تزریق ژل لب مدل قلوه ای در بهترین مرکز زیبایی پوست و مو

تزریق ژل لب مدل قلوه ای

تزریق ژل لب مدل قلوه ای برای برجسته سازی لب نازک یا نامتقارن عالی ست. من بارها با صحنه های لب اردکی شتری زشت مواجه شده ام. به خصوص، چهره اون خانم از نیم رخ واقعا زننده و خجالت آور بوده. و اما، نکات طلایی تزریق مدل لب قلوه ای برجسته و در عین حال زیبا و جذاب چیست؟
اطلاعات مفید و مختصر ما رو دست کم نگیرید. از همراهی تون خوشحالیم.

تزریق ژل لب مدل قلوه ای

تزریق ژل لب مدل قلوه ای چگونه انجام می شود؟

اگر لب های شما بیش از حد نازک است،
اگر با بالا رفتن سن، حجم لب قبلی رو ندارید،
می توانید با تزریق ژل لب مدل قلوه ای، جذابیت چهره خود رو دو چندان کنید.

در مقایسه با مدل لب نچرال طبیعی، برای مدل قلوه ای بایستی دوز ژل فیلر بیشتری تزریق شود. با توجه به تناسب بین اندازه و حجم لب ها با چانه و پیشانی، این مدل ممکن است برای شما پیشنهاد شود. هر دو لب بالا و پایین حالت قلوه ای برجسته می شوند.

نکته: برای حفظ حالت طبیعی لب، بهتر است بیش از حد حجیم نشوند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

فیلم تزریق ژل لب

بهترین برند ژل های تزریقی

بهترین برند ژل لب کدام است؟

بهترین ژل برای لب ترکیب اسید هیالورونیک است. با معروف ترین برندهای ژل HA آشنا شوید. این برندها از نظر قوام، ماندگاری و غلظت متفاوت عمل می کنند. پزشک بر اساس تکنیک تزریق، مدل لب انتخابی و بودجه شما مناسب ترین برند رو پیشنهاد می دهند.

👄رستیلن و رستیلن سیلک

👄ژل پرفکتا (Perfectha)

👄ژل لب کره ای رووفیل و آلاینا

👄ژل ژوویدرم Juvederm کمپانی Allergan  (در انواع اولترا پلاس و ژل ژوویدرم ولبلا)

نکته:
ژل‌های رقیق‌تر را می‌توانیم سطحی‌تر تزریق کنیم تا لب را کمی حجیم‌تر نشان دهیم.

برند ژل فیلر را حضوری مشاهده کنید!

تنوع برندهای ژل فیلر بسیار بالاست. بازار فیک و تقلبی هم تا دلتان بخواهد داغ!
نکته مهمی داریم:
حتما محصول فیلر رو حضوری ببینید و جزییات ویال شیشه ای و جعبه کاغذی رو بخوانید. از مطابقت این جزییات حتی در حروف کوچک و بزرگ انگلیسی مطمئن شوید. ژل ارزان قیمت و فله ای 10 سی سی نخرید و نزنید! بهترین ژل ها تک سی سی و دارای مجوز از وزارت بهداشت می باشند. 

در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی از بهترین برند ژل‌ لب استفاده می شود. با توجه به تنوع برندها و قیمت های متفاوت آن انتخاب برند بستگی به نظر پزشک و بودجه فرد دارد.

ژل لب قلوه ای نی نی سایت

تزریق ژل لب مدل قلوه ای بهتره یا مدل روسی؟

بانوانی به مرکز شریعتی مراجعه می کنند و اصرار به مدل روسی، قلوه ای یا مدل خاصی دارند. ما کامل بررسی می کنیم که آیا مدل لب دلخواه شما با کل چهره و اجزای آن تناسب واقعی دارد یا ندارد. به علاوه، این طور نیست که مدل لب مورد نظر شما دقیقا شبیه یک فرد دیگر در بیاید.
هر مدل لب بایستی کاملا با ابعاد چهره متناسب باشد. تناسب ابعاد لب ها با پیشانی و چانه اهمیت زیادی دارد. همچنین، فرمول تناسب و تقارن لب ها نیز باید رعایت شود: لب پایین در مرکز برجستگی بیشتری دارد؛ حجم لب پایین کمی بیشتر از لب بالا ست. ارتفاع عمودی لب ها هنگام مشاهده از پهلو یا روبرو نیز اهمیت دارد. تغییر چهره شما از نیم رخ نیز بررسی می شود.

قیمت تزریق ژل لب مدل قلوه ای چقدر است؟

در ایران، به استثنای بوتاکس مصپورت و دیستون ایرانی، ژل و فیلر از خارج وارد می شود. قیمت ها احتمالا دلاری محاسبه می شود. هزینه تزریق ژل لب مدل قلوه ای بستگی به موارد زیر نیز دارد:

  • مقدار سی سی ژل تزریق شده
  • کیفیت و اعتبار برند ژل
  • سیاست های مالی کلینیک

به شما اطمینان می دهیم که قیمت ها در مرکز شریعتی تهران بسیار منصفانه و با حاشیه سود پایین برای مرکز است. تزریق بسیار حرفه ای و برند اصل مجوز دار می باشد.

اطلاع از هزینه تزریق ژل لب مدل قلوه ای


مدت زمان خوابیدن ورم پس از تزریق ژل لب؟

از همان روز بعد کمتر می‌شود اما به طور کامل، ممکن است چند روز طول بکشد که ورم کاذب از بین برود. بهبودی ورم ژل لب به رعایت مراقبت ها و عدم مصرف داروی تداخل کننده نیز بستگی دارد.

محبوب ترین مدل‌های تزریق ژل لب کدامند؟

  • ژل لب مدل عروسکی یا باربی
  • ژل لب مدل نچرال یا طبیعی
  • ژل لب روسی
  • ژل لب مدل چاک دار
  • ژل لب مدل گرد
  • ژل لب مدل قلوه ای
  • ژل لب مدل سه دکمه ای
  • ژل لب مدل صدف
  • ژل لب مدل هالیوودی
  • ژل لب مدل کمان
  • تزریق ژل لب مدل فانتزی
عوارض تزریق ژل لب
عوارض تزریق ژل

از ژل های هیالورونیک اسید برای تزریق در نواحی مختلف صورت استفاده می شود. این ماده در ساختار پوست بدن به شکل طبیعی وجود دارد و به دلیل عارضه جدی که برای پوست به وجود نمی آورند، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. ژل های تزریقی اگر به شیوه درست و علمی و توسط فردی که با آناتومی ناحیه به خوبی آشنایی دارد انجام شود عوارض خیلی کمی از جمله تورم و کبودی دارد که حداکثر تا یک هفته برطرف خواهند شد و جای نگرانی نیست.

توصیه مرکز زیبایی شریعتی

تزریق ژل اگر به درستی انجام نشود، عوارض جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت. برای تزریق ژل هرگز به سالن های زیبایی یا آرایشگاه زنانه مراجعه نکنید و حتما زیر نظر پزشک و در مراکز معتبر انجام دهید.

مزایای تزریق ژل هیالورونیک اسید

فیلر موقت اسید هیالورونیک برای مرطوب‌سازی پوست و همچنین حجم دادن به نواحی مختلف صورت (لبها، گونه، چانه، فک و غیره) بسیار مناسب است که ظاهری طبیعی‌تر به لب های شما می دهد.
یکی دیگر از مزایای آن، این است که اگر پس از تزریق از نتیجه کار راضی نباشید، پزشک می‌تواند یک آنزیم پاک‌کننده تزریق کند که ذرات فیلر را شکسته و روند حل شدن آن را تسریع می‌بخشد. این تزریق تنها چند ثانیه طول می‌کشد و نتایج آن بلافاصله قابل مشاهده هستند، اما ممکن است چند روز طول بکشد که فیلر و ورم به طور کامل از بین بروند.

ورم بعد از تزریق ژل لب چند روز طول میکشد؟

قبل از تزریق، شکل و تقارن لبها باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد تا مشخص شود فیلر باید در کدام قسمت تزریق شود تا نتایج طبیعی به همراه داشته باشد.

اگر فردی لبهای حجیم‌تر و یا مدل قلوه ای تری می‌خواهد، بهتر است تزریق را در چند جلسه انجام دهد تا فیلر به تدریج روی صورت بنشیند و ظاهری طبیعی به آن بدهد. به عبارت دیگر، اگر می‌خواهید لب های شما ظاهر طبیعی داشته باشند، انتظار نداشته باشید که در همان جلسه اول با لب های کاملاً متفاوت مواجه شوید. اگر نمی‌خواهید لبهای شما مانند اردک یا بادکنک شود، باید پزشکی پیدا کنید که تزریق را به تدریج انجام دهد. با این کار، پس از هر بار تزریق، فراموش می‌کنید که در روز اول لب های شما چه شکلی داشته است!

مراقبتهای قبل از تزریق ژل

مراقبت های قبل از تزریق ژل لب 

 برای کاهش ورم و کبودی در محل تزریق یک هفته قبل از تزریق، از داروهای رقیق‌کننده خون مانند آسپرین، ایبوپروفن و ناپروکسن استفاده نکنید. مصرف داروهای رقیق‌کننده خون  ناحیه مورد نظر را در معرض کبودی و خونریزی قرار می دهد. 

از یک هفته قبل نباید نوشیدنی‌های الکل‌دار و دخانیات مصرف شوند.

از موادی مانند سیر، جینسنگ و ویتامین ای استفاده نکنید.

قبل از شروع به کار صورت خود را با آب و صابون به طور کامل شستشو دهید.

هر گونه سابقه بیماری خاصی که دارید، قبل از شروع به کار با پزشک خود در میان بگذارید.

دو روز قبل از تزریق، از پمادهای موضعی مانند ترتینوئین، رتینول، رتینوئید، اسید گلیکولیک یا هرگونه محصول ضدپیری استفاده نکنید.

در صورتی که سابقه تبخال زدن دارید به پزشک خود اطلاع دهید تا داروی ضد تبخال به شما تجویز کند. بهتر است چند روز قبل و چند روز بعد از تزریق این درمان را انجام دهید.

همچنین، ده روز قبل از تزریق از مصرف داروهای مسکن، روغن ماهی و ویتامین ای خودداری کنید به این دلیل که الکل هم خون را رقیق می‌کند.

اگر فردی سابقه تبخال دارد، باید دو روز قبل از تزریق داروی ضد تبخال استفاده کند چون تزریق ممکن است باعث ایجاد تبخال شود.

مراقبتهای بعد از تزریق ژل

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

باید بدانید که لب های شما برای مدت چند روز و در برخی بیماران برای چند هفته، حساس تر می شود که با رعایت نکات زیر روند بهبودی و همچنین ماندگاری ژل افزایش می یابد.

از مصرف نوشیدنی های داغ خودداری کنید. 

تا یک هفته بعد از انجام تزریق به سراغ نوشیدنی‌های الکل‌دار و دخانیات نروید.

طبق گفته پزشک استفاده از کرم ها و روغن های ترمیم کننده یک ایده عالی است.

تا وقتی که بی‌حسی در ناحیه اعمال شده از بین نرفته است از خوردن و آشامیدن بپرهیزید.

از پاک کننده های ملایم، بدون بو و یا پدهای الکلی برای پاک کردن آرایش تان استفاده کنید.

به مدت چند روز تا حاصل شدن بهبود نسبی، از مصرف غذاهای تند و ادویه دار نیز اجتناب نمایید.

مراقبت ها پس از تزریق ژل لب

اگر عملیات تزریق را در روزهای گرم سال انجام دادید سریعا خود را به خانه برسانید و زیاد در گرمای شدید قرار نگیرید.

از دستکاری و ماساژ دادن لب‌های خود بعد از تزریق خودداری کنید. این کار می‌تواند باعث نامتقارنی در لب‌های شما گردد.

برای اینکه در نواحی تزریق، کبودی و خون‌مردگی دیده نشود توصیه می‌شود تا چند روز بعد از تزریق ژل از انجام فعالیت‌های ورزشی و بدنی دوری کنید. فعالیت‌هایی که جریان خون را در صورت افزایش می‌دهند مانند ماساژ صورت، یا انجام فعالیت‌های یوگا را نباید انجام دهید. 

از آرایش کردن خودداری کنید. تا چند روز پس از تزریق به هیچ عنوان از رژ لب استفاده نکنید.

گاهی اوقات تورم جزئی و یا تکه های ورم کرده ای را ممکن است مشاهده کنید. ماساژ صحیح می تواند کمک بسیاری در دوران پس از تزریق به فرد نماید. ماساژ لب ها با دست هایی تمیز و عاری از هر گونه آلودگی برای پر شدن و توزیع یک دست مواد در تمام بافت های لب کمک کننده است.

عموما بعد از ۳ روز، تمام حساسیت های مرتبط با تزریق از بین رفته و تورم شما به میزان چشمگیری کاهش می یابد.

ماندگاری ژل

ماندگاری ژل لب مدل قلوه ای 

اما به طور متوسط بین شش ماه تا دو سال دوام دارد. در حقیقت این موضوع برای افراد مختلف متفاوت است. برخی ممکن است پس از شش ماه نیاز به تزریق دوباره داشته باشند و برای برخی ممکن است دوام بیشتری داشته باشد.

 مقدار فیلر مورد نیاز برای تزریق ژل لب

برای اکثر افراد، یک سرنگ برای بار اول و تمدید آن کافی است، چون تأثیر آن مناسب و طبیعی خواهد بود. بهتر است که حجم دادن به طور تدریجی انجام شود. در نتیجه، در بسیاری موارد، فرد پس از یک یا دو هفته دوباره مراجعه می‌کند تا در صورت لزوم دوباره تزریق را انجام دهد.

اما اگر لب های بسیار حجیم و قلوه ای تر می خواهید ممکن است که پزشک پیشنهاد کند تا دو سرنگ در جلسه اول استفاده کنید، که البته بهتر است که این کار را انجام ندهید که نتیجه ای طبیعی نخواهد داشت.

آیا تزریق ژل لب باعث افتادگی دائمی لب‌ها می‌شود؟

برخلاف تصور عموم، پس از حل شدن فیلر، لب دچار افتادگی نمی‌شود. برعکس، تزریق فیلر باعث تحریک کلاژن‌سازی می‌شود. بنابراین پس از اینکه فیلر کاملاً از بین رفت، لبهای شما همچنان کمی بزرگ خواهند ماند.

آیا تزریق ژل لب مدل قلوه ای درد دارد؟

برخی از برندهای ژل حاوی لیدوکائین، یک داروی بی‌حس‌کننده، هستند که باعث کاهش درد می شود. همچنین پزشک می‌تواند با ماده بی حس‌کننده یا کرم بی‌حسی، ناحیه اطراف لب را بی‌حس کند تا درد حین تزریق کاهش یابد.

تزریق ژل لب در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی

شما می توانید جهت تزریق ژل لب و اطمینان از روش صحیح و استفاده از مواد استاندارد، به مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی مراجعه نمایید. در این مرکز مشاوران ما اطلاعات لازم جهت تزریق انواع ژل را در اختیار شما قرار خواهند داد. مشاوره رایگان با پزشک در این مرکز همه روزه انجام می شود. تماس با ما را فراموش نکنید تا از زیبایی لب های خود لذت ببرید.

نتیجه گیری

در این مطلب نکات طلایی تزریق ژل لب مدل قلوه ای رو یادآوری کردیم. جهت تعیین وقت و مشاوره رایگان با بهترین متخصص پوست و مو در تهران در مرکز شریعتی تهران با ما در تماس باشید.

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا