بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران

در بزرگی و عظمت شهر تهران هیچ کس تردیدی ندارد. شهری با مناطق 22 گانه و هزاران هزار خیابان و کوچه و اتوبان و غیره و غیره! در این شهر عظیم به دنبال هر چه باشید قطعاً آن را پیدا خواهید کرد. در مورد مراکز زیبایی و لیزر هم مسئله به همین شکل است. هزاران ساختمان پزشکانی که در شهر تهران وجود دارند، امکان ندارد که حداقل یک مطب زیبایی و لیزر در آن نباشد.

از شمال تهران گرفته تا جنوب آن! گستردگی و زیادی مراکز زیبایی هم به خاطر میزان تقاضاست. به همین دلیل است که به هنگام پیدا کردن یک مرکز زیبایی ممکن است دچار مشکل شوید، چرا که آن قدر مراکز زیاد شده اند که معلوم نیست کدام یکی خدمات خوبی ارائه می کند و کدام یک اصلاً کیفیت لازم را ندارند.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران
بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران

 

در این مطلب تصمیم داریم به ساکنین شمال شهر تهران برای یافتن بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران کمک کنیم. نکاتی در این میان وجود دارد که حتما باید به آن ها توجه داشته باشید تا به این ترتیب اطمینان حاصل شود که بهترین انتخاب ممکن را داشته اید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

با ما همراه باشید تا برخی از نکات مهم در مورد انتخاب یک مرکز لیزر خوب در شمال تهران را به شما بگوییم

جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد 2019 | لیزر اسکلپیون

خیلی وقت ها زمانی که می خواهیم درمان لیزر موهای زائد را انجام دهیم، باید به سوالات مختلفی پاسخ بدهیم. به عنوان مثال مهم ترین سوالی که از هر مرکزی می توان پرسید این است که از چه دستگاهی برای لیزر موهای زائد استفاده می شود.

در گذشته دستگاه هایی که به عنوان سوزاننده ی موهای زائد به کار می رفتند، شامل الکترولیز و آی پی ال بودند اما بهتر است بدانید که این دستگاه ها اصلاً دستگاه لیزر نبودند و اصطلاحاً به این دسته ابزارها، دستگاه های شبه لیزر می گفتند. دستگاه های آی پی ال و الکترولیز، به شدت پر ریسک و خطر بودند. ممکن بود پوست فرد دچار سوختگی و التهاب شدید شود. در خیلی مواقع اصلاً روی سوزاندن موهای زائد هیچ گونه اثری نداشتند و بیشتر پوست را می سوزاندند.

اما در حال حاضر همه می دانند که این دسته از دستگاه ها، کاملاً از دور خارج شده اند و کمتر کسی از آن ها استفاده می کند. در عوض نسل جدید دستگاه های لیزر پا به عرصه گذاشتند که مکانیزم عمل کاملاً متفاوتی دارند و اثرگذاری آن ها خیلی بیشتر است.

اساس کار دستگاه های لیزر بر طبق تفاوت رنگ میان پوست و مو می باشد. به این ترتیب که اشعه ی لیزر جذب تیرگی ها می شود. به همین خاطر هر چه ملانین (رنگدانه ها) مو تیره تر باشد، جذب اشعه ی لیزر بهتر خواهد بود و در نتیجه اثر رفع موهای زائد نیز افزایش پیدا می کند.

جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد 2019
جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد 2019

بنابراین به خاطر داشته باشید که بهترین جوابدهی لیزر بر روی پوست های روشن + موهای تیره خواهد بود

اما دستگاه های لیزر جدیدتر یک گام نیز به جلوتر برداشته اند. یکی از بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر موهای زائد در سال 2019، دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار است. این دستگاه ساخت کمپانی زایس آلمان می باشد و کیفیت فوق العاده ای دارد.

دستگاه لیزر اسکلپیون بر خلاف دیگر دستگاه ها بر روی رفع موهای زائد نازک و روشن نیز موثر است. هم چنین استفاده از آن برای پوست های تیره بی خطر است.

بنابراین در کسب نتیجه ی خوب از لیزر موهای زائد، باید همواره دستگاهی را انتخاب کنید که با شرایط پوست و موی شما سازگار باشد.

متاسفانه در حال حاضر همه فکر می کنند بهترین دستگاه برای لیزر موهای زائد، الکساندرایت است. گرچه هیچ گونه تردیدی در کیفیت بالای این دستگاه وجود ندارد اما باید دقت داشته باشید که الکس و دایود، صرفاً نامی است که بر روی طول موج اشعه گذاشته می شود. برخی دستگاه ها طول موج الکس دارند و برخی دیگر طول موج دایود! دیگر تفاوت آن ها در شکل هندپیس آن هاست.

دستگاه های الکس بیشتر بر روی موهای تیره با پوست روشن اثر گذار هستند و گزارش هایی وجود دارد که نشان می دهد، برخی افرادی که پوست تیره داشته اند، نتوانسته اند نتیجه ی جالبی از لیزر با دستگاه الکس به دست آورند.

اما دستگاه لیزر اسکلپیون تنها دستگاهی است که طول موج الکس و دایود را با هم ترکیب کرده و به این ترتیب برای تمام تایپ های پوستی ( از تیره تا روشن) موثر و مفید است. هم چنین هندپیس این دستگاه به نحوی است که می توان با کشیدن چندین لایه سلفون دور آن ، از انتقال هرگونه بیماری پوستی میان بیماران جلوگیری کرد. دستگاه های دیگر با وجودی که هد هندپیس را برای هر بیمار عوض می کنند و در نهایت به خود فرد تحویل می دهند، اما باز هم امکان برخورد کناره های هندپیس با پوست بدن فرد وجود دارد.

از دیگر مزایای دستگاه اسکلپیون می توان به بدون درد بودن آن اشاره کرد. خیلی وقت ها اصلی ترین دلیل افراد، برای این که درمان لیزر موهای زائد را انجام نمی دهند، این است که از درد آن می ترسند. خب موارد زیادی از سوختگی به خصوص در نواحی حساسی مانند زیر بغل و بیکینی وجود داشت و همین مسئله بر شایعات پیرامون درد لیزر می افزود. اما در حال حاضر با وجود دستگاهی مانند اسکلپیون دیگر نیازی به نگرانی برای درد لیزر نیست.

لیزر اسکلپیون
لیزر اسکلپیون

دستگاه لیزر اسکلپیون به این صورت عمل می کند که قبل از برخورد اشعه ی لیزر به پوست، با استفاده از سیستم کولینگ قوی، پوست را خنک می کند. به این ترتیب شما دردی را احساس نخواهید کرد.

می توان فهرست مزایای دستگاه لیزر اسکلپیون را تا بی نهایت ادامه داد اما به قول معروف تا خودتان امتحان نکنید، متوجه مزایا و تفاوت این دستگاه با دیگر لیزرها، نخواهید شد.

لیزر موهای زاید در خیابان شریعتی

همان طور که گفتیم برای انجام درمان لیزر موهای زائد، نکات بالا را باید در نظر داشته باشید. حالا مژده ی بزرگی برای ساکنین شمال تهران داریم:

اگر به دنبال بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران هستید، احتمالاً به جای درستی آمده اید. در مرکز ما از بهترین و جدیدترین نسل دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار استفاده می شود. برخورد خوب پرسنل ما و هم چنین جلسات مشاوره رایگان قبل از درمان، باعث شده مراجعه کنندگان ما بیشترین میزان رضایت از خدمات را داشته باشند. شما عزیزان هم می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از مرکز ما به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

محقق و گردآورنده: ندا ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا