قیمت بوتاکس خط اخم |با کیفیت ترین مارک بوتاکس کدام است؟!

قیمت بوتاکس خط اخم

قیمت بوتاکس خط اخم

سلام به تمام خوانندگان عزیز لیزر دیسکانت

شایعات درباره ی تزریق بوتاکس کم نیست، اما عجیب ترین چیزی که تا به حال درباره ی تزریق بوتاکس شنیده ام، راجع به قیمت بوتاکس خط اخم بوده است. خیلی ها فکر می کنند که هزینه تزریق بوتاکس به قدری بالاست که فقط سلبریتی ها و آدم های پولدار می توانند آن را انجام دهند. اما توصیه می کنیم این اطلاعات غلط را از ذهنتان پاک کنید.

کافیست سری به وب سایت ها و پیج های مختلف زیبایی بزنید تا با قیمت ها و هزینه های مختلفی مواجه شوید که برای این دسته از خدمات ارائه می شوند. در میان تمام این پروسیجرها، شاید قیمت بوتاکس خط اخم، به هیچ وجه گران نیست و هرکسی با هر بودجه ای می تواند آن را انجام دهد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

قیمت بوتاکس خط اخم
قیمت بوتاکس خط اخم

اما مهم ترین نکته ای که باید بدانید این است که اصلاً چه فاکتورهایی در تعیین قیمت بوتاکس موثر است ؟ آیا قیمت تزریق بوتاکس برای شما با دوستتان فرق خواهد کرد؟ قرار است با تمام این سوال پاسخ بدهیم. پس با ما همراه باشید!

فاکتورهای تعیین قیمت بوتاکس

قبل از هر چیزی باید بدانید که بوتاکس ها برندها و مارک های مختلفی دارند. از دیسپورت انگلیسی گرفته تا بوتاکس مصپورت ساخت ایران! هر کدام از این بوتاکس ها کیفیت مخصوص به خود را دارند. به همین خاطر نمی توان قیمت مشخصی برای آن مشخص کرد.

خیلی از بوتاکس ها تاییدیه سازمان FDA را دارند که این مسئله باعث می شود قیمت آن ها بالاتر برود. بوتاکس هایی مانند دیسپورت انگلیسی که این تاییدیه را دارند، قطعا خیلی گران تر از بوتاکس ایرانی مصپورت هستند. البته این مسئله بدین معنا نیست که بگوییم بوتاکس ایرانی کیفیت پایین تری دارد.

بوتاکس کره ای، بوتاکس سوئیسی و …نیز در بازار کشور ما رواج زیادی دارند اما هیچ چیز بدتر از گسترش بوتاکس چینی در کشورمان نبوده است. این بوتاکس ها مثل بیشتر اجناس چینی کیفیت افتضاحی دارند. خیلی وقت ها مراجعه کنندگانی به سراغ ما می آیند که در مراکز دیگر از بوتاکس های چینی استفاده کرده اند و نتایج آن تقریباً شبیه به فاجعه بوده است. از ورم های ناجور گرفته تا کهیرهای طولانی مدت!

این بوتاکس های تقلبی که معمولاً به نام محصولات کانادایی و انگلیسی عرضه می شوند، قیمت پایین تری دارند اما به سادگی یک بشکن زدن می توانید به عواقب ناخوشایند و عوارض خطرناکی مبتلا شوید.

به همین دلیل توصیه می کنیم به هیچ وجه به این دسته از بوتاکس ها اعتماد نکنید و فریب قیمت ارزان تر آن ها را نخورید.

از دیگر موارد تعیین کننده قیمت بوتاکس، مهارت پزشک و اعتبار مرکز زیبایی است. خب طبیعی است که برخی پزشکان به خاطر سابقه بیشتر و مهارت بالاتر، دستمزد بیشتری داشته باشند. اما با پرداخت هزینه برای کیفیت بیشتر، می توانید اطمینان حاصل کنید که بهترین نتیجه ی ممکن را به دست خواهید آورد.

تصور نکنید که تزریق بوتاکس خط اخم، مثل تزریق آمپول آنفولانزاست و هرکسی که تزریق بلد باشد، می تواند این کار را انجام دهد. تزریق در عضله ی اشتباه می تواند به عوارضی مثل فلج، افتادگی پلک و… منجر شود. در پاراگراف بعدی راجع به این مسئله بیشتر صحبت خواهیم کرد.

یادتان باشد که شدت و وخامت عارضه هم در قیمت بوتاکس خط اخم موثر است. طبیعی است که هر چه خط اخم عمیق تر باشد، احتمالا به واحدهای بیشتر بوتاکس نیاز دارید تا مشکل برطرف شود. سال ها اخم کردن و تضعیف بیش از حد عضله، باعث می شود که در برابر مقادیر کم بوتاکس مقاومت بشتری نشان دهد. به همین خاطر باید تعداد واحدهای تزریق بوتاکس را بیشتر کرد و به این ترتیب هزینه های شما هم بالاتر خواهد رفت.

عوارض بوتاکس خط اخم

همان طور که در بالای این متن هم گفتیم، سپردن تزریق بوتاکس به یک فرد بی تجربه و ناوارد، می تواند به بروز عوارض جانبی بسیار بدی منجر شود. شاید رایج ترین عوارض بوتاکس خط اخم که خیلی ها را می ترساند، حالت خشک یا اصطلاحاً فروزن پیشانی باشد. در طول این مسئله، شما دیگه نمی توانید حالت بیانی صورت داشته باشید.

عوارض بوتاکس خط اخم
عوارض بوتاکس خط اخم

فلج شدن دیگر عضلات صورت هم از دیگر عوارض تزریق اشتباه است. پزشک باید دقیقا بداند کدام عضله منجر به بروز چین و چروک ها شده است و دقیقا بوتاکس را در آن تزریق کند. در غیر این صورت ممکن است عضله ی دیگری به اشتباه فلج شود و بر روی عملکرد صحیح آن عضله تاثیر بگذارد.

اما در صورتی که تزریق بوتاکس خط اخم توسط یک پزشک ماهر انجام شود، عوارض جانبی آن خیلی کم و ناچیز خواهند بود. اصلی ترین عوارض این درمان، سردرد، درد کم و حالت شبیه به آنفولانزا گرفتن است.

در موارد نادر ممکن است افتادگی پلک یا نواحی اطراف ابروها هم رخ دهد. مهم ترین نکته این است که پزشکتان قبل از تزریق، پلک هایتان را بررسی و ارزیابی کند. در صورتی که افتادگی پلک شما بیش از حد باشید، احتمال دارد اصلا کاندیدای خوبی برای تزریق بوتاکس خط اخم نباشید.

در موارد نادر احتمال دارد بیمار دچار اختلال پتوس ( افتادگی بیش از حد پلک) شود. اما در صورتی که قبل از درمان تمام جوانب امر توسط پزشک بررسی شود، احتمال بروز چنین مشکلاتی خیلی کم است.

قیمت بوتاکس دیسپورت انگلیس

همان طور که احتمالاً می دانید یکی از بهترین برندهای بوتاکس، دیسپورت ساخت کشور انگلیس است. این بوتاکس تاییدیه سازمان FDA را هم دارد. اگر بخواهید این بوتاکس را تزریق کنید، علاوه بر هزینه های نسبتاً بالا، کار سختی هم در پیدا کردن مرکزی که آن را تزریق کند، خواهید داشت. به دلیل تحریم های اقتصادی این بوتاکس به ندرت پیدا می شود و مراکزی که آن را تزریق می کنند، احتمالاً قیمت های خیلی بالایی ارائه می کنند.

قیمت بوتاکس دیسپورت انگلیس
قیمت بوتاکس دیسپورت انگلیس

در هر صورت اگر به دنبال مرکزی هستید که بهترین خدمات تزریق بوتاکس خط اخم را ارائه کند، ما پیشنهاد ویژه ای برایتان داریم:

بوتاکس ارزان قیمت

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، به مناسبت های مختلف، تخفیف های ویژه ای برای پروسیجرهای زیبایی خود ارائه می کند. قیمت بوتاکس خط اخم در این مرکز کاملاً به صرفه و مناسب است. نکته ی دیگری که به شدت برایمان حائز اهمیت است، استفاده از برندهای معتبر بوتاکس است. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی قیمت ها و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

محقق و مترجم: ناصری

لینک منبع مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا