تزریق فیلر زاویه فک و چند سوال رایج درباره آن!

تزریق فیلر زاویه فک

تزریق فیلر زاویه فک

از قدیم گفته اند یک چانه ی زیبا و شکیل، می تواند چهره ی فرد را تا حد زیادی جذاب تر کند. به همین خاطر است که آن هایی که چانه هایی زاویه دار و زیبا دارند، مرتب آن را جلو داده و تلاش می کنند که بیشتر به چشم بیاید. اما در حال حاضر و با وجود راهکارهای خیلی زیادی که برای زاویه سازی صورت وجود دارد، دیگر داشتن چانه ای زیبا چندان دور از دسترس نیست.

یکی از بهترین پروسیجرهایی که برای زاویه سازی فک و چانه وجود دارد، تزریق فیلر است. کافیست این پروسیجر را در اینترنت جستجو کنید تا با عکس های خیلی زیادی از این درمان مواجه شوید و اثر شگفت انگیز آن را روی صورت ببینید.

بنابراین اگر شما هم می خواهید برای گرفتن عکس های سلفی، چانه ی زیبای خود را جلو داده و با نیم رخ شدن، زاویه ی فکتان را به نمایش بگذارید، تزریق فیلر می تواند انتخاب خیلی خوبی باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

تزریق فیلر زاویه فک
تزریق فیلر زاویه فک

اما ممکن است سوالات خیلی زیادی در رابطه با تزریق فیلر زاویه فک داشته باشید. به همین خاطر به سراغ رایج ترین سوالات شما در این زمینه رفته ایم و تلاش کرده ایم پاسخ آن ها را از پزشکان زیبایی و متخصصین جویا شویم. با ما همراه باشید.

هزینه زاویه سازی فک

شاید مهم ترین سوالی که برای هر کسی پیش بیاید این است که هزینه زاویه سازی فک چقدر خواهد بود؟! آیا آلترناتیو ارزان تری برای این درمان وجود دارد؟ خب باید در همان وهله ی اول مشخص کنیم که هزینه تزریق فیلر به چندین فاکتور خیلی مهم بستگی دارد:

مقدار فیلری که تزریق می کنید در تعیین قیمت نهایی موثر است. مقدار فیلر را هم شرایط فردی شما و تمایلتان مشخص می کند.

برند و مارک فیلر نیز در تعیین قیمت موثر است. در حال حاضر محصولات و مارک های خیلی متفاوتی در بازار موجود است که برخی از آن ها کیفیت بسیار بالایی دارند. به عنوان مثال فیلرهای خانواده های ژوویدرم و رستیلن و …به خاطر این که تاییدیه سازمان FDA را دارند، در میان پزشکان و بیماران محبوبیت خیلی زیادی دارد و بارها استفاده از آن ثابت کرده است که عوارض جانبی این دسته از فیلرهای حاوی هیالورونیک اسید بسیار کم و ناچیز است.

مهارت و تخصص پزشک نیز در قیمت تزریق فیلر موثر است. برخی پزشکان به خاطر سال ها تجربه و سابقه در انجام پروسیجرهای تزریقی، دستمزد بالاتری دارند. خیلی ها می گویند که بهتر است از هزینه کردن برای برند فیلر بزنید و به جای آن صرف دستمزد یک پزشک بهتر و ماهرتر کنید. در حقیقت حتی اگر بهترین مارک ها و برندها را در اختیار یک پزشک بی تجربه و غیر ماهر بسپارید، بعید است که نتیجه ی چندان جذابی به دست آورید.

در نهایت این که هزینه ی زاویه سازی فک با تزریق فیلر، چندان بالا نیست و با وجود تخفیف هایی که خیلی از مراکز زیبایی ارائه می کنند، انجام آن چندان دور از دسترس نیست.

یادتان باشد که مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، به مناسبت های مختلف و متفاوت، تزریقات زیبایی را با قیمت های استثنایی و بسیار ارزان ارائه می کند. بنابراین نگران هزینه و قیمت تزریق فیلر زاویه فک خود نباشید. کافیست حواستان به تقویم باشد و مناسبت های مهم و اعیاد ملی را از دست ندهید.

هزینه زاویه سازی فک
هزینه زاویه سازی فک

دکتر خوب برای زاویه سازی صورت

همان طور که گفتیم، اهمیت یک پزشک خوب برای انجام این پروسیجر زیبایی بسیار بالاست! به همین خاطر است که توصیه می کنیم زمان خود را صرف پیدا کردن بهترین پزشک تزریقات زیبایی کنید. متاسفانه در حال حاضر به خاطر پولساز بودن این شاخه از پزشکی، خیلی از افراد و حتی پزشکان دیگر هم به آن گرایش پیدا کرده اند. اما این نکته را باید بدانید که برای تزریق درست و صحیح فیلر، نیاز است که آناتومی چهره ی فرد را به خوبی بشناسید. پزشکان متخصص پوست و زیبایی، سال ها در مورد این مسائل آموزش می بینند و به این ترتیب به خوبی با زیبایی شناسی چهره آشنا هستند.

انتخاب یک پزشک ماهر، به خصوص در مورد تزریق فیلر زاویه سازی صورت مهم است. چرا که خیلی وقت ها شاهد این بوده ایم که پزشک مورد نظر تقارن را رعایت نکرده است و یک طرف صورت فرد بزرگ تر از طرف دیگر است و هیچ گونه هم خوانی ای میان این دو وجود ندارد. لذا توصیه می کنیم که حتما پزشک خوبی را انتخاب کنید.

چند نکته ی خیلی مهم در انتخاب یک پزشک خوب برای زاویه سازی صورت:

بهتر است در وهله ی اول به دنبال مدرک نظام پزشکی او باشید و مطمئن شوید که متخصص زیبایی است.

از او بخواهید که آلبوم تصاویر بیماران قبلی خود را به شما نشان دهد. با بررسی این تصاویر می توانید راجع به مهارت پزشکتان اطلاعاتی کلی به دست آورید.

دکتر خوب برای زاویه سازی صورت
دکتر خوب برای زاویه سازی صورت

از او بخواهید که برند استفاده شونده برای شما را نشانتان دهد. خیلی از برندها ممکن است چینی باشند و در نهایت منجر به بروز عوارض جانبی روی صورت شما شوند. به همین خاطر توصیه می کنیم قبل از هر چیزی اطلاعاتی کلی در رابطه با بهترین مارک های فیلر به دست آورید تا بتوانید آن ها را تشخیص دهید. اگر می خواهید درباره ی برندهای فیلر بیشتر بدانید، می توانید این مقاله را مطالعه کنید.

در نهایت این که اگر خودتان پزشک خوبی را نمی شناسید و به دنبال مرکزی هستید که بتواند این درمان را به خوبی برایتان انجام دهد، ما پیشنهاد ویژه ای برایتان داریم:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، بهترین پزشکان زیبایی را در اختیار دارد. علاوه بر این، مارک هایی که در این مرکز استفاده می شود، همگی حاوی هیالورونیک اسید هستند و در نتیجه عوارض جانبی آن ها تقریبا صفر و ناچیز است. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری راجع به این مرکز به دست آورید یا نوبت بگیرید، می توانید به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

ماندگاری زاویه سازی صورت

یکی دیگر از سوالات رایج این است که زاویه سازی صورت با تزریق فیلر چقدر ماندگاری دارد. خب باید بگوییم که ماندگاری برندهای مختلف ممکن است متفاوت باشد. علاوه بر این سوخت و ساز بدن خود فرد نیز در ماندگاری این درمان موثر است. اما به طور کلی و میانگین، ممکن است ماندگاری زاویه سازی صورت بین 6 ماه الی 2 سال باشد.

در نهایت امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

محقق: ناصری

تهران اسکین

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا