تخفیف لیزر در الهیه | بیش از حد برای لیزر هزینه نکنید!

تخفیف لیزر در الهیه

تخفیف لیزر در الهیه
از هرکس که بپرسید به شما خواهد گفت که الهیه یکی از گرانترین و لوکس ترین مناطق تهران است. این مسئله به قدری برجسته شده که خیلی از مردم بالاشهر تهران را به الهیه تعبیر می کنند. اما آیا بودن در الهیه دلیلی بر آن است که پول بیش از حد برای چیزهایی که می خرید یا خدماتی که دریافت می کنید پرداخت کنید؟
از گرانتر بودن تعرفه های بالاشهر نسبت به پایین شهر صحبت نمی کنیم، بلکه منظورمان هزینه های گزاف غیرعادلانه است. خیلی از مراکز لیزر هستند که با این تصور که در الهیه هستند تعرفه هایی بیشتر از آنچه که باید برای لیزر ارائه می کنند و این را یک عرف می دانند. هیچکس نافی هزینه های بالا زندگی دربالاشهر نمی شود اما تعرفه های زیاد تر از حد معمول هم به دور از انصاف است.
در این مقاله قصد داریم بیشتر در مورد لیزر و تعرفه های آن در الهیه با شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

تخفیف لیزر در الهیه
تخفیف لیزر در الهیه

عملکرد لیزر

پیش از اینکه بخواهیم در مورد قیمت لیزر در مناطق بالاشهر تهران صحبت کنیم لازم است کمی اطلاعات بیشتری در مورد لیزر داشته باشید و با مزیت های آن آشنا باشید. چراکه خیلی ها اصولا توجهی به این درمان زیبایی شگفت انگیز ندارند و با اولین قیمتی که از آن می شوند به اصطلاح بیخیالش می شوند.
اما بهتر است بدانید که لیزر ارزش هزینه ای برایش می کنید را دارد. البته نه هر هزینه ای.
اشعه لیزر مانند پرتوهای نوری متمرکزی است که از ذره بینی که جلوی آفتاب نگهش داشته اید بیرون می آید. اشعه لیزر در واقع ماهیت نوری دارد و مجموعه ای بسیار متراکم از پرتوهای نوری پرقدرت است. همانطور که نور ذره بین می تواند یک کاغذ را بسوزاند، اساس کار لیزر هم بر ایجاد حرات متمرکز است. با این تفاوت که به جای کاغذ ریشه موهای زائد را هدف می گیرد.
وقتی اشعه لیزر بر سطح پوست می تابد به خاطر ماهیت نوری که دارد طبیعتا تمایل دارد تا جذب نقاط تیره تر گردد. نقاط تیره سطح پوست هم همان ریشه های مو هستند.
نکته : پس متوجه می شویم که قبل از لیزر کردن باید سطح پوست ناحیه تحت درمان را شیو کنیم تا فقط ریشه ها بر روی پوست باقی بمانند. وگرنه اشعه لیزر به جای جذب در ریشه وارد خود موها شده و درمان بی اثر می شود.

تخفیف لیزر در الهیه
تخفیف لیزر در الهیه

هنگامی که اشعه لیزر وارد ریشه های تیره مو می شود با تبدیل شدن به حرارت فولیکول های موجود در ریشه را سوزانده و از بین می برد. فولیکول عامل اصلی رشد مو است که چنانچه طی چند مرحله با فواصل منظم از بین برود رشد مو رفته رفته برای همیشه متوقف می شود.
بله، برای همیشه. همین امر است که لیزر را منحصر به فرد می کند. درمانی ایمن و کم عوارض که اثر دائمی و مادام العمر دارد. تصورش را بکنید که تا آخر عمر دیگر نیازی نباشد هرگز از تیغ و ژیلت و اپیلاسیون استفاده کنید یا حتی نگران رشد مجدد موهای زائد بدنتان باشید!

لیزر برای موهای روشن

خیلی ها هستند که موهای بدنشان تیره نیست. این افراد شاید با خود فکر کنند که با توجه به جنس نوری لیزر، نمی توانند تحت این درمان قرار بگیرند چون ریشه های موهایشان به قدر کافی تیره نیست که بخواهد جاذب اشعه باشد.
این باور تا همین چند سال قبل کاملا درست بود. با تکنولوژی آن موقع اصولا لیزر کردن برای افرادی با موهای رنگ روشن مناسب نبود و توصیه نمی شد. چون خطر داشت.
اما امروزه ماجرا فرق کرده است. تکنولوژی لیزر پیشرفت زیادی کرده و دستگاه های لیزر دقیق تر و حساس تر شده اند. چنانچه لیزر را با دستگاهی خوب و باکیفیت انجام دهید می توانید موهای زائد رنگ روشن را هم به خوبی موهای تیره لیزر کنید. تنها تفاوت برای این افراد آن است که درمانشان حساس تر است و ممکن است به چند جلسه لیزر بیشتر احتیاج داشته باشند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

درد لیزر

همه ما مورمور را تجربه کرده ایم. درد لیزر هم در همین حد است. لیزر ذاتا دردناک است چراکه از حرارت مستقیم روی پوست اسفاده می کند. اما دستگاه های جدید لیزر با مجهز بودن به سیستم خنک کننده این درد را عملا از بین برده اند. سیستم خنک کننده بعد از هر شات لیزر سطح پوست را سرد کرده و از این طریق با حرارت اشعه مقابله می کند. این کار درد لیزر را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد.
علاوه بر آن تکنسین پیش از درمان کرم های مخصوص ضد درد را روی پوست ناحیه تحت درمان می گذارد تا باز هم درد فرآیند را کمتر کند.

تخفیف لیزر در الهیه
تخفیف لیزر در الهیه

عوارض لیزر

از جمله عواملی که لیزر را به درمانی قابل توجه و خوب تبدیل می کند عوارض جانبی بسیار کم آن است. چنانجه به یک مرکز معتبر مراجعه کنید که تکنسین های متخصص و دستگاه های باکیفیت دارد تنها عوارضی که از لیزر تجربه خواهید کرد قرمزی پوست بعد از آن است. عارضه ای که خود به خود بعد از مدت کوتاهی از بین می رود.
نکته : هرچند اگر لیزر به درستی و در یک مرکز خوب انجام نشود شانس بروز عوارض جدی تر نیز بالا می رود.

قیمت لیزر

اگر می خواهید برای لیزر موهای زائد اقدام کنید سعی کنید مرکزی را انتخاب کنید که علاوه بر در دسترس بودن تعرفه های معقول و مناسبی دارد. این مراکز در همه جای سطح شهر وجود دارند. کافی است کمی دقیق باشید و فریب تبلیغات را نخورید.
علاوه بر آن تعرفه های این مراکز می توانند معیار خوبی برای تشخیص حد معقول تعرفه های لیزر برای شما باشند. پس توصیه می کنیم مانند لیست موجود در این صفحه، از قیمت های متوسط و معقول لیزر آگاه باشید.
مهمترین نکته در مورد لیزر به صرفه بودن آن است. دلیلش هم به خاطر اقساطی بودن شرایط پرداختش است. لیزر یک درمان دوره ای و چند جلسه ای است که با فواصل یکماهه انجام می شود. از آنجایی که هزینه هر جلسه بعد از همان جلسه از شما دریافت می شود می توانید مطمئن باشید که لیزر کردن موها زائد فشار مالی زیادی به شما وارد نمی کند. و از این نظر بسیار به صرفه است.

تخفیف لیزر در الهیه
تخفیف لیزر در الهیه

بهترین مرکز لیزر در تهران

مرکز تخصصی لیزر شمال تهران با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص در کنار بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر یکی از بهترین و باکیفیت ترین مراکز لیزر در تهران به حساب می آید. علاوه بر کیفیت خدمات، تعرفه ها و تخفیف های استثنایی این مرکز آن را بسیار مقرون به صرفه نیز کرده است. برای دیدن لیست قیمت و اخذ نوبت بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا