تخفیف لیزر الکساندرایت تهران |مقایسه دستگاه اسکلپیون با الکس!

تخفیف لیزر الکساندرایت تهران 

تخفیف لیزر الکساندرایت تهران 

این روزها حتی اگر به دنبال یک تخفیف خوب لیزر موهای زائد باشی، باز هم ممکن است با هزار و یک نوع تخفیف مواجه بشی که اصلاً ایده ای در موردشان نداری!  به همین خاطر است که تخفیف گرفتن در خدمات زیبایی به هیچ وجه شبیه به دیگر تخفیف ها نیست. باید اطلاعات زیادی در مورد خود لیزر موهای زائد و دستگاه های مختلف داشت و مطلع بود که کدام دستگاه برای تایپ پوستی فرد مناسب تر است.

این روزها که نام لیزر الکساندرایت جا افتاده است، همه فکر می کنند که این دستگاه برایشان مناسب است و احتمالاً نتیجه ی خوبی هم از این دستگاه می گیرند اما چند نکته را باید به یاد داشته باشید:

اول از همه این که دستگاه الکس ممکن است برای تمام تایپ های پوستی مناسب نباشد. برخی پوست تیره دارند و به همین خاطر باید به دنبال دستگاهی باشند که برای پوستشان مناسب تر باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

تخفیف لیزر الکساندرایت تهران
تخفیف لیزر الکساندرایت تهران

دوم این که نوع و جنس موها هم در انتخاب دستگاه موثر است. به عنوان مثال دستگاه لیزر الکساندرایت روی موهای نازک و کرکی جوابدهی ندارد و چه بسا احتمال دارد که باعث افزایش آن ها نیز بشود.

به همین دلیل است که قبل از گرفتن تخفیف لیزر الکساندرایت ، دقت داشته باشید که اصلاً این دستگاه برای پوست و موهایتان مناسب است یا خیر!

لیزر الکساندرایت در کل، نوعی دستگاه لیزر است که اشعه ای با انرژی بالا را به سطح پوست می تاباند. طول موج این دستگاه 755 نانومتر است.

نکته ی خیلی مهم: منظور از طول موج این است که اشعه ی لیزر تا چه سطحی می تواند به پوست نفوذ کند.

لیزر الکس بسیار قدرتمند است و فقط در مطب های پزشکی می توان از آن استفاده کرد. پس بهتر است از خرید این دستگاه و استفاده از آن در خانه یا سالن های آرایش خودداری کنید. سازمان FDA نیز استفاده از لیزرهای خانگی را تایید نکرده است.

رنگ اشعه ی این لیزر قرمز است. می تواند مود دستگاه لیزر الکساندرایت را به گونه ای تنظیم کرد که قادر به تولید اشعه هایی با انرژی بالا و پالس های کوتاه داشته باشد. به این ترتیب می تواند برای رفع موهای زائد موثر باشد.

لیزر الکساندرایت چه فرقی با دیگر لیزرها دارد؟

سوال مهمی که خیلی از مراجعه کنندگان دارند این است که چه فرقی بین دستگاه الکسانداریت و دیگر دستگاه های لیزر وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که صرف نظر از رنگ، طول موج اشعه ی این دستگاه تنها چیزی است که با دیگر دستگاه ها فرق دارد. به عنوان مثال دستگاه لیزر الکس طول موجی با 755 نانومتر، دستگاه دایود 810 نانومتر و دستگاه ان دیاگ نیز 1064 نانومتر تولید می کند.

عوارض لیزر الکساندرایت کندلا
عوارض لیزر الکساندرایت کندلا

عوارض لیزر الکساندرایت کندلا

متاسفانه دستگاه لیزر الکساندرایت عوارضی هم دارد که ممکن است تمام لذت تخفیف را در کام ما زهر کند.

برای آن دسته از افرادی که پوست تیره تری دارند، احتمال بروز هایپوپیگمنتیشن ( لکه های روشن روی نواحی لیزر شده) وجود دارد. به همین خاطر است که دستگاه لیزر الکساندرایت برای افرادی که پوست تیره تری دارند، اصلاً مناسب و موثر نیست.

حتی برای آن دسته افرادی که پوست روشن دارند هم احتمال آسیب دیدن رنگدانه های پوستی وجود دارد. یکی دیگر از عوارض لیزر الکس این است که ممکن است تولید ملانین ها در اثر اشعه ی لیزر بیشتر شود و در نهایت لکه های تیره ای را روی پوستتان بر جای بگذارد.

لیزر کردن با دستگاه الکساندرایت درد هم دارد گرچه خیلی ها می گویند که درد آن قابل تحمل است. معمولاً لازم است که از ژل خنک کننده قبل از لیزر استفاده شود. به این ترتیب از میزان درد و تورم کم می شود.

معمولاً بعد از پروسیجر، ممکن است اندکی دچار تورم یا خارش شوید اما بعد از چند روز خود به خود از بین می روند. ممکن است پوستتان قرمز شود اما در صورتی که به درستی از دستگاه استفاده نشود حتی احتمال سوختگی نیز دور از ذهن نیست!

احتمالی نزدیک به 10 درصد هم وجود دارد که دچار کبودی شوید اما این کبودی ها بعد از مدتی از بین می روند.

نت برگ لیزر الکساندرایت در تهران

وب سایت های تخفیف هم راهکار خوبی برای پیدا کردن کدهای تخفیف هستند و در حال حاضر محبوبیت خیلی زیادی هم دارند. اما بهتر است آن روی سکه را نیز ببینیم و بدانیم که خیلی وقت ها مراکزی که در وب سایت های مختلف معرفی می شوند به هیچ وجه کیفیت و اعتبار لازم را ندارند. به عنوان مثال از دستگاه های قدیمی استفاده می کنند که به هیچ وجه کارایی ندارند و نه تنها موجب رفع موهای زائد نمی شوند بلکه تحت عنوان تخفیف لیزر الکساندرایت ، هزینه های خیلی زیادی هم از شما دریافت می کنند.

لیزر موهای زائد با دستگاه اسکلپیون مدیو استار

گرچه الکساندرایت مزایای خیلی خوبی داشت اما همان طور که دیدیم از عیب و ایراد نیز خالی نبود. به همین دلیل است که می خواهیم دستگاه دیگری را به شما معرفی کنیم که بسیار بهتر از الکساندرایت عمل می کند و جوابدهی خیلی بهتری هم دارد.

دستگاه لیزر اسکلپیون یکی از جدیدترین دستگاه های روز دنیاست که شاید بزرگ ترین مزیتش این است که طول موج های مختلفی دارد که همین مسئله باعث می شود تا این دستگاه برای تایپ های مختلف پوستی مناسب باشد. همان طور که دیدیم دستگاه الکس برای پوست های تیره تر مناسب نیست اما با دستگاه اسکلپیون مدیو استار فقط کافیست که طول موج دستگاه را تغییر داد تا برای پوست های تیره تر نیز مناسب باشد.

یکی دیگر از مزیت های دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار این است که هندپیس آن شکل مربعی دارد و با مجهز بودن به سیستم کولینگ می تواند هم میزان درد را تقریباً به صفر برساند و هم لیزر کردن نواحی غیرقابل دسترس و سختی مانند پشت لب یا بیکینی را نیز انجام دهد.

سیستم پیشرفته کولینگ این دستگاه، باعث می شود که پوست بدن قبل از برخورد اشعه خنک شود و به این ترتیب خطر سوختگی کاهش پیدا می کند.

علاوه بر این، مراکزی مانند مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران نیز با در اختیار داشتن این دستگاه، تخفیف های خیلی خوبی به شما عزیزان ارائه می کند. در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری راجع به این دستگاه و قیمت های مرکز شمال تهران به دست آورید توصیه می کنیم به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

مترجم و محقق: ندا ناصری

لینک منبع مقاله 1

لینک منبع مقاله 2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا