بهترین دستگاه لیزر برای پوست گندمی در ایران

بهترین دستگاه لیزر برای پوست گندمی

بهترین دستگاه لیزر برای پوست گندمی

سلام. خوش آمدین.

مقاله زیر تبلیغات نیست بلکه با استدلال منطقی و بیان تجربیات هم وطنان به معرفی و شرح جزییات بهترین دستگاه لیزر برای پوست گندمی و سبزه می پردازه. خوشحال میشیم چند دقیقه ای با ما همراه باشین.

تیپ پوستی برای لیزر

تیپ پوستی برای لیزر

“پوستای ما ایرانی ها اغلب تیپ 3 و 4 هست یه چیزی بین سبزه روشن و گندمی و سبزه. البته رنگ روشن هم کم نداریم. همیشه با خودم فکر می کردم میشه یه دستگاه لیزر اختراع شه که برا همه پوست ها جواب بده! با خودم گفتم با یه طول موج که امکان نداره لابد به تنظیمات طول موج های مختلف نیازه.

برای اینکه پوستمون با لیزر آسیب نبینه یکی از پیش شرطهاش اینه که نوع پوست و موهای ما به طول موج لیزر بخوره. به عبارتی، طول موج لیزر اذیتش نکنه و در عین حال اینقدر قدرت داشته باشه که ریشه موهای زائد رو تا جای ممکن ضعیف کنه.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

وقتی شما مرکز لیزر معتبر با اپراتور کاربلد یا پزشک متخصص مراجعه کنین، حتما تیپ پوستی شما رو در نظر می گیرن. به علاوه پوست، درجه فولیکول موی شما هم تعیین میشه. می دونین که

بهترین گزینه لیزر پوست روشن با موهای ضخیم و سیاه تر هست اما این حرف معنیش این نیست که سر بقیه بی کلاه بمونه!

اینکه لیزر انتخاب شده برای شما از فن آوری الکس استفاده کنه یا دایود یا ان دی یاگ یا غیره هم بستگی به تیپ پوست شما داره هم به جنس و تیپ موهای زائد شما. انواع دستگاه لیزر داریم که خوب و بد دارن و بعضیشونم شبه لیزر هستن که ارزش ندارن چون بعد از مدتی سبب برگشت رشد موهای زائد میشن.


5 ویژگی بهترین دستگاه لیزر برای انواع تیپ پوستی

بهترین دستگاه لیزر برای انواع تیپ پوستی

حالا سوال اینه که آیا هیچ دستگاه لیزری هست که از پس انواع تیپ های پوست و مو مثل پوست روشن و سبزه و تیره و گندمی یا موهای رنگدانه دارِ نازک و کرکی و ضخیم و متوسط بر بیاد؟

جواب بله هست. در حال حاضر در ایران بهترین دستگاه لیزر دو قولوهای مدیواستار اسکلپیون_مونولیت الکساندرایت هست که انصافا در مقایسه با لیزرهای دیگه میشه گفت بدون درده. مدیواستار اسکلپیون_مونولیت الکس یه سری ویژگی ها داره که در نوع خودشون منحصر به فرد هستن:

  1. مدیواستار یه خصوصیتِ تک و منحصر به خوش داره: علاوه بر اینکه طول موج های تنظیم پذیر داره، یه طول موج جداگانه برای غیر فعال کردن عروق تغذیه رسان به ریشه موی زائد یا همون فولیکول مو رو داره. البته آسیبی به عروق خونی نمیرسه بلکه از فعالیت اونها کم میشه تا ریشه موی زائد فرصت چندانی برای رشد نداشته باشه و با تکرار جلسات لیزر ضعیف و ضعیف تر بشه. این طول موج اضافه به ماندگاری هر چه بیشترِ نتیجه لیزر با دستگاه مدیواستار عالی کمک می کنه.

2. مدیواستار اسکلپیون با همکاری دو شرکت معروف آلمانی زایس و مدیواستار ساخته و مخصوص رفع موهای زائد عرضه شده. گرچه برای درمان رگ های عنکبوتی و رفع جای جوش و آکنه نیز استفاده شده. لیزری که اختصاصی طراحی شه یعنی باکیفیت هست.

3. برند مدیواستار اسکلپیون معروفه به بدون درد بودن. هنوز گزارشی از ایجاد عارضه با میدواستار نداریم. البته برای اینکه یه دستگاه لیزر عوارض نداشته باشه باید مراقبت های قبل و بعد از لیزر نیز رعایت شه و کاندید مناسب لیزر نیز باشیم.

4. مدیواستار به بهداشتی بودن و سطح صفر انتقال میکروب معروفه. به زبان ساده تر، چون از دو تا سلفون یک بار مصرف یکی روی سر هندپیس (ابزار تابش اشعه لیزر) و دیگه روی پوست استفاده میشه، احتمال آلوده شدن شما صفر هست. می دونین که اگه سیستم خنک کننده با لیزر استفاده نشه (و لیزر دود کنه) و یا ژل و الکل به کار بره احتمال عفونی شدن پوست وجود داره. خدا رو شکر مدیواستار از تمامی این عیب ها به دوره و پاک و پاکیزه کارشو انجام میده.

5. مدیواستار به خاطر داشتن طول موج های تنظیم پذیر برای تمامی تیپ های پوست و مو (حتی پوست تیره و حتی موهای نازک کرکی رنگدانه دار) خوب جواب داده. خیلی مهمه که لیزر رنگ اصلی پوست رو تغییر نده و زخم نکنه و خدا رو شکر مدیواستار از این دردسرها دورشده. می دونین که اغلب و یا شاید هیچ کدام از دستگاه های لیزر برای موهای کرکی جواب نیمدن و حتی اگه ظاهرا از بین ببرن باز موها برمیگرده ولی در مورد مدیواستار این طوری نیست.

6. مونولیت مدیواستار سیستم شاک واچ تنظیم کننده دمای بدن با دمای لیزر رو در هزارم ثانیه فعال می کنه و خنک کننده ترین دستگاه لیزر دنیاست.


فیلم بهترین برند دستگاه لیزر برای پوست گندمی


انواع دستگاه لیزر 1انواع دستگاه لیزر

انواع دستگاه لیزر در دنیا دو تا دسته کلی دارن: مرغوب از نوع فن آوری الکساندرایت، دایود و گاهی اندیاگ و نامرغوب از نوع شبه لیزرهای آی پی ال و اس اچ آر و خانگی و الکس-دایود.

نکته: الکس و دایود و غیره اسم برند دستگاه لیزر نیستن بلکه فن آوری لیزر با طول موج های رایجی هستن. برای مثال، طول موج 755 نانومتر الکساندرایت (الکس) که برای پوست روشن بهتر جواب میده یا دایود 810 نانومتر که برای تیپ های پوستی غالب در ایران (نوع 3 و 4) بهتر جواب میده و البته دایودهایی اومده که برای تیپ های پوستی روشن تا تیره خوب جواب دادن.

مثالی از لیزر الکس کندلا جنتل مکس هست.یا مثالی از الکس و دایود با هم (با طول موج های جداگانه) آپوجی پلاس هست.

نکته: در ایران مراکزی هستن که از شبه لیزر استفاده می کنن چون خرید و تهیه ی این شبه لیزرها آسونه و قیمتشون هم ارزون در میاد. توصیه می کنیم اسم دستگاه لیزر رو توی سایت تهران اسکین سرچ کنین تا اطلاعات لازم رو به دست بیارین. البته به تاریخ انتشار متن ها توجه کنین چون لیزرهای جدید بهینه سازی شدن و عوارض لیزرهای قبلی رو ندارن.
عیب این شبه لیزرها اینه که نمی تونن رشد موهای زائد رو به صورت قابل توجه کاهش بدن. بعد از مدتی دوباره موهاتون برمیگردن و حتی موارد زیادی داشتیم که رشد موهای زائد حتی دو برابر شده!

انواع دستگاه لیزر 2

محبوبترین سیستم های الکساندرایت و دایود عبارتند از:

کندلا

آپوجی سایناشور

اپی تاچ پلاس

جنتل لیزر

مدیواستار

اپیستار

سوپرانو XL

رایج ترین سیستم های لیزر اندیاگ عبارتند از:

سایناشور

کندلا

جنتل یاگ

مدلایت IV

لیزر، کوترا و غیره.

رایج ترین سیستم های IPL عبارتند از:

کوانتوم

اپی لایت

فتودرم

آکولایت

واسکولایت


نکته مهم 2:

گاهی تبلیغات بهترین دستگاه های لیزر که جلوی چشم شما چشمک می زنن واقعی نیستن و نوع دستگاه لیزر در واقع اونی نیست که توی تبلیغ اعلام می کنن. مراقب باشین قبل از پرداخت هر گونه وجهی به مرکز لیزر انتخابیتون از سلامت دستگاه لیزر و از باکیفیت بودن برندش مطمئن شین.


بهترین دستگاه لیزر برای پوست گندمی

بهترین دستگاه لیزر برای پوست گندمی همین دستگاه مدیواستار اسکلپیون آلمانی هست. چون این دستگاه برای رفع موهای زائد روی همه پوست ها خوب جواب داده، نظر طرفداران و مراکز بیشتری رو به خودش جلب کرده. اما قصه به همین جا ختم نمیشه! این طوری نیست که تا مدیواستار رو انتخاب کردین دیگه خیالتون از بابت عوارض راحت باشه!!! دلیلش اینه که کاربلد بودن اپراتور و رعایت مراقبت های قبل و بعد از لیزر نقش مهمی در نتایج لیزر دارن. منظور اینه که اعتبار بالای مرکز لیزر مهمتر از دستگاه هست.

بهترین دستگاه لیزر دایود-دستگاه لیزر الکس

بهترین دستگاه لیزر دایود

دستگاه لیزر مدیواستار اسکلپیون در حال حاضر امتحان خودش رو به خوبی پس داده. لیزرهای الکساندرایت آپوجی پلاس و کندلا برای پوست های روشن تا زیر سبزه نسبتا خوب جواب دادن اما در مقایسه با مدیواستار درد بیشتری دارن.
اگه نظرات هم وطنان رو در سایت های مردمی مثل تهران اسکین مشاهده کنین متوجه خواهین شد که از ویژگی بدون درد یا بسیار کم درد بودن مدیواستار خیلی راضی هستن.


تغییر دستگاه لیزر

سوال: من دو جلسه لیزر الکس کردم ولی جلسه سوم با تغییر دستگاه لیزر مواجه شدم. نمی دونم چکار کنم؟ با همون دستگاه ادامه بدم یا مرکز رو عوض کنم؟ آخه توی تبلیغ نوشته بودن الکس ولی یهویی عوض شد.”

توضیح و جواب:

دوست عزیز، گاهی دستگاه لیزر اجاره ای هست و چون مدت قرارداد به اتمام رسیده به صاحب اصلی بازگردانده میشه. بنابراین، از همون اول باید مرکز مجهز معتبری انتخاب می کردین. چند تا نکته مفید:

تناسب تیپ پوست و مو با طول موج لیزر نقش اساسی در نتیجه لیزر داره.

الکس یا دایود یا ان دیاگ اصطلاح هستن نه اسم و برند دستگاه لیزر. بهتره نام برند لیزری رو که قراره براتون به کار بره رو در اینترنت سرچ کنین و اطلاعاتش رو به دست بیارین. اگه دستگاه لیزر باکیفیت و دارای فن آوری الکساندرایت باشه که با پوست و موی شما سازگاره مشکلی نداره وگرنه به مرکزی مراجعه کنین که دستگاه مناسب پوست و موی شما رو داشته باشن.
بعضی دستگاه های لیزر شبه لیزر هستن و فایده چندانی برای کاهش رشد موهای زائد ندارن. مثالش آی پی ال یا اس اچ آر یا لایت شر. حتی ممکنه شبه لیزرها نتیجه منفی و برعکسی داشته باشن و موهاتون، به جای کاهش، بیشتر رشد کنن.

دستگاه لیزر مدیواستار اسکلپیون برای انواع پوست و حتی موهای نازک کرکی رنگدانه دار خوب جواب داده و مرکز لیزر شریعتی شمال تهران کار لیزر موهای زائد رو خیلی عالی انجام میدن. قیمت ها خیلی مناسبه و تخفیف ها واقعی و شات لیزر نامحدود استفاده میشه.

لیزر اندیاگ

آیا لیزر اندیاگ خوب است؟

پوست تیره تا همین اخیرا بدترین گزینه برای لیزر موهای زائد بوده اما طول موج 1064 نانومتری اندیاگ برای این نوع پوست پیشنهاد شده. این طول موج ممکنه برای پوست حساس عوارضی مثل لک و تغییر رنگدانه رو ایجاد کنه.

لیزر اندیاگ برای پوست های تیره طراحی شده اما کار با این لیزر مهارت می خواد و همیشه خالی از عوارض نیست.


لیزر پوست برنزه

خواهش می کنم پوستی که به فاصله کوتاهی از لیزر برنزه کردین رو لیزر نکنین. لیزر به شدت با پوست برنزه تداخل داره. اگه این کار رو همزمان انجام بدین رنگ پوست شما تغییر پیدا می کنه؛ یعنی لک میندازه و با رنگ اطرافش تغییر پیدا می کنه. به علاوه، پوست برنزه شما با لیزر به شدت تحریک شده و با عوارض سوختگی، تاول، زخم و غیره اذیت خواهین شد. حداقل فاصله ی لیزر با برنزه کردن دو هفته قبل و دو هفته بعد از لیزر هست.

نکته: اشعه نور آفتاب برای پوست های برنزه ای که قراره لیزر بشن ضرر داره.


لیزر موهای زائد قیمت

دوستان عزیز، مرکز لیزر شریعتی شعبه شمال تهران قیمت های بسیار منصفانه رو برای لیزر کل بدن ارایه می دهد. همچنین، تخفیف واقعی و شات لیزر نامحدود است. کیفیت بالای کار لیزر، بدون درد بودن دستگاه لیزر فوق پیشرفته، و مناسب بودن دستگاه لیزر برای همگان از ویژگی های برتر مرکز لیزر شریعتی می باشند.

لینک زیر قیمت های به روز رسانی شده لیزر موهای زائد برای انواع پکج های فول بادی، نیم تنه پایین، نیم تنه بالا، تناسلی، صورت و غیره رو نشان میدهد.

جدیدترین لیست آنلاین قیمت لیزر موهای زائد

اینستاگرام مرکز لیزر شریعتی در تهران:

تماس با بهترین مرکز لیزر موهای زائد بیکینی و تناسلی در تهران


لینک منبع 1

لینک منبع 2

شادمان و سلامت باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا