قیمت بوتاکس دور چشم |آیا بوتاکس برای حوالی چشم ضرر دارد؟!

قیمت بوتاکس دور چشم

قیمت بوتاکس دور چشم

اگر تا به حال اسم بوتاکس را شنیده اید حتما چیزی مربوط به درمان چین و چروک های پیشانی بوده است. اما متعجب خواهید شد اگر به شما بگوییم که از تزریق بوتاکس برای رفع مشکلات و بیماری های زیادی استفاده می شود. از درمان میگرن گرفته تا مشکلات مربوط به غده های تعریق!

بیراهه نیست اگر بگوییم که بوتاکس را معجزه ی زیبایی قرن نامیده اند. چرا که با اثرات فوق العاده ی خود مشکلات و معضلات زیادی را برطرف کرده است.

اما احتمالاً عجیب ترین چیزی که تا به حال درباره بوتاکس شنیده اید، این است که برای رفع سیاهی و گودی زیر چشم و اطراف آن نیز از بوتاکس استفاده می کنند. تا همین چند سال پیش کسی از این مزیت فوق العاده ی بوتاکس اطلاعی نداشت. اما در حال حاضر خیلی از پزشکان چنین درمانی را توصیه می کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

البته هنوزم که هنوز است، تزریق فیلر برای رفع سیاهی و گودی زیر چشم محبوب تر و رایج تر است اما اجازه بدهید نگاه دقیق تری هم به بوتاکس دور چشم بیاندازیم و جنبه های مختلف آن را بررسی کنیم.

قیمت بوتاکس دور چشم
قیمت بوتاکس دور چشم

در صورتی که می خواهید درباره قیمت بوتاکس دور چشم هم بیشتر بدانید، ما پیشنهاد ویژه و جذابی برایتان داریم:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، افتخار دارد که کلیه خدمات تزریق بوتاکس را با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کرده و از همکاران ما در این باره سوال کنید.

تزریق بوتاکس دور چشم برای رفع سیاهی و کیسه های زیر چشم

گرچه سالهاست که از بوتاکس برای رفع سیاهی و کیسه های زیر چشم استفاده می شود، اما این پروسیجر هنوز توسط سازمان FDA آمریکا تایید نشده است. به همین خاطر توصیه می کنیم اگر تصمیم دارید این درمان را انجام دهید، حتما به سراغ پزشکی بروید که سال ها سابقه و تجربه در حیطه ی تزریق بوتاکس داشته باشد.

در سال 2003، یک تحقیق آزمایشگاهی صورت گرفت تا مشخص شود تزریق بوتاکس زیر چشم تا چه حد موثر است. 19 زن در این تحقیق داوطلب شدند. آن دسته زنانی که بوتاکس را برای پلک پایینی و چین های پنجه کلاغی تزریق کردند، نتایج مثبتی را گزارش دادند. اما آن دسته ای که فقط برای پلک پایینی بوتاکس تزریق کردند، نتیجه ی چندان جالبی دریافت نکردند.

قیمت بوتاکس دور چشم
قیمت بوتاکس دور چشم

به همین خاطر است که معمولاً پزشکان توصیه می کنند که اگر تصمیم به تزریق بوتاکس زیر پلک پایین دارید، برای رفع چین های پنجه کلاغی هم اقدام کنید.

از دیگر نتایجی که از این آزمایش گرفته شد، این است که تزریق بوتاکس می تواند پلک پایینی را پُرتر و بهتر سازد و هم چنین چین و چروک ها و پف زیر پلک را از بین ببرد.

محققین هم چنین تزریق مقادیر مختلف بوتاکس را برای نواحی زیر چشم و پلک پایینی امتحان کردند. بیماران گزارش دادند که وقتی 8 واحد بوتاکس تزریق می کنند، نتایج خیلی بهتری می گیرند اما عوارض جانبی آن ها نیز شدیدتر شده است.

به غیر از این تحقیق، بررسی دیگری برای تزریق بوتاکس دور چشم وجود ندارد. اما سال ها سابقه و تزریقات مکرر، نشان داده است که خطر و عوارض ناشی از آن، بیشتر از تزریق بوتاکس در دیگر نواحی صورت نیست.

بوتاکس زیر چشم قبل و بعد

در ادامه می توانید تصاویری از تزریق بوتاکس زیر چشم را ببینید و مشاهده کنید که این کار چه نتیجه ای خواهد داشت:

بوتاکس زیر چشم قبل و بعد
بوتاکس زیر چشم قبل و بعد

عوارض جانبی تزریق بوتاکس

همان طور که گفتیم بوتاکس سال هاست برای درمان بیماری های مختلف، از جمله تنبلی چشم استفاده می شود اما در دهه های اخیر است که فواید گسترده و فوق العاده ی آن را پیدا کرده اند. گرچه تزریق بوتاکس کاملاً ایمن و بی خطر است اما هنوز هم باید نکت مهمی را در ذهن داشته باشید.

اول از همه باید بدانید که تزریق بوتاکس می تواند ظاهرتان را تا حد خیلی زیادی عوض کند اما به هرحل راهکاری دائمی نیست. اگر می خواهید تزریق بوتاکس را برای رفع سیاهی و گودی زیر چشم، تنبلی چشم، میگرن و …امتحان کنید، توصیه می کنیم اول به فکر درمان های اصلی و اساسی این مشکلات باشید.

بوتاکس معمولاً به خوبی قادر است مشکل شما را حل کند اما به طور دائمی نمی تواند مشکل یا ناراحتی شما را برطرف سازد.اگر تصمیم گرفته اید برای رفع سیاهی و چین های دور چشم، تزریق بوتاکس را انجام دهید، باید برای مراجعات مداوم به پزشک خود آماده باشید.

در گام بعدی، مهم ترین نکته این است که اگر می خواهید عوارض جانبی بعد از تزریق بوتاکس رخ ندهد، حتما میزان و دوز داروهای مصرفی خود را کاهش بدهید تا با تزریق بوتاکس تداخل ایجاد نکند. به عنوان مثال داروهایی مانند ایبروفن، ژلوفن، آسپرین و …می توانند خون شما را رقیق کرده و به این ترتیب بعد از تزریق منجر به بروز کبودی شوند.

به همین دلیل پزشکان توصیه می کنند که 1 هفته الی 10 روز قبل از تزریق بوتاکس دور چشم، مصرف این داروها را متوقف کنید.

هم چنین در صورتی که قبلاً جراحی خاصی روی صورت خود داشته اید، بهتر است با پزشک خود در میان بگذارید. هرگونه تداخلی ممکن است منجر به بروز عوارض جانبی شود.

در نهایت این که ممکن است نسبت به تزریق بوتاکس، حساسیت های آلرژیک داشته باشید. به همین دلیل اگر دچار علائم وخیم شده اید، اولین قدم این است که به اورژانس مراجعه کنید. هرچند نیازی به نگرانی نیست و معمولاً این اتفاق به ندرت رخ می دهد.

اما در هر صورت احتمال دارد که دچار عوارض جانبی زیر شوید:

  • تنگی نفس
  • مشکل بلع غذا
  • مشکلات بینایی
  • مشکل در بالا نگه داشتن سرتان
  • به سختی تکان دادن سرتان حتی تا روزها و هفته ها بعد از پروسیجر
  • جوش یا کهیر
  • درد قفسه سینه
  • ضربان قلب نا منظم
  • غش کردن
  • تشنج

البته تمام این عوارضی که در بالا به آن ها اشاره شد، از جمله نادرترین عوارض تزریق بوتاکس هستند. بیشتر مواقع عوارض شما بیشتر از اندکی درد، تورم در محل تزریق، بی حسی، گرفتگی عضلات و کبودی نخواهد بود. این عوارض هم مدتی بعد به شکل خود به خود از بین خواهند رفت. بنابراین نگران نباشید

در نهایت امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد. یادتان باشد که برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی قیمت بوتاکس دور چشم، همین الان با همکاران ما در مرکز تماس بگیرید.

محقق و مترجم: ناصری

لینک منبع مقاله 1

لینک منبع مقاله 2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا