قیمت لیزر بدن خانم ها چقدره؟ اثرات لیزر روی زندگی شخصی ما!

قیمت لیزر بدن خانم ها

قیمت لیزر بدن خانم ها

هروقت که صحبت از رفع موهای زائد می شود، خاطره ای بسیبار واضح و دقیق در ذهنم پدیدار می شود، خوب یادم هست که در دوران دانشگاه، چند ترمی را در خوابگاه دختران زندگی کردم. خوابگاه های دخترونه بهترین جا برای بحث های هر روزه در مورد زیبایی و پروسیجرهای مختلف است. اما هر چقدر که تمام ما به خودمان می رسیدیم و آرایش می کردیم ، به زیبایی یکی از دختران خوابگاهمان نمی شدیم. شایع شده بود که بیشتر پسران و آقایان دانشگاه شیفته و دلباخته ی او هستند. چهره ی اروپایی و چشم های رنگی اش باعث شده بود که حتی ما که دختر بودیم زبان به تحسین او باز کنیم. خلاصه می خواهم به شما بگویم این دختر خانم مایه ی حسرت و حسادت تمام ما واقع شده بود و شاید اصلا به همین دلیل بود که در هیچ ترمی با او هم اتاق نمی شدیم و چندان هم با او گرم نمی گرفتیم. آخر هیچ کدام ما دلمان نمی خواست که با او مقایسه شویم.

قیمت لیزر بدن خانم ها
قیمت لیزر بدن خانم ها

تا این که یک روز به طور اتفاقی پای من و یکی از دوستانم به اتاق او باز شد. دختر روی تخت نشسته بود و مشغول کتاب خواندن بود. از او خواستیم که جزوه ی یکی از درس ها را به ما بدهد. از سر جایش که بلند شد، چشممان به پاهای باریک و بلندش افتاد که در نگاه اول بسیار زیبای بودند اما بعد از یک لحظه متوجه یک چیز بسیار وحشتناکی شدیم: پاهای او پر از موهایی زبر و سیاه بودند که از سر زانو تا مچ پایش را پوشانده بودند و به قدری پرپشت و ضخیم بودند که واقعا منظره ی خیلی خیلی بدی درست کرده بود. ما که هنوز از شوک این مسئله بیرون نیامده بودیم و با حالتی مبهوت به پاهای پر از موی او خیره مانده بودیم، ضربه دوم را هم خوردیم: دست هایش را که بلند کرد تا از بالای کمد جزوه ای را به ما بدهد، زیر بغل های پر از مویش را دیدیم که حقیقتاً منظره ای بس ناخوشایند و نا زیبا درست کرده بود.

القصه می خواهم بگویم که تمام حسرت و حسادتی که به زیبایی او می خوردیم به یک باره از بین رفت و خدا را شکر کردیم که مدت ها قبل با لیزر موهای زائد آشنا شده بودیم و حتی یک دانه موی سیاه روی ساق پا یا زیر بغل هایمان نداشتیم. در حقیقت مهم ترین فاکتور برای زیبایی یک زن، این است که موهای زائد ضخیم و سیاهی روی بدن خود نداشته باشد. واقعیت این جاست که قیمت لیزر بدن خانم ها چندان هم گران نیست و با توجه به مزیتی که به همراه دارد، حتی می توان گفت که ارزان و به صرفه نیز محسوب می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

البته اگر می خواهید به مرکزی مراجعه کنید که هم قیمت خوبی برای خدمات لیزر خود داشته باشد و هم مجهز به بهترین دستگاه لیزر موهای زائد باشد، ما برای شما پیشنهاد ویژه و فوق العاده ای داریم:

مرکز لیزر و زیبایی شمال تهران واقع در خیابان شریعتی، یکی از بهترین مراکز زیبایی کل تهران است که با استفاده از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد ( اسکلپیون 2019 مدیو استار ساخت کمپانی زایس آلمان) کلیه ی خدمات مورد نظرتان را ارائه خواهد کرد. قیمت لیزر بدن خانم ها نیز با توجه به ناحیه ی مورد نظر محاسبه می شود اما می توانید اطمینان حاصل نمایید که قیمت های ما به نسبت دیگر مراکزی که از همین دستگاه استفاده می کنند کاملا ارزان و به صرفه است. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره و اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

قیمت لیزر بدن خانم ها
قیمت لیزر بدن خانم ها

قیمت لیزر موهای بدن آقایان

در ابتدای متن درباره این صحبت کردیم که لیزر موهای زائد تا چه حد برای یک خانم مهم و حیاتی است و هیچ کس از داشتن موهای زائد ضخیم روی پوست لطیف زنانه لذت نمی برد. اما مسئله تنها به زنان ختم نمی شود. این درمان برای مردان نیز لازم و ضروری است. شاید خیلی از مردان فکر کنند که با لیزر کردن موهای زائد خود جنبه های مردانه ی خود را از دست می دهند. اما در واقع به هیچ وجه این طور نیست. علاوه بر این نگران قیمت لیزر موهای بدن آقایان نیز هستند و فکر می کنند که هزینه های آن بسیار زیاد می شود. اما با وجود بهترین مرکز خیابان شریعتی دیگر نگران قیمت ها نباشید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لیزر موهای نواحی مختلف بدن آقایان و قیمت آن ها، به این لینک مراجعه کنید.

لیزر کل بدن شامل چیست

هر نقطه از بدن شما که دارای موهای زائد و اضافه باشد را می توان لیزر کرد. البته طبیعی است که خیلی وقت ها شما نیاز به لیزر تمامی نواحی بدن ندارید. چرا که موهای برخی مناطق مثل صورت کرکی هستند و نسبت به اشعه ی خیلی از لیزر ها مقاومت می کنند و چه بسا ضخیم تر و سیاه تر هم می شوند. به همین دلیل است که حتما باید بررسی کنید که لیزر شما برای موهای کرکی نیز مفید است. دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار تنها دستگاهی است که اثرات شگفت انگیزی روی موهای کرکی هم دارد.

لیزر کل بدن شامل چیست
لیزر کل بدن شامل چیست

در نهایت این که باید بگوییم که توصیه متخصصین ما این است که از پکیج های ویژه ای که ارائه می کنیم استفاده کنید و به این صورت تخفیف قابل توجهی برای لیزر موهای زائد دریافت کنید. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره پکیج های لیزر ما ، این مقاله را مطالعه کنید.

لیزر دائمی کل بدن با دستگاه اسکلپیون مدیواستار

لیزر موهای زائد صرفاً به بهداشت و زیبایی برنمی گردد. اگر بخواهیم یکی از واضح ترین اثرات لیزر را بیان کنیم باید به اثرگذاری مثبت آن بر روی روابط جنسی زوجین اشاره کنیم. بارها دیده ایم که زنان و مردان مختلفی به مراکز ما آمده اند و اعلام می کنند که بعد از لیزر، کیفیت بسیار بهتری را در روابط جنسی خود با همسرشان احساس کرده اند. این بهترین اتفاقی است که می تواند برایتان رخ دهد. پس چرا تردید می کنید؟ دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار که فوق العاده است، تخفیف های خیلی خوبی هم به شما ارائه می کنیم، کیفیت خدمات هم بی نظیر است. پس همین الان با ما تماس گرفته و نوبت بگیرید.

موفق و پیروز باشید

مترجم و محقق: ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا