بهترین دکتر برای هایفو کیه؟ در کدام مرکز؟

بهترین دکتر برای هایفو

بهترین دکتر برای هایفو
خیلی از کارها وجود دارند که مردم خیال می کنند ساده هستند!
فکر می کنیم سفر کردن با قطار ایمن است چون راندن آن به نظر کاری ندارد. فکر می کنیم کافی است راننده یک دکمه را فشار دهد تا لوکوموتیو روی خط صاف راه آهن بدون هیچ مشکلی حرکت کند.
فکر می کنیم نشستن روی صندلی عقب یک بنز یا ماشین آخرین مدل بسیار ایمن تر از نشتن روی صندلی یک پژو معمولی است.
فکر می کنیم استفاده از ژیلت برای اصلاح کردن ساده ترین کار دنیا است.

بهترین دکتر برای هایفو
بهترین دکتر برای هایفو

اما کافی است که راننده لوکوموتیو یک آدم غیرمتخصص و غیر ماهر باشد، راننده بنز ناشی باشد، یا آرایشگری که می خواهد با ژیلت صورت یک نفر را اصلاح کند آدم بیخیالی باشد. آن وقت است که می بینیم قطار از خط آهن خارج می شود، بنز تصادف می کند و همان ژیلت بی خطر صورت فرد نشسته روی صندلی آرایشگاه را زخم می اندازد.
هایفوتراپی درمانی غیرتهاجمی برای لیفت صورت است که وعده کمترین خطرها و عوارض جانبی، در کنار بهترین و پایدارترین نتیجه گیری را به شما می دهد. درست مثل بنز و قطار و ژیلت! اما مثل نمونه هایی که مثال آوردیم، با اینکه خود درمان و دستگاه(البته اگر دستگاه خوبی باشد)، به ذات هیچ مشکلی ندارد، اما اگر همین درمان توسط فردی غیرمتخصص یا یک دکتر کارنابلد انجام گیرد می تواند کاملا به عکس وعده هایش عمل نماید.
انتخاب هایفوتراپی به عنوان بهترین درمان لیفت صورت تنها اولین گام صحیح است. انتخاب یک مرکز معتبر و یک دکتر یا تکنسین متخصص و قابل اعتماد، گام مهم بعدی است. البته اگر می خواهید از هزینه ای که برای این درمان زیبایی می کنید واقعا نتیجه بگیرید.

بهترین مرکز هایفوتراپی تهران

گمان می کنم به اهمیت انتخاب مرکز هایفوتراپی پی بردید. از جمله نکته هایی که در این باره باید به آن دقت داشته باشید قیمت مرکز مورد نظر است. خیلی ها هستند که فکر می کنند اگر مراکز بسیار ارزان را انتخاب نمایند، هایفو برایشان بسیار به صرفه تر تمام می شود. در حالی که بهای این ارزانی برای برخی از این مراکز به قیمت کیفیت درمان تمام شده. کیفتی که دستگاه ارزان و تکنسین کم دستمزد غیر متخصص آن را بسیار پایین آورده اند. اما این واقعیت نباید باعث شود که فکر کنید هرچه تعرفه های هایفو یک مرکز بالاتر باشد، الزاما مرکز بهتری است. بلکه مثل همه چیز در دنیا، بهترین مراکز زیبایی و هایفوتراپی آنهایی هستند که رنج قیمتشان در حد متوسط و معتدل قرار دارد. مراکزی که علاوه بر ارائه کیفیت قابل قبول، هزینه های منطقی از شما طلب می کنند.

از جمله بهترین مراکز هایفوتراپی در تهران، مرکز لیزر و زیبایی شمال تهران است که علاوه بر بهره مندی از بهترین دستگاه های هایفو، بهترین تکنسین ها و دکترهای هایفوتراپی را در اختیار دارد. همچنین تعرفه های معقول این مرکز آن را به مرکزی کاملا به صرفه برای انجام هایفو تبدیل کرده اند. جهت آشنایی بیشتر با این مرکز و گرفتن نوبت هایفوتراپی بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

اما این هایفوتراپی چه نوع درمانی است که اینهمه در مورد الزام کیفیت انجامش سخن گفتیم؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

بهترین دکتر برای هایفو
بهترین دکتر برای هایفو

هایفوتراپی

به عنوان جایگزینی جدیدی برای جراحی لیفت صورت، هایفو درمانی مدرن است که به صورت غیرتهاجیم با کمترین آسیب ممکن پوست صورت با علائم ملایم افتادگی و چین وچروک را لیفت و جوانسازی می کند. هایفوتراپی امروزه بهترین روش برای انجام این کار است.
هایفو یعنی امواج فراصوت تشدید شده و متمرکز. معمولا وقتی اسم اموج و پرتو درمانی می آید مردم کمی نگران می شوند. چون حس می کنند می تواند خطرآفرین باشد. اما در هایفو این نگرانی بی مورد است. امواج فراصوت تنها شکلی از انرژی هستند که با طول موج مخصوص برای این طراحی شده اند که بدون وارد کردن کمترین آسیب به سطح پوست مستقیم از آن عبور کرده و تمام انرژی لازم برای درمان را کاملا روی لایه های اصلی هدف، یعنی لایه های عمیقتر پوست تخلیه کنند.
برای اینکه اهمیت این موضوع را درک کنید بیایید به یک مقایسه کوچک بین هایفو و سایر درمان های جوانسازی پوست نگاهی بیندازیم. روش هایی مانند جوانسازی با لیزر یا میکرونیدلینگ از طریق آسیب رسانی کنترل شده به سطح پوست، آن را به تولید کلاژن و جوانسازی طبیعی تحریک می کنند. اما چون این آسیب های کنترل شده سطحی هستند میزان کلاژن تولید شده برای جبران آسیب آنقدرها زیاد نیست. به همین علت پایداری این روش های ممکن است چندان زیاد نباشد.
اما در روشی مانند هایفوتراپی این تحریک تولید کلاژن در لایه های زیرین انجام می شود. بنابراین میزان کلاژن تولید شده بیشتر بوده و در نتیجه اثر درمان بیشتر و پایدار تر خواهد بود. علاوه براینکه برخلاف روش های دیگر هیچ آسیبی به پوست شما نمی رساند. در واقع به علت همین اثرگذاری بالا است که که هایفو تنها روش غیرتهاجمی است که علاوه بر رفع علائمی مانند چین و چروک(جوانسازی) می تواند آنقدر قدرت داشته باشد که پوست صورت شما را لیفت هم بکند.

بهترین دکتر برای هایفو
بهترین دکتر برای هایفو

دستگاه هایفو خانگی

شاید افرادی که دستگاه های هایفو خانگی را خریداری کرده اند در اطراف شما زیاد نباشد. اما احتمال اینکه کسانی را در دور و بر خود پیدا کنید که دستگاه لیزر خانگی تهیه کرده اند پیدا کنید بیشتر است. از آنها سوال بپرسید که چقدر از خریدشان راضی هستند و تا چه حد از آن نتیجه گرفته اند؟ قطعا به شما خواهند گفت که مراجعه کردن به یک مرکز لیزر موهای زائد برایشان به صرفه تر تمام می شد.
مثال لیزر را زدیم تا بفهمید که اصولا دستگاه های زیبایی خانگی چندان ارزشی ندارند. مخصوصا دستگاه هایفو. آن هم به چند دلیل:
• اول اینکه هایفوتراپی به مهارت و تخصص احتیاج دارد و خود شما ممکن است نتوانید به درستی آن را انجام دهید.
• دوم اینکه به نسبت دستگاه هایی مانند لیزر، قیمت دستگاه های خانگی هایفو بسیار گرانتر است. به صورتی که هزینه ی یک یا چند جلسه هایفو از قیمت مدل خانگی آن بسیار کمتر خواهد بود.
• و سوم با فرض اینکه به بهترین شکل هایفو را برای خود انجام دهید، اثر آن بین 2 تا 10 سال پایدار خواهد ماند. این یعنی برای مدت حداقل 2 سال آینده دستگاه هیچ استفاده ای برای شما نخواهد داشت. به عبارت دیگر اتفاقی که می توانست تنها با صرف هزینه برای یک جلسه هایفو رخ بدهد، با خرج کردن مبلغی بسیار بیشتر صورت گرفته! این به نظر شما به صرفه است؟!

گردآورنده : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا