختگی و التهاب است. چنان چه از دستگاه های مناسب پوست خود استفاده کنید، این مشکل نیز نگران کننده نخواهد بود. توصیه می کنیم برای یک درمان بدون درد از دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار استفاده کنید.

عوارض لیزر بیکینی چیست ؟
عوارض لیزر بیکینی چیست ؟

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران کجاست؟

در صورتی که تصمیم خود را گرفته اید و می خواهید حتما لیزر بیکینی را انجام دهید، حتما و حتما باید به سراغ مرکزی بروید که از کیفیت کار آن ها اطمینان دارید. متاسفانه خیلی از مراکز تازه کار با تبلیغات عجیب و غریب و تخفیف های آن چنانی، افراد را به سمت خود جذب می کنند اما باید بگوییم که خیلی از این مراکز به هیچ وجه به دستگاه های معتبر و پیشرفته مجهز نیستند. به همین خاطر بسیار مهم است که بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران را انتخاب کنید:

در صورتی که به دنبال مرکزی هستید که بهترین خدمات لیزر بیکینی را ارائه کند، مراجعه به مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران بهترین انتخابتان خواهد بود. در این مرکز افتخار داریم که از بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا استفاده کنیم. قیمت لیزر بیکینی نیز در این مرکز معمولاً با تخفیف های خوب و منصفانه ای همراه است. پس دیگر چرا تردید دارید؟! اگر می خواهید از این مرکز نوبت بگیرید یا هرگونه سوالی درباره ی لیزر موهای زائد دارید، توصیه می کنیم همین الان سری به صفحه ی تماس با ما بزنید. همکاران ما به طور کامل شما را راهنمایی خواهند کرد.

نگارنده: ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا