آیا تزریق ژل دائمی یا موقت به باسن و سینه ضرر دارد؟

تزریق ژل دائمی

آیا فیلر دائمی است؟ آیا تزریق ژل برای سینه و باسن، به خصوص تزریق ژل دائمی، ضرر دارد؟

کاربران از مرکز زیبایی شریعتی تهران سوال می کنند که “آیا تزریق فیلر دائمی و در کل تزریق ژل به سینه و باسن ضرر دارد؟” پاسخ بله است و علت رو در ادامه این مطلب دنبال کنید.
در اینجا، از صفر تا صد تزریق ژل دایمی، عوارض و ایمنی، اینکه ژل موقت بهتره یا دائمی، و دهها سوال شما رو پاسخ می دهیم. لحظاتی با ما باشید.

تزریق ژل دائمی لب سینه باسن
ایمنی و عوارض تزریق ژل دائمی

تفاوت تزریق فیلر ژل دائمی و موقت

فیلر یعنی پرکننده، حجم دهنده و رفع کننده ی خطوط چین و چروک، لاغری ها و گودی های پوست. اگه ماده ی تزریقی فیلر حالت ژل مانند داشته باشه، به آن ژل می گویند.
یک نکته ساده رو به خاطر بسپارید: ترکیبات فیلر دائمی در بدن خیلی دیر تجزیه می شوند و یا اصلا تجزیه نمی شوند. ماندگاری این ژل ها تا سالها باقی ست. خدا نکنه اون روزی که نقاط تزریق اشتباهی و یا مقدار سی سی ژل خیلی زیاد باشه، اونوقته که تزریق ژل دائمی چیزی جز پشیمانی نخواهد بود. این فیلرها رو بیشتر برای قسمت های ضخیم پوست مانند خطوط دو طرف بینی تزریق می کنند.
در مقابل، سرعت تجزیه و شکسته شدن ذرلت ژل های نیمه دائمی و موقت در بدن خیلی بالاتر از دائمی ست. ماندگاری ژل موقت کمتر از نیمه موقت و به نوبه خود کمتر از دائمی ست. در عوض، ایمنی ژل موقت اسید هیالورونیک خیلی خیلی بیشتر از دائمی ست.

آیا فیلر دائمی است؟

همه فیلرها دائمی نیستند. انواع ژل دائمی، نیمه دائمی و موقت وجود دارد.
و اما، با خصوصیات اصلی ژل فیلر دائمی آشنا شوید:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

  • دارای ترکیب اصلی پلی متیل متاکریلات PMMA
  • ترکیب شیمیایی، زیست سازگار اما دیرجذب
  • ژل کلاژنه دانه درشت تر و مستعد گلوله شدن
  • مناسب تزریق به خط لبخند عمیق و یا خطوط دو طرف بینی (پوست ضخیم تر)
  • برند بلافیل Bellafill معروف ترین برند ژل دائمی (به علت عوارض، مجوز دار نیست!)

معرفی ژل های نیمه دائمی (مابین دائمی و موقت)

ژل نیمه دائمی بیشتر برای تزریق به پوست ضخیم خط خنده، اطراف بینی و چین های عمیق کاربرد دارد. این فیلر دو نوع ترکیب جداگانه دارد:

  1. کلسیم هیدروکسی آپاتیت: مثال، رادیس که به علت گزارش عوارض زیاد از رده تولید خارج شده
  2. اسید پلی اِل لاکتیک: برای مثال، برند اسکالپترا با ماندگاری دو ساله

هر دوی این ژل ها به طور طبیعی در بدن تولید می شود. با گذشت زمان، تولید این ماده در بدن کمتر و کمتر می شود. دانشمندان این ترکیبات رو تقلیدی تولید می کنند تا حجم از دست رفته ی پوست جبران شود.
ژل های نیمه دائمی تقلیدی از مواد کلاژنه و استخوان ساز حاوی کلسیم در بدن هستند.

نکته: هر چند بعضی مراکز هنوز فیلر نیمه دائمی رو تزریق می کنند، این فیلرها بیشتر برای موارد پزشکی درمانی کاربرد دارند تا زیبایی. برای مثال، درمان آرتروز زانو

بهترین نوع ژل تزریقی صورت

بهترین نوع ژل برای تزریق به صورت و گردن ژل اسید هیالورونیک HA موقتی هست. خب این ژل نمره ی خیلی خوبی از نظر ایمنی و تاثیرات مثبت گرفته. میلیون ها نفر در سراسر جهان چندین ساله که ژل هیا HA رو تزریق کرده اند. البته عوارضی که گزارش شده ناشی از تزریق ناشیانه، برند تقلبی، کاندید مناسب نبودن یا عدم رعایت مراقبت ها بوده.

نکته: امروزه ماندگاری ژل های موقتی از یک سال به دو سال افزایش یافته. علت این اتفاق خوش، اجرای فناوری های جدید کراس لینک در تهیه ژل می باشد.

معرفی بهترین برندهای ژل اسید هیالورونیک

بهترین برندهای فیلر موقت اسید هیالورونیک
بهترین فیلرهای تزریقی صورت دائمی یا موقت؟

تزریق ژل دائمی
بهترین ژل های پرکننده صورت
برای نجات از شر آدم های سمی رو معرفی کردیم. توجه کنید که هر برند ژل در ذیل خود دارای تنوعی از محصولات هست. ممکنه یکی پرکننده و حجم دهنده باشه اون یکی نرم کننده و رفع کننده ی چین و چروک ها باشه. ممکنه یکی فقط جوانساز باشه ولی فرم صورت رو تغییر نده برای مثال، مزوژل جالپرو.

نکته: بهترین برند ژل تزریقی تک سی سی و دارای قیمت مناسب هست. به استثنای زیشل 10 سی سی اصل مجوزدار، ژل های ارزان قیمت و یا 10 سی سی از کیفیت چندانی برخوردار نمی باشند.

  • ژوویدرم  Juvederm فرانسه
  • رستیلن Restylane سوئد
  • رووفیل اصل Revofil کره
  • آلاینا Alayna آلمان
  • استایلج Stylage فرانسه مناسب افراد حساس و دارای آلرژی
  • پرفکتا فرانسه
  • نورامیس اصل کره

آیا تزریق ژل دائمی باسن و سینه عوارض دارد؟

در پاسخ به سوال فوق، این نکات رو به خاطر بسپارید:

نکته اول: بهترین مراکز زیبایی در تهران ژل تزریقی سینه و باسن رو انجام نمی دهند.

نکته دوم: علت عدم تزریق، نیاز به مقدار زیاد سی سی ژل، به صرفه نبودن از نظر هزینه و گزارش های مکرر عوارض دفرمه شدن و عفونت می باشد.

بیست پرسش و پاسخ تزریق ژل نی نی سایتی ها

نکته پایانی تزریق ژل دائمی

دوستان عزیز، توجه کنید که اخیرا بهترین ژل های تزریقی اسید هیالورونیک با ماندگاری دو ساله نیز تزریق می شود. اینکه چه برندی با چه دوزی برای کدوم قسمت مناسبه رو به عهده ی پزشک مجرب بگذارید.
اگر ژل موقت تزریق کنید خیلی بهتره. در صورت بدشکلی ناحیه تزریق، تخلیه ژل موقتی خیلی راحته. پزشک با تزریق آمپول آنزیمی هیالورونیداز این ژل رو تخلیه می کنند. توجه کنید که تزریق ژل خودش یک علم گسترده هست. با تزریق در آرایشگاه یا توسط افراد غیر حرفه ای با سلامت خود بازی نکنید. برای مشاوره رایگان تزریق ژل دائمی یا موقت با ما تماس بگیرید.

source

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا