تزریق ژل فیلورگا در بهترین مرکز زیبایی پوست و مو

ژل فیلورگا را بیشتر بشناسید.

ژل فیلورگا نی نی سایت

امروزه با توجه به پر طرفدار بودن تزریق ژل به نقاط مختلف صورت و بدن، شرکت های زیادی شروع به تولید ژل یا همان فیلر کرده اند و نوع های متفاوتی از ژل ها را روانه بازار کرده اند که هر یک کارایی و استفاده خاصی در تزریق فیلر دارد. یکی از انواع فیلرهای پرکننده، ژل فیلورگا است که در این مقاله به بررسی آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید تا اطلاعاتی در مورد ژل فیلورگا دریافت نمایید.

معرفی ژل فیلورگا

این ژل در فرانسه توسط آزمایشگاههای Filorga تولید می شود که از اسید هیالورونیك، به عنوان یك ماده پوستی قابل جذب تشکیل شده است. این محصول برای ترمیم حجم نواحی مختلف صورت، آبرسانی به پوست، پر کردن چین و چروک های صورت و خطوط ظریف (به ویژه خطوط اطراف دهان و خطوط پنجه کلاغی) با نتایج طولانی مدت و کاملاً طبیعی استفاده می شود.
 با توجه به نیاز و انتظارات متقاضی از انواع این فیلر پوستی که در قدرت، فرمولاسیون و اندازه‌ ذرات ژل، با یکدیگر متفاوت هستند برای اهداف درمانی مختلف استفاده می‌شود.

ژل فیلورگا

کاربرد ژل فیلورگا 

  • ناحیه پریورال (اطراف دهان)
  • رفع خط خنده، شقیقه و زاویه سازی فک 
  • آبرسانی مناسب پوست و دادن حجم به مناطق توخالی
  • خطوط اطراف چشم مانند خطوط پنجه کلاغی)
  • مقابله با نقص ساختاری پوست که به دلیل افزایش سن ایجاد شده است.
  • رفع چین و چروک های سطحی تا عمیق پوست و خطوط ظریف پوستی.
  • امکان استفاده از این ژل در نواحی مختلف صورت و افزایش حجم بافت صورت در چانه، لب ها و گونه.

مزایای استفاده از ژل فیلورگا

به طور معمول متخصصان پوست و زیبایی از فیلرهای مختلف برای درمان عارضه‌های متفاوت در پوست صورت استفاده می‌کنند. اما ژل فیلورگا این امکان را می‌دهد تا از انواع آن برای درمان‌ مراجعین با شرایط مختلف استفاده شود. مزایای این فیلر عبارتند از:

کیفیت بالا و اثربخشی قابل توجه

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

درمانی ایمن با عوارض بسیار سطحی

ماندگاری بالا، که در دراز مدت سبب کاهش‌‌ هزینه‌های بیمار خواهد شد. نتایج آن تا 9 ماه ماندگاری دارند.

تزریق سطحی و عمقی برای درمان چین و چروک‌های موجود در لایه‌های سطحی، میانی و عمیق پوست

کارایی بالا در حجم‌ و فرم‌دهی لب‌های باریک و نازک و همچنین بهبود حجم از دست رفته لب‌ها بر اثر افزایش سن

تزریق این ژل درمانی غیرتهاجمی است که در مدت زمان کمی انجام شده و دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد.

به دلیل وجود اسید هیالورونیک احتمال بروز واکنش آلرژیک در اثر تزریق آن بسیار کم است. زیرا اسید هیالورونیک ماده‌ای است که به طور طبیعی در بدن تولید می شود.

ژل فیلورگا برای چه افرادی مناسب نیست؟

  • زنان باردار و شیرده
  • افرادی که پس از درمان‌های این چنینی دچار واکنش‌های شدید التهابی می‌شوند.
  • افرادی که به ژل هیالورونیک اسید و مشتقات آن حساسیت بیش از حد داشته و واکنش آلرژیک نشان می‌دهند.

مراحل تزریق ژل

پروتکل تزریق فیلورگا

تزریق این ژل باید توسط یک متخصص آموزش دیده انجام شود. تزریق ژل فیلورگا بدلیل وجود لیدوکائین، بی حس کننده موضعی، بدون درد است. قبل از شروع جلسه، ضروری است که بیمار از علائم محصول، همچنین موارد منع مصرف و اثرات سوء احتمالی و ناسازگاری آن مطلع شود. ناحیه ای که باید درمان شود باید قبل از تزریق کاملاً ضد عفونی شود.
پزشک سوزن را در نوک سرنگ از قبل پر شده قرار می دهد، با دقت پیچ میکند و پس از اطمینان از اینکه سوزن به درستی نصب شده است درپوش سوزن را برداشته و به آرامی به درم تزریق می کند. مقدار تزریق به ناحیه تحت درمان و عمق چین و چروک ها بستگی دارد. پس از تزریق، مهم است پزشک ناحیه تحت درمان را به آرامی ماساژ دهد تا از توزیع یکنواخت محصول اطمینان حاصل کند. 

نتایج ژل Filorga  

بیماران می توانند فعالیتهای روزمره خود را تقریباً بلافاصله پس از درمان از سر بگیرند. بعد از تزریق ژل حجم پوست افزایش یافته و جوان می شود. صورت دارای پوستی نرم و ملایم است. از آنجا که ژل به آرامی توسط بدن جذب می شود، این اثرات فقط برای یک دوره زمانی (6-9 ماه) پایدار است.  

انواع ژل فیلورگا

این ژل بی رنگ، شفاف و  استریل شده حاوی ۲۰ میلی گرم اسید هیالورونیک متقاطع و 

0/3 درصد لیدوکائین است که درد را در حین تزریق کاهش می دهد.

  • Filorga Universal

فیلورگا یونیورسال یک فیلر فوق‌العاده برای درمان چین‌و‌چروک‌ های متوسط تا عمیق پوست است. این فیلر با فناوری منحصر به فرد فناوری Tri-Hyal ساخته شده است که 3 نوع هیالورونیک اسید مختلف را با هم ترکیب کرده تا عملکرد و تاثیر این محصول را چند برابر کند. ساختار ویژه فیلر Filorga Universal از ایجاد گرانولوم جلوگیری می‌کند و توزیع یکنواخت ژل در زیر پوست را موجب می‌شود.

مزایا و ویژگی های فیلورگا یونیورسال:

  • آبرسانی بالا
  • ترمیم پوست
  • دارای لیدوکائین
  • رفع خطوط پیشانی، خط اخم
  • از بین برنده چین‌و‌چروک‌ های عمیق
  • حجم دهی به گونه ها، چانه و بخصوص حجم دهی لب

در جعبه این محصول 2 عدد فیلر 1.2 میلی لیتری با غلظت هیالورونیک اسید 25 میلی‌گرم در میلی‌لیتر با 3 درصد لیدوکائین موجود است.

  •  ژل فیلورگا ART FILLER

Filorga Art Filler Fine Lines از اسید هیالورونیک تشکیل شده است که به آبرسانی مناسب پوست، افزایش حجم اجزای صورت و پر کردن چین و چروک های پوست کمک می کند.
این ژل برای اصلاح خطوط اطراف چشم مانند خطوط پنجه کلاغی، ناحیه پریورال (اطراف دهان)، چین و چروک های سطحی و خطوط ظریف پوستی استفاده می شود.
با تزریق ژل Filorga Art Filler Fine، پوست صورت نرم و ملایم می شود، چین و چروک ها کمتر می شود، زیرا حجم پوست افزایش یافته و جوان می شود. 

ماندگاری تزریق فیلر

ماندگاری ژل فیلورگا

با توجه به کیفیت ساخت بالای فیلر فیلورگا، نتایج حاصل بعد از تزریق ژل بسیار مطلوب است. این محصول یکی از بهترین مارک‌های ژل است. ماندگاری تزریق ژل فرد به فرد متفاوت است. معمولا ژل‌ها بین ۶ ماه تا ۲ سال ماندگاری دارند که به متابولیسم بدن و سبک زندگی هر فرد بستگی دارد. 

عوارض ژل فیلورگا

تزریق ژل عوارض جانبی ندارد و تمامی ژل‌ها دارای تائیدیه سازمان غذا و داروی آمریکا هستند. برندهای زیادی وجود دارد که معمولا ارزان‌تر و کم کیفیت‌تر هستند. کیفیت پایین ژل، هم خطر عوارض جانبی را بیشتر می‌کند و هم دوام آن را کاهش می‌دهد. نحوه‌ی تزریق و نتیجه تمامی برندها بنا به تجربه پزشک متفاوت است. بنابراین با انتخاب بهترین مرکز زیبایی پوست و مو خیالتان از ژل های تزریقی و پزشک آن مجموعه راحت است. 

هزینه تزریق ژل 

هزینه تزریق ژل با توجه به نیازها و اهداف افراد، دستمزد و مهارت و تجربه متخصص، نوع ژل انتخابی توسط پزشک، محل و میزان تزریق در بیماران مختلف متفاوت است.
همانطور که اشاره شد این ژل وارداتی و محصول کشور فرانسه است. به همین دلیل قیمت هر سی‌سی ژل فیلورگا با توجه به نرخ ارز در بازه‌های زمانی مختلف متغیر است. بنابراین برای آگاهی از هزینه تزریق ژل امکان مشاوره حضوری و یا تلفنی در مرکز زیبایی شریعتی به صورت رایگان توسط کارشناسان، برای شما عزیزان فراهم شده‌ است.

مراقبتهای بعد از تزریق فیلر

نکات و مراقبتهای قبل و بعد از تزریق ژل

پیش از تزریق ژل باید جلسه مشاوره‌ای داشته باشید. پزشک در جلسه مشاوره اهداف  و انتظارات شما را مورد ارزیابی قرار داده و سوابق پزشکی شما را بررسی می‌کند. از آنجایی که تزریق ژل هم مانند هر درمان دیگری خطراتی را در بر دارد پس در این جلسه باید همه سوابق پزشکی خود را در اختیار دکتر قرار دهید. برخی آلرژی‌های پوستی، مشکلات عصبی یا مصرف برخی داروها می‌تواند سلامت شما را به خطر انداخته یا باعث عدم دستیابی به نتایج مطلوب شود.

از مصرف آسپیرین و داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی اجتناب کنید.

استفاده از کمپرس یخ بر روی نواحی تحت درمان برای چند دقیقه، باعث کاهش تورم می‌شود.

اجتناب از آرایش کردن تا ۲۴ ساعت پس از تزریق ژل

قرار نگرفتن در معرض اشعه UV

اجتناب از قرار گرفتن در معرض دمای زیر صفر درجه

اجتناب از رفتن به سونا تا ۲ الی ۳ هفته پس از درمان

اجتناب از حمام آب داغ و یا ورزش شدید تا ۲۴ ساعت پس از درمان و تمیز نگاه داشتن ناحیه تحت درمان در طول این مدت.

برای ۲۴ ساعت باید از مصرف کافئین، نوشیدنی‌ها داغ و غذاهای پر ادویه پرهیز کنید زیرا این خوراکی‌ها ممکن است کبودی و ورم را تشدید کنند.

از مصرف مکمل‌هایی مانند مولتی ویتامین‌ها، روغن‌های ماهی، گلوکوز امین و ویتامین B یا ویتامین E به مدت ۲۴ ساعت خودداری کنید زیرا این مواد رقیق‌کننده‌ی خون بوده و ممکن است سبب تشدید کبودی شوند.

بهترین مرکز تزریق ژل

نتیجه گیری

تزریق ژل یکی از بهترین راه‌های رسیدن به پوستی زیباست. در این روش نتایج بلافاصله بعد از تزریق ژل قابل رویت است. اصلی‌ترین کاربرد تزریق ژل در پوست، پر کردن چین‌و‌چروک‌ های عمیق در پوست است. از فیلرها می‌توان برای دور چشم، لب، چانه، گونه، زیر چشم و همچنین بینی استفاده کرد. ماندگاری تزریق ژل فرد به فرد متفاوت است. اما معمولا ژل‌ها بین 6 ماه تا 2 سال ماندگاری دارند. بیماران می توانند فعالیتهای روزمره خود را تقریباً بلافاصله پس از درمان از سر بگیرند. با توجه به کیفیت ساخت بالای این محصول، نتایج حاصل بعد از تزریق ژل بسیار مطلوب است. این محصول یکی از بهترین مارک‌های ژل است. 

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا